quote:
Nice ideaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga een koffie keten oprichten:
darkside koffie: zwart en bitter
Oke, i`m in.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga een koffie keten oprichten:
darkside koffie: zwart en bitter
LEKKER BEZUGquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Volgende week een date via de hotornotapp
Wat is dezen
Waarom zou je dat willenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat is dezen
Ofniet danquote:
Neen, heb haar al een foto laten maken met mijn naam, woonplaats en tijdstipquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen![]()
Ontmoet je zometeen bubba![]()
IK HEB GEENEENS EEN APPARAAT WAAR DIE APPS OP KUNNENquote:
HA serieusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat is dezen
maar je gaat t vast niet doen; jammer genoeg.quote:
__________quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IK HEB GEENEENS EEN APPARAAT WAAR DIE APPS OP KUNNEN
Ja dat kan ik ook aan mn zusje vragenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neen, heb haar al een foto laten maken met mijn naam, woonplaats en tijdstip
Die app is van Badoo hé dus maak daar een accountquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IK HEB GEENEENS EEN APPARAAT WAAR DIE APPS OP KUNNEN
hai dearquote:
tuurlijk niet, ik bedien geen mensenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar je gaat t vast niet doen; jammer genoeg.
Dont care, als het een draak is ben ik daar zo weer wegquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook aan mn zusje vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |