SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oh.
Dat is ook mijn advies. Al maanden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Beter volgt hij het advies van Perez en gaat de Jong in de spits tegen Celtic.
wow jij bent echt goedquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn advies. Al maanden.
Dat ziet iedereen al maandenquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn advies. Al maanden.
Niet iedereen hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat ziet iedereen al maandenJammer voor ons is Duarte geblesseerd.
Heel aandoenlijk dat je je gelijk probeert te halen, maar je drukte je destijds een stuk steviger uit dan 'hele matige rechtshalf''. Dat Siem een stuk beter in de spits is vindt iedereen, dus doe nou niet alsof je bijzonder bent. Siem heeft overigens ook genoeg goede wedstrijden op rechtshalf gespeeld, vooral de tweede seizoenshelft van 2012/2013.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet iedereen hoor. Ik werd hier afgemaakt in dit forum omdat ik zei dat de Jong een hele matige rechtshalf is. Maar ik zag het verkeerd volgens iedereen
Die goede wedstrijden heb ik dan gemist blijkbaar. Was vooral Eriksen die de kar trok. De Jong liep er maar een beetje bij.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heel aandoenlijk dat je je gelijk probeert te halen, maar je drukte je destijds een stuk steviger uit dan 'hele matige rechtshalf''. Dat Siem een stuk beter in de spits is vindt iedereen, dus doe nou niet alsof je bijzonder bent. Siem heeft overigens ook genoeg goede wedstrijden op rechtshalf gespeeld, vooral de tweede seizoenshelft van 2012/2013.
Dat zie je nog steeds maar dan kan hij nog wel een slechte wedstrijd spelenquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet iedereen hoor. Ik werd hier afgemaakt in dit forum omdat ik zei dat de Jong een hele matige rechtshalf is. Maar ik zag het verkeerd volgens iedereen
Hij speelt het hele seizoen al ronduit slecht.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zie je nog steeds maar dan kan hij nog wel een slechte wedstrijd spelen
Hij kan beter maar dat bedoel ik dus, volgens jou kan hij er niks vanquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij speelt het hele seizoen al ronduit slecht.
Je gedroomde aankoop Maher ook.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij speelt het hele seizoen al ronduit slecht.
Op het middenveld voegt hij vrij weinig toe inderdaad. Misschien kan hij nog naar Roma, daar kan het zelfs lijken of die Strootman er iets van kanquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan beter maar dat bedoel ik dus, volgens jou kan hij er niks van
Ja bij PSV. Die spelen op een andere manier als Ajax. Ik weet zeker dat hij bij Ajax beter had gespeeld. En toch komt het nog wel goed met Maher hoor, ben ik van overtuigd.quote:
Ongelooflijk hé.. Maar je hoort mij niet klagen, al zou het fijn zijn als het niveau van de hele eredivisie wat steeg.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:59 schreef Artillerieschaap het volgende:
Drie punten pakken over vijf uitduels maar wel maar één punt van de koploper staan
Vitesse uit is ook niet makkelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:34 schreef kurk_droog het volgende:
We hebben trouwens wel al alle lastige uitwedstrijden gehad nu op utrecht en feyenoord na.
Vitesse uit?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:34 schreef kurk_droog het volgende:
We hebben trouwens wel al alle lastige uitwedstrijden gehad nu op utrecht en feyenoord na.
Siem is een van de weinige middenvelders die prima zonder bal functioneert. Is wel wat waard.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die goede wedstrijden heb ik dan gemist blijkbaar. Was vooral Eriksen die de kar trok. De Jong liep er maar een beetje bij.
Doelsaldo is nog maar -3 op ze. En dat ondanks die 4-0.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week over het fris en fruitige topteam van Cocu heen in de stand.
Ajax - RKC Waalwijk
Roda JC - PSV
De tijd dat we er elke week 5 in schoten is jammer genoeg wel voorbij.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Doelsaldo is nog maar -3 op ze. En dat ondanks die 4-0.
Alleen moet Boilesen nu wel fatsoenlijk gaan spelen wat was die man slecht gisterenquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:24 schreef Smoofie het volgende:
Dus blind op CVM, mn belletje naar Frank heeft geholpen.
Gaat lekker daarquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:39 schreef Adames het volgende:
Celtic ziet ook Commons afhaken voor Ajax
Gepubliceerd op zondag 20 oktober 2013 om 15:13
Celtic moet het waarschijnlijk stellen zonder middenvelder Kris Commons, als dinsdag de ontmoeting met Ajax in de Champions League op het programma staat. De middenvelder verrekte zaterdag zijn hamstring in de competitiewedstrijd tegen Hibernian (1-1) en staat vermoedelijk enkele weken aan de kant.
Trainer Neil Lennon baalt behoorlijk van het uitvallen van Commons. "Kris gaf meteen al aan dat hij niet verder kon. We denken niet dat zijn hamstring gescheurd is, maar voor een verrekking staat ook een aantal weken. Het ziet er dus niet goed uit voor dinsdag. Het uitvallen van Kris is een flinke klap. Hij is bezig aan een fantastisch seizoen."
Lennon kampt sowieso al met de nodige personele problemen voor het treffen met de Amsterdammers. Aanvoerder Scott Brown (geschorst), Adam Matthews (schouder) en de van Ajax overgekomen Derk Boerrigter (enkel) zijn allen afwezig. Ook Mikael Lustig (heup) en Emilio Izaguirre (virus) zijn twijfelgevallen.
Celtic staat na twee wedstrijden laatste in Groep H. Wedstrijden tegen AC Milan en Barcelona leverden de Schotten nog geen punten op.
langzaam beginnen we toch wel favoriet te worden daar
Tegen Celtic staat Poulsen er gewoon weer in en ik denk Boilesen dus nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen moet Boilesen nu wel fatsoenlijk gaan spelen wat was die man slecht gisteren
Vitesse uit en Zwolle uit zijn ook erg lastig als je het mij vraagt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:34 schreef kurk_droog het volgende:
Echt he. Schandalig.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:54 schreef Syntix het volgende:
http://www.nusport.nl/cij(...)/fc-twente-ajax.html
Het cijfer dat Veltman krijgt hier zo
Het commentaar op Frank
Waar kan ik een mail sturen dat die mongool die dit heeft gemaakt minstens ontslagen mag worden?
Hmm. Vreemd. Speelde wel degelijk. Vond hem beter dan Denswil.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:54 schreef Syntix het volgende:
Het commentaar op Frank
Waar kan ik een mail sturen dat die mongool die dit heeft gemaakt minstens ontslagen mag worden?
Wat een onzin zeg niet te zuinig..quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:54 schreef Syntix het volgende:
Het commentaar op Frank
quote:5 Lucas Andersen 81'
Vooralsnog niet meer dan een leuk joch
veltman was zelfs MOTM op basis van statistieken (intercepties, clearances etc)quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:54 schreef Syntix het volgende:
Het commentaar op Frank
Nusport geeft altijd debiele cijfers. Blind ook echt een 6 geven, dan heb je gewoon geen verstand van voetbal. Zo geven ze ook Clasie een 7quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:54 schreef Syntix het volgende:
Het commentaar op Frank
Klopt. Veltman vond ik heel behoorlijk spelen eigenlijk. Oogt ook veel zekerder in het Ajax spel dan Van der Hoorn en dat in een moeilijke uitwedstrijd. Een 6 had wel oké geweest. Blind was natuurlijk gewoon prima en een verademing t.o.v. Poulsen of Schöne op die positie.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Nusport geeft altijd debiele cijfers. Blind ook echt een 6 geven, dan heb je gewoon geen verstand van voetbal. Zo geven ze ook Clasie een 7
Kampioenen.twitter:BvdPloegg twitterde op zondag 20-10-2013 om 19:40:27Dus Ajax heeft bijna de hele top 10 gehad, won al een wedstrijd meer en staat (met de hele onderste helft op t programma) 1 puntje achter... reageer retweet
Even verbeterd:quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:54 schreef Syntix het volgende:
Het commentaar op Frank
Nu nog zien of hij ook een beetje rendement heeft. Had gisteren al een assist moeten hebben, maar Siem had het vizier niet op scherp staan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die techniek van Andersen is zo prachtig hè
Ach dat komt wel als hij vaker in de basis staat. Volgens mij kan hij best goed scoren. Opvolger van de Jong volgend jaar op rechtshalfquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nu nog zien of hij ook een beetje rendement heeft. Had gisteren al een assist moeten hebben, maar Siem had het vizier niet op scherp staan.
Hopelijk dit jaar alquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat komt wel als hij vaker in de basis staat. Volgens mij kan hij best goed scoren. Opvolger van de Jong volgend jaar op rechtshalf
Dat is dan ook een vreemde manier om spelers te beoordelen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
veltman was zelfs MOTM op basis van statistieken (intercepties, clearances etc)
Ach, Jan was hier ook nog maar een smal ventje:quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:45 schreef Morendo het volgende:
Denswil moet Andersen eens meenemen naar kickboksles, het is teveel een juffrouw nog. En zeker als halfspeler heb je veel duels.
Ik zag vanmiddag nog een stukje van Villa - Spurs. Jan is zóó goedquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:23 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ach, Jan was hier ook nog maar een smal ventje:
Dit inderdaad. Het oogt wel heel erg broos, zelfde geld voor Veltmanquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:45 schreef Morendo het volgende:
Denswil moet Andersen eens meenemen naar kickboksles, het is teveel een juffrouw nog. En zeker als halfspeler heb je veel duels.
Die Aburai, heeft die ooit t eerste gehaald? Voetbalt die uberhaupt nog? Toch aanvoerder van Jong zo te zien.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:23 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ach, Jan was hier ook nog maar een smal ventje:
Serano had wel minder balverliesquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:21 schreef Heeinz het volgende:
Ons middenveld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Blind, Serero![]()
De Jong
Inderdaad, onderbuikgevoelens zeggen een stuk meer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is dan ook een vreemde manier om spelers te beoordelen.
Erg triest om hem niet bij zijn echte naam te noemenquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serano had wel minder balverlies
Zou Andersen wel eens geplopt hebben?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:45 schreef Morendo het volgende:
10 punten zie ik deze ploeg ook niet inhalen maar zoals het er nu voor staat moet het gewoon weer lukkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 08:40 schreef NikeyAjax het volgende:
Liever geen 10 punten achter tijdens de winterstop, dan word het nog spannend.
Als Fischer en De Jong in de goede vorm zouden verkeren, dan hadden ze al 6 a 7 punten meer gepakt.
Visser the fuck denkt dat hij C. Ronaldo is. Dat schot, onmogelijk, kan er maar één ter wereld. Mannetje moet echt eens klappen vangen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:40 schreef NikeyAjax het volgende:
Als Fischer en De Jong in de goede vorm zouden verkeren, dan hadden ze al 6 a 7 punten meer gepakt.
Niet dat ik hem met CR7 wil vergelijken maar die schiet ook niet zo veel raak hoor van wat hij schiet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:39 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Visser the fuck denkt dat hij C. Ronaldo is. Dat schot, onmogelijk, kan er maar één ter wereld. Mannetje moet echt eens klappen vangen.
Haha, dat vroeg ik mij ook al af. Iemand weet?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:52 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Die Aburai, heeft die ooit t eerste gehaald? Voetbalt die uberhaupt nog? Toch aanvoerder van Jong zo te zien.
Sick! Veel plezierquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Alles staat klaar en de reis gaat zo beginnen
Have fun!quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ook al heeft hij een klein beetje gelijk, mag hij echt wel een keer z'n kanus houden.quote:De Boer
Waar Advocaat juist op complimenten van Van Hanegem kon rekenen, gold dat niet voor Frank de Boer, die na de teleurstellende topper tussen FC Twente en Ajax desondanks lovend was over het spel van de landskampioen. 'Dat De Boer Ajax dan gaat zitten ophemelen, vind ik dan zo ontzettend irritant', stelt Van Hanegem.
'Dat doet hij misschien om het vertrouwen voor de wedstrijd tegen Celtic niet te ondermijnen. Maar ik hoop toch heel erg dat De Boer van zichzelf wel weet dat Ajax momenteel ondermaats speelt en dankzij de middelmaat aan de top om de titel meedoet. Ik weet eigenlijk wel zeker dat Frank dat weet. Als ik hem was zou ik toch maar realistisch blijven. Los van alle Ajacieden schiet de rest van de wereld daar toch echt van in de lach, hoor.'
Hier ook, vlieg vanavond. Onwijs veel zin in!quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
KAOS in Glasgow hè!quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hier ook, vlieg vanavond. Onwijs veel zin in!
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, onderbuikgevoelens zeggen een stuk meer.
Nu een reeks van RKC (T), Vitesse (T), NEC (U), Heracles (T), ADO (U), NAC (T), Cambuur (U) en Roda (U). En dan de winterstop.quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:40 schreef NikeyAjax het volgende:
Vitesse thuis en Roda uit zijn niet makkelijk. Maar heb er wel alle vertrouwen in. Laten we beginnen met morgen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nu een reeks van RKC (T), Vitesse (T), NEC (U), Heracles (T), ADO (U), NAC (T), Cambuur (U) en Roda (U). En dan de winterstop.
Dat zouden eigenlijk 24 punten moeten zijn.
Hoop het ook. Al die wisselingen heel de tijd zijn niet goed imo.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blind hopelijk gewoon op cvm blijven staan.
Vind ook gewoon niets met google, dus dan wordt het lastig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, dat vroeg ik mij ook al af. Iemand weet?
De vraag is of Boilesen twee wedstrijden per week aankan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stanley_Aborahquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:52 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Die Aburai, heeft die ooit t eerste gehaald? Voetbalt die uberhaupt nog? Toch aanvoerder van Jong zo te zien.
Durf ik wel wat op te zetten van niet, iig morgen nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nope, Poulsen weer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig was het toen in Barcelona heerlijk weerquote:
Ik schat Celtic eerlijk gezegd niet hoger in dan Twente.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:11 schreef Smoofie het volgende:
Als je Twente uit niet wint en veel kansen tegen krijgt, dan zal Celtic uit ook niet makkelijk worden.
Lijkt me ook niet, als die met een Steaua achtige agresssiviteit komen wordt het echt wel moeilijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:11 schreef Smoofie het volgende:
Als je Twente uit niet wint en veel kansen tegen krijgt, dan zal Celtic uit ook niet makkelijk worden.
Al lijkt dit me wel de leukste trip van de 3.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gelukkig was het toen in Barcelona heerlijk weer![]()
Lekker met 30 graden op de Ramblas
Ok.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:18 schreef huffderobot het volgende:
Huh?! Heeft Frank de wedstrijd aan de binnenkant van zijn ogen bekeken? Twee punten laten liggen.![]()
![]()
Handjes dichtknijpen met het punt en liever geen waandenkbeelden.
Opstelling kan elk moment bekend worden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:41 schreef de_boswachter het volgende:
Weet iemand hier welke spelers vanavond afreizen naar Venlo / opstelling Jong Ajax ?
Prima, maar hij speelt ook verstoppertje wat de rest weer in de problemen brengt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:12 schreef Mavcovic het volgende:
Volgende wedstrijd mogen jullie op Siem letten als hij de bal _niet_ heeft. Hij trekt heel veel gaten voor anderen.
Wat me wel opvalt is dat hij nog steeds niet 100% fit lijkt. Maar dat komt allemaal wel weer.
lekker spelertje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:08 schreef wieisboos het volgende:
Lobotka 1-0van richting veranderd schot
Dat was overigens mijn auto correct op de telefoon had het niet gezienquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Erg triest om hem niet bij zijn echte naam te noemen
Is goed.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Celtic morgen er flink op klapt gaan we het nog moeilijk krijgen hoop dat ze er goed mee om gaan want we moeten daar wel punten pakken
Van der Sar geeft de accountant een schouderklopje. Waarom vliegt die jongen eigenlijk mee?quote:
Honer is echt vrij belabberdquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:24 schreef Morendo het volgende:
Hoe doet Hoener het eigenlijk bij Jong Ajax?
Die man trapt louter open deuren in.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:27 schreef Heeinz het volgende:
Simon Zwartkruis verwacht morgen weer Poulsen ipv Blind op het middenveld.
doet hij nooit meer koekwaus. DA-LEY BLIND IS EEN ECHTE AJACIEDquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij gaat even regelen dat Blind niet als een juffrouw speelt?
Dat doet hij nooit meer nee? Wauwquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
doet hij nooit meer koekwaus. DA-LEY BLIND IS EEN ECHTE AJACIED
Heb jij wel eens natte dromen over onze gekrulde linksback/verdedigende middenvelder?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
doet hij nooit meer koekwaus. DA-LEY BLIND IS EEN ECHTE AJACIED
Dat valt best wel mee. Het is alleen geen Ajax speler in mijn optiek. En dat in combinatie met spelen in een team dat elke week weer een andere samenstelling heeft. Ik vind zijn aanname bijvoorbeeld echt ruim voldoende en hij heeft een hele goede versnelling.quote:
soms een beetje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb jij wel eens natte dromen over onze gekrulde linksback/verdedigende middenvelder?
Hij heeft tot nu toe echt nog totaal niets laten zien waarbij ik een klein beetje klasse kon opspeurenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. Het is alleen geen Ajax speler in mijn optiek. En dat in combinatie met spelen in een team dat elke week weer een andere samenstelling heeft. Ik vind zijn aanname bijvoorbeeld echt ruim voldoende en hij heeft een hele goede versnelling.
Hij heeft dan ook nog vrij weinig wedstrijden gespeeld. Al vond ik hem op de Copa Amsterdam helemaal niet slecht. Toen wisselde hij af als buitenspeler en als spits.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu toe echt nog totaal niets laten zien waarbij ik een klein beetje klasse kon opspeuren
Holendrecht is 2 haltes. Kan je daar langs de weg zetten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:10 schreef Zocalo het volgende:
Ik ga morgen naar Ziggo Dome, maar geen zin in de dure parkeergarage en wachtrij.
Vroeger ben ik een paar keer met iemand naar Ajax geweest die de auto altijd gratis bij een metro ongeveer twee haltes verder zette. Weet iemand waar dat is, of een ander goede plek in de buurt van de Arena?
Bedrijventerrein heb ik ook wel eens gedaan, maar als die dicht gaan ben je de pineut.
Dan zie je je auto nooit meer terugquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:13 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Holendrecht is 2 haltes. Kan je daar langs de weg zetten.
Tjsa, dat zit er natuurlijk in tegen sterren als Randy Woltersquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:31 schreef _NZT_ het volgende:
Jong Ajax krijgt behoorlijk klop de laatste tijd trouwens
Had wel verwacht dat die drie jong-teams hoger zouden staan, toch nog niveautje hoger blijkbaar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:44 schreef Burrito het volgende:
Goed dat Jong Ajax klopt krijgt. Daar worden ze beter van
Ouderkerk a/d Amstel gewoon gratis parkeren. Voor de voetbalclub daar. Is 15 minuutjes lopen naar de Arena denk ik.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:10 schreef Zocalo het volgende:
Ik ga morgen naar Ziggo Dome, maar geen zin in de dure parkeergarage en wachtrij.
Vroeger ben ik een paar keer met iemand naar Ajax geweest die de auto altijd gratis bij een metro ongeveer twee haltes verder zette. Weet iemand waar dat is, of een ander goede plek in de buurt van de Arena?
Bedrijventerrein heb ik ook wel eens gedaan, maar als die dicht gaan ben je de pineut.
Waar kom je vandaan? Ik zet de auto meestal in Weesp neer. Grote P&R gelegenheid daar naast het station. Tien minuutjes met de trein naar Duivendrecht en dan is het een paar minuten lopen naar de ArenA.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:10 schreef Zocalo het volgende:
Dat is hij altijd, gemaakte rechtsback & geen Ajax niveau.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Morendo het volgende:
Was Martina echt zo slecht? Had iemand de wedstrijd gezien?
Een matige speler inderdaad. Je kan daar net zo goed Thulani neerzetten. Die zal het beter doen op die plek. Maar die moet uiteraard in Ajax1 spelen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is hij altijd, gemaakte rechtsback & geen Ajax niveau.
Goedzo, heb het nooit zo op die vent gehadquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:48 schreef kurk_droog het volgende:
Endt notabene voor fuckin Inter dus bijna exit. Mooi, ik word ontzettend moe van dat gehuil van hem in de media.
Eerste speelronde zag er goed uit, maar daarna..quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:48 schreef manny het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat die drie jong-teams hoger zouden staan, toch nog niveautje hoger blijkbaar.
Celtic, Dortmund, Fener, Ipswich...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 04:56 schreef tammepiet het volgende:
Serero heeft bij mij wel afgedaan. Laten we eerlijk zijn, ventje heeft kansen genoeg gehad. Al jaren op de club.
God wat word ik hard bij de gedachte aan vanavond. Ynwa van Celtic is minstens zo gay als dat van Twente.
Gemiddeld 13% van zijn passes gaat verkeerd. Bij Blind op dezelfde positie tegen Twente 6%, een stuk beter dan Poulsen gemiddeld dus. Daarbij gaat het niet alleen om correcte passes, maar om het complete plaatje; correcte passes, type passes (!), geslaagde tackles, geslaagde intercepties, doelpogingen, uiteraard doelpunten en assists, etc. Maar bedankt voor het ondersteunen van mijn punt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:56 schreef Morendo het volgende:
[..]![]()
Iemand als Poulsen geeft zelden een foute pass omdat hij altijd veilig naar achteren of breed tikt. Dat betekent nog niet dat hij goed speelt ook al heeft hij dan fantastische statistieken mbt correcte passes.
Lucasquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:37 schreef Heeinz het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)dia+by+SocialManager
Zo.
We werden kampioenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gemiddeld 13% van zijn passes gaat verkeerd. Bij Blind op dezelfde positie tegen Twente 6%, een stuk beter dan Poulsen gemiddeld dus. Daarbij gaat het niet alleen om correcte passes, maar om het complete plaatje; correcte passes, type passes (!), geslaagde tackles, geslaagde intercepties, doelpogingen, uiteraard doelpunten en assists, etc. Maar bedankt voor het ondersteunen van mijn punt.
(Wat volgens mij een vaak gemaakte fout is in de perceptie bij voetbalvolgers, is dat ze het gevolg van een fout meerekenen. Als een verdediger een foutje maakt, maar er komt geen doelpunt uit, dan is men het snel vergeten. Maar een Veltman wordt nog steeds nagedragen dat hij een keer een fout tegen Vitesse maakte, omdat daar een belangrijke nederlaag uit voortkwam.)
Toch was het destijds een belangrijke nederlaag. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat die fout nog steeds meespeelt in de beoordeling van Veltman. Bij de voorbeschouwing op FOX begonnen ze er nog weer over zelfsquote:
kom je er nu pas achter dat Inter zn 2e club is? Hij heeft er zelfs een boek over geschreven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:48 schreef kurk_droog het volgende:
Endt notabene voor fuckin Inter dus bijna exit. Mooi, ik word ontzettend moe van dat gehuil van hem in de media.
Dat kan allemaal wel zijn maar uiteindelijk gaat het er ook bij hem om hoe hij functioneert, ik kan dat niet beoordelen maar ik neem aan dat de verantwoordelijke mensen dat wel hebben gedaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:26 schreef fathank het volgende:
[..]
kom je er nu pas achter dat Inter zn 2e club is? Hij heeft er zelfs een boek over geschreven.
David Endt is een held. Die man is meer Ajax dan alle wijsneuzerige pubers die hier posten bij elkaar.
Ok mooi, dan kan ik het gewoon thuis zien. Ik ben benieuwd of deze jonge selectie opgewassen is tegen vechtvoetbal.quote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, in principe moet je van de ruimtes gebruik kunnen maken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok mooi, dan kan ik het gewoon thuis zien. Ik ben benieuwd of deze jonge selectie opgewassen is tegen vechtvoetbal.
Ik heb Celtic nog niet echt zien spelen dit seizoen (op een paar samenvattingen na). Is het echt ouderwets Brits forechecken wat ze doen of middels een handbalverdediging de tegenstander opwachten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, in principe moet je van de ruimtes gebruik kunnen maken.
Dat is een beetje afwachten maar ook zij moeten winnen, dus ik neem aan dat ze erop duiken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Celtic nog niet echt zien spelen dit seizoen (op een paar samenvattingen na). Is het echt ouderwets Brits forechecken wat ze doen of middels een handbalverdediging de tegenstander opwachten?
Ik verwacht dan een storm van 15 minuten en vervolgens gokken op een countertje met Samaras.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is een beetje afwachten maar ook zij moeten winnen, dus ik neem aan dat ze erop duiken.
Als ze in die 15 minuten scoren wel, ik heb ze nog niet zien spelen maar technisch tactisch moet Ajax beter zijn maar dat is Ajax wel vaker en is geen garantie voor succes.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verwacht dan een storm van 15 minuten en vervolgens gokken op een countertje met Samaras.
Het is voor mij win/win in elk geval. Als jullie het goed doen, vind ik het prima en als jullie het slecht doen moet ik toch wel een beetje gniffelen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze in die 15 minuten scoren wel, ik heb ze nog niet zien spelen maar technisch tactisch moet Ajax beter zijn maar dat is Ajax wel vaker en is geen garantie voor succes.
Dat gevoel herken ik.. Maar met de vreselijke prestaties in Europa van Nederlandse clubs hoop ik voortaan toch echt op een winstpartij.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is voor mij win/win in elk geval. Als jullie het goed doen, vind ik het prima en als jullie het slecht doen moet ik toch wel een beetje gniffelen.
Begrijpelijk, heb ik met Feyenoord ook wel, al is het moeilijk die een keer Europees te zien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is voor mij win/win in elk geval. Als jullie het goed doen, vind ik het prima en als jullie het slecht doen moet ik toch wel een beetje gniffelen.
Tuurlijk dat snap ik, maar om zon clubmens te verliezen binnen je organisatie is verschrikkelijk zonse imho. Het is iemand die je club warmte laat uitstralen. Voor veel jongens ook een soort van vertrouwenspersoon. die man is zo verschrikkelijk Ajax, jammer dat ze geen passende functie voor em hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan allemaal wel zijn maar uiteindelijk gaat het er ook bij hem om hoe hij functioneert, ik kan dat niet beoordelen maar ik neem aan dat de verantwoordelijke mensen dat wel hebben gedaan.
Onzin, in de competitie proberen ze juist vanuit een goede opbouw te spelen in de cl tegen barca deden ze dit niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Celtic nog niet echt zien spelen dit seizoen (op een paar samenvattingen na). Is het echt ouderwets Brits forechecken wat ze doen of middels een handbalverdediging de tegenstander opwachten?
Een poosje terug kon ik dan tenminste naar wedstrijden van Oranje kijken om Feyenoorders Europees in actie te zien, maar dat is nu ook aanzienlijk minder...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijpelijk, heb ik met Feyenoord ook wel, al is het moeilijk die een keer Europees te zien.
Als Ajax niet zou spelen had ik toch wel Arsenal-Dortmund gekeken vanavond
Het is een vraag... hoezo is dat dan onzin?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin, in de competitie proberen ze juist vanuit een goede opbouw te spelen in de cl tegen barca deden ze dit niet.
Er zullen allicht zaken gebeurd zijn die wij niet weten, ik had hem wel een goeie gevonden als archivaris, hoofd museum of zo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Tuurlijk dat snap ik, maar om zon clubmens te verliezen binnen je organisatie is verschrikkelijk zonse imho. Het is iemand die je club warmte laat uitstralen. Voor veel jongens ook een soort van vertrouwenspersoon. die man is zo verschrikkelijk Ajax, jammer dat ze geen passende functie voor em hebben.
Ik las je post verkeerd excuses.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een vraag... hoezo is dat dan onzin?
No spanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik las je post verkeerd excuses.
Het ontbreken van Europees voetbal voor die jongens heeft daar toch wel een beetje mee te makenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een poosje terug kon ik dan tenminste naar wedstrijden van Oranje kijken om Feyenoorders Europees in actie te zien, maar dat is nu ook aanzienlijk minder...
Gebrek aan vorm nog meer. Maar goed, veel plezier vanavond!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ontbreken van Europees voetbal voor die jongens heeft daar toch wel een beetje mee te maken
Zou goed kunnen hoor, ze waren gister bij VI niet erg enthousiast. Ik denk dat het met het gebrek aan tegenstand in de Schotse competitie te maken heeft, dat ze wat lastiger in te schatten zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Celtic kan echt wel heel aardig voetballen
Bij VI zijn ze bijna nergens enthousiast over.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor, ze waren gister bij VI niet erg enthousiast. Ik denk dat het met het gebrek aan tegenstand in de Schotse competitie te maken heeft, dat ze wat lastiger in te schatten zijn.
Het zal me niet verbazen als Ajax probeert zijn contract op korte termijn te verlengen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Trouwens, hoe kan het dat Denswil slechts een driejarig contract heeft getekend in 2012? Nu kan je deze zomer al een probleem krijgen. Daar ga ik vooralsnog niet van uit, maar het getuigt toch niet echt van inzicht in je eigen talenten.
Gewoon verlengen deze zomer tot 2019. Is/Wordt zo'n baas die Denswilquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Trouwens, hoe kan het dat Denswil slechts een driejarig contract heeft getekend in 2012? Nu kan je deze zomer al een probleem krijgen. Daar ga ik vooralsnog niet van uit, maar het getuigt toch niet echt van inzicht in je eigen talenten.
Sja VIquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor, ze waren gister bij VI niet erg enthousiast. Ik denk dat het met het gebrek aan tegenstand in de Schotse competitie te maken heeft, dat ze wat lastiger in te schatten zijn.
Ik vind hem een sjwarte variant van Verthongenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:10 schreef tammepiet het volgende:
Denswil dekte lucht bij tegengoal. Jammer dat hij had beloofd dat Luc niet tegen hem zou scoren.
Verder prima talent welke in stijl met geen enkele oud-Ajacied vergelijkbaar is.
Vertonghen was minder ver op z'n leeftijd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik vind hem een sjwarte variant van Verthongen
Misschien had Van Rhijn hem moeten waarschuwen in plaats van zelf te gaan proberen hem te dekken. Maar Denswil had zelf ook beter op moeten letten, hopelijk leert hij ervan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:10 schreef tammepiet het volgende:
Denswil dekte lucht bij tegengoal. Jammer dat hij had beloofd dat Luc niet tegen hem zou scoren.
Verder prima talent welke in stijl met geen enkele oud-Ajacied vergelijkbaar is.
Ze hebben alleskunner Samaras rondlopen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:19 schreef Dven het volgende:
Zijn er nu daadwerkelijk mensen die te spreken zijn over het voetballend vermogen van fucking Celtic?
Denk dat ze meer ledematen zullen raken dan de bal.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:19 schreef Dven het volgende:
Zijn er nu daadwerkelijk mensen die te spreken zijn over het voetballend vermogen van fucking Celtic?
Ja bedankt Wesquote:Eriksen
Sneijder adviseert grote talenten om niet te lang te wachten met de stap naar een grote competitie.
"Als je wilt doorgroeien, moet je dat doen. Bijvoorbeeld Eriksen. Was klaar in de eredivisie. Die voelde echt aan zichzelf; ik word niet meer beter. Sterker, die werd minder. Dan zie je dat die jongen in de eerste weken bij Spurs weer opbloeit. Helaas kan dat niet in Nederland."
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja bedankt Wes
Hele stuk: http://www.nusport.nl/voe(...)er-in-nederland.html
Hij heeft wel een beetje gelijk, al vind ik dat minder worden in Nederland wel aan Eriksen zelf te wijten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja bedankt Wes
Hele stuk: http://www.nusport.nl/voe(...)er-in-nederland.html
Heb jij liever dat Denswil volgend jaar weggaat of zijn contract verlengd en langer blijft, om zo maar een voorbeeldje te noemen?quote:
Dat zegt hij dan ook nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb jij liever dat Denswil volgend jaar weggaat of zijn contract verlengd en langer blijft, om zo maar een voorbeeldje te noemen?
Dat wanneer je niet meer beter wordt in de Eredivisie je zo snel mogelijk een stap moet maken naar een grotere competitiequote:
En als iemand als Sneijder zoiets zegt, is het toch goed mogelijk dat jongens als Denswil sneller denken dat ze weg moeten gaan? Tenminste, zo zie ik het.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat wanneer je niet meer beter wordt in de Eredivisie je zo snel mogelijk een stap moet maken naar een grotere competitie
Dan zie je het verkeerd en stel Denswil zou na dit seizoen per se willen vertrekken dan moet hij dat lekker doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En als iemand als Sneijder zoiets zegt, is het toch goed mogelijk dat jongens als Denswil sneller denken dat ze weg moeten gaan? Tenminste, zo zie ik het.
Geen geluk met de lotingen, maar toch. Laten we er maar eens verandering in brengen.twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 13:46:191 - Ajax have won only one of their last 10 Champions League games. Nerves reageer retweet
Dan is de kans groter dat Denswil zichzelf, Ajax en Oranje te kort doet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zie je het verkeerd en stel Denswil zou na dit seizoen per se willen vertrekken dan moet hij dat lekker doen
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dan is de kans groter dat Denswil zichzelf, Ajax en Oranje te kort doet.
Denswil 3 seizoenen in de basis moet kunnen. Niets mis mee
Dat sowieso, aangezien hij komende zomer nog maar een eenjarig contract heeft. Je had jezelf alleen een wat makkelijkere positie gegeven als je meteen al het juiste contract had aangeboden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het zal me niet verbazen als Ajax probeert zijn contract op korte termijn te verlengen.
Niet alleen met de lotingen. Weet niet of je je de vorige wedstrijd nog kan herinneren?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:06 schreef Heeinz het volgende:
Geen geluk met de lotingen, maar toch. Laten we er maar eens verandering in brengen.twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 13:46:191 - Ajax have won only one of their last 10 Champions League games. Nerves reageer retweet
Daar heb je wel gelijk in, maar je hebt er zelf invloed op. Als Hoorn met z'n fikken van Balotelli was afgebleven was er niks aan de hand. Van wedstrijden zoals Ajax - Real, je weet ongetwijfeld welke ik bedoel, baal ik dan veel meer. Dan word je de zege ontnomen. Tegen Milan, als jij als scheidsrechter ziet dat Balo z'n shirt helemaal is gerekt omdat Van der Hoorn eraan trekt en je niet doorhebt dat Balotelli al veel eerder aan het klooien was, dan geef je toch ook een penalty? Penalty was onterecht, maar ik kon me wel voorstellen dat hij hem gaf. Maar goed, daar is al genoeg over nagepraat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet alleen met de lotingen. Weet niet of je je de vorige wedstrijd nog kan herinneren?
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 15:33:3332. Goal Celtic o/19: Thomson zet de thuisploeg op een 1-0 voorsprong. Hij kreeg de bal op aangeven van O'Connell. #ajacel reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 15:35:4234. Goal Celtic o/19: Op aangeven van Lindsay maakt Henderson er 2-0 van in Livingston. #ajacel reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:37 schreef Heeinz het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)dia+by+SocialManager
Zo.
quote:"Andersen toont klasse."
quote:"Vermeer toont aan waarom hij op de bank zit."
Deze drie woorden. Kun je alle kritiek mee van tafel vegen.quote:
- We werden kampioen.quote:"Sana was een miskoop."
- We werden kampioen...quote:"Edwin moest nodig poepen."
Ik ook. Ik denk dat er twee mogelijke uitslagen zijn: 4-1 en 1-4. Of Ajax voetbalt Celtic van de mat, of Celtic stopt Ajax onder het gras.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok mooi, dan kan ik het gewoon thuis zien. Ik ben benieuwd of deze jonge selectie opgewassen is tegen vechtvoetbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 15:57:51[NIEUWS] Niklas #Moisander is nog niet fit genoeg bevonden. De Fin zal vanavond niet in actie komen tegen Celtic. #celaja reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:59 schreef huffderobot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat jullie deze jongen tegenkomen vanavond, want deze jongen staat strak.
Oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:59 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 15:57:51[NIEUWS] Niklas #Moisander is nog niet fit genoeg bevonden. De Fin zal vanavond niet in actie komen tegen Celtic. #celaja reageer retweet
Zal mij benieuwen of Veltman hem weer mag vervangen danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Celtic is toch bij uitstek een match voor Horny Mike? Beetje bikkelen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of Veltman hem weer mag vervangen dan
Snap ook niet dat Ligeon niet mee is, als ze toch al wisten dat Van Rhijn mogelijk niet kan spelen...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:15 schreef Heeinz het volgende:
Hoe zat het met Van Rhijn? Niet helemaal fris toch? Nou ben ik allesbehalve een fan van hem, maar ik moet er niet aan denken om wéér met een centrale verdediger op rechtsback te spelen.
Niet okselfris idd. Misschien stelt Frank Lasse wel op als RB vandaag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:15 schreef Heeinz het volgende:
Hoe zat het met Van Rhijn? Niet helemaal fris toch? Nou ben ik allesbehalve een fan van hem, maar ik moet er niet aan denken om wéér met een centrale verdediger op rechtsback te spelen.
Nou sorry maar dan gooi ik mezelf voor de treinquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet okselfris idd. Misschien stelt Frank Lasse wel op als RB vandaag.
Ik gok op Horny Mike. Die man moet een keer een kans krijgen. En op snelheid gaat hij er echt niet uit worden gelopen door Samaras.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:14 schreef Heeinz het volgende:
Ik neem aan dat Frank Veltman opstelt. Van eigen kracht uitgaan, je niet aanpassen aan de tegenstander. Dat soort dingen.
Is ook weer zo. Daarnaast zijn wij natuurlijk net zo goed als Barcelona en lachen we om Juventus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze zitten in een negatieve reeks, de laatste twee immers verloren. Zo kun je het ook zien. Nietszeggende statistiek met slechts vijf relevante items. De rest is minstens vijf jaar geleden.
Zou je ervoor tekenen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mogen al blij zijn met een gelijkspel daar
Aangezien Ajax niet echt in vorm is , het krachtpatser voetbal en Celtic Park zou ik inderdaad een gelijkspel een goed resultaat vindenquote:
Wat zit je nou te blaten, ik heb nu pas een reden om te huilen op Endt omdat hij nu zo ergelijk in de media komt. Ik volg Ajax op de voet dus ik wist het al langerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:26 schreef fathank het volgende:
[..]
kom je er nu pas achter dat Inter zn 2e club is? Hij heeft er zelfs een boek over geschreven.
David Endt is een held. Die man is meer Ajax dan alle wijsneuzerige pubers die hier posten bij elkaar.
Ajax kan niet bikkelen dus moet daar ook niet aan meedoen. Als Ajax niet gaat voetballen verlies je, dus laat dat bikkelen maar achterwege en tik ze gewoon weg.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:10 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Celtic is toch bij uitstek een match voor Horny Mike? Beetje bikkelen.
Mwah, na Ajax - Milan vroeg ik me ook af of ik van te voren voor een gelijkspel zou tekenen, dat was echt niet zo. En ook met het thuisvoordeel van Celtic schat ik ze lager in dan Milan, dus ik teken echt niet voor een gelijkspel. Maar ik ben dan ook soms iets te optimistisch.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aangezien Ajax niet echt in vorm is , het krachtpatser voetbal en Celtic Park zou ik inderdaad een gelijkspel een goed resultaat vinden
Het is vooral dat fysieke voetbal en dat ligt Ajax totaal niet . Dan kan je wel zeggen :''wegtikken die handel'' maar daar missen we de kwaliteit voor .quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah, na Ajax - Milan vroeg ik me ook af of ik van te voren voor een gelijkspel zou tekenen, dat was echt niet zo. En ook met het thuisvoordeel van Celtic schat ik ze lager in dan Milan, dus ik teken echt niet voor een gelijkspel. Maar ik ben dan ook soms iets te optimistisch.
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 17:45:14De politie in Glasgow was een beetje bang voor de Ajaxfans, de Celticfans weten beter. #celaja http://t.co/7S0whbNtUU reageer retweet
Ja klopt. Maar nog buiten of het wel of geen penalty was, heb je ook gewoon pech dat Moisander uitvalt. Toen Mike klaarstond om in te vallen hield ik, en ik vermoed velen met mij, meteen al mijn hart vast. Maar goed, dan kan je het toch weer terugvoeren op kwaliteit (in dit geval kwaliteit op de bank)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar je hebt er zelf invloed op. Als Hoorn met z'n fikken van Balotelli was afgebleven was er niks aan de hand. Van wedstrijden zoals Ajax - Real, je weet ongetwijfeld welke ik bedoel, baal ik dan veel meer. Dan word je de zege ontnomen. Tegen Milan, als jij als scheidsrechter ziet dat Balo z'n shirt helemaal is gerekt omdat Van der Hoorn eraan trekt en je niet doorhebt dat Balotelli al veel eerder aan het klooien was, dan geef je toch ook een penalty? Penalty was onterecht, maar ik kon me wel voorstellen dat hij hem gaf. Maar goed, daar is al genoeg over nagepraat.
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:47 schreef Heeinz het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 17:45:14De politie in Glasgow was een beetje bang voor de Ajaxfans, de Celticfans weten beter. #celaja http://t.co/7S0whbNtUU reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:03 schreef SomebodyReal het volgende:
Ik hoorde dat Ajax niet op tv te zien is straks? Online stream dan maar?
Zoiets hoorde ik op het werk vandaag. Omdat er al een andere wedstrijd wordt uitgezonden. Blijkbaar verkeerd gehoordquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou het niet gewoon op TV komen?
Zit inderdaad achter de decoder op Canal +quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:03 schreef SomebodyReal het volgende:
Ik hoorde dat Ajax niet op tv te zien is straks? Online stream dan maar?
Werk je toevallig in Rotterdam?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:07 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik op het werk vandaag. Omdat er al een andere wedstrijd wordt uitgezonden. Blijkbaar verkeerd gehoord
Balen. Ik heb alleen sport 7.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:07 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Zit inderdaad achter de decoder op Canal +
Ik woon naast jouquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werk je toevallig in Rotterdam?
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 19:31:52Opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Blind; De Jong, Poulsen, Serero; Andersen, Sigthórsson, Fischer. #celaja reageer retweet
Andersen & Serero, topquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 19:31:52Opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Blind; De Jong, Poulsen, Serero; Andersen, Sigthórsson, Fischer. #celaja reageer retweet
Wegtikken die handel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Rhijn is ook gewoon de beste rechtsback die we hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:36 schreef DeLachendeVierde het volgende:
van rhijn? nouja geen vervanging hé
Hoorde eerder dat hij niet fit was o.i.d?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Rhijn is ook gewoon de beste rechtsback die we hebben.
Ik denk niet dat er veel moois te maken is van Barbara Barend.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:37 schreef starla het volgende:
Succes straks jongens!
Maak er een mooie pot van!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel moois te maken is van Barbara Barend.
Was er nou nog wat qua ongeregeldheden in de stad?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:56 schreef RensAjacied het volgende:
Al een grote groep Ajacieden in het stadion:
[ afbeelding ]
Volgens social media wel maar heb niks in de media gelezen. Volgens mij was er gisteravond wel wat gebeurd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Was er nou nog wat qua ongeregeldheden in de stad?
Ja logisch. Avond ervoor is er altijd wel iets. Helemaal omdat je dan nog vaak een makkelijk doelwit bent ivm beperkt aantal.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens social media wel maar heb niks in de media gelezen. Volgens mij was er gisteravond wel wat gebeurd.
Ik moest hier stiekem wel om lachen:quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja logisch. Avond ervoor is er altijd wel iets. Helemaal omdat je dan nog vaak een makkelijk doelwit bent ivm beperkt aantal.
twitter:mja1888 twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 11:11:20Ajax casuals causing a riot in st Enoch centre mcdonalds cause one of them never got a toy with their happy meal. reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moest hier stiekem wel om lachen:twitter:mja1888 twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 11:11:20Ajax casuals causing a riot in st Enoch centre mcdonalds cause one of them never got a toy with their happy meal. reageer retweet
Die Schotten vinden dat alleen maar mooi joh een vechtpartijtje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zo kut is datAltijd misdragen rond zulke wedstrijden en met groepen Nederlanders om je heen
Hoewel die verder wel grote praat heeft.
Ajacieden nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die Schotten vinden dat alleen maar mooi joh een vechtpartijtje.
Ik ga ook wel uit van een overwinning, al zal het niet heel makkelijk gaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ajacieden nietHopelijk vanavond gewoon even goed voetballen en gewoon met een 0-3 van het veld stappen.
Waar staat dat dan? Die gaan hier flink de lul zijn ja hoewel het vast een doekje is van normale supporters.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga ook wel uit van een overwinning, al zal het niet heel makkelijk gaan.
Die Schotten zijn i.i.g trots dat ze een doekje hebben gejat van Ajax. Dat belooft nog wat in Amsterdam.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar staat dat dan? Die gaan hier flink de lul zijn ja hoewel het vast een doekje is van normale supporters.
twitter:Tomas67_cfc twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 18:33:03Fuck Ajax haha were your banner gone lol http://t.co/yyRxuWFj2m reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:Tomas67_cfc twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 18:33:03Fuck Ajax haha were your banner gone lol http://t.co/yyRxuWFj2m reageer retweet
Ik gok zo dat dit niet van de F-side gejat is
Het kindervak ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:Tomas67_cfc twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 18:33:03Fuck Ajax haha were your banner gone lol http://t.co/yyRxuWFj2m reageer retweet
Ik gok zo dat dit niet van de F-side gejat is
Gemoedelijke sfeer, niks aan de hand. Baal wel dat ik er niet bij kan zijn. Misschien Barca of Milaan dan maar of een mooie club in 2014quote:
Marc geeft alleen om die bonusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:32 schreef _NZT_ het volgende:
Nou Marc, kon je het goed zien zittend op die berg met geld?
Denswil is met afstand de slechtste hoor. Dan reken ik die lompe overtreding niet eens meequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
De fysiek sterke jongens de Jong en Sighthorsson zijn de slechtste van het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |