Ik moest serieus de muntjes van dichtbij bekijken wat nou 10 en 20 wasquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:40 schreef Toto69 het volgende:
Hmpf, ik ben heel benieuwd of ik nog aan Nl kan wennen. Klinkt heel gek maar na 2 maanden hier is alles zo veel anders
rebels hoor!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel. ik geef geen ruk om voetbal, maar ben altijd tegen ajax
Ik heb niks, verwacht niksquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had toen ik me aanmeldde wel meteen 5 matches, maar 1 reageert nog niet, en die andere zijn zeugen.
Niet echt. Heel gesprek gehad netquote:
Binnen 2 dagen ben je weer in de same ol' ritme.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:40 schreef Toto69 het volgende:
Hmpf, ik ben heel benieuwd of ik nog aan Nl kan wennen. Klinkt heel gek maar na 2 maanden hier is alles zo veel anders
Irrelevant voor mij, we betalen hier met euro'squote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest serieus de muntjes van dichtbij bekijken wat nou 10 en 20 was
Ja, ik heb het toch over mezelluf jonguhhquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Irrelevant voor mij, we betalen hier met euro's
Ben bang van niet. De mensen zijn zo veel anders hier, de cultuur. Zal wel een maandje duren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Binnen 2 dagen ben je weer in de same ol' ritme.
Week wa meisjuhquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik heb het toch over mezelluf jonguhh
Nee joh, je bent geen 10 jaar weggeweest tochquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben bang van niet. De mensen zijn zo veel anders hier, de cultuur. Zal wel een maandje duren.
Je hebt een dip bedoel je.quote:
Dit. Depressief is iets heel anders anders was ik dat ook welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |