Bazen die Turkse vrouwen durven te benaderen in de gym.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dat zei die jongen op fitness ook tegen mij. Ook bij hem haha.
Hij is Turk, werkt daar en moest mij de eerste dag wel helpen lolquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 06:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bazen die Turkse vrouwen durven te benaderen in de gym.
Dat zijn vaak de beste players, volgens mij regelen de trainers op mijn sportschool eckt de ene na de andere vrouwquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 07:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is Turk, werkt daar en moest mij de eerste dag wel helpen lol
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
Wegens omstandigheden weg gehaald,
komt goedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
$737.000 is mijn doel, moet lukken met mijn meth lab.
Whhehe. Mijne ook wss, al een tijdje niet gekeken, ga me daar niet druk om maken.quote:
Oh ja jij gaat toch vluchten naar de bergen in TR.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Whhehe. Mijne ook wss, al een tijdje niet gekeken, ga me daar niet druk om maken.
Gezellig leren voor toetsen. Leukere plannen zijn er niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik verveel me...Heeft iemand nog leuke plannen voor vanavond?
Heb ik niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:50 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Gezellig leren voor toetsen. Leukere plannen zijn er niet.
Ook foto's van je opstekje enzo he.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:50 schreef Levolution het volgende:
Als ik dat doe laat ik het hier weten.
Edit: dat was een reactie op borte, kut mobiel fokken.
Op zaterdag 26 oktober 2013 21:49 schreef Poemgirl het volgende:
Sowieso.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ook foto's van je opstekje enzo he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |