Volle sjoelbak dus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er waren maar 3 fokkers bij de sjoelavond
Wijn gehad?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
Kut foutje vd omroeper! Ook nog Halfweg sukkels.
Allemaal even wijzen en hard lachenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:41 schreef Pino112 het volgende:
NWS / [NWS-SC] Corrie gaat op stap het het OV.
Dit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Allemaal even wijzen en hard lachen
Snap dat niet, ik kan (soms) 2000 km hier vandaan zitten en ik regel alles in de puntjes. Kom altijd thuis.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:41 schreef Pino112 het volgende:
NWS / [NWS-SC] Corrie gaat op stap het het OV.
Heej er is niks misgegaan hoor het duurde alleen een beetje langquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Snap dat niet, ik kan (soms) 2000 km hier vandaan zitten en ik regel alles in de puntjes. Kom altijd thuis.
Er is nog hoop.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej er is niks misgegaan hoor het duurde alleen een beetje lang
Ik kan dat niet, echt niet. Ik plan dan wel idiote dingen in.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:35 schreef Karina het volgende:
Oh ook geen 2 weken lang maar een dagje lekker in de zon liggen is niks mis mee hoorDrankje erbij, hapje erbij.
Dagje rust in je vakantie vind je niks?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, echt niet. Ik plan dan wel idiote dingen in.
Nee, hoewel.... om ergens op een strand een cuba libre te tikken kan ik (echt heel) ver gaan. Eerst het zuur dan het zoet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dagje rust in je vakantie vind je niks?
Nou dan! Lekker toch beetje op een terrasje zitten en zui.. drinkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee, hoewel.... om ergens op een strand een cuba libre te tikken kan ik (echt heel) ver gaan. Eerst het zuur dan het zoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |