Qua lichaamsdelen bedoel je?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Is er iets dat je wilt delen Che?
Lijkt mij stug, je lichaam rot weg?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Bij mijn oma hadden ze haar tanden eruit gehaald zonder toestemming (in Turkije).
Als je organen afstaat dan kom je toch zonder dat specifiek onderdeel weer tot leven toch op ahiret gunu.
Nee maar komt weer terug.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lijkt mij stug, je lichaam rot weg?
oh kan ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ziel weer zou herleven?
Ik geef je dan een stuk van mijn hart en jij een stukje van de jouwe aan mij.quote:
Lukt dat wel? Jouwe is van graniet tochquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik geef je dan een stuk van mijn hart en jij een stukje van de jouwe aan mij.
Nee de jouwe is gummi bear materiaal.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lukt dat wel? Jouwe is van graniet toch
Nu boeit het je wel of je andere mensenlevens redt (aanname van mijn kant, omdat je studie deels is gericht op geneesmiddelen die mensenlevens redden)? Ik dacht er ook even aan: als ik dood ben dan krijg ik toch niets meer mee van deze wereld. Dus boeit het wel wat er gebeurt na mijn dood ... Maar als iedereen zo gaat denken dan hebben mensen die o.a. NU een orgaandonatie nodig hebben een probleem (En wat als iemand waarvan je houdt nu een orgaandonatie nodig heeft? Maar ach, wat boeit het eigenlijk ook, hm? Je maakt zo'n situatie nu toch niet mee.).quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Misschien boeit het me gewoon geen flikker of ik een ander mensenleven red als ik dood ben?
Indirect dus organen. Zeg gewoon ja, je hebt gelijk....quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vlees/voedsel doneren aan de armen dus.
Beter, verteert langzaam.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee de jouwe is gummi bear materiaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |