Waarom zou je daar een ban voor krijgen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Omdat ik 100en dm's aan het deleten ben ...
En dat gister dus ook niet goed ging
ik ga mijn dm's nooit deleten te veel werkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Omdat ik 100en dm's aan het deleten ben ...
En dat gister dus ook niet goed ging
quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Depressief is iets heel anders anders was ik dat ook wel
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:48 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]Niet zo op je teentjes getrapt, ik weet ook wel wat een depressie inhoudt
Ik word kanjerchagerijnig van mijn moeder te schreeuwen en te zaniken en van mezelf en van schoolwerk in de vakantie en van mensen waartegen ik praat op WhatsApp maar die niet reageren omdat zij in tegenstelling tot mij wel vrienden hebben waar ze dingen mee doenquote:
Heb je geen leuke klas?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:51 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik word kanjerchagerijnig van mijn moeder te schreeuwen en te zaniken en van mezelf en van schoolwerk in de vakantie en van mensen waartegen ik praat op WhatsApp maar die niet reageren omdat zij in tegenstelling tot mij wel vrienden hebben waar ze dingen mee doen![]()
En van al die mensen die helemaal blij zijn dat het mooi weer is, nee flikker op ik heb liever dat het gaat sneeuwen of zo. Heb ik ten minste nog een excuus om binnen te zitten. /rage uit
teveel requests van af het zelfde ip ofzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een ban voor krijgen?
quote:
Ken jij nog paar goeie sites zoals Blogabet of Bettingadvice?quote:
Punterslounge en twoplustwo betting gedeelte kijk ik nog wel eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken jij nog paar goeie sites zoals Blogabet of Bettingadvice?
Punterslounge moet je lid zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Punterslounge en twoplustwo betting gedeelte kijk ik nog wel eens.
Verder niet echt.
Dit zijn zeg maar de mensen uit mijn klas:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal tyfushoeren. Nee ik heb geen jongens in de klas nee. Ik deed nog liever een ICT opleiding met allemaal nerds of zo, kan ik meer mee relaten dan zulke wijven.
i still see your shadows in my room
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Dit zijn zeg maar de mensen uit mijn klas:Zulke hoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal tyfushoeren. Nee ik heb geen jongens in de klas nee. Ik deed nog liever een ICT opleiding met allemaal nerds of zo, kan ik meer mee relaten dan zulke wijven.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Dit zijn zeg maar de mensen uit mijn klas:Hm meh, echt do-able zijn ze ook niet neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal tyfushoeren. Nee ik heb geen jongens in de klas nee. Ik deed nog liever een ICT opleiding met allemaal nerds of zo, kan ik meer mee relaten dan zulke wijven.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
sbr?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh en er was nog een goede, even nadenken hoe ie ook al weer heette.
Maar zijn amerikanen hequote:
klopt, ik kijk er alleen nog wel eens voor amerikaanse sportenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zijn amerikanen heWeet niet hoe hun kennis van Europees voetbal is
Oh die lui zitten niet echt bij me in de klas hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm meh, echt do-able zijn ze ook niet nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |