SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:13 schreef Bortecinem het volgende:
Waar begin jij nu weer over, ayı xaban? Waar heb jij (of iemand anders) ooit iets gezegd over mijn foto's wat ik niet kon waarderen? Götünden laf uydurma.
Oh en dediğim gibi, adamına göre hareket.
.....Malesef sen adam bile sayılmazsın.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Terbiyeli ol. O adam benim dedem.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ne alaka, essoglu. Niet iedereen krijgt dezelfde kansen in zijn leven. Sende hayatin boyunca Adana'nin sicaginda cobanlik yapta seninde halini gorelim 80 yasinda.
Die lelijke vent in zijn jongere jaren
[ afbeelding ]
Triest dat jij het over terbiye durft te hebben.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Adamina gore hareket edeceksin. Terbiyeden anlamayana boyle.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit wie zich beledigd zou moeten voelen... De beren of xaban?
Als ik het me goed herinner riep je iets over de man op de foto, en niet over de foto an sich.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Triest dat jij het over terbiye durft te hebben.
Oke, sorry meneer de advocaat. En nu doorlopenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner riep je iets over de man op de foto, en niet over de foto an sich.
Dit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner riep je iets over de man op de foto, en niet over de foto an sich.
Nee, ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ben ik nou echt zo onredelijk? Is het niet xaban die telkens de karayilan uithangt en daarna begint te huilen als hij een tegenreactie krijgt?
Advocaat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oke, sorry meneer de advocaat. En nu doorlopen
Agree.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ben ik nou echt zo onredelijk? Is het niet xaban die telkens de karayilan uithangt en daarna begint te huilen als hij een tegenreactie krijgt?
wat betekent dat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
Nope. M'n organen gaan niet naar blanken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef Slayage het volgende:
https://www.donorregister.nl/
is hierop iemand van de turkjes geregistreerd met JA?
Evet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef Slayage het volgende:
je kan dan zeg maar keuzes maken met dingen die je niet wilt opgeven voor donatie. als je niets aanvinkt, dus alles voor donatie opgeeft,, wat blijft er dan uiteindelijk over van je lichaam?quote:
wie zegt dat het een blanke zal zijn?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nope. M'n organen gaan niet naar blanken.
Nee, jij?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef Slayage het volgende:
Huid, ogen en botten. Maar misschien pas ik dat later nog aan. Vooralsnog laat ik die onderdelen verrotten onder de grond wanneer ik dood ben. En jij?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
je kan dan zeg maar keuzes maken met dingen die je niet wilt opgeven voor donatie. als je niets aanvinkt, dus alles voor donatie opgeeft,, wat blijft er dan uiteindelijk over van je lichaam?
ik zie dat ik in 98 al een formulier heb ingevuld met NEE, maar overweeg nu om misschien JA te doen, maar ik vraag me dus af wat er overblijft van je lichaam als je alles voor donatie opgeeft, weet iemand dat misschien?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Huid, ogen en botten. Maar misschien pas ik dat later nog aan. Vooralsnog laat ik die onderdelen verrotten onder de grond wanneer ik dood ben. En jij?
Nee maar de aanmelding voor bloeddonor is de deur uitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef Slayage het volgende:
Ja, al 9,5 jaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef Slayage het volgende:
Not sure if caiz, daarom nee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef Slayage het volgende:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
Het regent, straatlantarens werken niet en ik ben bang
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
Het regent, straatlantarens werken niet en ik ben bang
Ben je gek?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef Slayage het volgende:
niet echt realistisch ditquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben je gek?
Situatieschets.
Je raakt in een coma. Je bent nog niet geheel verloren. De zoon van één of andere rijkaard heeft zichzelf toevallig tegelijkertijd naar de tyfus gereden toen hij onder invloed van dure whisky en met zuurstoftekort in zijn hersenen door zijn te strak getrokken vlinderdas, in zijn vaders Porsche de bink uit moest hangen om hockeymeisjes op te pikken.
Nu heeft deze man met centjes dringend een orgaan nodig voor zijn zoon. Hij stopt wat briefjes in de borstzak van de arts.
Wiens stekker wordt er nu vroegtijdig uitgetrokken, denk je?
dat zou zijn keuze zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Stel dat ze je donorhuid niet gebruiken voor een slachtoffer van een brand maar om iemand die de islam in de ban heeft gedaan en een nieuwe voorhuid nodig heeft... iedere keer als hij voortaan de hand aan zichzelf slaat of tot penetratie overgaat doet hij dat met jouw huid!
Wil je dat op je geweten hebben? nou? nou?
Dat denk jij.quote:
aangezien geld zon beetje invloed heeft op alles in het leven, zal jij het niet zo makkelijk hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat denk jij.
Het klinkt belachelijk zo in verhaalvorm, maar ik vertrouw niks waarin geld een rol speelt.
Ik heb dat mijn nabestaanden beslissen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef Slayage het volgende:
why?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb dat mijn nabestaanden beslissen.
Omdat het mij niet zoveel uitmaakt.quote:
waarom zou je hen, die dilemma/lastige keuze aandoen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Omdat het mij niet zoveel uitmaakt.
En als mijn nabestaanden er echt op tegen zijn dan wil ik niet ze nog extra verdriet aandoen (naast het grote verdriet dat ze mij kwijt zijn jwt).
Mwah, hoeft geen dilemma te zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom zou je hen, die dilemma/lastige keuze aandoen?
Ja, laten we met ons allen niet gaan doneren, omdat we het allemaal niet vertrouwen. Maar wat als jezelf daadwerkelijk een orgaan nodig hebt? Tsssk. Waarom benadrukken jullie de mogelijke 'negatieve' aspecten van een donatie (en ik zie jouw situatieschets niet zo gebeuren). Je kunt er daadwerkelijk mensenlevens mee redden (En zeker ook goede mensen hebben orgaandonaties nodig).quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben je gek?
Situatieschets.
Je raakt in een coma. Je bent nog niet geheel verloren. De zoon van één of andere rijkaard heeft zichzelf toevallig tegelijkertijd naar de tyfus gereden toen hij onder invloed van dure whisky en met zuurstoftekort in zijn hersenen door zijn te strak getrokken vlinderdas, in zijn vaders Porsche de bink uit moest hangen om hockeymeisjes op te pikken.
Nu heeft deze man met centjes dringend een orgaan nodig voor zijn zoon. Hij stopt wat briefjes in de borstzak van de arts.
Goede post, wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, laten we met ons allen niet gaan doneren, omdat we het allemaal niet vertrouwen. Maar wat als jezelf daadwerkelijk een orgaan nodig hebt? Tsssk. Waarom benadrukken jullie de mogelijke 'negatieve' aspecten van een donatie (en ik zie jouw situatieschets niet zo gebeuren). Je kunt er daadwerkelijk mensenlevens mee redden (En zeker ook goede mensen hebben orgaandonaties nodig).
En is het halal, oh jee. Ik weet het niet, op de Turkse tv was er ooit ook een donoractie-achtig iets. Toen werd er benadrukt dat het halal is (de argumenten en zo weet ik niet meer). Maar dan nog, als ik iemand er blij mee kan maken na mijn dood, wat maakt het dan uit. Zou je een orgaan afwijzen omdat het haram is? Yo, ik sterf liever?
My ass.
Zeer waarschijnlijk ja. Je hebt ook al veel gevallen van artsen die organen van overledene eruit halen en verkopen waar helemaal geen toestemming voor gegeven is. Ze stonden niet eens op donorlijst.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben je gek?
Situatieschets.
Misschien boeit het me gewoon geen flikker of ik een ander mensenleven red als ik dood ben?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, laten we met ons allen niet gaan doneren, omdat we het allemaal niet vertrouwen. Maar wat als jezelf daadwerkelijk een orgaan nodig hebt? Tsssk. Waarom benadrukken jullie de mogelijke 'negatieve' aspecten van een donatie (en ik zie jouw situatieschets niet zo gebeuren). Je kunt er daadwerkelijk mensenlevens mee redden (En zeker ook goede mensen hebben orgaandonaties nodig).
En is het halal, oh jee. Ik weet het niet, op de Turkse tv was er ooit ook een donoractie-achtig iets. Toen werd er benadrukt dat het halal is (de argumenten en zo weet ik niet meer). Maar dan nog, als ik iemand er blij mee kan maken na mijn dood, wat maakt het dan uit. Zou je een orgaan afwijzen omdat het haram is? Yo, ik sterf liever?
My ass.
Iedereen hier vertrouwt blind op de medische wereld. Artsen zijn een soort goden die alleen maar goed kunnen doen. Ik snap niet waar dat vandaan komt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk ja. Je hebt ook al veel gevallen van artsen die organen van overledene eruit halen en verkopen waar helemaal geen toestemming voor gegeven is. Ze stonden niet eens op donorlijst.
Sommigen zijn voor, sommigen tegen.quote:
Nogal moeilijk te zeggen omdat er vroeger geen organen werden gedoneerd en het dus nergens zwart op wit staat. Nu moet dat bepaald worden aan de hand van de interpretatie van de islam en die is voor iedereen anders.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sommigen zijn voor, sommigen tegen.
Het is nogal grijs gebied. Ik vraag me dit al jaren af. Ik wil alles afstaan behalve mijn hoornvliezen.
Naïeve mensen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Iedereen hier vertrouwt blind op de medische wereld. Artsen zijn een soort goden die alleen maar goed kunnen doen. Ik snap niet waar dat vandaan komt.
Het is gewoon een industrie en het draait allemaal om de centjes. Ik zie het van binnenuit.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is nogal grijs gebied. Ik vraag me dit al jaren af. Ik wil alles afstaan behalve mijn hoornvliezen.
Qua lichaamsdelen bedoel je?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Is er iets dat je wilt delen Che?
Lijkt mij stug, je lichaam rot weg?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Bij mijn oma hadden ze haar tanden eruit gehaald zonder toestemming (in Turkije).
Als je organen afstaat dan kom je toch zonder dat specifiek onderdeel weer tot leven toch op ahiret gunu.
Nee maar komt weer terug.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lijkt mij stug, je lichaam rot weg?
oh kan ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ziel weer zou herleven?
Ik geef je dan een stuk van mijn hart en jij een stukje van de jouwe aan mij.quote:
Lukt dat wel? Jouwe is van graniet tochquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik geef je dan een stuk van mijn hart en jij een stukje van de jouwe aan mij.
Nee de jouwe is gummi bear materiaal.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lukt dat wel? Jouwe is van graniet toch
Nu boeit het je wel of je andere mensenlevens redt (aanname van mijn kant, omdat je studie deels is gericht op geneesmiddelen die mensenlevens redden)? Ik dacht er ook even aan: als ik dood ben dan krijg ik toch niets meer mee van deze wereld. Dus boeit het wel wat er gebeurt na mijn dood ... Maar als iedereen zo gaat denken dan hebben mensen die o.a. NU een orgaandonatie nodig hebben een probleem (En wat als iemand waarvan je houdt nu een orgaandonatie nodig heeft? Maar ach, wat boeit het eigenlijk ook, hm? Je maakt zo'n situatie nu toch niet mee.).quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Misschien boeit het me gewoon geen flikker of ik een ander mensenleven red als ik dood ben?
Indirect dus organen. Zeg gewoon ja, je hebt gelijk....quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vlees/voedsel doneren aan de armen dus.
Beter, verteert langzaam.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee de jouwe is gummi bear materiaal.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze zeggen 't.. Ik weet van niets..
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:45 schreef Stimorol- het volgende:
Waar is Xaban en Borte, ik geniet zo van hun ruzies.
Ja, van die van de inkijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Krokusje was van de foto's toch?
Iyi insan lafin uzeri falanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:51 schreef Bortecinem het volgende:
.
Overigens ben ik het eensch met Julis. Ook met Lev trouwens. Vertrouw de combinatie mens en geld ook niet echt. Maar verder ben ik donor.
(Volgen jullie het nog?)
Zij wel aangezien ze geen limbo isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Limbo he. Kunnen we niks aan doennn
Ik nam het voor je op. Hani wij zijn hemşo's enzo. Ik zei zelfs nog 'kunnen WIJ' niks aan doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:58 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, doe eens lief. Bak heb op je website geklikt. Is weer $.
Oh.. Dacht dat je dat zei.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:01 schreef Stimorol- het volgende:
Oh trouwens, Borte, ken jij een recept met aardappelpurree en slagroom voor brooddeeg? Doet mijn hala gebruiken, is onwijs lekker, maar ze geeft mij geen recept...
Ben krokusje degilimki
Nou ja, ze wil niet gedetailleerd geven, ze zei laatst, bij een pak meel doe je dit dat en dit en toen was ze mij al kwijt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh.. Dacht dat je dat zei.![]()
Ik heb geen recept maar kan het wel proberen denk ik. Hoezo wil je tante haar recept niet geven? Je bent haar nichtje... Fesat mensen.
Ik doneer niets en hoef geen donororgaan. Allah beslist wanneer ik sterf.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Moslims die geen organen willen doneren (aan niet-Moslims)... Ik neem aan dat zij dan ook geen donororganen zullen accepteren (van niet-Moslims). Toch??
Tmm, tskquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:09 schreef Bortecinem het volgende:
Stimerol, bakarım een keer.Maar ik doe geen söz.
Jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Moslims die geen organen willen doneren (aan niet-Moslims)... Ik neem aan dat zij dan ook geen donororganen zullen accepteren (van niet-Moslims). Toch??
Ik doneer niet maar zou wel een orgaan accepteren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Is dat niet krom?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik doneer niet maar zou wel een orgaan accepteren.
Daarom doneer ik nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:34 schreef Che_ het volgende:
Moet je niet op de lijst staan om te kunnen geven voordat je het kunt nemen?
Ik kom er wel aan hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Of je mag alleen een orgaan ontvangen als je zelf donor bent.
Buh-bye Levo.
xminator zegt dus van niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Of je mag alleen een orgaan ontvangen als je zelf donor bent.
Buh-bye Levo.
maar wat kan dat dan theoretisch kunnen betekenen? dat enkelt je hoornvliezen begraven kunnen worden???quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Skelet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
maar wat kan dat dan theoretisch kunnen betekenen? dat enkelt je hoornvliezen begraven kunnen worden???
ja maar je botweefsel is ook iets wat er aangevinkt kan worden, als ik die niet aanvink, kan dan mijn gehele skelet eruit gesloopt worden???quote:
Dan komt je skelet in een klaslokaal te staan en zullen pubers er af en toe een NY pet en een zonnebril op zetten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja maar je botweefsel is ook iets wat er aangevinkt kan worden, als ik die niet aanvink, kan dan mijn gehele skelet eruit gesloopt worden???
tja dat weet ik dus niet en dat wordt ook nergens kenbaar gemaakt, ik zou het alleen willen doen als ik weet dat het alleen gebruikt zal worden om mensen levens te redden en niet voor "wetenschappelijke" doeleindenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan komt je skelet in een klaslokaal te staan en zullen pubers er af en toe een NY pet en een zonnebril op zetten.
Oh, je kunt je lichaam niet ter beschikking stellen aan een onderzoekscentrum als je al orgaandonor bentquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:00 schreef expans het volgende:
Ik zou als ik jullie was wel aangeven wat je precies wil doneren. Anders eindig je misschien wel bij een uni / onderzoekscentrum en mogen studenten shit doen met je lichaam.
En als je alles doneert, dus ook lichaam, hoe the fuck moeten je naasten je klaarmaken voor je begravenis? Dus wassen, schoonmaken etc.
En ze nemen toch meestal alleen oudere mensen aan. (Dat weet ik in ieder geval wel van de anatomie-instelling van het UMC St Radboud.)quote:Orgaan of weefsel gebruiken voor wetenschap
U kunt uw lichaam niet afstaan voor wetenschappelijk onderzoek, als u zich laat registreren als orgaandonor. U geeft alleen aan dat na uw dood artsen uw organen of weefsel kunnen gebruiken voor transplantatie. Na de orgaandonatie of weefseldonatie komt het lichaam weer terug bij de familie.
Een orgaan of weefsel kan na uitname toch niet geschikt zijn voor transplantatie. In dat geval mag het alleen worden gebruikt voor wetenschappelijk onderzoek over transplantatie.
U kunt hiertegen bezwaar aantekenen. Dit kunt u doen met het formulier 'Bezwaar tegen wetenschappelijk onderzoek'. U kunt dit formulier aanvragen via de Informatielijn Donorvoorlichting van de NTS.
Bron
De bangalijst, idd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:34 schreef Che_ het volgende:
Nee Julis, het is niet wat jij denkt.
Lol.quote:
Denken dat ik jouw naam zou willen misbruiken. Move on woman.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef krokusje31 het volgende:
Waarom wordt mijn naam gebruikt???? Who the fuck is stimorol???
Oh ja, bij mij mogen de nabestaanden beslissen. Niet dat ik nog wat zal hebben wat bruikbaar zal zijn
Aman Allahim, standaard zeikzin onder elke foto op FB.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aman Allahim, standaard zeikzin onder elke foto op FB.
Je bent zo mooi!
- Oooooo o senin guzelliginnnnn.
Heeeeey ambiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aman Allahim, standaard zeikzin onder elke foto op FB.
Je bent zo mooi!
- Oooooo o senin guzelliginnnnn.
Is dat zo, jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Het is wel zo dat als je donor bent en jouw familie na jou overlijden echt niet wilt dat je wat afstaat, dat het hele feestje ook niet doorgaat.
In dat geval zullen zij naar de hel gaan omdat ze geen respect hebben voor mijn laatste wens.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Het is wel zo dat als je donor bent en jouw familie na jou overlijden echt niet wilt dat je wat afstaat, dat het hele feestje ook niet doorgaat.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Post eens een foto ter bewijs dan? Krokusje zou dat meteen gedaan hebben, Amboquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ne ambisi beaaaa. Ik ben krokusje31.
Wat mij betreft voeren ze dit direct in! Weg met de profiteurs!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:34 schreef Che_ het volgende:
Nee, wat mij betreft niet. Je moet hun keuzes ook respecteren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat mij betreft voeren ze dit direct in! Weg met de profiteurs!!!
Ben op mobiel, vallah.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Post eens een foto ter bewijs dan? Krokusje zou dat meteen gedaan hebben, Ambo
Wel accepteren, maar niet bereid zijn te doneren...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, wat mij betreft niet. Je moet hun keuzes ook respecteren.
Misschien is dat wel de wil van Allah.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:09 schreef xminator het volgende:
Stel je voor je geeft een donor aan iemand die daardoor kan leven en vijf jaar later 10 mensen vermoord. Dan ben jij schuldig
PLL gezien?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Of een racist blijft in leven dankzij jou? Hoe zou je dat vinden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de wil van Allah.
Cok sukurquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Gaat altijd goed met mij. Met jou dan? Heb je je draai weer gevonden?
Kijken hoelang dat goed gaatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Cok sukurBen @ the moment best gelukkig (en stabiel
)
Weet je, ik zou het erg grappig vinden als een moslim-basher (zoals Wilders) zou leven dankzij het donororgaan van een moslim.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Of een racist blijft in leven dankzij jou? Hoe zou je dat vinden?
Mooi om te horenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Cok sukurBen @ the moment best gelukkig (en stabiel
)
Nee, jij wel?quote:
Ja omdat zij ermee moeten leven ofzo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Is dat zo, ja? Hm, wel begrijpelijk.
Tera-online is veel groter, hè?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik vergeet soms dat de wereld klein is.
haha ik heb nu 2,5 week pauze genomen, zodat mijn vrienden ook hoger kunnen komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
haha ik heb nu 2,5 week pauze genomen, zodat mijn vrienden ook hoger kunnen komen.SERIEUS? Welk level ben je nu dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb net "Anohana: The Flower We Saw That Day"gekeken.quote:
Hij wou verder, maar ik zei: We moeten binnenkort leren swa! Laten we even rustig aan doen.quote:
Anime waarbij ik een traantje liet vallen idd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En ik heb net "Anohana: The Flower We Saw That Day"gekeken.
In vier dagen: 70 uur game play.quote:
Morgen weer eens beginnen met sportenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
In vier dagen: 70 uur game play.
Welke game?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
In vier dagen: 70 uur game play.
Tera onlinequote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:19 schreef Julis het volgende:
Oh ja! Golden boy moet ik nog afkijken. Doe ik wel na vrijdagmiddag.
Istanbulquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:32 schreef zarGon het volgende:
https://plus.google.com/111715287699322574260/posts/J8R4jVkF3x4.
Zien jullie deze?
quote:
Ben wel blij dat er eindelijk over iets duidelijkheid is, benieuwd hoe het nu verder gaat.. Maar laten we niet spoileren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
JaSjuponnond ! Nu nog Ravenswood bekjken
Kan je niet net zo goed een video maken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!
Zit nu in een internetcafé, zie het 360º-effect voor het eerst op een groot scherm. Ze zijn best goed gelukt..
Ergerde jij je niet aan de mentaliteit hier? Niet wachten totdat men eerst uitstapt en meteen proberen in te stappen in het ov, niet kunnen wachten in een rij, mensen die tegen je aanlopen enzovoorts.
Is niet hetzelfde. Je kunt bij een video niet zelf bepalen wat je ziet en 360º bij een video is onzinnig (alleen de horizon is interresant, de grond en de lucht niet).quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kan je niet net zo goed een video maken?
Ehh, ja. Ik deed gewoon vrolijk mee, ik kan goed (tijdelijk) integreren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ergerde jij je niet aan de mentaliteit hier? Niet wachten totdat men eerst uitstapt en meteen proberen in te stappen in het ov, niet kunnen wachten in een rij, mensen die tegen je aanlopen enzovoorts.
Als je goed kijkt zie je dat je oren ook niet helemaal op gelijke hoogte op je hoofd zitten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:29 schreef Bortecinem het volgende:
En mijn ene been is langer dan de andere heb ik vandaag geleerd.
Dat is normaal?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:29 schreef Bortecinem het volgende:
Zo een domme kinderfeest waarin ze negers als slaven beschilderen en belachelijk maken vergelijken met onze cultuur waarin wij niet aan zulke domme dingen doen.quote:
Dan heb ik dat vandaag ook geleerd. Blijkt vaak voor te komen, wist ik nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:29 schreef Bortecinem het volgende:
Ja dat zei die jongen op fitness ook tegen mij. Ook bij hem haha.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan heb ik dat vandaag ook geleerd. Blijkt vaak voor te komen, wist ik niet.
Dit gaat te ver hoor. Een been kan ik nog wel mee leven maar oren?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat je oren ook niet helemaal op gelijke hoogte op je hoofd zitten.
Blijkbaar.quote:
Wacht maar af, na een bepaald moment gaan je tetten verkeerd zittenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit gaat te ver hoor. Een been kan ik nog wel mee leven maar oren?
[..]
Blijkbaar.
Spreekt uit ervaring*quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:31 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wacht maar af, na een bepaald moment gaan je tetten verkeerd zitten
Als het zo ver komt, vlecht ik ze wel voor jouquote:
Bazen die Turkse vrouwen durven te benaderen in de gym.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dat zei die jongen op fitness ook tegen mij. Ook bij hem haha.
Hij is Turk, werkt daar en moest mij de eerste dag wel helpen lolquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 06:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bazen die Turkse vrouwen durven te benaderen in de gym.
Dat zijn vaak de beste players, volgens mij regelen de trainers op mijn sportschool eckt de ene na de andere vrouwquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 07:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is Turk, werkt daar en moest mij de eerste dag wel helpen lol
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
Wegens omstandigheden weg gehaald,
komt goedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
$737.000 is mijn doel, moet lukken met mijn meth lab.
Whhehe. Mijne ook wss, al een tijdje niet gekeken, ga me daar niet druk om maken.quote:
Oh ja jij gaat toch vluchten naar de bergen in TR.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Whhehe. Mijne ook wss, al een tijdje niet gekeken, ga me daar niet druk om maken.
Gezellig leren voor toetsen. Leukere plannen zijn er niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik verveel me...Heeft iemand nog leuke plannen voor vanavond?
Heb ik niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:50 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Gezellig leren voor toetsen. Leukere plannen zijn er niet.
Ook foto's van je opstekje enzo he.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:50 schreef Levolution het volgende:
Als ik dat doe laat ik het hier weten.
Edit: dat was een reactie op borte, kut mobiel fokken.
Sowieso.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ook foto's van je opstekje enzo he.
Starbaksen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik verveel me...Heeft iemand nog leuke plannen voor vanavond?
Ik voel me nergens meer thuis. Dat probleem had ik waarschijnlijk niet gehad als ik gewoon in Turkije was geboren en opgegroeid.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:55 schreef Ayca het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 26 oktober 2013 21:49 schreef Poemgirl het volgende:
zou het niet veel makkelijker geweest zijn als iedereen van een bepaalde afkomst ook in dat land (of regio) zou wonen
Verdomme, gastarbeiders.
[/quoteHoezo
Je thuisvoelen doe je bij je naasten. Omgeving is onbelangrijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:59 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik voel me nergens meer thuis. Dat probleem had ik waarschijnlijk niet gehad als ik gewoon in Turkije was geboren en opgegroeid.
Oha.quote:
Tinder is die nieuwe shit bbyquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef Triggershot het volgende:
Zijn hier nog leuke meiden met ping of boys?
Maar ook bij hen voel ik me dus niet meer thuis. Voornamelijk dóór de omgeving.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je thuisvoelen doe je bij je naasten. Omgeving is onbelangrijk.
Is ping/blackberry weer hip? Heb volgens mij al 3 mensen hun ping zien posten op facebook.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef Triggershot het volgende:
Zijn hier nog leuke meiden met ping of boys?
Gewoon wereldreis maken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:59 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik voel me nergens meer thuis. Dat probleem had ik waarschijnlijk niet gehad als ik gewoon in Turkije was geboren en opgegroeid.
Ze zijn ook begonnen met de uitrol op Android en iPhone toch.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is ping/blackberry weer hip? Heb volgens mij al 3 mensen hun ping zien posten op facebook.
Syl, vrouw voor jou, right here.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Maar ook bij hen voel ik me dus niet meer thuis. Voornamelijk dóór de omgeving.
Welke taal is dit?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze zijn ook begonnen met de uitrol op Android en iPhone toch.
Oh zo. Ja, dat zou kunnen ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze hebben BBM / ping dus ook gelanceerd voor Android en Apple telefoon.
Klinkt heel verleidelijk! Dat wordt wel flink sparen, haha.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oha.
Ik wil een keer een hele dag alles van starbaks uitproberen. Zullen we dat een keer doen, syl? Wel een beetje sparen tot dan.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Syl, vrouw voor jou, right here.
Misschien krijgen we wel korting.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klinkt heel verleidelijk! Dat wordt wel flink sparen, haha.
Ik hoor dit liedje voor het eerst...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Binnenkort staat dus weer op #1
Cahilquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hoor dit liedje voor het eerst...!
Misschien? Ik eis korting.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien krijgen we wel korting.
Jij bent veel te oud om te rollen met ons.quote:
oud? tsskquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent veel te oud om te rollen met ons.
Voor jou zing ik ditquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
Trigger ik wil dat jij dit voor mij zingt, askim.
Misschien moet je een tijdje uit die omgeving.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Maar ook bij hen voel ik me dus niet meer thuis. Voornamelijk dóór de omgeving.
..quote:
Zonde.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja ik had ook nog een site he..
Tamam sus zing maar niks.quote:
Acht je jezelf jong dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En dan nog vind je dat ik te oud ben?
Niet zo oud.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
Trigger is ook zo oud, syl. Laat je niet gek maken.
Aww, Borte komt op voor haar lieve oom.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
Trigger is ook zo oud, syl. Laat je niet gek maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |