abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132441384

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132442296
Waar begin jij nu weer over, ayı xaban? Waar heb jij (of iemand anders) ooit iets gezegd over mijn foto's wat ik niet kon waarderen? Götünden laf uydurma.

Oh en dediğim gibi, adamına göre hareket.

.....Malesef sen adam bile sayılmazsın.
pi_132442541
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:13 schreef Bortecinem het volgende:
ayı xaban
Ik ben er nog niet over uit wie zich beledigd zou moeten voelen... De beren of xaban?
pi_132442634
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:13 schreef Bortecinem het volgende:
Waar begin jij nu weer over, ayı xaban? Waar heb jij (of iemand anders) ooit iets gezegd over mijn foto's wat ik niet kon waarderen? Götünden laf uydurma.

Oh en dediğim gibi, adamına göre hareket.

.....Malesef sen adam bile sayılmazsın.
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:32 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Terbiyeli ol. O adam benim dedem.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:54 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ne alaka, essoglu. Niet iedereen krijgt dezelfde kansen in zijn leven. Sende hayatin boyunca Adana'nin sicaginda cobanlik yapta seninde halini gorelim 80 yasinda.

Die lelijke vent in zijn jongere jaren

[ afbeelding ]
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:04 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Adamina gore hareket edeceksin. Terbiyeden anlamayana boyle.
Triest dat jij het over terbiye durft te hebben.
pi_132442688
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:19 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet over uit wie zich beledigd zou moeten voelen... De beren of xaban?
_O- :'( _O-

:')
pi_132443132
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:21 schreef xaban06 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Triest dat jij het over terbiye durft te hebben.
Als ik het me goed herinner riep je iets over de man op de foto, en niet over de foto an sich.
pi_132443423
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:31 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als ik het me goed herinner riep je iets over de man op de foto, en niet over de foto an sich.
Oke, sorry meneer de advocaat. En nu doorlopen :W
pi_132444582
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:31 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dit.

Birde halen terbiyeden bahsediyor.....
pi_132445015
Ben ik nou echt zo onredelijk? Is het niet xaban die telkens de karayilan uithangt en daarna begint te huilen als hij een tegenreactie krijgt?
pi_132445170
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ben ik nou echt zo onredelijk? Is het niet xaban die telkens de karayilan uithangt en daarna begint te huilen als hij een tegenreactie krijgt?
Nee, ja.
pi_132454856
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:35 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Oke, sorry meneer de advocaat. En nu doorlopen :W
Advocaat? :')

De groeten uit Mechelen trouwens... :W
pi_132456813
quote:
Agree.
pi_132457008
https://www.donorregister.nl/

is hierop iemand van de turkjes geregistreerd met JA?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_132457047
quote:
wat betekent dat?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_132457264
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef Slayage het volgende:

Nope. M'n organen gaan niet naar blanken.
pi_132457269
quote:

Evet.
pi_132457498
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:02 schreef Julis het volgende:

[..]

Evet.
je kan dan zeg maar keuzes maken met dingen die je niet wilt opgeven voor donatie. als je niets aanvinkt, dus alles voor donatie opgeeft,, wat blijft er dan uiteindelijk over van je lichaam?
-Rabia Al-Basri
pi_132457513
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:02 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nope. M'n organen gaan niet naar blanken.
wie zegt dat het een blanke zal zijn?
-Rabia Al-Basri
pi_132457632
quote:

Nee, jij?
pi_132457786
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

je kan dan zeg maar keuzes maken met dingen die je niet wilt opgeven voor donatie. als je niets aanvinkt, dus alles voor donatie opgeeft,, wat blijft er dan uiteindelijk over van je lichaam?
Huid, ogen en botten. Maar misschien pas ik dat later nog aan. Vooralsnog laat ik die onderdelen verrotten onder de grond wanneer ik dood ben. En jij?
pi_132458221
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:13 schreef Julis het volgende:

[..]

Huid, ogen en botten. Maar misschien pas ik dat later nog aan. Vooralsnog laat ik die onderdelen verrotten onder de grond wanneer ik dood ben. En jij?
ik zie dat ik in 98 al een formulier heb ingevuld met NEE, maar overweeg nu om misschien JA te doen, maar ik vraag me dus af wat er overblijft van je lichaam als je alles voor donatie opgeeft, weet iemand dat misschien?
-Rabia Al-Basri
pi_132458540
quote:

Nee maar de aanmelding voor bloeddonor is de deur uit :)
pi_132458748
quote:

Ja, al 9,5 jaar. :s)
pi_132458779
quote:

Not sure if caiz, daarom nee.
Anders zou ik het wel doen.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:35:05 #25
316019 PlayingWithFire
Peace cannot be kept by force.
pi_132458851
Het regent, straatlantarens werken niet en ik ben bang :'(
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
pi_132458921
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
c_/
-Rabia Al-Basri
pi_132459379
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:35 schreef PlayingWithFire het volgende:

}) ~O>
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:55:00 #28
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_132459693
quote:

Ben je gek?

Situatieschets.

Je raakt in een coma. Je bent nog niet geheel verloren. De zoon van één of andere rijkaard heeft zichzelf toevallig tegelijkertijd naar de tyfus gereden toen hij onder invloed van dure whisky en met zuurstoftekort in zijn hersenen door zijn te strak getrokken vlinderdas, in zijn vaders Porsche de bink uit moest hangen om hockeymeisjes op te pikken.

Nu heeft deze man met centjes dringend een orgaan nodig voor zijn zoon. Hij stopt wat briefjes in de borstzak van de arts.

Wiens stekker wordt er nu vroegtijdig uitgetrokken, denk je?
This isn't even my final form.
pi_132459871
Wat een creatief brein heb jij Levo.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_132459949
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ben je gek?

Situatieschets.

Je raakt in een coma. Je bent nog niet geheel verloren. De zoon van één of andere rijkaard heeft zichzelf toevallig tegelijkertijd naar de tyfus gereden toen hij onder invloed van dure whisky en met zuurstoftekort in zijn hersenen door zijn te strak getrokken vlinderdas, in zijn vaders Porsche de bink uit moest hangen om hockeymeisjes op te pikken.

Nu heeft deze man met centjes dringend een orgaan nodig voor zijn zoon. Hij stopt wat briefjes in de borstzak van de arts.

niet echt realistisch dit
-Rabia Al-Basri
pi_132460141
Stel dat ze je donorhuid niet gebruiken voor een slachtoffer van een brand maar om iemand die de islam in de ban heeft gedaan en een nieuwe voorhuid nodig heeft... iedere keer als hij voortaan de hand aan zichzelf slaat of tot penetratie overgaat doet hij dat met jouw huid!

Wil je dat op je geweten hebben? nou? nou?
pi_132460318
quote:
5s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Stel dat ze je donorhuid niet gebruiken voor een slachtoffer van een brand maar om iemand die de islam in de ban heeft gedaan en een nieuwe voorhuid nodig heeft... iedere keer als hij voortaan de hand aan zichzelf slaat of tot penetratie overgaat doet hij dat met jouw huid!

Wil je dat op je geweten hebben? nou? nou?
dat zou zijn keuze zijn ;)
-Rabia Al-Basri
  woensdag 23 oktober 2013 @ 00:20:11 #33
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_132460590
quote:
6s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

niet echt realistisch dit
Dat denk jij.
Het klinkt belachelijk zo in verhaalvorm, maar ik vertrouw niks waarin geld een rol speelt.
pi_132460630
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:20 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dat denk jij.
Het klinkt belachelijk zo in verhaalvorm, maar ik vertrouw niks waarin geld een rol speelt.
aangezien geld zon beetje invloed heeft op alles in het leven, zal jij het niet zo makkelijk hebben
-Rabia Al-Basri
pi_132460643
quote:

Ik heb dat mijn nabestaanden beslissen.
pi_132460701
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:21 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ik heb dat mijn nabestaanden beslissen.
why?
-Rabia Al-Basri
pi_132460796
quote:
6s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

why?
Omdat het mij niet zoveel uitmaakt.
En als mijn nabestaanden er echt op tegen zijn dan wil ik ze niet nog extra verdriet aandoen (naast het grote verdriet dat ze mij kwijt zijn jwt). :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2013 00:29:43 ]
pi_132460884
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:26 schreef Ayca het volgende:

[..]

Omdat het mij niet zoveel uitmaakt.
En als mijn nabestaanden er echt op tegen zijn dan wil ik niet ze nog extra verdriet aandoen (naast het grote verdriet dat ze mij kwijt zijn jwt). :P
waarom zou je hen, die dilemma/lastige keuze aandoen?
-Rabia Al-Basri
pi_132461252
quote:
6s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

waarom zou je hen, die dilemma/lastige keuze aandoen?
Mwah, hoeft geen dilemma te zijn.

Die optie leek mij het beste een paar jaar geleden, wie weet verander ik het later. :P
pi_132461511
No way dat mijn nabestaanden dat mogen bepalen. Ik wil gewoon donor zijn, punt. Mijn familie is het er niet helemaal mee eens.

Verder zijn er wel enkele familieleden die er wel voorstander van zijn. Zelfs na mijn dood (of vlak voor mijn dood) zou ik een familieruzie kunnen laten ontstaan. Nee, dat wil ik niet op mijn geweten hebben. :+
  woensdag 23 oktober 2013 @ 02:20:10 #41
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132462935
Is donor halal?
pi_132465406
quote:

[..]

Ben je gek?

Situatieschets.

Ja, laten we met ons allen niet gaan doneren, omdat we het allemaal niet vertrouwen. Maar wat als jezelf daadwerkelijk een orgaan nodig hebt? Tsssk. Waarom benadrukken jullie de mogelijke 'negatieve' aspecten van een donatie (en ik zie jouw situatieschets niet zo gebeuren). Je kunt er daadwerkelijk mensenlevens mee redden (En zeker ook goede mensen hebben orgaandonaties nodig).

En is het halal, oh jee. Ik weet het niet, op de Turkse tv was er ooit ook een donoractie-achtig iets. Toen werd er benadrukt dat het halal is (de argumenten en zo weet ik niet meer). Maar dan nog, als ik iemand er blij mee kan maken na mijn dood, wat maakt het dan uit. Zou je een orgaan afwijzen omdat het haram is? Yo, ik sterf liever?

My ass.
pi_132465526
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:56 schreef Julis het volgende:

[..]

Ja, laten we met ons allen niet gaan doneren, omdat we het allemaal niet vertrouwen. Maar wat als jezelf daadwerkelijk een orgaan nodig hebt? Tsssk. Waarom benadrukken jullie de mogelijke 'negatieve' aspecten van een donatie (en ik zie jouw situatieschets niet zo gebeuren). Je kunt er daadwerkelijk mensenlevens mee redden (En zeker ook goede mensen hebben orgaandonaties nodig).

En is het halal, oh jee. Ik weet het niet, op de Turkse tv was er ooit ook een donoractie-achtig iets. Toen werd er benadrukt dat het halal is (de argumenten en zo weet ik niet meer). Maar dan nog, als ik iemand er blij mee kan maken na mijn dood, wat maakt het dan uit. Zou je een orgaan afwijzen omdat het haram is? Yo, ik sterf liever?

My ass.
Goede post, wel.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 11:32:35 #44
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132467754
quote:

[..]

Ben je gek?

Situatieschets.

Zeer waarschijnlijk ja. Je hebt ook al veel gevallen van artsen die organen van overledene eruit halen en verkopen waar helemaal geen toestemming voor gegeven is. Ze stonden niet eens op donorlijst.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:12:48 #45
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_132471285
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:56 schreef Julis het volgende:

[..]

My ass.
Misschien boeit het me gewoon geen flikker of ik een ander mensenleven red als ik dood ben?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:13:50 #46
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_132471319
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:32 schreef Che_ het volgende:

[..]

Zeer waarschijnlijk ja. Je hebt ook al veel gevallen van artsen die organen van overledene eruit halen en verkopen waar helemaal geen toestemming voor gegeven is. Ze stonden niet eens op donorlijst.
Iedereen hier vertrouwt blind op de medische wereld. Artsen zijn een soort goden die alleen maar goed kunnen doen. Ik snap niet waar dat vandaan komt.
Het is gewoon een industrie en het draait allemaal om de centjes. Ik zie het van binnenuit.
pi_132471326
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 02:20 schreef Che_ het volgende:
Is donor halal?
Sommigen zijn voor, sommigen tegen.
Het is nogal grijs gebied. Ik vraag me dit al jaren af. Ik wil alles afstaan behalve mijn hoornvliezen.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:16:56 #48
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_132471419
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Het is nogal grijs gebied. Ik vraag me dit al jaren af. Ik wil alles afstaan behalve mijn hoornvliezen.
Nogal moeilijk te zeggen omdat er vroeger geen organen werden gedoneerd en het dus nergens zwart op wit staat. Nu moet dat bepaald worden aan de hand van de interpretatie van de islam en die is voor iedereen anders.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:17:17 #49
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132471433
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:13 schreef Levolution het volgende:

[..]

Iedereen hier vertrouwt blind op de medische wereld. Artsen zijn een soort goden die alleen maar goed kunnen doen. Ik snap niet waar dat vandaan komt.
Het is gewoon een industrie en het draait allemaal om de centjes. Ik zie het van binnenuit.
Naïeve mensen.

quote:

[..]

pi_132471471
Is er iets dat je wilt delen Che?

@levo: ja je moet maar op hooggeleerden afgaan
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:23:03 #51
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132471594
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Is er iets dat je wilt delen Che?

Qua lichaamsdelen bedoel je?
pi_132471607
Bij mijn oma hadden ze haar tanden eruit gehaald zonder toestemming (in Turkije).

Als je organen afstaat dan kom je toch zonder dat specifiek onderdeel weer tot leven toch op ahiret gunu.
pi_132471626
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Bij mijn oma hadden ze haar tanden eruit gehaald zonder toestemming (in Turkije).

Als je organen afstaat dan kom je toch zonder dat specifiek onderdeel weer tot leven toch op ahiret gunu.
Lijkt mij stug, je lichaam rot weg? :D
pi_132471646
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:24 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Lijkt mij stug, je lichaam rot weg? :D
Nee maar komt weer terug.
pi_132471692
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:23 schreef Che_ het volgende:

[..]

Qua lichaamsdelen bedoel je?
-O- :{w
pi_132471697
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:24 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nee maar komt weer terug.
Ik dacht dat je ziel weer zou herleven?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:27:55 #57
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132471753
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

-O- :{w
Wat? Daar gaat doneren toch om..?
pi_132471781
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik dacht dat je ziel weer zou herleven?
oh kan ook
pi_132471814
quote:
16s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:27 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wat? Daar gaat doneren toch om..?
Ik geef je dan een stuk van mijn hart en jij een stukje van de jouwe aan mij. :*
pi_132471950
Zo gul die Che_...
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:40:17 #61
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132472159
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ik geef je dan een stuk van mijn hart en jij een stukje van de jouwe aan mij. :*
Lukt dat wel? Jouwe is van graniet toch
pi_132472280
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:40 schreef Che_ het volgende:

[..]

Lukt dat wel? Jouwe is van graniet toch
Nee de jouwe is gummi bear materiaal.
pi_132472402
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:12 schreef Levolution het volgende:

[..]

Misschien boeit het me gewoon geen flikker of ik een ander mensenleven red als ik dood ben?
Nu boeit het je wel of je andere mensenlevens redt (aanname van mijn kant, omdat je studie deels is gericht op geneesmiddelen die mensenlevens redden)? Ik dacht er ook even aan: als ik dood ben dan krijg ik toch niets meer mee van deze wereld. Dus boeit het wel wat er gebeurt na mijn dood ... Maar als iedereen zo gaat denken dan hebben mensen die o.a. NU een orgaandonatie nodig hebben een probleem (En wat als iemand waarvan je houdt nu een orgaandonatie nodig heeft? Maar ach, wat boeit het eigenlijk ook, hm? Je maakt zo'n situatie nu toch niet mee.).

Maar goed, ik snap je punt deels ook wel.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:07:05 #64
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132473060
quote:
17s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:34 schreef Stimorol- het volgende:
Zo gul die Che_...
Juist niet, ik doneer geen organen.
pi_132473100
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:07 schreef Che_ het volgende:

[..]

Juist niet, ik doneer geen organen.
Wat dan wel?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:09:05 #66
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132473156
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:07 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat dan wel?
Vlees bijvoorbeeld.
pi_132473289
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:09 schreef Che_ het volgende:

[..]

Vlees bijvoorbeeld.
Dus organen.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:14:08 #68
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132473392
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:11 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dus organen.

Vlees/voedsel doneren aan de armen dus.
pi_132473564
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:14 schreef Che_ het volgende:

[..]

Vlees/voedsel doneren aan de armen dus.
Indirect dus organen. Zeg gewoon ja, je hebt gelijk....
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:21:03 #70
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132473648
Nee.
pi_132473737
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:11 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dus organen.
_O- :'). Meervoud nog wel.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:26:20 #72
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132473815
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Nee de jouwe is gummi bear materiaal.
Beter, verteert langzaam.
pi_132473985
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:26 schreef Che_ het volgende:

[..]

Beter, verteert langzaam.
:{w
pi_132474115
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:23 schreef Julis het volgende:

[..]

_O- :'). Meervoud nog wel.
N'oldu? Is goed toch?
pi_132474116
Is Stimorol- Ambi, btw?
pi_132474124
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:34 schreef Julis het volgende:
Is Stimorol- Ambi, btw?
Merakli Melahat.
pi_132474125
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

N'oldu? Is goed toch?
Hm, ik dacht aan iets anders. NVM.
pi_132474145
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:35 schreef Julis het volgende:

[..]

woensdag 23 oktober 2013 @ 14:35:55 #79
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132474148
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:35 schreef Julis het volgende:

[..]

:')!
pi_132474152
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:35 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Merakli Melahat.
:6 Ja dus.
pi_132474183
quote:
17s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:35 schreef Julis het volgende:

[..]

:6 Ja dus.
Ze zeggen 't.. Ik weet van niets.. :)
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:37:37 #82
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132474200
quote:
17s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:37 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ze zeggen 't.. Ik weet van niets.. :)
Wie ben jij eigenlijk?
pi_132474216
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:37 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wie ben jij eigenlijk?
Krokusje31.
pi_132474265
Julis, niye bu kadar tatlisin..
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:41:30 #85
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132474315
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:38 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Krokusje31.
:)
pi_132474453
Waar is Xaban en Borte, ik geniet zo van hun ruzies.
pi_132474585
Het grootste probleem voor de planeet en de mensheid is de overbevolking, is het moreel wel te rechtvaardigen om middels het redden van levens op de langere termijn de mensheid en aarde geweld aan te doen?
pi_132474604
Krokusje was van de foto's toch?
pi_132474692
:D.

Overigens ben ik het eensch met Julis. Ook met Lev trouwens. Vertrouw de combinatie mens en geld ook niet echt. Maar verder ben ik donor.

(Volgen jullie het nog? :D)
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:52:25 #90
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132474717
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:45 schreef Stimorol- het volgende:
Waar is Xaban en Borte, ik geniet zo van hun ruzies.
pi_132474788
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Krokusje was van de foto's toch?
Ja, van die van de inkijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:51 schreef Bortecinem het volgende:
:D.

Overigens ben ik het eensch met Julis. Ook met Lev trouwens. Vertrouw de combinatie mens en geld ook niet echt. Maar verder ben ik donor.

(Volgen jullie het nog? :D)
Iyi insan lafin uzeri falan :D
pi_132474849
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:52 schreef Che_ het volgende:

[..]

Limbo he. Kunnen we niks aan doennn
pi_132474912
Borte, doe eens lief. Bak heb op je website geklikt. Is weer $.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:59:01 #94
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132474943
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:56 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Limbo he. Kunnen we niks aan doennn
Zij wel aangezien ze geen limbo is
pi_132474975
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:58 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, doe eens lief. Bak heb op je website geklikt. Is weer $.
Ik nam het voor je op. Hani wij zijn hemşo's enzo. Ik zei zelfs nog 'kunnen WIJ' niks aan doen.

Awh lief van je. <3
pi_132475029
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:59 schreef Che_ het volgende:

[..]

Zij wel aangezien ze geen limbo is
Ekt wel.
pi_132475037
Oh trouwens, Borte, ken jij een recept met aardappelpurree en slagroom voor brooddeeg? Doet mijn hala gebruiken, is onwijs lekker, maar ze geeft mij geen recept...
Ben krokusje degilimki :)
pi_132475073
Of toch wel?
pi_132475101
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:01 schreef Stimorol- het volgende:
Oh trouwens, Borte, ken jij een recept met aardappelpurree en slagroom voor brooddeeg? Doet mijn hala gebruiken, is onwijs lekker, maar ze geeft mij geen recept...
Ben krokusje degilimki :)
Oh.. Dacht dat je dat zei. :') :D

Ik heb geen recept maar kan het wel proberen denk ik. Hoezo wil je tante haar recept niet geven? Je bent haar nichtje... Fesat mensen. :')
pi_132475187
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:03 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh.. Dacht dat je dat zei. :') :D

Ik heb geen recept maar kan het wel proberen denk ik. Hoezo wil je tante haar recept niet geven? Je bent haar nichtje... Fesat mensen. :')
Nou ja, ze wil niet gedetailleerd geven, ze zei laatst, bij een pak meel doe je dit dat en dit en toen was ze mij al kwijt.
Dacht misschien snap jij wat ik bedoel en kun je mij 't recept geven. :@
Haar deeg is zo lekker luchtig door die dingen. Bak bul, wallah ik zal via elke pc naar jouw website gaan. Is 3 klikken. + tel is 4,. Cashhhhhhhhhhh.
pi_132475201
Moslims die geen organen willen doneren (aan niet-Moslims)... Ik neem aan dat zij dan ook geen donororganen zullen accepteren (van niet-Moslims). Toch??
pi_132475275
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Moslims die geen organen willen doneren (aan niet-Moslims)... Ik neem aan dat zij dan ook geen donororganen zullen accepteren (van niet-Moslims). Toch??
Ik doneer niets en hoef geen donororgaan. Allah beslist wanneer ik sterf.
pi_132475304
Stimerol, bakarım een keer. :D Maar ik doe geen söz.
pi_132475333
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:09 schreef Bortecinem het volgende:
Stimerol, bakarım een keer. :D Maar ik doe geen söz.
Tmm, tsk :)
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:14:26 #105
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132475483
quote:
Ja
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:18:38 #106
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_132475631
quote:
Ik doneer niet maar zou wel een orgaan accepteren.
pi_132475735
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:18 schreef Levolution het volgende:

[..]

Is dat niet krom?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:21:33 #108
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_132475750
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Is dat niet krom?
Krom, hypocriet en egoïstisch.
Ik ben ook maar een mens.
pi_132476005
quote:

[..]

Daarom doneer ik niet :D.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:27:51 #110
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_132476011
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:27 schreef xminator het volgende:

[..]

_O-
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:34:00 #111
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132476228
Moet je niet op de lijst staan om te kunnen geven voordat je het kunt nemen?

Nee Julis, het is niet wat jij denkt.
pi_132476978
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:34 schreef Che_ het volgende:

Nee :')
pi_132477192
Ik zou als ik jullie was wel aangeven wat je precies wil doneren. Anders eindig je misschien wel bij een uni / onderzoekscentrum en mogen studenten shit doen met je lichaam.

En als je alles doneert, dus ook lichaam, hoe the fuck moeten je naasten je klaarmaken voor je begravenis? Dus wassen, schoonmaken etc.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 16:13:07 #114
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132477763
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:55 schreef xminator het volgende:

[..]

Nee :')
Ok :')
pi_132479236
Of je mag alleen een orgaan ontvangen als je zelf donor bent.

Buh-bye Levo. :6
  woensdag 23 oktober 2013 @ 16:48:20 #116
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_132479301
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 16:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

Ik kom er wel aan hoor.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 16:50:39 #117
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132479388
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 16:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

xminator zegt dus van niet?
pi_132479594
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 16:50 schreef Che_ het volgende:

[..]

xminator zegt dus van niet?
Ze doet een suggestie. Duh.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 17:09:59 #119
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132480136
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 16:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ze doet een suggestie. Duh.
Oke, rustig maar
pi_132482486
quote:

[..]

maar wat kan dat dan theoretisch kunnen betekenen? dat enkelt je hoornvliezen begraven kunnen worden???
-Rabia Al-Basri
pi_132482809
quote:
6s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

maar wat kan dat dan theoretisch kunnen betekenen? dat enkelt je hoornvliezen begraven kunnen worden???
Skelet?
pi_132482868
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Skelet?
ja maar je botweefsel is ook iets wat er aangevinkt kan worden, als ik die niet aanvink, kan dan mijn gehele skelet eruit gesloopt worden???
-Rabia Al-Basri
  woensdag 23 oktober 2013 @ 18:42:46 #123
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_132483017
quote:
6s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja maar je botweefsel is ook iets wat er aangevinkt kan worden, als ik die niet aanvink, kan dan mijn gehele skelet eruit gesloopt worden???
Dan komt je skelet in een klaslokaal te staan en zullen pubers er af en toe een NY pet en een zonnebril op zetten.
pi_132483144
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:42 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dan komt je skelet in een klaslokaal te staan en zullen pubers er af en toe een NY pet en een zonnebril op zetten.
tja dat weet ik dus niet en dat wordt ook nergens kenbaar gemaakt, ik zou het alleen willen doen als ik weet dat het alleen gebruikt zal worden om mensen levens te redden en niet voor "wetenschappelijke" doeleinden
-Rabia Al-Basri
pi_132485698
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:38 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Krokusje31.
Echt niet
pi_132485851
Waarom wordt mijn naam gebruikt???? Who the fuck is stimorol???

Oh ja, bij mij mogen de nabestaanden beslissen. Niet dat ik nog wat zal hebben wat bruikbaar zal zijn
pi_132485927
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 16:00 schreef expans het volgende:
Ik zou als ik jullie was wel aangeven wat je precies wil doneren. Anders eindig je misschien wel bij een uni / onderzoekscentrum en mogen studenten shit doen met je lichaam.

En als je alles doneert, dus ook lichaam, hoe the fuck moeten je naasten je klaarmaken voor je begravenis? Dus wassen, schoonmaken etc.
Oh, je kunt je lichaam niet ter beschikking stellen aan een onderzoekscentrum als je al orgaandonor bent :P.

quote:
Orgaan of weefsel gebruiken voor wetenschap

U kunt uw lichaam niet afstaan voor wetenschappelijk onderzoek, als u zich laat registreren als orgaandonor. U geeft alleen aan dat na uw dood artsen uw organen of weefsel kunnen gebruiken voor transplantatie. Na de orgaandonatie of weefseldonatie komt het lichaam weer terug bij de familie.

Een orgaan of weefsel kan na uitname toch niet geschikt zijn voor transplantatie. In dat geval mag het alleen worden gebruikt voor wetenschappelijk onderzoek over transplantatie.

U kunt hiertegen bezwaar aantekenen. Dit kunt u doen met het formulier 'Bezwaar tegen wetenschappelijk onderzoek'. U kunt dit formulier aanvragen via de Informatielijn Donorvoorlichting van de NTS.

Bron
En ze nemen toch meestal alleen oudere mensen aan. (Dat weet ik in ieder geval wel van de anatomie-instelling van het UMC St Radboud.)
pi_132486111
quote:

Nee Julis, het is niet wat jij denkt.
De bangalijst, idd.

quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:27 schreef xminator het volgende:

[..]

Lol.
pi_132486230
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef krokusje31 het volgende:
Waarom wordt mijn naam gebruikt???? Who the fuck is stimorol???

Oh ja, bij mij mogen de nabestaanden beslissen. Niet dat ik nog wat zal hebben wat bruikbaar zal zijn
Denken dat ik jouw naam zou willen misbruiken. Move on woman.
pi_132486335
Burdayim
pi_132486500
quote:
17s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
Julis, niye bu kadar tatlisin..
O senin tatliligin (of zo).
pi_132486558
quote:
9s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:59 schreef Julis het volgende:

[..]

O senin tatliligin (of zo).
Aman Allahim, standaard zeikzin onder elke foto op FB.

Je bent zo mooi!
- Oooooo o senin guzelliginnnnn. :r
pi_132486592
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:00 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je bent zo mooi!
_O-. :@. Precies.
pi_132486653
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef Julis het volgende:

[..]

_O-. :@. Precies.
;( Zelfs ugly chicks zeggen dit.
pi_132486654
Het is wel zo dat als je donor bent en jouw familie na jou overlijden echt niet wilt dat je wat afstaat, dat het hele feestje ook niet doorgaat.
pi_132486792
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:00 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je bent zo mooi!
Heeeeey ambi
pi_132486898
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Het is wel zo dat als je donor bent en jouw familie na jou overlijden echt niet wilt dat je wat afstaat, dat het hele feestje ook niet doorgaat.
Is dat zo, ja :P? Hm, wel begrijpelijk.
pi_132486984
quote:
In dat geval zullen zij naar de hel gaan omdat ze geen respect hebben voor mijn laatste wens. :P
pi_132486989
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:04 schreef xminator het volgende:

[..]

Heeeeey ambi
Ne ambisi beaaaa. Ik ben krokusje31. :)
pi_132486993
quote:

[..]

pi_132487024
quote:
18s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:07 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ne ambisi beaaaa. Ik ben krokusje31. :)
Post eens een foto ter bewijs dan? Krokusje zou dat meteen gedaan hebben, Ambo :D
pi_132487042
quote:
Wat mij betreft voeren ze dit direct in! Weg met de profiteurs!!!
pi_132487103
Stel je voor je geeft een donor aan iemand die daardoor kan leven en vijf jaar later 10 mensen vermoord. Dan ben jij schuldig :D
pi_132487112
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:08 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Wat mij betreft voeren ze dit direct in! Weg met de profiteurs!!!
Nee, wat mij betreft niet. Je moet hun keuzes ook respecteren.
pi_132487125
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:08 schreef xminator het volgende:

[..]

Post eens een foto ter bewijs dan? Krokusje zou dat meteen gedaan hebben, Ambo :D
Ben op mobiel, vallah.
pi_132487179
quote:
11s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:09 schreef Julis het volgende:

[..]

Nee, wat mij betreft niet. Je moet hun keuzes ook respecteren.
Wel accepteren, maar niet bereid zijn te doneren... :N Het is dat ik niet kan aangeven dat ik mijn organen niet wil doneren aan weigeraars, anders had ik dat gedaan. :')
pi_132487180
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:09 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ben op mobiel, vallah.
:D oke ambo
pi_132487224
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:10 schreef xminator het volgende:

[..]

:D oke ambo
Ambo hahaaha :D

Wzzp X? Iyimisin?
pi_132487356
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:11 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ambo hahaaha :D

Wzzp X? Iyimisin?
Gaat altijd goed met mij. Met jou dan? Heb je je draai weer gevonden?
pi_132487361
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:09 schreef xminator het volgende:
Stel je voor je geeft een donor aan iemand die daardoor kan leven en vijf jaar later 10 mensen vermoord. Dan ben jij schuldig :D
Misschien is dat wel de wil van Allah. ;)
pi_132487436
quote:
PLL gezien?
pi_132487437
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:14 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Misschien is dat wel de wil van Allah. ;)
Of een racist blijft in leven dankzij jou? Hoe zou je dat vinden?
pi_132487462
quote:
3s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:14 schreef xminator het volgende:

[..]

Gaat altijd goed met mij. Met jou dan? Heb je je draai weer gevonden?
Cok sukur :) Ben @ the moment best gelukkig (en stabiel :') )
pi_132487503
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:16 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Kijken hoelang dat goed gaat _O-.

Neyse ben blij voor je :Y
pi_132487515
Pics van borsten.
pi_132487522
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:15 schreef xminator het volgende:

[..]

Of een racist blijft in leven dankzij jou? Hoe zou je dat vinden?
Weet je, ik zou het erg grappig vinden als een moslim-basher (zoals Wilders) zou leven dankzij het donororgaan van een moslim. _O-
pi_132487526
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:16 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mooi om te horen 8-).
pi_132487597
Zo een filmpje kan je toch niet serieus nemen? Ziet er totaal niet uit als een betrouwbaar persoon.

Ja, een arts doet altijd al het mogelijke voor de patiënt. Iedere arts heeft de plicht om het leven van zijn patiënt te redden. Ook weet een arts niet of iemand donor is totdat iemand is overleden. Pas na het overlijden wordt in het Donorregister gekeken of iemand donor wilde zijn. De arts die de organen transplanteert is altijd een andere arts dan de arts die het Donorregister raadpleegt.

:')______!
pi_132487617
X :') Zeg gewoon wat julis zegt. Klinkt toch liever haha :D
pi_132487682
Dat maak ik wel zelf uit, ja?
pi_132487691
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:17 schreef Julis het volgende:
Pics van borsten.
Sorry zit mobiel :') Ik doe straks onder account krokusje31.
pi_132487752
Hij wil geen pics van borsten.
pi_132487778
Wil wel bloeddonor worden..
pi_132487851
Nou, dit was m'n portie fok weer :) Dag Turkjes.
pi_132487936
Dag Ambi oO<.
pi_132488009
Wat een gek zeg
pi_132488039
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:27 schreef krokusje31 het volgende:
Wat een gek zeg
Plaats eens foto ter bewijs dat jij wel krokusje bent?
pi_132488228
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:27 schreef krokusje31 het volgende:
Wat een gek zeg
Hey Krokusje, naber?
X Krokusje
pi_132488283
Ik ben de echte krokusje!
pi_132488309
:W
pi_132488909
quote:
11s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:15 schreef Ayca het volgende:

[..]

PLL gezien?
Nee, jij wel?

Moet proberen vanavond of morgen :@
pi_132488972
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:06 schreef Julis het volgende:

[..]

Is dat zo, ja :P? Hm, wel begrijpelijk.
Ja omdat zij ermee moeten leven ofzo.
I get it tho
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:07:28 #173
316019 PlayingWithFire
pi_132490241
Ik vergeet soms dat de wereld klein is.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:08:53 #174
316019 PlayingWithFire
pi_132490316
Ik laat een traan vallen met het gedachte dat er een moment komt, waarbij ik alles achter laat. :@
pi_132490359
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik vergeet soms dat de wereld klein is.
Tera-online is veel groter, hè?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:09:32 #176
316019 PlayingWithFire
pi_132490362
The cake is a lie.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:10:46 #177
316019 PlayingWithFire
pi_132490424
quote:
9s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef Julis het volgende:

[..]

haha ik heb nu 2,5 week pauze genomen, zodat mijn vrienden ook hoger kunnen komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132490457
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:10 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

haha ik heb nu 2,5 week pauze genomen, zodat mijn vrienden ook hoger kunnen komen.
SPOILER
SERIEUS? Welk level ben je nu dan?
pi_132490478
Heeft Mo dat ook gedaan?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:11:58 #180
316019 PlayingWithFire
pi_132490494
quote:
9s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef Julis het volgende:

[..]

En ik heb net "Anohana: The Flower We Saw That Day"gekeken.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:13:00 #181
316019 PlayingWithFire
pi_132490586
quote:
9s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:11 schreef Julis het volgende:
Heeft Mo dat ook gedaan?
Hij wou verder, maar ik zei: We moeten binnenkort leren swa! Laten we even rustig aan doen. :@
Level 50 in vier dagen
pi_132490625
_O-. Ik ga stuk.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:13:50 #183
316019 PlayingWithFire
pi_132490643
quote:
8s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:11 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

En ik heb net "Anohana: The Flower We Saw That Day"gekeken.
Anime waarbij ik een traantje liet vallen idd.
Ga nu weer wat ecchi kijken, beetje lachen jwz.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:15:17 #184
316019 PlayingWithFire
pi_132490721
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:13 schreef Julis het volgende:
_O-. Ik ga stuk.
In vier dagen: 70 uur game play.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:15:39 #185
316019 PlayingWithFire
pi_132490741
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:15 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

Morgen weer eens beginnen met sporten :P
pi_132490781
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:15 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

Welke game?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:17:13 #187
316019 PlayingWithFire
pi_132490821
quote:
5s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef xminator het volgende:

[..]

Welke game?
Tera online :D
pi_132490845
En max. level is 60. Sjezus.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:18:08 #189
316019 PlayingWithFire
pi_132490870
Wie wilt lachen kijk even Golden boy (is 6 episodes)
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:19:17 #190
316019 PlayingWithFire
pi_132490925
Natuurlijk heb ik ook heel wat gegrind om geld te maken *)
pi_132490937
Oh ja! Golden boy moet ik nog afkijken. Doe ik wel na vrijdagmiddag.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:20:54 #192
316019 PlayingWithFire
pi_132491002
quote:
6s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:19 schreef Julis het volgende:
Oh ja! Golden boy moet ik nog afkijken. Doe ik wel na vrijdagmiddag.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:21:18 #193
316019 PlayingWithFire
pi_132491030
vind je wel leuk, he!
pi_132491676
Hahaha, mensen gaan hier uit hun dak na elk doelpunt. :').

(GS 3-0 Copenhagen)
pi_132498090
quote:
11s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:15 schreef Ayca het volgende:

[..]

PLL gezien?
Ja :D Sjuponnond ! Nu nog Ravenswood bekjken :@
pi_132499190
quote:
17s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Istanbul O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
14.gif!

Zit nu in een internetcafé, zie het 360º-effect voor het eerst op een groot scherm. Ze zijn best goed gelukt. :D.

Ergerde jij je niet aan de mentaliteit hier? Niet wachten totdat men eerst uitstapt en meteen proberen in te stappen in het ov, niet kunnen wachten in een rij, mensen die tegen je aanlopen enzovoorts.
pi_132499523
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja :D Sjuponnond ! Nu nog Ravenswood bekjken :@
Ben wel blij dat er eindelijk over iets duidelijkheid is, benieuwd hoe het nu verder gaat.. Maar laten we niet spoileren.

Laat maar weten of het wat is :P niet dat ik tijd heb voor nog een serie erbij, maargoed.
pi_132499612
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]!

Zit nu in een internetcafé, zie het 360º-effect voor het eerst op een groot scherm. Ze zijn best goed gelukt. :D.

Ergerde jij je niet aan de mentaliteit hier? Niet wachten totdat men eerst uitstapt en meteen proberen in te stappen in het ov, niet kunnen wachten in een rij, mensen die tegen je aanlopen enzovoorts.
Kan je niet net zo goed een video maken?
pi_132499949
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:51 schreef Ayca het volgende:

[..]

Kan je niet net zo goed een video maken?
Is niet hetzelfde. Je kunt bij een video niet zelf bepalen wat je ziet en 360º bij een video is onzinnig (alleen de horizon is interresant, de grond en de lucht niet).

En persoonlijk raak ik bij een video van de omgeving sneller mijn interesse kwijt. :P.
pi_132500121
Maar bij die foto's kan je ook niet bepalen wat je ziet, al die halve mensen ed :P
pi_132500181
Ah.. ik had niet door dat je ook naar de lucht kon kijken. Dat is wel leuk.
Dacht dat het een panorama foto was. :P
pi_132500244
*O*.

Blijkt dat Sinkerlaas opeens hot is? Ik heb dat hele gedoe met de VN en zo gemist. Verbazingwekkend dat ze zich hiermee bezighouden. :').
pi_132509571
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ehh, ja. Ik deed gewoon vrolijk mee, ik kan goed (tijdelijk) integreren. :D
pi_132510086
Wel een scherpe opmerking van een Moslima: 'Nu weten jullie hoe het is wanneer je cultuur achterlijk wordt genoemd'.
pi_132510380
Achterlijke opmerking van haar.
pi_132518731
Vandaag eerste keer fitness. Voelde mij echt een ezel. :')
pi_132518824
En mijn ene been is langer dan de andere heb ik vandaag geleerd.
pi_132522642
quote:
9s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:29 schreef Bortecinem het volgende:
Als je goed kijkt zie je dat je oren ook niet helemaal op gelijke hoogte op je hoofd zitten. :)
pi_132523520
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 13:09 schreef xminator het volgende:
Achterlijke opmerking van haar.
Want?
pi_132524494
quote:
Dat is normaal?
pi_132524609
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Want?
Zo een domme kinderfeest waarin ze negers als slaven beschilderen en belachelijk maken vergelijken met onze cultuur waarin wij niet aan zulke domme dingen doen.
pi_132525637
Ha ha ha
pi_132526022
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:28 schreef Ayca het volgende:
Ha ha ha
omg. pll was SICK.
pi_132526489
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat is normaal?
Jawel :Y
pi_132527826
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:48 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Jawel :Y
Was retorisch :)
pi_132528015
quote:
Dan heb ik dat vandaag ook geleerd. Blijkt vaak voor te komen, wist ik niet :P.

[ Bericht 6% gewijzigd door Julis op 24-10-2013 21:34:51 ]
pi_132529088
quote:
19s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:17 schreef Julis het volgende:

[..]

Dan heb ik dat vandaag ook geleerd. Blijkt vaak voor te komen, wist ik niet :P.
Ja dat zei die jongen op fitness ook tegen mij. Ook bij hem haha. :P
pi_132529120
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:23 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Als je goed kijkt zie je dat je oren ook niet helemaal op gelijke hoogte op je hoofd zitten. :)
Dit gaat te ver hoor. Een been kan ik nog wel mee leven maar oren? :'(
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat is normaal?
Blijkbaar. :P
  donderdag 24 oktober 2013 @ 22:31:08 #222
316019 PlayingWithFire
pi_132531621
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:39 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dit gaat te ver hoor. Een been kan ik nog wel mee leven maar oren? :'(

[..]

Blijkbaar. :P
Wacht maar af, na een bepaald moment gaan je tetten verkeerd zitten :'(
  donderdag 24 oktober 2013 @ 22:31:25 #223
316019 PlayingWithFire
pi_132531634
quote:
9s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 22:31 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

Wacht maar af, na een bepaald moment gaan je tetten verkeerd zitten :'(
Spreekt uit ervaring*
pi_132532015
Bedankt voor het motiveren, man.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 23:04:41 #225
316019 PlayingWithFire
pi_132533160
quote:
9s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
Bedankt voor het motiveren, man.
Als het zo ver komt, vlecht ik ze wel voor jou :*
pi_132539351
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:39 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja dat zei die jongen op fitness ook tegen mij. Ook bij hem haha. :P
Bazen die Turkse vrouwen durven te benaderen in de gym.
pi_132539474
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 06:57 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Bazen die Turkse vrouwen durven te benaderen in de gym.
Hij is Turk, werkt daar en moest mij de eerste dag wel helpen lol
pi_132539512
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 07:36 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hij is Turk, werkt daar en moest mij de eerste dag wel helpen lol
Dat zijn vaak de beste players, volgens mij regelen de trainers op mijn sportschool eckt de ene na de andere vrouw _O_

Over gym gebrabbelt... waar is Weis eigenlijk? :s)
pi_132546129
:r
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:53:12 #230
316019 PlayingWithFire
pi_132562054
Wegens omstandigheden weg gehaald,

[ Bericht 62% gewijzigd door PlayingWithFire op 25-10-2013 20:59:45 ]
pi_132562866
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
Wegens omstandigheden weg gehaald,

Ware schoonheden willen wij zien!
pi_132594266
hoeveel spaargeld hebben jullie?
...
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:28:29 #233
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_132594689
40.000 euro
pi_132594745
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:28 schreef Levolution het volgende:
40.000 euro
goed voor elkaar
...
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:34:34 #235
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_132594946
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:29 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

goed voor elkaar
$737.000 is mijn doel, moet lukken met mijn meth lab.
pi_132595073
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:34 schreef Levolution het volgende:

[..]

$737.000 is mijn doel, moet lukken met mijn meth lab.
komt goed :)
...
pi_132595159
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:28 schreef Levolution het volgende:
40.000 euro
Zo veel is mijn schuld.
pi_132595339
Studieschuld?
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:44:09 #239
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_132595362
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:39 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Zo veel is mijn schuld.
Whhehe. Mijne ook wss, al een tijdje niet gekeken, ga me daar niet druk om maken. :P
pi_132595398
Nah grapje. Zo veel is het niet - zou wat zijn, 40 k schuld en dan nog zonder diploma zitten. _O-

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:44 schreef Levolution het volgende:

[..]

Whhehe. Mijne ook wss, al een tijdje niet gekeken, ga me daar niet druk om maken. :P
Oh ja jij gaat toch vluchten naar de bergen in TR.
pi_132595554
Ik verveel me... :') Heeft iemand nog leuke plannen voor vanavond?
pi_132595570
zou het niet veel makkelijker geweest zijn als iedereen van een bepaalde afkomst ook in dat land (of regio) zou wonen

Verdomme, gastarbeiders.
pi_132595616
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Gezellig leren voor toetsen. Leukere plannen zijn er niet.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:50:18 #244
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_132595623
Als ik dat doe laat ik het hier weten.

Edit: dat was een reactie op borte, kut mobiel fokken.
pi_132595636
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:50 schreef Poemgirl het volgende:

[..]

Gezellig leren voor toetsen. Leukere plannen zijn er niet.
Heb ik niet.
pi_132595650
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:50 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Heb ik niet.
Geluksvogel.
pi_132595756
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:50 schreef Levolution het volgende:
Als ik dat doe laat ik het hier weten.

Edit: dat was een reactie op borte, kut mobiel fokken.
Ook foto's van je opstekje enzo he.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:54:51 #248
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_132595792
vnvd dancing beetje feunen
pi_132595816
[quote]9s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:49 schreef Poemgirl het volgende:
zou het niet veel makkelijker geweest zijn als iedereen van een bepaalde afkomst ook in dat land (of regio) zou wonen

Verdomme, gastarbeiders.
[/quoteHoezo
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:56:14 #250
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_132595852
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:53 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ook foto's van je opstekje enzo he.
Sowieso.
Maar als ik als loonslaaf hier eindig zal ik verdwijnen door de rezillik.
pi_132595857
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Starbaksen.
pi_132595897
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:56 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Starbaksen.
Kom je naar Utrecht dan?
pi_132595925
Pumpkin spice.
pi_132596000
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:55 schreef Ayca het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 26 oktober 2013 21:49 schreef Poemgirl het volgende:

Verdomme, gastarbeiders.
[/quoteHoezo
Ik voel me nergens meer thuis. Dat probleem had ik waarschijnlijk niet gehad als ik gewoon in Turkije was geboren en opgegroeid.
pi_132596063
Zijn hier nog leuke meiden met ping of boys? :@
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:02:02 #256
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_132596111
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:59 schreef Poemgirl het volgende:

[..]

Ik voel me nergens meer thuis. Dat probleem had ik waarschijnlijk niet gehad als ik gewoon in Turkije was geboren en opgegroeid.
Je thuisvoelen doe je bij je naasten. Omgeving is onbelangrijk.
pi_132596125
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:57 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Kom je naar Utrecht dan?
Oha.

Ik wil een keer een hele dag alles van starbaks uitproberen. Zullen we dat een keer doen, syl? Wel een beetje sparen tot dan. :')
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:02:38 #258
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_132596137
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef Triggershot het volgende:
Tinder is die nieuwe shit bby
pi_132596149
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef Levolution het volgende:

[..]

Je thuisvoelen doe je bij je naasten. Omgeving is onbelangrijk.
Maar ook bij hen voel ik me dus niet meer thuis. Voornamelijk dóór de omgeving.
pi_132596154
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef Triggershot het volgende:
Is ping/blackberry weer hip? Heb volgens mij al 3 mensen hun ping zien posten op facebook.
pi_132596162
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef Levolution het volgende:

[..]

Tinder is die nieuwe shit bby
Heb je?
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:03:18 #262
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_132596164
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:59 schreef Poemgirl het volgende:

[..]

Gewoon wereldreis maken.
pi_132596177
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:03 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Is ping/blackberry weer hip? Heb volgens mij al 3 mensen hun ping zien posten op facebook.
Ze zijn ook begonnen met de uitrol op Android en iPhone toch.
pi_132596178
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef Poemgirl het volgende:

[..]

Syl, vrouw voor jou, right here.
pi_132596196
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ze zijn ook begonnen met de uitrol op Android en iPhone toch.
Welke taal is dit?
pi_132596218
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:03 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Welke taal is dit?
Ze hebben BBM / ping dus ook gelanceerd voor Android en Apple telefoon.
pi_132596246
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ze hebben BBM / ping dus ook gelanceerd voor Android en Apple telefoon.
Oh zo. Ja, dat zou kunnen ja.
pi_132596261
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oha.

Ik wil een keer een hele dag alles van starbaks uitproberen. Zullen we dat een keer doen, syl? Wel een beetje sparen tot dan. :')
Klinkt heel verleidelijk! Dat wordt wel flink sparen, haha. :P
pi_132596272
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:03 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Syl, vrouw voor jou, right here.
:D
pi_132596276
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Klinkt heel verleidelijk! Dat wordt wel flink sparen, haha. :P
Misschien krijgen we wel korting.
pi_132596302
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:04 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh zo. Ja, dat zou kunnen ja.
Binnenkort staat dus weer op #1
pi_132596349
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Binnenkort staat dus weer op #1
Ik hoor dit liedje voor het eerst... :')!
pi_132596361
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:07 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik hoor dit liedje voor het eerst... :')!
Cahil :')
pi_132596366
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:05 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Misschien krijgen we wel korting.
Misschien? Ik eis korting. :')
pi_132596396
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Noem je mij nu ook cahil? :{w
pi_132596452
quote:
18s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Noem je mij nu ook cahil? :{w
Jij bent veel te oud om te rollen met ons.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2013 22:09:20 ]
pi_132596453
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ken wel Kut Marokkanen.
pi_132596472
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij bent veel te oud om te rollen met ons.
oud? tssk :{
pi_132596512
Trigger ik wil dat jij dit voor mij zingt, askim.

pi_132596518
Niemand in de omgeving van Utrecht die even een drankje wil drinken? :') Ik verveel me hier dood. :P
pi_132596527
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:09 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik ken wel Kut Marokkanen.
Insinueer je daarmee iets?
pi_132596544
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:09 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

oud? tssk :{
Niet dan?
pi_132596578
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Insinueer je daarmee iets?
*)
pi_132596609
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
Trigger ik wil dat jij dit voor mij zingt, askim.

Voor jou zing ik dit

pi_132596612
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef Poemgirl het volgende:

[..]

Misschien moet je een tijdje uit die omgeving.
pi_132596627
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:11 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

*)
Hoe gaat het met je site?
pi_132596680
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet dan?
Hoe oud denk je dat ik ben? }:|
pi_132596687
quote:
..
pi_132596701
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je site?
Oh ja ik had ook nog een site he..
pi_132596729
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:13 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Hoe oud denk je dat ik ben? }:|
27
pi_132596763
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

27
En dan nog vind je dat ik te oud ben? :')
pi_132596774
Trigger is ook zo oud, syl. Laat je niet gek maken.
pi_132596777
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:14 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh ja ik had ook nog een site he..
Zonde.
pi_132596795
quote:
Tamam sus zing maar niks.
pi_132596796
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

En dan nog vind je dat ik te oud ben? :')
Acht je jezelf jong dan?
pi_132596814
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
Niet zo oud.
pi_132596843
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Acht je jezelf jong dan?
ja

quote:
6s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet zo oud.
ouder?
pi_132596853
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:16 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Tamam sus zing maar niks.
Iyi, iyi al:
pi_132596859
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:17 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

ja

[..]

ouder?
Jonger, jaartje.
pi_132596862
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
Aww, Borte komt op voor haar lieve oom. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')