personeel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hai dear
[..]
tuurlijk niet, ik bedien geen mensen
True true :yquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dont care, als het een draak is ben ik daar zo weer weg
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, stuur maar een sollicitatiebrief met CV
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, stuur maar een sollicitatiebrief met CV
Smart girlquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]lijkt me verstandig dat je eerst een bedrijf start. He.
Eigenlijk helemaal niet, straks open je een bedrijf en dan wil er niemand werken, je kan beter eerst mensen laten solliciteren en de beste personeel ever kiezen en dan pas bedrijfje makenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:42 schreef Moeraskat het volgende:
Gewoon alvast je inschrijven bij de KvK lijkt me een goede startquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:43 schreef Dearest het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niet, straks open je een bedrijf en dan wil er niemand werken, je kan beter eerst mensen laten solliciteren en de beste personeel ever kiezen en dan pas bedrijfje maken
Nee, want dan weet niemand wat voor bedrijf het is. En wie solliciteerd er nu op een bedrijf wat nog niet eens bestaatquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:43 schreef Dearest het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niet, straks open je een bedrijf en dan wil er niemand werken, je kan beter eerst mensen laten solliciteren en de beste personeel ever kiezen en dan pas bedrijfje maken
oh jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:42 schreef Moeraskat het volgende:
ja, dan hebben we dus al een probleemquote:
Mijn baas?quote:
Nee, jij baas, ik manager. Duh.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja
[..]
ja, dan hebben we dus al een probleem
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Mijn baas?
Ben geen hond, en hij is er niet, en ik werk even goed wel door hoor
Onderdanige man gespot.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Mijn baas?
Ben geen hond, en hij is er niet, en ik werk even goed wel door hoor
You wishedquote:
Als of die onderneming van jou echt iets gaat wordenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke
helaas werkt het bij een startende onderneming niet echt zo
Nee, want ik heb een hekel aan onderdanige mannenquote:
Denk dat als er iemand wel erg dominant kan zijn ik het wel benquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een hekel aan onderdanige mannen
ja, maar dan ben ik al failliet voordat ik beginquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als of die onderneming van jou echt iets gaat wordenals jij sollicitanten werft voor je uberhaupt een bedrijf begonnen bent kan ik ook best manager zijn
oja italianenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Denk dat als er iemand wel erg dominant kan zijn ik het wel ben
En ook wel temperament vol, its an Italian thing i gues hahaha
quote:
Zei ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan ben ik al failliet voordat ik begin
Wat suggereer jij?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan ben ik al failliet voordat ik begin
Dan nog steeds nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zei ik ook nietIk had het over italianen in het algemeen.
Mensen denken altijd dat mijn vriend Italiaans isquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zei ik ook nietIk had het over italianen in het algemeen.
Ja dat kan gebeuren he...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mensen denken altijd dat mijn vriend Italiaans is
ik vertel fokkers ook dat ik italiaans benquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jou vriend is negert toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en stiekem ben je een eckte Hollanderquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vertel fokkers ook dat ik italiaans ben
Tinder is stom :squote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ok ik probeer stiekem tinder :s
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fixedquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en stiekem ben je een eckte HollanderLimburger
AHquote:
heb mijn broertjes iPod nu. Die is verkrekt als wat en hij gebruikt hem niet meer, dus ik hem gebruikenquote:
Een ginger Italiaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat weet jij nou van mijn zwak af.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
hai nigger.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat wou je zeggen?quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en stiekem ben je een eckte Hollander
Die bestaan niet!quote:
Gelukkig niets gok ik zo maarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wat weet jij nou van mijn zwak af.
Ja preciesquote:
gingers have no soul.quote:
Dat dusquote:
Ja, want ik ben namelijk afgrijslijk en afstotend.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Niets, ik wist niet wat ik moest zeggen.
Plezier op je werk.
VAquote:
quote:
Goed!!quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:59 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jou vriend is negert toch?halfnegertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en lichte ogen
En nee hij is niet tegen zwarte piet
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Druk in de AH.quote:
hij heeft wel een zwarte piet :xquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
halfnegerten lichte ogen
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hij heeft wel een zwarte piet :x
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
halfnegerten lichte ogen
Yesssquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is die hot or not app deze?
https://itunes.apple.com/nl/app/hot-or-not!/id639584030?mt=8
Goedquote:
Ja tjaquote:
lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Druk in de AH.
Gaat wel goed hoormet jou?
Alle punten die mij ongelukkig of sip maken ---------> uit levenquote:
Soort dating app. Je liked foto's van meisjes of niet en als ze die van jou ook liken kan je praten.quote:
Je moet wel even een vet sexy foto van jezelf doen anders klikt niemand bij jou op hotquote:
Niks voor mij dusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soort dating app. Je liked foto's van meisjes of niet en als ze die van jou ook liken kan je praten.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alle punten die mij ongelukkig of sip maken ---------> uit leven
Alle punten waarvan ik moet glimmen <--------- in leven.
En het werkt al een beetje
Ik heb geen sexy foto'squote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
Je moet wel even een vet sexy foto van jezelf doen anders klikt niemand bij jou op hot
Via Facebook is handig, dan kan je zien hoeveel mensen bij jou al op hot gedrukt hebben
Mensen erin, mensen eruit. Activiteiten erin, activeiten eruit.quote:
vleeskeuringquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
Je moet wel even een vet sexy foto van jezelf doen anders klikt niemand bij jou op hot
Via Facebook is handig, dan kan je zien hoeveel mensen bij jou al op hot gedrukt hebben
Goedzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mensen erin, mensen eruit. Activiteiten erin, activeiten eruit.
Nog niet alles is zoals ik wil, neem er de tijd voor. Maar het begin is daar. Vooral acceptatie.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
GoedHij was me net random plaatjes aan het sturen omdat zin college saai was
Je mag niet vertellen wat er in een note staat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:13 schreef d4v1d het volgende:
Wat de fuck is dezeIk heb een note omdat ik een mod citeerde
![]()
![]()
_
Edit het dan wegquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je mag niet vertellen wat er in een note staat.
Werk nu iets minder ja, maandag 12,5 uur. En dan 3 dagen 8 uur.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Goedzowerk nog steeds zoveel? Of heb je dat eruit gegooid?
Fixed voor je!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mensen met een mooi innerlijk is veel meer waard.
Ik ben geen mod.quote:
ja, maar moeilijker te vinden.quote:
Bij 1 werkgever?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Werk nu iets minder ja, maandag 12,5 uur. En dan 3 dagen 8 uur.
Uhuhquote:
Waarom zou ik, mods kunnen ook zien wat je edit.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zou ik, mods kunnen ook zien wat je edit.
Overigens ben ik niet blond.
Hoe heet die site ook al weer?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:15 schreef gianni61 het volgende:
oh wauw, ik zie dat ik 2 notes heb
vraag me af waar de 2de voor is
Iets anders, tijdelijk; tot ik door de selecties ben.quote:
Ohjaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Iets anders, tijdelijk; tot ik door de selecties ben.
Notes hebben sowieso een vertraging van 7 dagen. Wacht dus voor de zekerheid nog even.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat VA zegt
ik zou nog bijna een abo nemen om te kijken wat het is
Hahaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat VA zegt
Ik werk bij een bedrijf voor droogbloemen en spullen voor de duurdere tuincentra.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:18 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ohjaje was er al een deel doorheen toch? Wat doe je tijdelijk? Ik zoek ook nog steeds werk.
De bedoeling was een uur of 10 of zo maar ja toen kwam ik aan de praat met iemandquote:
ik zei niksquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat VA zegt
Heb ik ook een paar keer gehadquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:20 schreef badschaap het volgende:
ik weet mn wachtwoord en gebruikersnaam voor digid 100000% zeker, amar nee hoor is weer niet goed![]()
is ook erg moeilijk hoor, een werkende database bouwen
DigiDquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:20 schreef badschaap het volgende:
ik weet mn wachtwoord en gebruikersnaam voor digid 100000% zeker, amar nee hoor is weer niet goed![]()
is ook erg moeilijk hoor, een werkende database bouwen
Je gaat vreemdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:19 schreef Dearest het volgende:
[..]
De bedoeling was een uur of 10 of zo maar ja toen kwam ik aan de praat met iemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2013 12:21:14 ]
Wat zijn je werkzaamheden?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik werk bij een bedrijf voor droogbloemen en spullen voor de duurdere tuincentra.
Blijven zoeken.
vul dan ook het juiste inquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:22 schreef badschaap het volgende:
ik moet nu dus mijn digid activeren, maarja dat gaat een beetje moeilijk als je volgens dat hoerensysteem telkens de foute gebruikersnaam en ww invoerd
of ze makkelijker te doorzoekenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Is dr geen optie om je dm in 1x leeg te gooien :S
helaas nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ja, dat labiele lulletje rozenwater wil je echt als vriendquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:30 schreef Dearest het volgende:
Things that aren't okay #1:
That Honey BooBoo's mom has a boyfriend and I don't.
Ja dodelijk irritant he.. Blijf bezig.. Meh!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Vraag gewoon nieuwe aan EN SCHRIJF DIE INLOGGEGEVENS OPquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:32 schreef badschaap het volgende:
U heeft 3 keer onjuiste gegevens ingevoerd. Uw DigiD is uit veiligheidsoverwegingen tot 12:46 geblokkeerd. U kunt het over 15 minuten opnieuw proberen.
GODVERDOMME!!!!!!!!
omdat t helemaal niet makkelijk isquote:
euj ik heb de inloggevens opgeschreven, das nog t ergstequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag gewoon nieuwe aan EN SCHRIJF DIE INLOGGEGEVENS OP
ditquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag gewoon nieuwe aan EN SCHRIJF DIE INLOGGEGEVENS OP
dat is wel erg jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
euj ik heb de inloggevens opgeschreven, das nog t ergste
buiten, op de weg. In een VW.quote:
VWquote:
Was zeker gezellig met mr perfectquote:
Tegen de tijd dat ik klaar ben met opruimen heb ik een nieuwe muis nodigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:32 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja dodelijk irritant he.. Blijf bezig.. Meh!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Was zeker gezellig met mr perfect
Soms moet je gewoon geluk hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat t helemaal niet makkelijk is
Dus dat word je nieuwe vlam?quote:
Geloofwaardigquote:
Balenquote:
it's a trapquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
GeloofwaardigIk zou op die link klikken
Welneequote:
Jij laat er ook geen gras overheen groeienquote:
baaaaaasquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
WelneeIk reageer altijd op zulke mailtjes
Daardoor ben ik rijk
oke, mag ik wat geld van je lenen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
WelneeIk reageer altijd op zulke mailtjes
Daardoor ben ik rijk
Startkapitaal voor je bedrijfjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, mag ik wat geld van je lenen?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, mag ik wat geld van je lenen?
nee, startkapitaal voor een huis te kopenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:27 schreef Dearest het volgende:
[..]
Startkapitaal voor je bedrijfjeIk investeer wel
van de legoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij koopt een huis met 170 euro :s
kan nu al niet wachtenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:30 schreef Toto69 het volgende:
Zal je zien, als ik hier weg ben wordt het hier 25 met zon en in Nl -10
Waddup man?quote:
nu pas?quote:
sneeuw heb je niets over gezegdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sneeuw is leuk maar niet als het steeds opnieuw aanvriest en icm strooizout
Legoquote:
Tinderquote:
quote:
ja standaard toch.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nu pas?
Toch jetlag hierGister ook weer fucking moe savonds en om 9 uur sochtends al wakker
Jij wilt een elfstedentocht?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sneeuw heb je niets over gezegd
het ging om die -10
Arsenal, Napoli en Chelsea to win is wel zieke quote van 15quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja standaard toch.
aii, das wel kut
al wat staan vanavond
Alles kids achter de rits?quote:
Ik vind hun wel maar zij mij nietquote:
Geen moeite instekenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind hun wel maar zij mij niet
ja napoli en chelsea zijn wel sure wins imo maar arsenal ai ai weet nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arsenal, Napoli en Chelsea to win is wel zieke quote van 15
zou ik op zich wel weer eens tof vinden ja.quote:
Verdomme ik ben voor elke Nederlandse club in Europaquote:
Je moet er ook geen moeite insteken, wel iets anders hihihi.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen moeite instekenJe bent er toch uren mee bezig
Pak je over 2.5 bij Arsenal heb je quote van 12, alsnog fijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja napoli en chelsea zijn wel sure wins imo maar arsenal ai ai weet niet
ja misschien doe ik dat wle, zo even kijkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pak je over 2.5 bij Arsenal heb je quote van 12, alsnog fijn
ik nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Verdomme ik ben voor elke Nederlandse club in Europa
moet beetje uitkijken, is het enige geld waar ik nog mee kan spelen komende tijdquote:
1997 was de laatste alweerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ik op zich wel weer eens tof vinden ja.
de vorige heb ik helemaal gekeken met mn pa. geen idee waarom
Ik wacht maar gewoon af nu. Wachten op niks, waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen moeite instekenJe bent er toch uren mee bezig
Dat meen je nietquote:
Spannendquote:
Russisch roulette een optie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
moet beetje uitkijken, is het enige geld waar ik nog mee kan spelen komende tijd
Ja hoorquote:
ik net 14 danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1997 was de laatste alweertoen was ik 2
Ik had toen ik me aanmeldde wel meteen 5 matches, maar 1 reageert nog niet, en die andere zijn zeugen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wacht maar gewoon af nu. Wachten op niks, waarschijnlijk
Meh. gedoe van gister nog steedsquote:
Ik moest serieus de muntjes van dichtbij bekijken wat nou 10 en 20 wasquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:40 schreef Toto69 het volgende:
Hmpf, ik ben heel benieuwd of ik nog aan Nl kan wennen. Klinkt heel gek maar na 2 maanden hier is alles zo veel anders
rebels hoor!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel. ik geef geen ruk om voetbal, maar ben altijd tegen ajax
Ik heb niks, verwacht niksquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had toen ik me aanmeldde wel meteen 5 matches, maar 1 reageert nog niet, en die andere zijn zeugen.
Niet echt. Heel gesprek gehad netquote:
Binnen 2 dagen ben je weer in de same ol' ritme.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:40 schreef Toto69 het volgende:
Hmpf, ik ben heel benieuwd of ik nog aan Nl kan wennen. Klinkt heel gek maar na 2 maanden hier is alles zo veel anders
Irrelevant voor mij, we betalen hier met euro'squote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest serieus de muntjes van dichtbij bekijken wat nou 10 en 20 was
Ja, ik heb het toch over mezelluf jonguhhquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Irrelevant voor mij, we betalen hier met euro's
Ben bang van niet. De mensen zijn zo veel anders hier, de cultuur. Zal wel een maandje duren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Binnen 2 dagen ben je weer in de same ol' ritme.
Week wa meisjuhquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik heb het toch over mezelluf jonguhh
Nee joh, je bent geen 10 jaar weggeweest tochquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben bang van niet. De mensen zijn zo veel anders hier, de cultuur. Zal wel een maandje duren.
Je hebt een dip bedoel je.quote:
Dit. Depressief is iets heel anders anders was ik dat ook welquote:
Omdat ik 100en dm's aan het deleten ben ...quote:
Waarom zou je daar een ban voor krijgen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Omdat ik 100en dm's aan het deleten ben ...
En dat gister dus ook niet goed ging
ik ga mijn dm's nooit deleten te veel werkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Omdat ik 100en dm's aan het deleten ben ...
En dat gister dus ook niet goed ging
quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Depressief is iets heel anders anders was ik dat ook wel
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:48 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]Niet zo op je teentjes getrapt, ik weet ook wel wat een depressie inhoudt
Ik word kanjerchagerijnig van mijn moeder te schreeuwen en te zaniken en van mezelf en van schoolwerk in de vakantie en van mensen waartegen ik praat op WhatsApp maar die niet reageren omdat zij in tegenstelling tot mij wel vrienden hebben waar ze dingen mee doenquote:
Heb je geen leuke klas?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:51 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik word kanjerchagerijnig van mijn moeder te schreeuwen en te zaniken en van mezelf en van schoolwerk in de vakantie en van mensen waartegen ik praat op WhatsApp maar die niet reageren omdat zij in tegenstelling tot mij wel vrienden hebben waar ze dingen mee doen![]()
En van al die mensen die helemaal blij zijn dat het mooi weer is, nee flikker op ik heb liever dat het gaat sneeuwen of zo. Heb ik ten minste nog een excuus om binnen te zitten. /rage uit
teveel requests van af het zelfde ip ofzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een ban voor krijgen?
quote:
Ken jij nog paar goeie sites zoals Blogabet of Bettingadvice?quote:
Punterslounge en twoplustwo betting gedeelte kijk ik nog wel eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken jij nog paar goeie sites zoals Blogabet of Bettingadvice?
Punterslounge moet je lid zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Punterslounge en twoplustwo betting gedeelte kijk ik nog wel eens.
Verder niet echt.
Dit zijn zeg maar de mensen uit mijn klas:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal tyfushoeren. Nee ik heb geen jongens in de klas nee. Ik deed nog liever een ICT opleiding met allemaal nerds of zo, kan ik meer mee relaten dan zulke wijven.
i still see your shadows in my room
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Dit zijn zeg maar de mensen uit mijn klas:Zulke hoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal tyfushoeren. Nee ik heb geen jongens in de klas nee. Ik deed nog liever een ICT opleiding met allemaal nerds of zo, kan ik meer mee relaten dan zulke wijven.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Dit zijn zeg maar de mensen uit mijn klas:Hm meh, echt do-able zijn ze ook niet neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal tyfushoeren. Nee ik heb geen jongens in de klas nee. Ik deed nog liever een ICT opleiding met allemaal nerds of zo, kan ik meer mee relaten dan zulke wijven.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
sbr?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh en er was nog een goede, even nadenken hoe ie ook al weer heette.
Maar zijn amerikanen hequote:
klopt, ik kijk er alleen nog wel eens voor amerikaanse sportenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zijn amerikanen heWeet niet hoe hun kennis van Europees voetbal is
Oh die lui zitten niet echt bij me in de klas hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm meh, echt do-able zijn ze ook niet nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |