quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:03 schreef SomebodyReal het volgende:
Ik hoorde dat Ajax niet op tv te zien is straks? Online stream dan maar?
Zoiets hoorde ik op het werk vandaag. Omdat er al een andere wedstrijd wordt uitgezonden. Blijkbaar verkeerd gehoordquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou het niet gewoon op TV komen?
Zit inderdaad achter de decoder op Canal +quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:03 schreef SomebodyReal het volgende:
Ik hoorde dat Ajax niet op tv te zien is straks? Online stream dan maar?
Werk je toevallig in Rotterdam?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:07 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik op het werk vandaag. Omdat er al een andere wedstrijd wordt uitgezonden. Blijkbaar verkeerd gehoord
Balen. Ik heb alleen sport 7.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:07 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Zit inderdaad achter de decoder op Canal +
Ik woon naast jouquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werk je toevallig in Rotterdam?
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 19:31:52Opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Blind; De Jong, Poulsen, Serero; Andersen, Sigthórsson, Fischer. #celaja reageer retweet
Andersen & Serero, topquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 19:31:52Opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Blind; De Jong, Poulsen, Serero; Andersen, Sigthórsson, Fischer. #celaja reageer retweet
Wegtikken die handel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Rhijn is ook gewoon de beste rechtsback die we hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:36 schreef DeLachendeVierde het volgende:
van rhijn? nouja geen vervanging hé
Hoorde eerder dat hij niet fit was o.i.d?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Rhijn is ook gewoon de beste rechtsback die we hebben.
Ik denk niet dat er veel moois te maken is van Barbara Barend.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:37 schreef starla het volgende:
Succes straks jongens!
Maak er een mooie pot van!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel moois te maken is van Barbara Barend.
Was er nou nog wat qua ongeregeldheden in de stad?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:56 schreef RensAjacied het volgende:
Al een grote groep Ajacieden in het stadion:
[ afbeelding ]
Volgens social media wel maar heb niks in de media gelezen. Volgens mij was er gisteravond wel wat gebeurd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Was er nou nog wat qua ongeregeldheden in de stad?
Ja logisch. Avond ervoor is er altijd wel iets. Helemaal omdat je dan nog vaak een makkelijk doelwit bent ivm beperkt aantal.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens social media wel maar heb niks in de media gelezen. Volgens mij was er gisteravond wel wat gebeurd.
Ik moest hier stiekem wel om lachen:quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja logisch. Avond ervoor is er altijd wel iets. Helemaal omdat je dan nog vaak een makkelijk doelwit bent ivm beperkt aantal.
twitter:mja1888 twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 11:11:20Ajax casuals causing a riot in st Enoch centre mcdonalds cause one of them never got a toy with their happy meal. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |