quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Dat moet wel de 50mm prime zijn.
Deze foto's heb ik met die lens genomen:quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:16 schreef xaban06 het volgende:
Heb je ook een paar shots online Borte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Deze foto's heb ik met die lens genomen:Wat een lelijke vent. Maar wel nice try, benden guzel cekiyosun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lafina dikkat et.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat een lelijke vent. Maar wel nice try, benden guzel cekiyosun.
Zo'n site bestaat min of meer al...quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yo yo yo, hoelang doe je 'turken in de media' al eigenlijk? Al een tijdje toch?
Weet je nog dat ik zei dat je me op een idee had gebracht? turkenindemedia.nl....
. Moet het nog uitwerken (staan momenteel alleen standaard data op, niets aan gewijzgd).
Ik kom er zo op terug, brb.
Ne biliyim ben. Je had je eigen hoofd zwart gemaakt, niet verwacht dat je dat bij je opa niet zou doen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Terbiyeli ol. O adam benim dedem.
Da's heel wat anders.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo'n site bestaat min of meer al...
http://www.nederlandersinturkije.nl/
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat een lelijke vent. Maar wel nice try, benden guzel cekiyosun.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Deze foto's heb ik met die lens genomen:Wat doet je oma (?) op de 4e foto eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, maar bijna alles waar hij melding van maakt, verschijnt ook op die site (onder de noemer 'Turken in de media').quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Da's heel wat anders.
Nooit de 'Turken in de media'-posts van WammesWaggel gezien?
Ah, okay. Gezien toen ik zocht op de tag 'media'.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jawel, maar bijna alles waar hij melding van maakt, verschijnt ook op die site (onder de noemer 'Turken in de media').
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ne alaka, essoglu. Niet iedereen krijgt dezelfde kansen in zijn leven. Sende hayatin boyunca Adana'nin sicaginda cobanlik yapta seninde halini gorelim 80 yasinda.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ne biliyim ben. Je had je eigen hoofd zwart gemaakt, niet verwacht dat je dat bij je opa niet zou doen.
23andme test.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat doet je oma (?) op de 4e foto eigenlijk?
Dat is bicibici. Adana's nationale toetje. Geschaafd ijs op nisasta pudding, gekleurd rozenwater, poedersuiker en banaan. Het smaakt nergens naar maar als Adanali moest ik er een foto van maken. En ja, dat is gozleme.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:50 schreef zarGon het volgende:
Wat is dat ene laatste met tijd ijs-geval? En is dat laatste gözleme?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ne alaka, essoglu. Niet iedereen krijgt dezelfde kansen in zijn leven. Sende hayatin boyunca Adana'nin sicaginda cobanlik yapta seninde halini gorelim 80 yasinda.
Die lelijke vent in zijn jongere jaren
De neus en de mond ja.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie man juist, doet mij een beetje aan The King denken
Dat wist ik helemaal nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jawel, maar bijna alles waar hij melding van maakt, verschijnt ook op die site (onder de noemer 'Turken in de media').
Ik ben al blij als ik de 80 haal. Essoglu terbiye cercevesi icinde ne ariyoquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ne alaka, essoglu. Niet iedereen krijgt dezelfde kansen in zijn leven. Sende hayatin boyunca Adana'nin sicaginda cobanlik yapta seninde halini gorelim 80 yasinda.
Die lelijke vent in zijn jongere jaren
[ afbeelding ]
Adamina gore hareket edeceksin. Terbiyeden anlamayana boyle.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik de 80 haal. Essoglu terbiye cercevesi icinde ne ariyo
Yazik, cok yazik. Jammer.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Adamina gore hareket edeceksin. Terbiyeden anlamayana boyle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |