Lijkt me ook niet, als die met een Steaua achtige agresssiviteit komen wordt het echt wel moeilijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:11 schreef Smoofie het volgende:
Als je Twente uit niet wint en veel kansen tegen krijgt, dan zal Celtic uit ook niet makkelijk worden.
Al lijkt dit me wel de leukste trip van de 3.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gelukkig was het toen in Barcelona heerlijk weer![]()
Lekker met 30 graden op de Ramblas
Ok.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:18 schreef huffderobot het volgende:
Huh?! Heeft Frank de wedstrijd aan de binnenkant van zijn ogen bekeken? Twee punten laten liggen.![]()
![]()
Handjes dichtknijpen met het punt en liever geen waandenkbeelden.
Opstelling kan elk moment bekend worden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:41 schreef de_boswachter het volgende:
Weet iemand hier welke spelers vanavond afreizen naar Venlo / opstelling Jong Ajax ?
Prima, maar hij speelt ook verstoppertje wat de rest weer in de problemen brengt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:12 schreef Mavcovic het volgende:
Volgende wedstrijd mogen jullie op Siem letten als hij de bal _niet_ heeft. Hij trekt heel veel gaten voor anderen.
Wat me wel opvalt is dat hij nog steeds niet 100% fit lijkt. Maar dat komt allemaal wel weer.
lekker spelertje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:08 schreef wieisboos het volgende:
Lobotka 1-0van richting veranderd schot
Dat was overigens mijn auto correct op de telefoon had het niet gezienquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Erg triest om hem niet bij zijn echte naam te noemen
Is goed.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Celtic morgen er flink op klapt gaan we het nog moeilijk krijgen hoop dat ze er goed mee om gaan want we moeten daar wel punten pakken
Van der Sar geeft de accountant een schouderklopje. Waarom vliegt die jongen eigenlijk mee?quote:
Honer is echt vrij belabberdquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:24 schreef Morendo het volgende:
Hoe doet Hoener het eigenlijk bij Jong Ajax?
Die man trapt louter open deuren in.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:27 schreef Heeinz het volgende:
Simon Zwartkruis verwacht morgen weer Poulsen ipv Blind op het middenveld.
doet hij nooit meer koekwaus. DA-LEY BLIND IS EEN ECHTE AJACIEDquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij gaat even regelen dat Blind niet als een juffrouw speelt?
Dat doet hij nooit meer nee? Wauwquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
doet hij nooit meer koekwaus. DA-LEY BLIND IS EEN ECHTE AJACIED
Heb jij wel eens natte dromen over onze gekrulde linksback/verdedigende middenvelder?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
doet hij nooit meer koekwaus. DA-LEY BLIND IS EEN ECHTE AJACIED
Dat valt best wel mee. Het is alleen geen Ajax speler in mijn optiek. En dat in combinatie met spelen in een team dat elke week weer een andere samenstelling heeft. Ik vind zijn aanname bijvoorbeeld echt ruim voldoende en hij heeft een hele goede versnelling.quote:
soms een beetje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb jij wel eens natte dromen over onze gekrulde linksback/verdedigende middenvelder?
Hij heeft tot nu toe echt nog totaal niets laten zien waarbij ik een klein beetje klasse kon opspeurenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. Het is alleen geen Ajax speler in mijn optiek. En dat in combinatie met spelen in een team dat elke week weer een andere samenstelling heeft. Ik vind zijn aanname bijvoorbeeld echt ruim voldoende en hij heeft een hele goede versnelling.
Hij heeft dan ook nog vrij weinig wedstrijden gespeeld. Al vond ik hem op de Copa Amsterdam helemaal niet slecht. Toen wisselde hij af als buitenspeler en als spits.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu toe echt nog totaal niets laten zien waarbij ik een klein beetje klasse kon opspeuren
Holendrecht is 2 haltes. Kan je daar langs de weg zetten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:10 schreef Zocalo het volgende:
Ik ga morgen naar Ziggo Dome, maar geen zin in de dure parkeergarage en wachtrij.
Vroeger ben ik een paar keer met iemand naar Ajax geweest die de auto altijd gratis bij een metro ongeveer twee haltes verder zette. Weet iemand waar dat is, of een ander goede plek in de buurt van de Arena?
Bedrijventerrein heb ik ook wel eens gedaan, maar als die dicht gaan ben je de pineut.
Dan zie je je auto nooit meer terugquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:13 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Holendrecht is 2 haltes. Kan je daar langs de weg zetten.
Tjsa, dat zit er natuurlijk in tegen sterren als Randy Woltersquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:31 schreef _NZT_ het volgende:
Jong Ajax krijgt behoorlijk klop de laatste tijd trouwens
Had wel verwacht dat die drie jong-teams hoger zouden staan, toch nog niveautje hoger blijkbaar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:44 schreef Burrito het volgende:
Goed dat Jong Ajax klopt krijgt. Daar worden ze beter van
Ouderkerk a/d Amstel gewoon gratis parkeren. Voor de voetbalclub daar. Is 15 minuutjes lopen naar de Arena denk ik.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:10 schreef Zocalo het volgende:
Ik ga morgen naar Ziggo Dome, maar geen zin in de dure parkeergarage en wachtrij.
Vroeger ben ik een paar keer met iemand naar Ajax geweest die de auto altijd gratis bij een metro ongeveer twee haltes verder zette. Weet iemand waar dat is, of een ander goede plek in de buurt van de Arena?
Bedrijventerrein heb ik ook wel eens gedaan, maar als die dicht gaan ben je de pineut.
Waar kom je vandaan? Ik zet de auto meestal in Weesp neer. Grote P&R gelegenheid daar naast het station. Tien minuutjes met de trein naar Duivendrecht en dan is het een paar minuten lopen naar de ArenA.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:10 schreef Zocalo het volgende:
Dat is hij altijd, gemaakte rechtsback & geen Ajax niveau.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Morendo het volgende:
Was Martina echt zo slecht? Had iemand de wedstrijd gezien?
Een matige speler inderdaad. Je kan daar net zo goed Thulani neerzetten. Die zal het beter doen op die plek. Maar die moet uiteraard in Ajax1 spelen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is hij altijd, gemaakte rechtsback & geen Ajax niveau.
Goedzo, heb het nooit zo op die vent gehadquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:48 schreef kurk_droog het volgende:
Endt notabene voor fuckin Inter dus bijna exit. Mooi, ik word ontzettend moe van dat gehuil van hem in de media.
Eerste speelronde zag er goed uit, maar daarna..quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:48 schreef manny het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat die drie jong-teams hoger zouden staan, toch nog niveautje hoger blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |