SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oh.
Dat is ook mijn advies. Al maanden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Beter volgt hij het advies van Perez en gaat de Jong in de spits tegen Celtic.
wow jij bent echt goedquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn advies. Al maanden.
Dat ziet iedereen al maandenquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn advies. Al maanden.
Niet iedereen hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat ziet iedereen al maandenJammer voor ons is Duarte geblesseerd.
Heel aandoenlijk dat je je gelijk probeert te halen, maar je drukte je destijds een stuk steviger uit dan 'hele matige rechtshalf''. Dat Siem een stuk beter in de spits is vindt iedereen, dus doe nou niet alsof je bijzonder bent. Siem heeft overigens ook genoeg goede wedstrijden op rechtshalf gespeeld, vooral de tweede seizoenshelft van 2012/2013.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet iedereen hoor. Ik werd hier afgemaakt in dit forum omdat ik zei dat de Jong een hele matige rechtshalf is. Maar ik zag het verkeerd volgens iedereen
Die goede wedstrijden heb ik dan gemist blijkbaar. Was vooral Eriksen die de kar trok. De Jong liep er maar een beetje bij.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heel aandoenlijk dat je je gelijk probeert te halen, maar je drukte je destijds een stuk steviger uit dan 'hele matige rechtshalf''. Dat Siem een stuk beter in de spits is vindt iedereen, dus doe nou niet alsof je bijzonder bent. Siem heeft overigens ook genoeg goede wedstrijden op rechtshalf gespeeld, vooral de tweede seizoenshelft van 2012/2013.
Dat zie je nog steeds maar dan kan hij nog wel een slechte wedstrijd spelenquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet iedereen hoor. Ik werd hier afgemaakt in dit forum omdat ik zei dat de Jong een hele matige rechtshalf is. Maar ik zag het verkeerd volgens iedereen
Hij speelt het hele seizoen al ronduit slecht.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zie je nog steeds maar dan kan hij nog wel een slechte wedstrijd spelen
Hij kan beter maar dat bedoel ik dus, volgens jou kan hij er niks vanquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij speelt het hele seizoen al ronduit slecht.
Je gedroomde aankoop Maher ook.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij speelt het hele seizoen al ronduit slecht.
Op het middenveld voegt hij vrij weinig toe inderdaad. Misschien kan hij nog naar Roma, daar kan het zelfs lijken of die Strootman er iets van kanquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan beter maar dat bedoel ik dus, volgens jou kan hij er niks van
Ja bij PSV. Die spelen op een andere manier als Ajax. Ik weet zeker dat hij bij Ajax beter had gespeeld. En toch komt het nog wel goed met Maher hoor, ben ik van overtuigd.quote:
Ongelooflijk hé.. Maar je hoort mij niet klagen, al zou het fijn zijn als het niveau van de hele eredivisie wat steeg.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:59 schreef Artillerieschaap het volgende:
Drie punten pakken over vijf uitduels maar wel maar één punt van de koploper staan
Vitesse uit is ook niet makkelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:34 schreef kurk_droog het volgende:
We hebben trouwens wel al alle lastige uitwedstrijden gehad nu op utrecht en feyenoord na.
Vitesse uit?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:34 schreef kurk_droog het volgende:
We hebben trouwens wel al alle lastige uitwedstrijden gehad nu op utrecht en feyenoord na.
Siem is een van de weinige middenvelders die prima zonder bal functioneert. Is wel wat waard.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die goede wedstrijden heb ik dan gemist blijkbaar. Was vooral Eriksen die de kar trok. De Jong liep er maar een beetje bij.
Doelsaldo is nog maar -3 op ze. En dat ondanks die 4-0.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week over het fris en fruitige topteam van Cocu heen in de stand.
Ajax - RKC Waalwijk
Roda JC - PSV
De tijd dat we er elke week 5 in schoten is jammer genoeg wel voorbij.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Doelsaldo is nog maar -3 op ze. En dat ondanks die 4-0.
Alleen moet Boilesen nu wel fatsoenlijk gaan spelen wat was die man slecht gisterenquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:24 schreef Smoofie het volgende:
Dus blind op CVM, mn belletje naar Frank heeft geholpen.
Gaat lekker daarquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:39 schreef Adames het volgende:
Celtic ziet ook Commons afhaken voor Ajax
Gepubliceerd op zondag 20 oktober 2013 om 15:13
Celtic moet het waarschijnlijk stellen zonder middenvelder Kris Commons, als dinsdag de ontmoeting met Ajax in de Champions League op het programma staat. De middenvelder verrekte zaterdag zijn hamstring in de competitiewedstrijd tegen Hibernian (1-1) en staat vermoedelijk enkele weken aan de kant.
Trainer Neil Lennon baalt behoorlijk van het uitvallen van Commons. "Kris gaf meteen al aan dat hij niet verder kon. We denken niet dat zijn hamstring gescheurd is, maar voor een verrekking staat ook een aantal weken. Het ziet er dus niet goed uit voor dinsdag. Het uitvallen van Kris is een flinke klap. Hij is bezig aan een fantastisch seizoen."
Lennon kampt sowieso al met de nodige personele problemen voor het treffen met de Amsterdammers. Aanvoerder Scott Brown (geschorst), Adam Matthews (schouder) en de van Ajax overgekomen Derk Boerrigter (enkel) zijn allen afwezig. Ook Mikael Lustig (heup) en Emilio Izaguirre (virus) zijn twijfelgevallen.
Celtic staat na twee wedstrijden laatste in Groep H. Wedstrijden tegen AC Milan en Barcelona leverden de Schotten nog geen punten op.
langzaam beginnen we toch wel favoriet te worden daar
Tegen Celtic staat Poulsen er gewoon weer in en ik denk Boilesen dus nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen moet Boilesen nu wel fatsoenlijk gaan spelen wat was die man slecht gisteren
Vitesse uit en Zwolle uit zijn ook erg lastig als je het mij vraagt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:34 schreef kurk_droog het volgende:
Echt he. Schandalig.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:54 schreef Syntix het volgende:
http://www.nusport.nl/cij(...)/fc-twente-ajax.html
Het cijfer dat Veltman krijgt hier zo
Het commentaar op Frank
Waar kan ik een mail sturen dat die mongool die dit heeft gemaakt minstens ontslagen mag worden?
Hmm. Vreemd. Speelde wel degelijk. Vond hem beter dan Denswil.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:54 schreef Syntix het volgende:
Het commentaar op Frank
Waar kan ik een mail sturen dat die mongool die dit heeft gemaakt minstens ontslagen mag worden?
Wat een onzin zeg niet te zuinig..quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:54 schreef Syntix het volgende:
Het commentaar op Frank
quote:5 Lucas Andersen 81'
Vooralsnog niet meer dan een leuk joch
veltman was zelfs MOTM op basis van statistieken (intercepties, clearances etc)quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:54 schreef Syntix het volgende:
Het commentaar op Frank
Nusport geeft altijd debiele cijfers. Blind ook echt een 6 geven, dan heb je gewoon geen verstand van voetbal. Zo geven ze ook Clasie een 7quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:54 schreef Syntix het volgende:
Het commentaar op Frank
Klopt. Veltman vond ik heel behoorlijk spelen eigenlijk. Oogt ook veel zekerder in het Ajax spel dan Van der Hoorn en dat in een moeilijke uitwedstrijd. Een 6 had wel oké geweest. Blind was natuurlijk gewoon prima en een verademing t.o.v. Poulsen of Schöne op die positie.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Nusport geeft altijd debiele cijfers. Blind ook echt een 6 geven, dan heb je gewoon geen verstand van voetbal. Zo geven ze ook Clasie een 7
Kampioenen.twitter:BvdPloegg twitterde op zondag 20-10-2013 om 19:40:27Dus Ajax heeft bijna de hele top 10 gehad, won al een wedstrijd meer en staat (met de hele onderste helft op t programma) 1 puntje achter... reageer retweet
Even verbeterd:quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:54 schreef Syntix het volgende:
Het commentaar op Frank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |