Nu nog zien of hij ook een beetje rendement heeft. Had gisteren al een assist moeten hebben, maar Siem had het vizier niet op scherp staan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die techniek van Andersen is zo prachtig hè
Ach dat komt wel als hij vaker in de basis staat. Volgens mij kan hij best goed scoren. Opvolger van de Jong volgend jaar op rechtshalfquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nu nog zien of hij ook een beetje rendement heeft. Had gisteren al een assist moeten hebben, maar Siem had het vizier niet op scherp staan.
Hopelijk dit jaar alquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat komt wel als hij vaker in de basis staat. Volgens mij kan hij best goed scoren. Opvolger van de Jong volgend jaar op rechtshalf
Dat is dan ook een vreemde manier om spelers te beoordelen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
veltman was zelfs MOTM op basis van statistieken (intercepties, clearances etc)
Ach, Jan was hier ook nog maar een smal ventje:quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:45 schreef Morendo het volgende:
Denswil moet Andersen eens meenemen naar kickboksles, het is teveel een juffrouw nog. En zeker als halfspeler heb je veel duels.
Ik zag vanmiddag nog een stukje van Villa - Spurs. Jan is zóó goedquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:23 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ach, Jan was hier ook nog maar een smal ventje:
Dit inderdaad. Het oogt wel heel erg broos, zelfde geld voor Veltmanquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:45 schreef Morendo het volgende:
Denswil moet Andersen eens meenemen naar kickboksles, het is teveel een juffrouw nog. En zeker als halfspeler heb je veel duels.
Die Aburai, heeft die ooit t eerste gehaald? Voetbalt die uberhaupt nog? Toch aanvoerder van Jong zo te zien.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:23 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ach, Jan was hier ook nog maar een smal ventje:
Serano had wel minder balverliesquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:21 schreef Heeinz het volgende:
Ons middenveld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Blind, Serero![]()
De Jong
Inderdaad, onderbuikgevoelens zeggen een stuk meer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is dan ook een vreemde manier om spelers te beoordelen.
Erg triest om hem niet bij zijn echte naam te noemenquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serano had wel minder balverlies
Zou Andersen wel eens geplopt hebben?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:45 schreef Morendo het volgende:
10 punten zie ik deze ploeg ook niet inhalen maar zoals het er nu voor staat moet het gewoon weer lukkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 08:40 schreef NikeyAjax het volgende:
Liever geen 10 punten achter tijdens de winterstop, dan word het nog spannend.
Als Fischer en De Jong in de goede vorm zouden verkeren, dan hadden ze al 6 a 7 punten meer gepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |