Wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze zeggen 't.. Ik weet van niets..
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:45 schreef Stimorol- het volgende:
Waar is Xaban en Borte, ik geniet zo van hun ruzies.
Ja, van die van de inkijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Krokusje was van de foto's toch?
Iyi insan lafin uzeri falanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:51 schreef Bortecinem het volgende:
.
Overigens ben ik het eensch met Julis. Ook met Lev trouwens. Vertrouw de combinatie mens en geld ook niet echt. Maar verder ben ik donor.
(Volgen jullie het nog?)
Zij wel aangezien ze geen limbo isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Limbo he. Kunnen we niks aan doennn
Ik nam het voor je op. Hani wij zijn hemşo's enzo. Ik zei zelfs nog 'kunnen WIJ' niks aan doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:58 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, doe eens lief. Bak heb op je website geklikt. Is weer $.
Oh.. Dacht dat je dat zei.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:01 schreef Stimorol- het volgende:
Oh trouwens, Borte, ken jij een recept met aardappelpurree en slagroom voor brooddeeg? Doet mijn hala gebruiken, is onwijs lekker, maar ze geeft mij geen recept...
Ben krokusje degilimki
Nou ja, ze wil niet gedetailleerd geven, ze zei laatst, bij een pak meel doe je dit dat en dit en toen was ze mij al kwijt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh.. Dacht dat je dat zei.![]()
Ik heb geen recept maar kan het wel proberen denk ik. Hoezo wil je tante haar recept niet geven? Je bent haar nichtje... Fesat mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |