Volle sjoelbak dus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er waren maar 3 fokkers bij de sjoelavond
Wijn gehad?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
Kut foutje vd omroeper! Ook nog Halfweg sukkels.
Allemaal even wijzen en hard lachenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:41 schreef Pino112 het volgende:
NWS / [NWS-SC] Corrie gaat op stap het het OV.
Dit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Allemaal even wijzen en hard lachen
Snap dat niet, ik kan (soms) 2000 km hier vandaan zitten en ik regel alles in de puntjes. Kom altijd thuis.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:41 schreef Pino112 het volgende:
Heej er is niks misgegaan hoor het duurde alleen een beetje langquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Snap dat niet, ik kan (soms) 2000 km hier vandaan zitten en ik regel alles in de puntjes. Kom altijd thuis.
Er is nog hoop.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej er is niks misgegaan hoor het duurde alleen een beetje lang
Ik kan dat niet, echt niet. Ik plan dan wel idiote dingen in.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:35 schreef Karina het volgende:
Oh ook geen 2 weken lang maar een dagje lekker in de zon liggen is niks mis mee hoorDrankje erbij, hapje erbij.
Dagje rust in je vakantie vind je niks?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, echt niet. Ik plan dan wel idiote dingen in.
Nee, hoewel.... om ergens op een strand een cuba libre te tikken kan ik (echt heel) ver gaan. Eerst het zuur dan het zoet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dagje rust in je vakantie vind je niks?
Nou dan! Lekker toch beetje op een terrasje zitten en zui.. drinkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee, hoewel.... om ergens op een strand een cuba libre te tikken kan ik (echt heel) ver gaan. Eerst het zuur dan het zoet.
KRAANAINAAAHquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:53 schreef Karina het volgende:
Hoezo krijg je het niet geboekt? Zitten alle vluchten vol of zo?
Toppiequote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Toppie
Je treft het, kan ik je nog net welterusten wensen, want het wordt wel tijd om te gaan slapen
Dus trusten KT en DHEn wie er nog wakker zijn.
Ik heb veel cafe's gezien... deze was vet grappig.quote:At first i sit here (on the inside) and waited for being served. But nothing happens. Was more in groove with the played music in the cafe (trip-hop)
Did check the menu card once more and figured out that you have to order everything at the bar.
That's no issue.
Ordered a random dish of food with an Irisch coffee and the cutlery was inside of a tin-can.
This put a smile around my face.
Was a bit of laughing when the dinner was being served. The recipe was 95%+ of what we commonly eat in the Netherlands (Dutch : Boerenkoolstamp).
Did order a second Irisch coffee. But barman changed to a complete new Irisch coffee theme.
recipe was a little bit different (spirytus ?). But we ended up confused about the pricetag of the irisch coffee. Normal 15 zloty, but he did put some extra effort to create something special. He gave me a free walk to keep the orginal pricetag in respect.
End of line gave him a good tip to coverup his good effort.
The dish tasted nicely (i love it when presentation can be treacherous). The drinks where superb (ghe). The looks of the cafe was funny (19 century almost horror style). The music was a small gem.
Wat een kuttopic, achteraf had ik hem beter naar 80+ kunnen schoppen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:41 schreef Pino112 het volgende:
Calle Villavieja, 1, Alicante, Spanje... Schijnt ook wazig te zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:14 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb veel cafe's gezien... deze was vet grappig.
Niet eind februari, Ik ga dan juist voor de omgekeerde zoektocht. En ultra-low budget.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:42 schreef Karina het volgende:
Dingen bekijken vind ik ook wel leuk hoor, maar ik wil toch wel altijd even lekker relaxen en zwemmen. Vooral in zee zwemmen vind ik heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Alleen als er geen bier is. Gaan jullie nooit last van hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:54 schreef Tem het volgende:
Volgens mij is voetbalboi2man irritant in de omgang.
Je staat 13e van de 517 deelnemers. Baas boven baas alleen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het gaat niet goed in de voetbalmanager. Ik sta geen 1e in de subleague.
Wat is je team? En je plannen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je staat 13e van de 517 deelnemers. Baas boven baas alleen.
Darryl Lachman ¤ 393.460,– PEC Zwolle verdedigerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is je team? En je plannen?
Ah, maar 4 dezelfde spelers. Prima team verder. Ik heb nog 3 goedkope spelers over, maar ga die nog niet inwisselen. Wil eerst Eikrem weg.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Darryl Lachman ¤ 393.460,– PEC Zwolle verdediger
Kelvin Leerdam ¤ 1.010.757,– Vitesse verdediger
Rasmus Bengtsson ¤ 1.328.456,– FC Twente verdediger
Kamohelo Mokotjo ¤ 406.380,– PEC Zwolle middenvelder
Lex Immers ¤ 1.352.825,– Feyenoord middenvelder
Mitchell Donald ¤ 663.543,– Roda JC middenvelder
Romeo Castelen ¤ 597.079,– RKC Waalwijk middenvelder
Piet Velthuizen ¤ 988.226,– Vitesse keeper
Alfred Finnbogason ¤ 1.270.014,– sc Heerenveen aanvaller
Aron Jóhannsson ¤ 1.138.434,– AZ aanvaller
Graziano Pellè ¤ 1.538.075,– Feyenoord aanvaller
Plannen: Mijn middenveld aanpassen te beginnen met Immers en Castelen.
Niets dan goeds over Marnix.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jij gaat Marnix Kolder zeker dumpen voor de volgende ronde?
Mani en Johannes spreken de waarheid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:40 schreef Karina het volgende:
Goeiemorgen
Ik hoorde van Mani en Johannes dat VI een topshow was, dus die ga ik strak eventjes kijken
En? We hebben niks verkeerds gezegd denk ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:40 schreef Karina het volgende:
Goeiemorgen
Ik hoorde van Mani en Johannes dat VI een topshow was, dus die ga ik strak eventjes kijken
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:13 schreef Uccie het volgende:
Goedemiddag goedemiddag, wel 3 hele uren gewerkt vandaag...nou ja vrij weinig gedaan omdat iedereen een praatje kwam maken. Maar wel weer lekker om op kantoor te zijn!
Prima showtje hoor. Mooi dat nummer op het eind van Raymond van 't Groenewoud.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En? We hebben niks verkeerds gezegd denk ik.
Ik zal wel iets gemist hebben.., maar waarom was je afwezig?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:13 schreef Uccie het volgende:
Goedemiddag goedemiddag, wel 3 hele uren gewerkt vandaag...nou ja vrij weinig gedaan omdat iedereen een praatje kwam maken. Maar wel weer lekker om op kantoor te zijn!
Ik ben een tijdje ziek geweest, en nu moet ik rustig gaan opbouwen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zal wel iets gemist hebben.., maar waarom was je afwezig?
Blij dat je weer beter bent danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje ziek geweest, en nu moet ik rustig gaan opbouwen.
Vandaag weer de eerste dag. Maar dat kan je best gemist hebben hoor, heb het er niet heel veel over gehad.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:16 schreef Uccie het volgende:
Ja gelukkig wel, en nu naar de smoelensmidalleen controle, ik heb nooit iets. alleen maar gepeperde rekeningen
Als ik regenboogtetten had gehad, had ik daar geld aan verdientquote:
Die kan je wel zo schminken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik regenboogtetten had gehad, had ik daar geld aan verdient
Jawel, google staat hier uit dus het kan als ik het op tijd weg haal.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:41 schreef Uccie het volgende:
Volgens de fok!-voorwaarden anders niet.
dat ligt een beetje aan de show denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zapte meteen weg. Wat vreselijk arrogant is die manquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Vervelende man, te vol van zichzelf.
Maar goed, nu tijd voor Ajax
Wie, de Boer?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zapte meteen weg. Wat vreselijk arrogant is die man
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zapte meteen weg. Wat vreselijk arrogant is die man
Wim Daniels is ook al een kutlul.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:27 schreef Webschip het volgende:
Oja, Wim Daniels gaat het over racistische Sinterklaasliedjes hebben bij P&W. Dat wordt een topshow. Noblesse oblige.
OK geeft niks hoor, ik ben soms wat suffig ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef Webschip het volgende:
Geeft niet hoor Corrie, ik begrijp de verwarring.
Ik had het op mijn puntje van mijn tong. Met z'n "hou je veilig".quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wim Daniels is ook al een kutlul.
Viespeukquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
Sfeertje in je broek moet je dan zeggen Tem.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat ik mij vandaag 5 jaar geleden heb geregistreerd?
Louisjuichen.gif
nopequote:
Doe geen moeite, ik verwijs iedereen wel hier naar toe .......quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
nope
maar heb je gehoord dat Dalhuisen (ja ik wissel de s en de z om omdat ik nooit weet of het huizen of huisen is) zijn profdebuut heeft gemaakt?
helaas in de ECHL, 2 niveaus onder de NHL (het hoogste niveau ter wereld) maar hij scoorde direct 1 goal, hij gaf 1 assist en hij won een knokpartijtje ... een echte Gordie Howe hattrick
dan gooi je hoge ogen hoor als r00kie defence
over de Blues kom ik jullie in RLS binnenkort wel weer vertellen want dat wil de rest ook weten neem ik aan
tis waar, Disana heeft nog even een boekje over je open gedaan, nou dat was niet malsquote:
Ik hang je er niet aan op hoor ......quote:ik doe het gewoon
nu doet mijn internet nog ff matig dus ik kan geen leuke plaatjes en filmpjes bij elkaar zoeken voor je maar het komt goed, ik beloof het
Er bestaan daar meer topicsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef sp3c het volgende:
de reeks staat nog steeds in mijn AT he?
ik zie het niet echt heel vaak meer langskomen dus een heel groot boekje zal het niet geweest zijn
Jian zat je op te hemelen. Wat is dat een slijmbal.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef sp3c het volgende:
de reeks staat nog steeds in mijn AT he?
ik zie het niet echt heel vaak meer langskomen dus een heel groot boekje zal het niet geweest zijn
Gelukkig zette jij me weer met beide benen op de grond, ik was dat gezever over dat IJshockey even vergeten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Jian zat je op te hemelen. Wat is dat een slijmbal.
Het mooiste vind ik persoonlijk dat Jian en ik elkaar nu eindelijk eens ergens in hebben gevonden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:30 schreef sp3c het volgende:
ik hoopte erop
de liefde in dit deel is overweldigend, we leren elkaar (en vooral Jian) goed kennen nu
Komt vanzelf wel weer goedquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik persoonlijk dat Jian en ik elkaar nu eindelijk eens ergens in hebben gevonden.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:39 schreef sp3c het volgende:
ok dat trouwen was misschien een slecht grapje, my bad
Ik herinner me vaag dat ik jou toen ook ergerlijk vond, dus dan staan we quitte. Behalve dat ik er niet achter de schermen over klaagquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:42 schreef sp3c het volgende:
ik durf trouwens wel toe te geven dat ik disana wel eens irritant heb genoemd achter de schermen dus wat dat betreft zit Jian er niet heel ver naast maar dat is wel een tijd geleden en ik weet bij god niet meer waarover dat ging
volgens mij zeilmeisje laura
Idem hier. Maar ik mag je wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:45 schreef sp3c het volgende:
ik durf ook best toe te geven dat ik af en toe wat irritant kan zijn
zo gaan die dingen zou timtimtim zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:48 schreef sp3c het volgende:
jullie ook allemaal
vooral CnorrieTrusten sp3cjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Suggereer je nu dat ik dronken ben?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zei mijn oom altijd als hij weer dronken was.
Tijd voor negerzoenen en blanke vla.quote:
Mijn eerste herinnering als mens was dat ik bij zwarte piet op schoot moest, en toen keihard moest huilen. Iedereen lachen natuurlijk. Ik ben de minachting voor de gekleurde medemens nooit meer kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben die Sint & Zwarte Piet discussie zo zat, ook al is hij zwart als roet, hij bedoelt het toch goed?
Nou ja, ik liep laatst een keer over de pakjesboot, toen dachten ze dat ik David Livingstone was.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn eerste herinnering als mens was dat ik bij zwarte piet op schoot moest, en toen keihard moest huilen. Iedereen lachen natuurlijk. Ik ben de minachting voor de gekleurde medemens nooit meer kwijtgeraakt.
Noem het maar onschuldig.
Wut, waar is het warmquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:59 schreef Karina het volgende:
Pfff jongens het is warm buiten zeg. Zweet me kapot.
Warm...warm, jij hebt het niet warm? In Afrika, daar hebben ze het pas warm!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam is het warm. 20 graden of zo denk ik.
Met een leren jasje aan heb ik het warm hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Warm...warm, jij hebt het niet warm? In Afrika, daar hebben ze het pas warm!!
O ja, je biker jack. Bikerchick Karinaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Met een leren jasje aan heb ik het warm hoorIn Afrika hebben ze het heet!
Hehe nee dit is een ander leren jack iets dunner. Maar wel nog steeds te warm voor dit weer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
O ja, je biker jack. Bikerchick Karina
Ik had mijn jas aan over mijn blazer...ook geen goed ideequote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee dit is een ander leren jack iets dunner. Maar wel nog steeds te warm voor dit weer.
Justin Bieber kapsel?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:59 schreef arjan1112 het volgende:
ik ga morgen naar de kapper heb me wekker gezet
Is dat je uitje van de dag? Je klinkt als een bejaarde.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:59 schreef arjan1112 het volgende:
ik ga morgen naar de kapper heb me wekker gezet
Uh nee gadverdamme.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Specularium het volgende:
.
Jij houdt zeker ook van gekookte melk waar de vellen bij hangen?
ik ben nog saaier als een bejaardequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Is dat je uitje van de dag? Je klinkt als een bejaarde.
ahahahquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Is dat je uitje van de dag? Je klinkt als een bejaarde.
Geeft niks hoor Arjanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:02 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik ben nog saaier als een bejaarde
Arnie is wel even geleden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef arjan1112 het volgende:
nee ik zie er altijd uit als arnie van goeden tijden slechte tijden
als ik niet op tijd naar de kapper ga
Dat lijkt me niet erg hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:05 schreef arjan1112 het volgende:
op school scholden ze mij altijd uit, 'arnie arnie arnie
Mooi, Arnie1112.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef arjan1112 het volgende:
nee ik zie er altijd uit als arnie van goeden tijden slechte tijden
als ik niet op tijd naar de kapper ga
Daar ben je snel genoeg achter.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:10 schreef arjan1112 het volgende:
er is een user hier die arniealberts heet
Volgens mij heb jij een zwaar levenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:05 schreef arjan1112 het volgende:
op school scholden ze mij altijd uit, 'arnie arnie arnie
Zou je het heel vreemd vinden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:22 schreef arjan1112 het volgende:
het leven is gewoon kut, voor iedereen.. maar nu gaan jullie vast weer klagen dat ik te depressief doe enzo
Niet voor iedereen.. Sommige mensen hebben het altijd goed. Good times, noodle salad.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:22 schreef arjan1112 het volgende:
het leven is gewoon kut, voor iedereen.. maar nu gaan jullie vast weer klagen dat ik te depressief doe enzo
nietsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar jezus man, wat is er allemaal in je leven gebeurd dat alles zo kut is?
Ik ben oprecht geinterresseerd daarin...maak het alleen niet te lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |