SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oh.
Dat is ook mijn advies. Al maanden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Beter volgt hij het advies van Perez en gaat de Jong in de spits tegen Celtic.
wow jij bent echt goedquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn advies. Al maanden.
Dat ziet iedereen al maandenquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn advies. Al maanden.
Niet iedereen hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat ziet iedereen al maandenJammer voor ons is Duarte geblesseerd.
Heel aandoenlijk dat je je gelijk probeert te halen, maar je drukte je destijds een stuk steviger uit dan 'hele matige rechtshalf''. Dat Siem een stuk beter in de spits is vindt iedereen, dus doe nou niet alsof je bijzonder bent. Siem heeft overigens ook genoeg goede wedstrijden op rechtshalf gespeeld, vooral de tweede seizoenshelft van 2012/2013.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet iedereen hoor. Ik werd hier afgemaakt in dit forum omdat ik zei dat de Jong een hele matige rechtshalf is. Maar ik zag het verkeerd volgens iedereen
Die goede wedstrijden heb ik dan gemist blijkbaar. Was vooral Eriksen die de kar trok. De Jong liep er maar een beetje bij.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heel aandoenlijk dat je je gelijk probeert te halen, maar je drukte je destijds een stuk steviger uit dan 'hele matige rechtshalf''. Dat Siem een stuk beter in de spits is vindt iedereen, dus doe nou niet alsof je bijzonder bent. Siem heeft overigens ook genoeg goede wedstrijden op rechtshalf gespeeld, vooral de tweede seizoenshelft van 2012/2013.
Dat zie je nog steeds maar dan kan hij nog wel een slechte wedstrijd spelenquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet iedereen hoor. Ik werd hier afgemaakt in dit forum omdat ik zei dat de Jong een hele matige rechtshalf is. Maar ik zag het verkeerd volgens iedereen
Hij speelt het hele seizoen al ronduit slecht.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zie je nog steeds maar dan kan hij nog wel een slechte wedstrijd spelen
Hij kan beter maar dat bedoel ik dus, volgens jou kan hij er niks vanquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij speelt het hele seizoen al ronduit slecht.
Je gedroomde aankoop Maher ook.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij speelt het hele seizoen al ronduit slecht.
Op het middenveld voegt hij vrij weinig toe inderdaad. Misschien kan hij nog naar Roma, daar kan het zelfs lijken of die Strootman er iets van kanquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan beter maar dat bedoel ik dus, volgens jou kan hij er niks van
Ja bij PSV. Die spelen op een andere manier als Ajax. Ik weet zeker dat hij bij Ajax beter had gespeeld. En toch komt het nog wel goed met Maher hoor, ben ik van overtuigd.quote:
Ongelooflijk hé.. Maar je hoort mij niet klagen, al zou het fijn zijn als het niveau van de hele eredivisie wat steeg.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:59 schreef Artillerieschaap het volgende:
Drie punten pakken over vijf uitduels maar wel maar één punt van de koploper staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |