Lijkt me ook niet, als die met een Steaua achtige agresssiviteit komen wordt het echt wel moeilijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:11 schreef Smoofie het volgende:
Als je Twente uit niet wint en veel kansen tegen krijgt, dan zal Celtic uit ook niet makkelijk worden.
Al lijkt dit me wel de leukste trip van de 3.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gelukkig was het toen in Barcelona heerlijk weer![]()
Lekker met 30 graden op de Ramblas
Ok.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:18 schreef huffderobot het volgende:
Huh?! Heeft Frank de wedstrijd aan de binnenkant van zijn ogen bekeken? Twee punten laten liggen.![]()
![]()
Handjes dichtknijpen met het punt en liever geen waandenkbeelden.
Opstelling kan elk moment bekend worden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:41 schreef de_boswachter het volgende:
Weet iemand hier welke spelers vanavond afreizen naar Venlo / opstelling Jong Ajax ?
Prima, maar hij speelt ook verstoppertje wat de rest weer in de problemen brengt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:12 schreef Mavcovic het volgende:
Volgende wedstrijd mogen jullie op Siem letten als hij de bal _niet_ heeft. Hij trekt heel veel gaten voor anderen.
Wat me wel opvalt is dat hij nog steeds niet 100% fit lijkt. Maar dat komt allemaal wel weer.
lekker spelertje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:08 schreef wieisboos het volgende:
Lobotka 1-0van richting veranderd schot
Dat was overigens mijn auto correct op de telefoon had het niet gezienquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Erg triest om hem niet bij zijn echte naam te noemen
Is goed.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Celtic morgen er flink op klapt gaan we het nog moeilijk krijgen hoop dat ze er goed mee om gaan want we moeten daar wel punten pakken
Van der Sar geeft de accountant een schouderklopje. Waarom vliegt die jongen eigenlijk mee?quote:
Honer is echt vrij belabberdquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:24 schreef Morendo het volgende:
Hoe doet Hoener het eigenlijk bij Jong Ajax?
Die man trapt louter open deuren in.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:27 schreef Heeinz het volgende:
Simon Zwartkruis verwacht morgen weer Poulsen ipv Blind op het middenveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |