Starbaksen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik verveel me...Heeft iemand nog leuke plannen voor vanavond?
Ik voel me nergens meer thuis. Dat probleem had ik waarschijnlijk niet gehad als ik gewoon in Turkije was geboren en opgegroeid.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:55 schreef Ayca het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 26 oktober 2013 21:49 schreef Poemgirl het volgende:
zou het niet veel makkelijker geweest zijn als iedereen van een bepaalde afkomst ook in dat land (of regio) zou wonen
Verdomme, gastarbeiders.
[/quoteHoezo
Je thuisvoelen doe je bij je naasten. Omgeving is onbelangrijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:59 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik voel me nergens meer thuis. Dat probleem had ik waarschijnlijk niet gehad als ik gewoon in Turkije was geboren en opgegroeid.
Oha.quote:
Tinder is die nieuwe shit bbyquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef Triggershot het volgende:
Zijn hier nog leuke meiden met ping of boys?
Maar ook bij hen voel ik me dus niet meer thuis. Voornamelijk dóór de omgeving.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je thuisvoelen doe je bij je naasten. Omgeving is onbelangrijk.
Is ping/blackberry weer hip? Heb volgens mij al 3 mensen hun ping zien posten op facebook.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef Triggershot het volgende:
Zijn hier nog leuke meiden met ping of boys?
Gewoon wereldreis maken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:59 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik voel me nergens meer thuis. Dat probleem had ik waarschijnlijk niet gehad als ik gewoon in Turkije was geboren en opgegroeid.
Ze zijn ook begonnen met de uitrol op Android en iPhone toch.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is ping/blackberry weer hip? Heb volgens mij al 3 mensen hun ping zien posten op facebook.
Syl, vrouw voor jou, right here.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Maar ook bij hen voel ik me dus niet meer thuis. Voornamelijk dóór de omgeving.
Welke taal is dit?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze zijn ook begonnen met de uitrol op Android en iPhone toch.
Oh zo. Ja, dat zou kunnen ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze hebben BBM / ping dus ook gelanceerd voor Android en Apple telefoon.
Klinkt heel verleidelijk! Dat wordt wel flink sparen, haha.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oha.
Ik wil een keer een hele dag alles van starbaks uitproberen. Zullen we dat een keer doen, syl? Wel een beetje sparen tot dan.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Syl, vrouw voor jou, right here.
Misschien krijgen we wel korting.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klinkt heel verleidelijk! Dat wordt wel flink sparen, haha.
Ik hoor dit liedje voor het eerst...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Binnenkort staat dus weer op #1
Cahilquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hoor dit liedje voor het eerst...!
Misschien? Ik eis korting.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien krijgen we wel korting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |