SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:13 schreef Bortecinem het volgende:
Waar begin jij nu weer over, ayı xaban? Waar heb jij (of iemand anders) ooit iets gezegd over mijn foto's wat ik niet kon waarderen? Götünden laf uydurma.
Oh en dediğim gibi, adamına göre hareket.
.....Malesef sen adam bile sayılmazsın.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Terbiyeli ol. O adam benim dedem.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ne alaka, essoglu. Niet iedereen krijgt dezelfde kansen in zijn leven. Sende hayatin boyunca Adana'nin sicaginda cobanlik yapta seninde halini gorelim 80 yasinda.
Die lelijke vent in zijn jongere jaren
[ afbeelding ]
Triest dat jij het over terbiye durft te hebben.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Adamina gore hareket edeceksin. Terbiyeden anlamayana boyle.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit wie zich beledigd zou moeten voelen... De beren of xaban?
Als ik het me goed herinner riep je iets over de man op de foto, en niet over de foto an sich.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Triest dat jij het over terbiye durft te hebben.
Oke, sorry meneer de advocaat. En nu doorlopenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner riep je iets over de man op de foto, en niet over de foto an sich.
Dit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner riep je iets over de man op de foto, en niet over de foto an sich.
Nee, ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ben ik nou echt zo onredelijk? Is het niet xaban die telkens de karayilan uithangt en daarna begint te huilen als hij een tegenreactie krijgt?
Advocaat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oke, sorry meneer de advocaat. En nu doorlopen
Agree.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ben ik nou echt zo onredelijk? Is het niet xaban die telkens de karayilan uithangt en daarna begint te huilen als hij een tegenreactie krijgt?
wat betekent dat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
Nope. M'n organen gaan niet naar blanken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef Slayage het volgende:
https://www.donorregister.nl/
is hierop iemand van de turkjes geregistreerd met JA?
Evet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef Slayage het volgende:
je kan dan zeg maar keuzes maken met dingen die je niet wilt opgeven voor donatie. als je niets aanvinkt, dus alles voor donatie opgeeft,, wat blijft er dan uiteindelijk over van je lichaam?quote:
wie zegt dat het een blanke zal zijn?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nope. M'n organen gaan niet naar blanken.
Nee, jij?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef Slayage het volgende:
Huid, ogen en botten. Maar misschien pas ik dat later nog aan. Vooralsnog laat ik die onderdelen verrotten onder de grond wanneer ik dood ben. En jij?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
je kan dan zeg maar keuzes maken met dingen die je niet wilt opgeven voor donatie. als je niets aanvinkt, dus alles voor donatie opgeeft,, wat blijft er dan uiteindelijk over van je lichaam?
ik zie dat ik in 98 al een formulier heb ingevuld met NEE, maar overweeg nu om misschien JA te doen, maar ik vraag me dus af wat er overblijft van je lichaam als je alles voor donatie opgeeft, weet iemand dat misschien?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Huid, ogen en botten. Maar misschien pas ik dat later nog aan. Vooralsnog laat ik die onderdelen verrotten onder de grond wanneer ik dood ben. En jij?
Nee maar de aanmelding voor bloeddonor is de deur uitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef Slayage het volgende:
Ja, al 9,5 jaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef Slayage het volgende:
Not sure if caiz, daarom nee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef Slayage het volgende:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
Het regent, straatlantarens werken niet en ik ben bang
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
Het regent, straatlantarens werken niet en ik ben bang
Ben je gek?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef Slayage het volgende:
niet echt realistisch ditquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben je gek?
Situatieschets.
Je raakt in een coma. Je bent nog niet geheel verloren. De zoon van één of andere rijkaard heeft zichzelf toevallig tegelijkertijd naar de tyfus gereden toen hij onder invloed van dure whisky en met zuurstoftekort in zijn hersenen door zijn te strak getrokken vlinderdas, in zijn vaders Porsche de bink uit moest hangen om hockeymeisjes op te pikken.
Nu heeft deze man met centjes dringend een orgaan nodig voor zijn zoon. Hij stopt wat briefjes in de borstzak van de arts.
Wiens stekker wordt er nu vroegtijdig uitgetrokken, denk je?
dat zou zijn keuze zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Stel dat ze je donorhuid niet gebruiken voor een slachtoffer van een brand maar om iemand die de islam in de ban heeft gedaan en een nieuwe voorhuid nodig heeft... iedere keer als hij voortaan de hand aan zichzelf slaat of tot penetratie overgaat doet hij dat met jouw huid!
Wil je dat op je geweten hebben? nou? nou?
Dat denk jij.quote:
aangezien geld zon beetje invloed heeft op alles in het leven, zal jij het niet zo makkelijk hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat denk jij.
Het klinkt belachelijk zo in verhaalvorm, maar ik vertrouw niks waarin geld een rol speelt.
Ik heb dat mijn nabestaanden beslissen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef Slayage het volgende:
why?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb dat mijn nabestaanden beslissen.
Omdat het mij niet zoveel uitmaakt.quote:
waarom zou je hen, die dilemma/lastige keuze aandoen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Omdat het mij niet zoveel uitmaakt.
En als mijn nabestaanden er echt op tegen zijn dan wil ik niet ze nog extra verdriet aandoen (naast het grote verdriet dat ze mij kwijt zijn jwt).
Mwah, hoeft geen dilemma te zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom zou je hen, die dilemma/lastige keuze aandoen?
Ja, laten we met ons allen niet gaan doneren, omdat we het allemaal niet vertrouwen. Maar wat als jezelf daadwerkelijk een orgaan nodig hebt? Tsssk. Waarom benadrukken jullie de mogelijke 'negatieve' aspecten van een donatie (en ik zie jouw situatieschets niet zo gebeuren). Je kunt er daadwerkelijk mensenlevens mee redden (En zeker ook goede mensen hebben orgaandonaties nodig).quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben je gek?
Situatieschets.
Je raakt in een coma. Je bent nog niet geheel verloren. De zoon van één of andere rijkaard heeft zichzelf toevallig tegelijkertijd naar de tyfus gereden toen hij onder invloed van dure whisky en met zuurstoftekort in zijn hersenen door zijn te strak getrokken vlinderdas, in zijn vaders Porsche de bink uit moest hangen om hockeymeisjes op te pikken.
Nu heeft deze man met centjes dringend een orgaan nodig voor zijn zoon. Hij stopt wat briefjes in de borstzak van de arts.
Goede post, wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, laten we met ons allen niet gaan doneren, omdat we het allemaal niet vertrouwen. Maar wat als jezelf daadwerkelijk een orgaan nodig hebt? Tsssk. Waarom benadrukken jullie de mogelijke 'negatieve' aspecten van een donatie (en ik zie jouw situatieschets niet zo gebeuren). Je kunt er daadwerkelijk mensenlevens mee redden (En zeker ook goede mensen hebben orgaandonaties nodig).
En is het halal, oh jee. Ik weet het niet, op de Turkse tv was er ooit ook een donoractie-achtig iets. Toen werd er benadrukt dat het halal is (de argumenten en zo weet ik niet meer). Maar dan nog, als ik iemand er blij mee kan maken na mijn dood, wat maakt het dan uit. Zou je een orgaan afwijzen omdat het haram is? Yo, ik sterf liever?
My ass.
Zeer waarschijnlijk ja. Je hebt ook al veel gevallen van artsen die organen van overledene eruit halen en verkopen waar helemaal geen toestemming voor gegeven is. Ze stonden niet eens op donorlijst.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben je gek?
Situatieschets.
Misschien boeit het me gewoon geen flikker of ik een ander mensenleven red als ik dood ben?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, laten we met ons allen niet gaan doneren, omdat we het allemaal niet vertrouwen. Maar wat als jezelf daadwerkelijk een orgaan nodig hebt? Tsssk. Waarom benadrukken jullie de mogelijke 'negatieve' aspecten van een donatie (en ik zie jouw situatieschets niet zo gebeuren). Je kunt er daadwerkelijk mensenlevens mee redden (En zeker ook goede mensen hebben orgaandonaties nodig).
En is het halal, oh jee. Ik weet het niet, op de Turkse tv was er ooit ook een donoractie-achtig iets. Toen werd er benadrukt dat het halal is (de argumenten en zo weet ik niet meer). Maar dan nog, als ik iemand er blij mee kan maken na mijn dood, wat maakt het dan uit. Zou je een orgaan afwijzen omdat het haram is? Yo, ik sterf liever?
My ass.
Iedereen hier vertrouwt blind op de medische wereld. Artsen zijn een soort goden die alleen maar goed kunnen doen. Ik snap niet waar dat vandaan komt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk ja. Je hebt ook al veel gevallen van artsen die organen van overledene eruit halen en verkopen waar helemaal geen toestemming voor gegeven is. Ze stonden niet eens op donorlijst.
Sommigen zijn voor, sommigen tegen.quote:
Nogal moeilijk te zeggen omdat er vroeger geen organen werden gedoneerd en het dus nergens zwart op wit staat. Nu moet dat bepaald worden aan de hand van de interpretatie van de islam en die is voor iedereen anders.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sommigen zijn voor, sommigen tegen.
Het is nogal grijs gebied. Ik vraag me dit al jaren af. Ik wil alles afstaan behalve mijn hoornvliezen.
Naďeve mensen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Iedereen hier vertrouwt blind op de medische wereld. Artsen zijn een soort goden die alleen maar goed kunnen doen. Ik snap niet waar dat vandaan komt.
Het is gewoon een industrie en het draait allemaal om de centjes. Ik zie het van binnenuit.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sommigen zijn voor, sommigen tegen.
Het is nogal grijs gebied. Ik vraag me dit al jaren af. Ik wil alles afstaan behalve mijn hoornvliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |