Ik dacht dat het al over was voor TR?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:59 schreef zarGon het volgende:
DUN DUN DUN
Wordt Istanbul de winnaar?.
Welke camera en objectieven heb jij?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
xaban is gewoon jaloers omdat ik een betere camera heb en hij dikker is.
Nope, Madrid ligt eruit.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik dacht dat het al over was voor TR?
Betere dan die van xaban.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Welke camera en objectieven heb jij?
Saol sisko.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gule gule kullan, daha iyileri olur insallah.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs met Lightroom kom ik niet tot betere foto's, ik ben best wel jaloers op je.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb alleen de standaard lens (18-135 mm) en die ene goedkope plastic lens van Canon.
Maar toch ben ik beter dan xaban.
Yes, kitlens. Maar je hebt twee kits, de kleine en grote.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:10 schreef sylvesterrr het volgende:
18-135mm? Is dat tegenwoordig de kitlens? Wow. In mijn tijd was het een 17-55mm, een bereik van niets dus.
De gebruik(st)er is overigens belangrijker dan het gereedschap.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zelfs met Lightroom kom ik niet tot betere foto's, ik ben best wel jaloers op je.
Wow!quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zelfs met Lightroom kom ik niet tot betere foto's, ik ben best wel jaloers op je.
Als ik haar vorige bericht goed heb begrepen, dan heeft ze die al..quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:12 schreef xaban06 het volgende:
Maar ik raad je aan om een 50mm te nemen, leer je sneller door, in plaats van steeds tussen de 18-135 te spelen.
Oh, overheen gelezen dan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik haar vorige bericht goed heb begrepen, dan heeft ze die al..
Yesssquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik haar vorige bericht goed heb begrepen, dan heeft ze die al..
quote:
Dat moet wel de 50mm prime zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb alleen de standaard lens (18-135 mm) en die ene goedkope plastic lens van Canon.
Vay tombisimquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:22 schreef xaban06 het volgende:
zG wilde full body foto, collega heeft er 1 geschoten. Via mobiel geüpload, kwaliteit kan brak zijn.
http://imgur.com/download/DmOR8Q4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |