personeel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hai dear
[..]
tuurlijk niet, ik bedien geen mensen
True true :yquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dont care, als het een draak is ben ik daar zo weer weg
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, stuur maar een sollicitatiebrief met CV
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, stuur maar een sollicitatiebrief met CV
Smart girlquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]lijkt me verstandig dat je eerst een bedrijf start. He.
Eigenlijk helemaal niet, straks open je een bedrijf en dan wil er niemand werken, je kan beter eerst mensen laten solliciteren en de beste personeel ever kiezen en dan pas bedrijfje makenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:42 schreef Moeraskat het volgende:
Gewoon alvast je inschrijven bij de KvK lijkt me een goede startquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:43 schreef Dearest het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niet, straks open je een bedrijf en dan wil er niemand werken, je kan beter eerst mensen laten solliciteren en de beste personeel ever kiezen en dan pas bedrijfje maken
Nee, want dan weet niemand wat voor bedrijf het is. En wie solliciteerd er nu op een bedrijf wat nog niet eens bestaatquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:43 schreef Dearest het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niet, straks open je een bedrijf en dan wil er niemand werken, je kan beter eerst mensen laten solliciteren en de beste personeel ever kiezen en dan pas bedrijfje maken
oh jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:42 schreef Moeraskat het volgende:
ja, dan hebben we dus al een probleemquote:
Mijn baas?quote:
Nee, jij baas, ik manager. Duh.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja
[..]
ja, dan hebben we dus al een probleem
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Mijn baas?
Ben geen hond, en hij is er niet, en ik werk even goed wel door hoor
Onderdanige man gespot.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Mijn baas?
Ben geen hond, en hij is er niet, en ik werk even goed wel door hoor
You wishedquote:
Als of die onderneming van jou echt iets gaat wordenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke
helaas werkt het bij een startende onderneming niet echt zo
Nee, want ik heb een hekel aan onderdanige mannenquote:
Denk dat als er iemand wel erg dominant kan zijn ik het wel benquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een hekel aan onderdanige mannen
ja, maar dan ben ik al failliet voordat ik beginquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als of die onderneming van jou echt iets gaat wordenals jij sollicitanten werft voor je uberhaupt een bedrijf begonnen bent kan ik ook best manager zijn
oja italianenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Denk dat als er iemand wel erg dominant kan zijn ik het wel ben
En ook wel temperament vol, its an Italian thing i gues hahaha
quote:
Zei ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan ben ik al failliet voordat ik begin
Wat suggereer jij?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan ben ik al failliet voordat ik begin
Dan nog steeds nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zei ik ook nietIk had het over italianen in het algemeen.
Mensen denken altijd dat mijn vriend Italiaans isquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zei ik ook nietIk had het over italianen in het algemeen.
Ja dat kan gebeuren he...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mensen denken altijd dat mijn vriend Italiaans is
ik vertel fokkers ook dat ik italiaans benquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jou vriend is negert toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en stiekem ben je een eckte Hollanderquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vertel fokkers ook dat ik italiaans ben
Tinder is stom :squote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ok ik probeer stiekem tinder :s
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fixedquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en stiekem ben je een eckte HollanderLimburger
AHquote:
heb mijn broertjes iPod nu. Die is verkrekt als wat en hij gebruikt hem niet meer, dus ik hem gebruikenquote:
Een ginger Italiaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat weet jij nou van mijn zwak af.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
hai nigger.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat wou je zeggen?quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en stiekem ben je een eckte Hollander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |