Denk je even lekker door te kunnen typenquote:
Nee fok is gewoon brakquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook weer waar![]()
Zie je wel, FOK! verneukt onze computers
nee, ik hou niet zo van poffertjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
OkéIemand nog een lekker en simpel beslag?
maar nu maak ik zequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik hou niet zo van poffertjes
Ohjaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nee fok is gewoon brak
Net als gister die temp ban om dat ik mn dm's te snel op ruimde
Okéquote:
Uhuhquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar merk ik toch vrij weinig van gelukkig
heb je wel een poffertjespan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
UhuhMaar ik ga ze denk ik zelf opeten
Het is ook m'n eerste poging en zulks
quote:
KEUKENPRINSES ALLESquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:43 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Van m'n vriend gekregen een tijdje terug.. Zo'n zware gietijzeren pan die je op het fornuis kan zetten
Ik wel jaquote:
beter dan altijdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Soms word je zo moe van sommige mensen hier op het werk
ik elke dag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Soms word je zo moe van sommige mensen hier op het werk
quote:
Nice ideaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga een koffie keten oprichten:
darkside koffie: zwart en bitter
Oke, i`m in.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga een koffie keten oprichten:
darkside koffie: zwart en bitter
LEKKER BEZUGquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Volgende week een date via de hotornotapp
Wat is dezen
Waarom zou je dat willenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat is dezen
Ofniet danquote:
Neen, heb haar al een foto laten maken met mijn naam, woonplaats en tijdstipquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen![]()
Ontmoet je zometeen bubba![]()
IK HEB GEENEENS EEN APPARAAT WAAR DIE APPS OP KUNNENquote:
HA serieusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat is dezen
maar je gaat t vast niet doen; jammer genoeg.quote:
__________quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IK HEB GEENEENS EEN APPARAAT WAAR DIE APPS OP KUNNEN
Ja dat kan ik ook aan mn zusje vragenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neen, heb haar al een foto laten maken met mijn naam, woonplaats en tijdstip
Die app is van Badoo hé dus maak daar een accountquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IK HEB GEENEENS EEN APPARAAT WAAR DIE APPS OP KUNNEN
hai dearquote:
tuurlijk niet, ik bedien geen mensenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar je gaat t vast niet doen; jammer genoeg.
Dont care, als het een draak is ben ik daar zo weer wegquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook aan mn zusje vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |