Kan je niet net zo goed een video maken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!
Zit nu in een internetcafé, zie het 360º-effect voor het eerst op een groot scherm. Ze zijn best goed gelukt..
Ergerde jij je niet aan de mentaliteit hier? Niet wachten totdat men eerst uitstapt en meteen proberen in te stappen in het ov, niet kunnen wachten in een rij, mensen die tegen je aanlopen enzovoorts.
Is niet hetzelfde. Je kunt bij een video niet zelf bepalen wat je ziet en 360º bij een video is onzinnig (alleen de horizon is interresant, de grond en de lucht niet).quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kan je niet net zo goed een video maken?
Ehh, ja. Ik deed gewoon vrolijk mee, ik kan goed (tijdelijk) integreren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ergerde jij je niet aan de mentaliteit hier? Niet wachten totdat men eerst uitstapt en meteen proberen in te stappen in het ov, niet kunnen wachten in een rij, mensen die tegen je aanlopen enzovoorts.
Als je goed kijkt zie je dat je oren ook niet helemaal op gelijke hoogte op je hoofd zitten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:29 schreef Bortecinem het volgende:
En mijn ene been is langer dan de andere heb ik vandaag geleerd.
Dat is normaal?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:29 schreef Bortecinem het volgende:
Zo een domme kinderfeest waarin ze negers als slaven beschilderen en belachelijk maken vergelijken met onze cultuur waarin wij niet aan zulke domme dingen doen.quote:
Dan heb ik dat vandaag ook geleerd. Blijkt vaak voor te komen, wist ik nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:29 schreef Bortecinem het volgende:
Ja dat zei die jongen op fitness ook tegen mij. Ook bij hem haha.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan heb ik dat vandaag ook geleerd. Blijkt vaak voor te komen, wist ik niet.
Dit gaat te ver hoor. Een been kan ik nog wel mee leven maar oren?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat je oren ook niet helemaal op gelijke hoogte op je hoofd zitten.
Blijkbaar.quote:
Wacht maar af, na een bepaald moment gaan je tetten verkeerd zittenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit gaat te ver hoor. Een been kan ik nog wel mee leven maar oren?
[..]
Blijkbaar.
Spreekt uit ervaring*quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:31 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wacht maar af, na een bepaald moment gaan je tetten verkeerd zitten
Als het zo ver komt, vlecht ik ze wel voor jouquote:
Bazen die Turkse vrouwen durven te benaderen in de gym.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dat zei die jongen op fitness ook tegen mij. Ook bij hem haha.
Hij is Turk, werkt daar en moest mij de eerste dag wel helpen lolquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 06:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bazen die Turkse vrouwen durven te benaderen in de gym.
Dat zijn vaak de beste players, volgens mij regelen de trainers op mijn sportschool eckt de ene na de andere vrouwquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 07:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is Turk, werkt daar en moest mij de eerste dag wel helpen lol
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
Wegens omstandigheden weg gehaald,
komt goedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
$737.000 is mijn doel, moet lukken met mijn meth lab.
Whhehe. Mijne ook wss, al een tijdje niet gekeken, ga me daar niet druk om maken.quote:
Oh ja jij gaat toch vluchten naar de bergen in TR.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Whhehe. Mijne ook wss, al een tijdje niet gekeken, ga me daar niet druk om maken.
Gezellig leren voor toetsen. Leukere plannen zijn er niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik verveel me...Heeft iemand nog leuke plannen voor vanavond?
Heb ik niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:50 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Gezellig leren voor toetsen. Leukere plannen zijn er niet.
Ook foto's van je opstekje enzo he.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:50 schreef Levolution het volgende:
Als ik dat doe laat ik het hier weten.
Edit: dat was een reactie op borte, kut mobiel fokken.
Op zaterdag 26 oktober 2013 21:49 schreef Poemgirl het volgende:
Sowieso.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ook foto's van je opstekje enzo he.
Starbaksen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik verveel me...Heeft iemand nog leuke plannen voor vanavond?
Ik voel me nergens meer thuis. Dat probleem had ik waarschijnlijk niet gehad als ik gewoon in Turkije was geboren en opgegroeid.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:55 schreef Ayca het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 26 oktober 2013 21:49 schreef Poemgirl het volgende:
zou het niet veel makkelijker geweest zijn als iedereen van een bepaalde afkomst ook in dat land (of regio) zou wonen
Verdomme, gastarbeiders.
[/quoteHoezo
Je thuisvoelen doe je bij je naasten. Omgeving is onbelangrijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:59 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik voel me nergens meer thuis. Dat probleem had ik waarschijnlijk niet gehad als ik gewoon in Turkije was geboren en opgegroeid.
Oha.quote:
Tinder is die nieuwe shit bbyquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef Triggershot het volgende:
Zijn hier nog leuke meiden met ping of boys?
Maar ook bij hen voel ik me dus niet meer thuis. Voornamelijk dóór de omgeving.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je thuisvoelen doe je bij je naasten. Omgeving is onbelangrijk.
Is ping/blackberry weer hip? Heb volgens mij al 3 mensen hun ping zien posten op facebook.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef Triggershot het volgende:
Zijn hier nog leuke meiden met ping of boys?
Gewoon wereldreis maken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:59 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik voel me nergens meer thuis. Dat probleem had ik waarschijnlijk niet gehad als ik gewoon in Turkije was geboren en opgegroeid.
Ze zijn ook begonnen met de uitrol op Android en iPhone toch.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is ping/blackberry weer hip? Heb volgens mij al 3 mensen hun ping zien posten op facebook.
Syl, vrouw voor jou, right here.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Maar ook bij hen voel ik me dus niet meer thuis. Voornamelijk dóór de omgeving.
Welke taal is dit?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze zijn ook begonnen met de uitrol op Android en iPhone toch.
Oh zo. Ja, dat zou kunnen ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze hebben BBM / ping dus ook gelanceerd voor Android en Apple telefoon.
Klinkt heel verleidelijk! Dat wordt wel flink sparen, haha.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oha.
Ik wil een keer een hele dag alles van starbaks uitproberen. Zullen we dat een keer doen, syl? Wel een beetje sparen tot dan.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Syl, vrouw voor jou, right here.
Misschien krijgen we wel korting.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klinkt heel verleidelijk! Dat wordt wel flink sparen, haha.
Ik hoor dit liedje voor het eerst...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Binnenkort staat dus weer op #1
Cahilquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hoor dit liedje voor het eerst...!
Misschien? Ik eis korting.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien krijgen we wel korting.
Jij bent veel te oud om te rollen met ons.quote:
oud? tsskquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent veel te oud om te rollen met ons.
Voor jou zing ik ditquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
Trigger ik wil dat jij dit voor mij zingt, askim.
Misschien moet je een tijdje uit die omgeving.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Maar ook bij hen voel ik me dus niet meer thuis. Voornamelijk dóór de omgeving.
..quote:
Zonde.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja ik had ook nog een site he..
Tamam sus zing maar niks.quote:
Acht je jezelf jong dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En dan nog vind je dat ik te oud ben?
Niet zo oud.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
Trigger is ook zo oud, syl. Laat je niet gek maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |