Alles kids achter de rits?quote:
Ik vind hun wel maar zij mij nietquote:
Geen moeite instekenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind hun wel maar zij mij niet
ja napoli en chelsea zijn wel sure wins imo maar arsenal ai ai weet nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arsenal, Napoli en Chelsea to win is wel zieke quote van 15
zou ik op zich wel weer eens tof vinden ja.quote:
Verdomme ik ben voor elke Nederlandse club in Europaquote:
Je moet er ook geen moeite insteken, wel iets anders hihihi.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen moeite instekenJe bent er toch uren mee bezig
Pak je over 2.5 bij Arsenal heb je quote van 12, alsnog fijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja napoli en chelsea zijn wel sure wins imo maar arsenal ai ai weet niet
ja misschien doe ik dat wle, zo even kijkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pak je over 2.5 bij Arsenal heb je quote van 12, alsnog fijn
ik nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Verdomme ik ben voor elke Nederlandse club in Europa
moet beetje uitkijken, is het enige geld waar ik nog mee kan spelen komende tijdquote:
1997 was de laatste alweerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ik op zich wel weer eens tof vinden ja.
de vorige heb ik helemaal gekeken met mn pa. geen idee waarom
Ik wacht maar gewoon af nu. Wachten op niks, waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen moeite instekenJe bent er toch uren mee bezig
Dat meen je nietquote:
Spannendquote:
Russisch roulette een optie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
moet beetje uitkijken, is het enige geld waar ik nog mee kan spelen komende tijd
Ja hoorquote:
ik net 14 danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1997 was de laatste alweertoen was ik 2
Ik had toen ik me aanmeldde wel meteen 5 matches, maar 1 reageert nog niet, en die andere zijn zeugen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wacht maar gewoon af nu. Wachten op niks, waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |