Fixed voor je!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mensen met een mooi innerlijk is veel meer waard.
Ik ben geen mod.quote:
ja, maar moeilijker te vinden.quote:
Bij 1 werkgever?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Werk nu iets minder ja, maandag 12,5 uur. En dan 3 dagen 8 uur.
Uhuhquote:
Waarom zou ik, mods kunnen ook zien wat je edit.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zou ik, mods kunnen ook zien wat je edit.
Overigens ben ik niet blond.
Hoe heet die site ook al weer?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:15 schreef gianni61 het volgende:
oh wauw, ik zie dat ik 2 notes heb
vraag me af waar de 2de voor is
Iets anders, tijdelijk; tot ik door de selecties ben.quote:
Ohjaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Iets anders, tijdelijk; tot ik door de selecties ben.
Notes hebben sowieso een vertraging van 7 dagen. Wacht dus voor de zekerheid nog even.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat VA zegt
ik zou nog bijna een abo nemen om te kijken wat het is
Hahaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat VA zegt
Ik werk bij een bedrijf voor droogbloemen en spullen voor de duurdere tuincentra.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:18 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ohjaje was er al een deel doorheen toch? Wat doe je tijdelijk? Ik zoek ook nog steeds werk.
De bedoeling was een uur of 10 of zo maar ja toen kwam ik aan de praat met iemandquote:
ik zei niksquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat VA zegt
Heb ik ook een paar keer gehadquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:20 schreef badschaap het volgende:
ik weet mn wachtwoord en gebruikersnaam voor digid 100000% zeker, amar nee hoor is weer niet goed![]()
is ook erg moeilijk hoor, een werkende database bouwen
DigiDquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:20 schreef badschaap het volgende:
ik weet mn wachtwoord en gebruikersnaam voor digid 100000% zeker, amar nee hoor is weer niet goed![]()
is ook erg moeilijk hoor, een werkende database bouwen
Je gaat vreemdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:19 schreef Dearest het volgende:
[..]
De bedoeling was een uur of 10 of zo maar ja toen kwam ik aan de praat met iemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2013 12:21:14 ]
Wat zijn je werkzaamheden?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik werk bij een bedrijf voor droogbloemen en spullen voor de duurdere tuincentra.
Blijven zoeken.
vul dan ook het juiste inquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:22 schreef badschaap het volgende:
ik moet nu dus mijn digid activeren, maarja dat gaat een beetje moeilijk als je volgens dat hoerensysteem telkens de foute gebruikersnaam en ww invoerd
of ze makkelijker te doorzoekenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Is dr geen optie om je dm in 1x leeg te gooien :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |