quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hij heeft wel een zwarte piet :x
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
halfnegerten lichte ogen
En nee hij is niet tegen zwarte piet
Yesssquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is die hot or not app deze?
https://itunes.apple.com/nl/app/hot-or-not!/id639584030?mt=8
Goedquote:
Ja tjaquote:
lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Druk in de AH.
Gaat wel goed hoormet jou?
Alle punten die mij ongelukkig of sip maken ---------> uit levenquote:
Soort dating app. Je liked foto's van meisjes of niet en als ze die van jou ook liken kan je praten.quote:
Je moet wel even een vet sexy foto van jezelf doen anders klikt niemand bij jou op hotquote:
Niks voor mij dusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soort dating app. Je liked foto's van meisjes of niet en als ze die van jou ook liken kan je praten.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alle punten die mij ongelukkig of sip maken ---------> uit leven
Alle punten waarvan ik moet glimmen <--------- in leven.
En het werkt al een beetje
Ik heb geen sexy foto'squote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
Je moet wel even een vet sexy foto van jezelf doen anders klikt niemand bij jou op hot
Via Facebook is handig, dan kan je zien hoeveel mensen bij jou al op hot gedrukt hebben
Mensen erin, mensen eruit. Activiteiten erin, activeiten eruit.quote:
vleeskeuringquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
Je moet wel even een vet sexy foto van jezelf doen anders klikt niemand bij jou op hot
Via Facebook is handig, dan kan je zien hoeveel mensen bij jou al op hot gedrukt hebben
Goedzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mensen erin, mensen eruit. Activiteiten erin, activeiten eruit.
Nog niet alles is zoals ik wil, neem er de tijd voor. Maar het begin is daar. Vooral acceptatie.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
GoedHij was me net random plaatjes aan het sturen omdat zin college saai was
Je mag niet vertellen wat er in een note staat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:13 schreef d4v1d het volgende:
Wat de fuck is dezeIk heb een note omdat ik een mod citeerde
![]()
![]()
_
Edit het dan wegquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je mag niet vertellen wat er in een note staat.
Werk nu iets minder ja, maandag 12,5 uur. En dan 3 dagen 8 uur.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Goedzowerk nog steeds zoveel? Of heb je dat eruit gegooid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |