haha ik heb nu 2,5 week pauze genomen, zodat mijn vrienden ook hoger kunnen komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
haha ik heb nu 2,5 week pauze genomen, zodat mijn vrienden ook hoger kunnen komen.SERIEUS? Welk level ben je nu dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb net "Anohana: The Flower We Saw That Day"gekeken.quote:
Hij wou verder, maar ik zei: We moeten binnenkort leren swa! Laten we even rustig aan doen.quote:
Anime waarbij ik een traantje liet vallen idd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En ik heb net "Anohana: The Flower We Saw That Day"gekeken.
In vier dagen: 70 uur game play.quote:
Morgen weer eens beginnen met sportenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
In vier dagen: 70 uur game play.
Welke game?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
In vier dagen: 70 uur game play.
Tera onlinequote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:19 schreef Julis het volgende:
Oh ja! Golden boy moet ik nog afkijken. Doe ik wel na vrijdagmiddag.
Istanbulquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:32 schreef zarGon het volgende:
https://plus.google.com/111715287699322574260/posts/J8R4jVkF3x4.
Zien jullie deze?
quote:
Ben wel blij dat er eindelijk over iets duidelijkheid is, benieuwd hoe het nu verder gaat.. Maar laten we niet spoileren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
JaSjuponnond ! Nu nog Ravenswood bekjken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |