Ik doneer niets en hoef geen donororgaan. Allah beslist wanneer ik sterf.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Moslims die geen organen willen doneren (aan niet-Moslims)... Ik neem aan dat zij dan ook geen donororganen zullen accepteren (van niet-Moslims). Toch??
Tmm, tskquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:09 schreef Bortecinem het volgende:
Stimerol, bakarım een keer.Maar ik doe geen söz.
Jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Moslims die geen organen willen doneren (aan niet-Moslims)... Ik neem aan dat zij dan ook geen donororganen zullen accepteren (van niet-Moslims). Toch??
Ik doneer niet maar zou wel een orgaan accepteren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Is dat niet krom?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik doneer niet maar zou wel een orgaan accepteren.
Daarom doneer ik nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:34 schreef Che_ het volgende:
Moet je niet op de lijst staan om te kunnen geven voordat je het kunt nemen?
Ik kom er wel aan hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Of je mag alleen een orgaan ontvangen als je zelf donor bent.
Buh-bye Levo.
xminator zegt dus van niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Of je mag alleen een orgaan ontvangen als je zelf donor bent.
Buh-bye Levo.
maar wat kan dat dan theoretisch kunnen betekenen? dat enkelt je hoornvliezen begraven kunnen worden???quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sommigen zijn voor, sommigen tegen.
Het is nogal grijs gebied. Ik vraag me dit al jaren af. Ik wil alles afstaan behalve mijn hoornvliezen.
Skelet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
maar wat kan dat dan theoretisch kunnen betekenen? dat enkelt je hoornvliezen begraven kunnen worden???
ja maar je botweefsel is ook iets wat er aangevinkt kan worden, als ik die niet aanvink, kan dan mijn gehele skelet eruit gesloopt worden???quote:
Dan komt je skelet in een klaslokaal te staan en zullen pubers er af en toe een NY pet en een zonnebril op zetten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja maar je botweefsel is ook iets wat er aangevinkt kan worden, als ik die niet aanvink, kan dan mijn gehele skelet eruit gesloopt worden???
tja dat weet ik dus niet en dat wordt ook nergens kenbaar gemaakt, ik zou het alleen willen doen als ik weet dat het alleen gebruikt zal worden om mensen levens te redden en niet voor "wetenschappelijke" doeleindenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan komt je skelet in een klaslokaal te staan en zullen pubers er af en toe een NY pet en een zonnebril op zetten.
Oh, je kunt je lichaam niet ter beschikking stellen aan een onderzoekscentrum als je al orgaandonor bentquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:00 schreef expans het volgende:
Ik zou als ik jullie was wel aangeven wat je precies wil doneren. Anders eindig je misschien wel bij een uni / onderzoekscentrum en mogen studenten shit doen met je lichaam.
En als je alles doneert, dus ook lichaam, hoe the fuck moeten je naasten je klaarmaken voor je begravenis? Dus wassen, schoonmaken etc.
En ze nemen toch meestal alleen oudere mensen aan. (Dat weet ik in ieder geval wel van de anatomie-instelling van het UMC St Radboud.)quote:Orgaan of weefsel gebruiken voor wetenschap
U kunt uw lichaam niet afstaan voor wetenschappelijk onderzoek, als u zich laat registreren als orgaandonor. U geeft alleen aan dat na uw dood artsen uw organen of weefsel kunnen gebruiken voor transplantatie. Na de orgaandonatie of weefseldonatie komt het lichaam weer terug bij de familie.
Een orgaan of weefsel kan na uitname toch niet geschikt zijn voor transplantatie. In dat geval mag het alleen worden gebruikt voor wetenschappelijk onderzoek over transplantatie.
U kunt hiertegen bezwaar aantekenen. Dit kunt u doen met het formulier 'Bezwaar tegen wetenschappelijk onderzoek'. U kunt dit formulier aanvragen via de Informatielijn Donorvoorlichting van de NTS.
Bron
De bangalijst, idd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:34 schreef Che_ het volgende:
Nee Julis, het is niet wat jij denkt.
Lol.quote:
Denken dat ik jouw naam zou willen misbruiken. Move on woman.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef krokusje31 het volgende:
Waarom wordt mijn naam gebruikt???? Who the fuck is stimorol???
Oh ja, bij mij mogen de nabestaanden beslissen. Niet dat ik nog wat zal hebben wat bruikbaar zal zijn
Aman Allahim, standaard zeikzin onder elke foto op FB.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aman Allahim, standaard zeikzin onder elke foto op FB.
Je bent zo mooi!
- Oooooo o senin guzelliginnnnn.
Heeeeey ambiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aman Allahim, standaard zeikzin onder elke foto op FB.
Je bent zo mooi!
- Oooooo o senin guzelliginnnnn.
Is dat zo, jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Het is wel zo dat als je donor bent en jouw familie na jou overlijden echt niet wilt dat je wat afstaat, dat het hele feestje ook niet doorgaat.
In dat geval zullen zij naar de hel gaan omdat ze geen respect hebben voor mijn laatste wens.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Het is wel zo dat als je donor bent en jouw familie na jou overlijden echt niet wilt dat je wat afstaat, dat het hele feestje ook niet doorgaat.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Post eens een foto ter bewijs dan? Krokusje zou dat meteen gedaan hebben, Amboquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ne ambisi beaaaa. Ik ben krokusje31.
Wat mij betreft voeren ze dit direct in! Weg met de profiteurs!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:34 schreef Che_ het volgende:
Nee, wat mij betreft niet. Je moet hun keuzes ook respecteren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat mij betreft voeren ze dit direct in! Weg met de profiteurs!!!
Ben op mobiel, vallah.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Post eens een foto ter bewijs dan? Krokusje zou dat meteen gedaan hebben, Ambo
Wel accepteren, maar niet bereid zijn te doneren...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, wat mij betreft niet. Je moet hun keuzes ook respecteren.
Misschien is dat wel de wil van Allah.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:09 schreef xminator het volgende:
Stel je voor je geeft een donor aan iemand die daardoor kan leven en vijf jaar later 10 mensen vermoord. Dan ben jij schuldig
PLL gezien?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Of een racist blijft in leven dankzij jou? Hoe zou je dat vinden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de wil van Allah.
Cok sukurquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Gaat altijd goed met mij. Met jou dan? Heb je je draai weer gevonden?
Kijken hoelang dat goed gaatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Cok sukurBen @ the moment best gelukkig (en stabiel
)
Weet je, ik zou het erg grappig vinden als een moslim-basher (zoals Wilders) zou leven dankzij het donororgaan van een moslim.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Of een racist blijft in leven dankzij jou? Hoe zou je dat vinden?
Mooi om te horenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Cok sukurBen @ the moment best gelukkig (en stabiel
)
Nee, jij wel?quote:
Ja omdat zij ermee moeten leven ofzo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Is dat zo, ja? Hm, wel begrijpelijk.
Tera-online is veel groter, hè?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik vergeet soms dat de wereld klein is.
haha ik heb nu 2,5 week pauze genomen, zodat mijn vrienden ook hoger kunnen komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
haha ik heb nu 2,5 week pauze genomen, zodat mijn vrienden ook hoger kunnen komen.SERIEUS? Welk level ben je nu dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb net "Anohana: The Flower We Saw That Day"gekeken.quote:
Hij wou verder, maar ik zei: We moeten binnenkort leren swa! Laten we even rustig aan doen.quote:
Anime waarbij ik een traantje liet vallen idd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En ik heb net "Anohana: The Flower We Saw That Day"gekeken.
In vier dagen: 70 uur game play.quote:
Morgen weer eens beginnen met sportenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
In vier dagen: 70 uur game play.
Welke game?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
In vier dagen: 70 uur game play.
Tera onlinequote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:19 schreef Julis het volgende:
Oh ja! Golden boy moet ik nog afkijken. Doe ik wel na vrijdagmiddag.
Istanbulquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:32 schreef zarGon het volgende:
https://plus.google.com/111715287699322574260/posts/J8R4jVkF3x4.
Zien jullie deze?
quote:
Ben wel blij dat er eindelijk over iets duidelijkheid is, benieuwd hoe het nu verder gaat.. Maar laten we niet spoileren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
JaSjuponnond ! Nu nog Ravenswood bekjken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |