SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Arashimashou op 20-10-2013 15:28:49 ]
Wat is het gewone werken?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:41 schreef Qunix het volgende:
Eigenlijk is het gewone werken de beste opleiding.
quote:
Je droombaan uitvoeren.quote:
Dat klinkt als het beste ja. Maar is dat altijd mogelijk...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je droombaan uitvoeren.
De beste opleiding die er is! Je leert zoveel wat je bij al die studies niet leert... En zelfs tijdens het werken leer je iedere keer nieuwere dingen.
Wij zitten niet te wachten op een anime over processorsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat is het gewone werken?
[..]
Ik doe nu die opleiding, 3 tegelijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat klinkt als het beste ja. Maar is dat altijd mogelijk...
Z80-tan. Het is een uitdaging, maar Japanners kunnen dat echt wel. Heb je ook 6502-kun, 8086-san en euh... Athlon-sama. 486-dono. ARM-chan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wij zitten niet te wachten op een anime over processors
Maak er een manga over! 4-koma met alle cijfertjesquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Z80-tan. Het is een uitdaging, maar Japanners kunnen dat echt wel. Heb je ook 6502-kun, 8086-san en euh... Athlon-sama.
Ik denk niet dat ik tot de betere 95 procent van tekenaars behoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maak er een manga over! 4-koma met alle cijfertjes
Schrijf dan een light novelquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik tot de betere 95 procent van tekenaars behoor.
Ja dat klinkt triest. Ja dat was de bedoeling ook.
Die is er al,voor operating system softwarequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Doenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Z80-tan. Het is een uitdaging, maar Japanners kunnen dat echt wel. Heb je ook 6502-kun, 8086-san en euh... Athlon-sama. 486-dono. ARM-chan.
Ik zal er nog eens over nadenken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Schrijf dan een light novelelke ploert kan dat blijkbaar als je die bagger ziet.
Ja, OS-tan oid?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
TT
[..]
Die is er al,voor operating system software
[..]
Doen
Kloptquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zal er nog eens over nadenken.
[..]
Ja, OS-tan oid?
Nou de anime over de IBM 5100 was best wel goed hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Misschien wel maar de manier waarop bedrijven en scholen samenwerken om stageplaatsen te creëren stinkt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:41 schreef Qunix het volgende:
Eigenlijk is het gewone werken de beste opleiding.
Het is de schuld van de shota's.quote:
Klopt. Het beste is als je zelf opzoek gaat.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Misschien wel maar de manier waarop bedrijven en scholen samenwerken om stageplaatsen te creëren stinkt.
Vertel!quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien wel maar de manier waarop bedrijven en scholen samenwerken om stageplaatsen te creëren stinkt.
<3 de OPquote:Op zondag 20 oktober 2013 09:33 schreef banaantjeEE het volgende:
De intro van Watamote![]()
Lekkere snoeiharde metal
Moeten ze meer doenquote:Op zondag 20 oktober 2013 09:33 schreef banaantjeEE het volgende:
De intro van Watamote![]()
Lekkere snoeiharde metal
Ja, vind ik ookquote:
quote:
Even zoeken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:34 schreef mschol het volgende:
is d'r al een batch van watamote?
kan er zo snel geen vinden..
http://www.nyaa.se/?page=view&tid=476334quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:34 schreef mschol het volgende:
is d'r al een batch van watamote?
kan er zo snel geen vinden..
hmm, weliswaar HS, maar thnxquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:47 schreef Majinster het volgende:
[..]
http://www.nyaa.se/?page=view&tid=476334
is HS zo slecht? er zijn redelijk wat batches maar HS had de meeste seeders.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, weliswaar HS, maar thnx(ben weer eens gewezen op een site waar ik niet aan heb gedacht..)
HS staat niet bekend als quality subber bij mij iigquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:03 schreef Majinster het volgende:
[..]
is HS zo slecht? er zijn redelijk wat batches maar HS had de meeste seeders.
NouKomequote:Op zondag 20 oktober 2013 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
Is er nog iets dit seizoen dat echt de moeite waard is? Ik volg nu Infinite Stratos alhoewel ik er eigenlijk geen fan van ben. En Kill la Kill is wel grappig omdat over the top, maar is er verder nog iets tofs?
En hoi iedereen trouwens.
Wees welkom.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
Is er nog iets dit seizoen dat echt de moeite waard is? Ik volg nu Infinite Stratos alhoewel ik er eigenlijk geen fan van ben. En Kill la Kill is wel grappig omdat over the top, maar is er verder nog iets tofs?
En hoi iedereen trouwens.
je kijkt BTOOOM!quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
Eens even wat afleveringetjes binnenhalen dan maar![]()
Trouwens, http://myanimelist.net/animelist/skittledalek
yishquote:
waarom perse skittledalek?Ben je soms Dalek emperor?quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
Whehe, die nieuwe Daleks in al die kleurtjes? Ik vond het net skittlesquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
waarom perse skittledalek?Ben je soms Dalek emperor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe, die nieuwe Daleks in al die kleurtjes? Ik vond het net skittlesahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
juist aan 1 stuk doorkijken is fijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
Dat is wel prettig aan nog lopende series, gedoseerd kijken en niet een hele serie kijken als een film van 20 uur
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe, die nieuwe Daleks in al die kleurtjes? Ik vond het net skittlesPimpelpaars of vaalgrijs ik begrijp niet hoe die slome dingen een bedreiging vormen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Lasogen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Pimpelpaars of vaalgrijs ik begrijp niet hoe die slome dingen een bedreiging vormen.
Code Geass, ergo proxy i aprovequote:Op zondag 20 oktober 2013 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
TTGLquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey niggers, Kill la Kill is echt het beste ding ooit. Iemand suggesties voor animes met een vergelijkbare stijl? Mag best oud zijn.
Ik zei het toch! En jij maar zeggen van 'nee bah mechas'.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben nu bij episode 26.
Epischheid x epischheid tot de macht epischheid.
Nee bah mechas.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik zei het toch! En jij maar zeggen van 'nee bah mechas'.
http://myanimelist.net/anime/2525/Kekko_Kamen heeft een vergelijkbare opzet (hoewel met meer verwijzingen naar de nazi´s) heb ik gelezen. Moet er bij zeggen dat ik ik het niet zelf heb gezien.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey niggers, Kill la Kill is echt het beste ding ooit. Iemand suggesties voor animes met een vergelijkbare stijl? Mag best oud zijn.
Toegevoegd aan OP.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
Ja Gurren Lagann ken ik wel, dat was juist de anime die mij besloot om andere animes een kans te geven. Die is wel een erg dope hoor.quote:
Zeker nooit Paparazzi gehoord van Xzibit?quote:
oh gutquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.theguardian.co(...)n-stopped-having-sex
quote:Aoyama cites one man in his early 30s, a virgin, who can't get sexually aroused unless he watches female robots on a game similar to Power Rangers.
landen waar ze totaal geen extra bevolking kunnen gebruiken vermoeden ze een groei van 250%?quote:http://www.telegraph.co.u(...)fall-in-history.html
Ik wist niet eens dat Japan populatie problemen zo groot waren
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)fall-in-history.html
Hm. Hm....quote:In her business pamphlet, she offers up the gloriously random confidence that she visited North Korea in the 1990s and squeezed the testicles of a top army general.
Ik dacht dat ze verwachten dat Japan nog maar half zo veel inwoners heeft tegen het einde van deze eeuw.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)fall-in-history.html
Opgewonden van een Tokusatsu serie?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
landen waar ze totaal geen extra bevolking kunnen gebruiken vermoeden ze een groei van 250%?
Oh my!!!quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze verwachten dat Japan nog maar half zo veel inwoners heeft tegen het einde van deze eeuw.
Zag laatst een goede docu hierover van twintig minuten, zal zo even voor je zoeken
Interestingquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier, deze docu geeft wat inzicht in de deromantisering van Japan. Waarom een relatie opbouwen als je alle voordelen kunt krijgen zonder nadelen?
http://www.vice.com/the-v(...)panese-love-industry
Ik kan de redenering tot op zekere hoogte volgen (laten we wel wezen: een relatie betekend half zo veel rechten en dubbel zo veel plichten), maar ik kan er met mijn kop niet bij dat het zo extreem is.
Zit een directe link tussen onderwijs voor vrouwen en geboortecijfers die in dit soort grafieken meestal niet wordt opgenomen. Die grafieken laten de geboortecijfers zien zoals dat nu is.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
landen waar ze totaal geen extra bevolking kunnen gebruiken vermoeden ze een groei van 250%?
Lijkt me juist zalig dat je dat kunt doen als vrouw zijnde. Geen stress van dat je carrière moet maken en verantwoordelijk moet zijn voor het inkomen etc. Nee gewoon lekker in de keuken en het huishouden aanklooien en voor de koters zorgenquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:19 schreef Xaryna het volgende:
Maar op zich zou het wel mooi zijn als door deze druk de enorm zware werkcultuur en het standaardbeeld van 'vrouwen moeten trouwen, werk opzeggen en kinderen krijgen' verandert.
Het zou mooi zijn als iedere vrouw die keuze zelf zou kunnen maken. Mij lijkt het verschrikkelijk. In het artikel lees ik echter dat vrouwen die keuze daar niet hebben omdat:quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Lijkt me juist zalig dat je dat kunt doen als vrouw zijnde. Geen stress van dat je carrière moet maken en verantwoordelijk moet zijn voor het inkomen etc. Nee gewoon lekker in de keuken en het huishouden aanklooien en voor de koters zorgen
Komt overeen met wat ik heb vernomen. Dat de werkdruk zo hoog is en je zo hard werkt, dat het als een teken van hard en goed werken wordt gezien als je op je werk in slaap valt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Volgens mij is werken daar inderdaad een cultuurding. Had begrepen dat het nemen van vakanties of dagen vrij ook apart is en zieken worden geacht met een mondkapje naar het werk te komen.
Veel uren maken ook, gemiddeld 50-70 per week doorgaans of iets dergelijks?
Ja inderdaad ja, ik moet gewoon een rijke meid hebben. Lekker thuis zitten en de hele dag geen flikker doen, beetje koken en op de kinderen letten. Fantastischquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Lijkt me juist zalig dat je dat kunt doen als vrouw zijnde. Geen stress van dat je carrière moet maken en verantwoordelijk moet zijn voor het inkomen etc. Nee gewoon lekker in de keuken en het huishouden aanklooien en voor de koters zorgen
Het loopt trouwens nog niet echt lekker met de matches op Tinder... Hmm, anders -Strawberry- of Kyubey maar op date vragen
Echt hequote:Op zondag 20 oktober 2013 18:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja, ik moet gewoon een rijke meid hebben. Lekker thuis zitten en de hele dag geen flikker doen, beetje koken en op de kinderen letten. Fantastisch
Inderdaad ja. Ik doe gewoon mijn 40 uur en ben er dan klaar mee, werk is er om de rekeningen te betalen en de tijd daarbuiten om heb ik wel beters te doen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:37 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Komt overeen met wat ik heb vernomen. Dat de werkdruk zo hoog is en je zo hard werkt, dat het als een teken van hard en goed werken wordt gezien als je op je werk in slaap valt.
Lijkt me echt verschrikkelijk, je hele leven voor het werk.
Ja echt hé, dit bewijst maar weer eens dat mannen gewoon slimmer zijn. Vrijwillig werkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt heVrouwen in Nederland weten gewoon niet hoe geweldig ze het hebben dat dat überhaupt mogelijk is (nouja, eigenlijk was). Dat ze protesteerden om te wíllen werken
![]()
quote:The labor ministry cites 80 hours overtime a month as the point at which a worker’s health and well-being become compromised. Anything above that and the chance of karōshi (death from overwork) becomes more probable. Tokyo Shimbun found that of the 100 companies surveyed, 70 have agreements stipulating maximum overtime of more than 80 hours a month. The average is 92 hours. The most is for the printing company Dai-Nihon Insatsu, where employees can be asked to work up to 200 hours overtime a month. In second place is Kansai Power Company, with 193 hours. The ministry, alarmed by this trend, revised the Labor Standards Law in April 2010 and implemented a new pay system for overtime work in a bid to check the rise in hours, but it didn’t work. Thirteen of the companies surveyed have increased the number of allowable overtime hours since then. Only Hino Motors has reduced them.
wtf man vrouw, alleen maar workaholics daar?quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:41 schreef Xaryna het volgende:
http://www.japantimes.co.(...)living/#.UmQHTPlmh8E
[..]![]()
En http://japandailypress.co(...)ids-per-day-2631212/
Negentig uur overwerk, dat is gewoon meer dan 3 uur per dagquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
... "Thirteen of the companies surveyed have increased the number of allowable overtime hours since then."
Fuck zeg, negentig uur overwerk, moet er niet aan denken. Dat ze ook echt een apart woord voor dood door overwerken hebben
200 uur overwerken per maand?quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:41 schreef Xaryna het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:45 schreef mschol het volgende:
[..]
wtf man vrouw, alleen maar workaholics daar?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
... "Thirteen of the companies surveyed have increased the number of allowable overtime hours since then."
Fuck zeg, negentig uur overwerk, moet er niet aan denken. Dat ze ook echt een apart woord voor dood door overwerken hebben
Zo 2 weken terug hebben hun Saikō-Saibansho(Hoge Raad/Supreme Court) rechters echter besloten dat bedrijven in Japan niet schuldig zijn dat werknemers doodgaan aan overwerk. Corporatisme staat boven alles in Japan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Negentig uur overwerk, dat is gewoon meer dan 3 uur per dag
En nog een makkelijk leesbaar blog: http://www.carolinepover.info/2010/08/working-hours-in-japan/quote:A large number of part-time workers brings down a country's average - in the case of Japan, for example, a high proportion of people work excessive hours, but many also work part-time, leaving the country in the middle of the table, with 1,700 hours.
Not all employees take the paid leave they are entitled to - Japanese workers were given 18 days on average in 2010, but took less than half of it.
Eén van die bronnen in mijn vorige post zei dat het 'vrijwillig' is en niet wordt betaald.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:05 schreef Arashimashou het volgende:
Hoeveel verdient men daar eigenlijk aan overwerken?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Eén van die bronnen in mijn vorige post zei dat het 'vrijwillig' is en niet wordt betaald.
Jezus, is het zo ongezellig thuisquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Eén van die bronnen in mijn vorige post zei dat het 'vrijwillig' is en niet wordt betaald.
waaarom????quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Opnieuw en opnieuw moeten we die conclusie trekken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
die jappen sporen gewoon niet.
ik snap ook wel het hoge aantal zelfmoorden, wat ik mij wel afvraag : als wij dit kunnen zien, ziet die regering dit dan niet? of zijn ze zo traag met werkende regels te komen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:17 schreef MAHL het volgende:
Het wordt mij steeds duidelijker waarom veel jongeren in Japan het op een gegeven moment niet meer trekken en hikikomori worden
Dat is helemaal krankzinnig,zelfs de Foxconn 'slaven' zullen staken bij teveel onbetaald overwerk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Peer pressure volgens mij, die jappen sporen gewoon niet.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Opnieuw en opnieuw moeten we die conclusie trekken.
Johquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:17 schreef MAHL het volgende:
Het wordt mij steeds duidelijker waarom veel jongeren in Japan het op een gegeven moment niet meer trekken en hikikomori worden
De manager hier is een kloteklapper die minder weet dan dat een "collega met meer bevoegdheden" zou moeten weten. Hoe dat daar zit weet ik niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar de overheid zit dus ook vol van dat soort volk. Is denk ik ook een stukje cultuur. Wij zijn mondig omdat dat in de aard en opvoeding ligt. De manager is hier een collega met meer bevoegdheden, geen onbenaderbare halfgod zoals daar.
Ik denk dat de regering dit ook ziet en daarom ook de regels (langzaamaan) probeert aan te passen, maar dat dit (nog) geen effect heeft. Als het zo diep geworteld zit in de cultuur dan verander je dat echt niet zomaar. Maar als die problemen met de jeugd en vergrijzing echt zo erg zijn, zullen ze wel moeten, al was het alleen maar om het krijgen van kinderen te stimuleren.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap ook wel het hoge aantal zelfmoorden, wat ik mij wel afvraag : als wij dit kunnen zien, ziet die regering dit dan niet? of zijn ze zo traag met werkende regels te komen?
Klopt,er is sprake van een extreme gehoorzame hiërarchie.Even erg als een cultquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar de overheid zit dus ook vol van dat soort volk. Is denk ik ook een stukje cultuur. Wij zijn mondig omdat dat in de aard en opvoeding ligt. De manager is hier een collega met meer bevoegdheden, geen onbenaderbare halfgod zoals daar.
Trots,eer,hoogmoedig,schaamte ligt hoog in vaandel bij de Japanners(al helemaal als groep tegen een individueel),vraag maar aan de gasten van TepCo(beheerders van Fukushima kerncentrale,werden 2.5 jaar geleden al gewaarschuwd door iedereen dat het heel erg kan worden zonder hulp van buitenaf maar negeerde alles tot een paar weken terug).quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik denk dat de regering dit ook ziet en daarom ook de regels (langzaamaan) probeert aan te passen, maar dat dit (nog) geen effect heeft. Als het zo diep geworteld zit in de cultuur dan verander je dat echt niet zomaar. Maar als die problemen met de jeugd en vergrijzing echt zo erg zijn, zullen ze wel moeten, al was het alleen maar om het krijgen van kinderen te stimuleren.
Doe eens niet zo negatief over het land van rijstwijn en suikersnoepjes, suikersnoepje.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Klopt, er is sprake van een extreme gehoorzame hiërarchie. Even erg als een cult
[..]
Trots,eer,hoogmoedig,schaamte ligt hoog in vaandel bij de Japanners(al helemaal als groep tegen een individueel),vraag maar aan de gasten van TepCo(beheerders van Fukushima kerncentrale,werden 2.5 jaar geleden al gewaarschuwd door iedereen dat het heel erg kan worden zonder hulp van buitenaf maar negeerde alles tot een paar weken terug).
Japan zit ondertussen al meer dan 21 jaar in crisis,om maar niet te spreken over onwetendheid/gebrek van de meest basis ICT-kennis(ze lopen voor 85%,zo 10-15 jaar achter).WTF is er met hun banksysteemstelsel trouwens?
Kan je geloven dat inwoners van 2e/3e wereldlanden meer basiskennis hebben dan een zogenaamd geavanceerde technologisch land?Ondanks beperkingen?
Ik ben nooit negatief over Japan geweest,in de exact 21 jaar en 9 maanden dat ik van ze hou. wel kritischquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Doe eens niet zo negatief over het land van rijstwijn en suikersnoepjes, suikersnoepje.
Is er trouwens iets mis met Japans bankstelsel? Ik heb nog nooit van kwakkende Japanse banken gehoord en Japan is een van de weinige grote economieën (toegegeven de twee enige grotere economieën doen het ook) die investeert in economische groei.
Overigens is het wel heel erg slecht gesteld met staatsbedrijf TepCo als ze kennis over de opslag van radioactieve isotopen uit het buitenland moeten inwinnen gezien de meest geavanceerde methode die we kennen momenteel het in een gat in de grond dumpen en hopen dat het niet in het grondwater terechtkomt.
lekker chattenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet ze een hartslag hebben?
faxen is beterquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Japan lijkt trouwens wat dat aangaat op Duitsland, in Japan wordt bijv. Vaker zakelijk gefaxt dan gemaild. Yahoo is daar de meest bezochte site volgens mij ook.
Technisch zwaar overschat.
Ik ook niet, banken met kwakjes, kom nouquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
...Ik heb nog nooit van kwakkende Japanse banken gehoord ...
Je kan niet 24/7 pinnen,zelfs niet aan de automaatquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ook niet, banken met kwakjes, kom nou
en ik denken dat ik het zwaar heb omdat ik deze week een keer 7 uur moet werken in mijn vakantiequote:Op zondag 20 oktober 2013 18:41 schreef Xaryna het volgende:
[..]![]()
Het kan ergerquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
en ik denken dat ik het zwaar heb omdat ik deze week een keer 7 uur moet werken in mijn vakantie
Huh?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je kan niet 24/7 pinnen,zelfs niet aan de automaat
Een freudiaanse verschrijving. Ik bedoelde natuurlijk kwakkelende.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ook niet, banken met kwakjes, kom nou
Pinnen bij automaten is beperkt(kan alleen wanneer een geldbank kantoor open is),je moet dus cash betalen.quote:
Wat heeft dat te maken met mijn garpje?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Pinnen bij automaten is beperkt(kan alleen wanneer een geldbank kantoor open is),je moet dus cash betalen.
welke grap?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:53 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met mijn garpje?
De kwakkende banken!quote:
Heb je wel kalmerende pillen ingeslikt?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vind Log Horizon DATABASE, DATABASE, LIVI'N IN THE DATABASE, WOWOW beter dan SOA omdat er zowaar over de gevechten is nagedacht. Jullie zet.
nu hopen dat het wel zo blijft en niet zoals bij SAO dat de tweede helft een heel stuk minder isquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vind Log Horizon DATABASE, DATABASE, LIVI'N IN THE DATABASE, WOWOW beter dan SOA omdat er zowaar over de gevechten is nagedacht. Jullie zet.
welke serie??quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Deed je internet het niet toen Dakgeut en de rest van het internet de serie aan het hypen waren?
Log Horizon.quote:
Volgens mij zijn tentakels meer ontstaan door de pixels.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tja, voor tentakellanders doen ze best wel moeilijk op dat vlak.
Wat kwam eerder: De tentakel of de pixel?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Volgens mij zijn tentakels meer ontstaan door de pixels.
Is een wet uit 1905,mede mogelijk gemaakt door....christelijke missionarissen uit VS.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tja, voor tentakellanders doen ze best wel moeilijk op dat vlak.
10% van alles is met tentakelquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Volgens mij zijn tentakels meer ontstaan door de pixels.
Weet niet!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:16 schreef Xaryna het volgende:
Ik ging voor de garp eens kijken wie er allemaal mijn fobo gelurkt hebben (er staat echt niets in hoor), blijken daar mensen naar te kijkenWaarom ga je op iemands fobo kijken zonder aanleiding?
6 WTF Japanese Trends (You Can Blame on White Guys)quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat kwam eerder: De tentakel of de pixel?
Iedereen bekijkt iedereen's fobo. Even kijken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:16 schreef Xaryna het volgende:
Ik ging voor de garp eens kijken wie er allemaal mijn fobo gelurkt hebben (er staat echt niets in hoor), blijken daar mensen naar te kijkenWaarom ga je op iemands fobo kijken zonder aanleiding?
Je verwacht zeker Facebook toestanden?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Iedereen bekijkt iedereen's fobo. Even kijken.
Ik niet, als uiterlijk of reallife meetings oid niet ter sprake komt, denk ik er überhaupt niet aan. Maar een bekende FOK!ker (quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Iedereen bekijkt iedereen's fobo. Even kijken.
Hihi, leuk stukje.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Weet niet!
[..]
6 WTF Japanese Trends (You Can Blame on White Guys)
Ja,he!!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik niet, als uiterlijk of reallife meetings oid niet ter sprake komt, denk ik er überhaupt niet aan. Maar een bekende FOK!ker () heeft zomaar zitten lurken! Ik voel me vereerd.
[..]
Hihi, leuk stukje.
Wat voor demografie is het?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:26 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben naar aanleiding van dit topic tijden terug aan Molester Man (manga) begonnen maar ik vind het eigenlijk erg saai. Maar ik ben al bij Chapter 4 en nou kan ik niet meer opgeven.
http://myanimelist.net/manga/46282/Chikan_Otokoquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat voor demografie is het?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/manga/46282/Chikan_Otoko
quote:Molester Man is mistaken for a stalker by Miss Understanding
Een doujin??interessantquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/manga/46282/Chikan_Otoko
Uh. Ik vind het vrij geslachtsneutraal? Ik weet het niet, vrij saai allemaalquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Een doujin??interessant
is het Shonen/Seinen of Josei/Shoujo?
Welcome to Japanese worker mentalityquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:32 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Uh. Ik vind het vrij geslachtsneutraal? Ik weet het niet, vrij saai allemaalIn elk geval geen actie of zoetsappige romance.
Doet me eigenlijk een beetje denken aan Welcome to the NHK.
Zet op je MALquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:37 schreef Arashimashou het volgende:
Misschien begin ik morgen eindelijk aan de 2012-2013 Yamato, hoewel Dakgoot me niet meer zou geloven.
Nah, dat doe ik pas als ik 'm daadwerkelijk heb gezien.quote:
Moetan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:39 schreef Smoofie het volgende:
Wat moet ik kijken, ik zit in een anime zwart gat
Kill a kill?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:39 schreef Smoofie het volgende:
Wat moet ik kijken, ik zit in een anime zwart gat
Jajaquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nah, dat doe ik pas als ik 'm daadwerkelijk heb gezien.
[..]
Moetan.
Ik kijk alleen completed animesquote:
Eiken! ?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kijk alleen completed animes, paar uitzonderingen zoals Uchuu kyoudai.
quote:
Alles wat op MAL minder is dan een 7.0 is echt puur crap, rekening houdend met hoe mensen raten.quote:
Eiken is halve hentai, maar net nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die heb ik al 2 jaar geleden gekeken ofzo.
Hentai is sowiesoquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Eiken is halve hentai, maar net niet
En dat weet ik toch niet!
neuhquote:
ach jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alles wat op MAL minder is dan een 7.0 is echt puur crap, rekening houdend met hoe mensen raten.
07-Ghost danquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hentai is sowieso.
De lijst van de beste user staat ook niet in de OP helaas..
Welquote:
Dat zei je een maand geleden ook al, en die maand daarvoor ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:37 schreef Arashimashou het volgende:
Misschien begin ik morgen eindelijk aan de 2012-2013 Yamato, hoewel Dakgoot me niet meer zou geloven.
Meeste al gezienquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
07-Ghost dan
Shakugan no Shana
Ben-To
Golden Boy
Mirai Nikki
Zero no Tsukaima
Bespaar jezelf de moeite.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:51 schreef Arashimashou het volgende:
Van Zero no Tsukaima moet ik nog altijd de laatste 8 eps oid kijken.
Volgens mij ben je niet de eerste die dat zegt...quote:
Dakgoot plsquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat zei je een maand geleden ook al, en die maand daarvoor ook
Uninhabited Planet Survive?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meeste al gezien.
Escaflowne is goed.
Eiken! is een ecchi(softcore ero) seriequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Eiken is halve hentai, maar net niet
En dat weet ik toch niet!
Welke ero/sukebe medium(en genres)?Ironisch genoeg is hentai juist een stopwoord in Japan zelf.In tegenstelling van wat wij Westerse mensen denken te weten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hentai is sowieso.
shotaconquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:16 schreef Dixon het volgende:
..Over Naruto
Ik had hier eigenlijk Donderdag moeten zijn, Maar man oh man, Wat was ik pissing dat er geen
aflevering was... De Manga was vorige week trouwens best te doen ( na een ONTZETTEND lange tijd)
Kijken er hier mensen ook naar Avatar The Legend of Korra? Wat een bazen episodes waren dat gister
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Wan is de man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ik vind de afleveringen waar Korra zelf niet in voor komt best goed te doen eigenlijk.quote:
Ik zeg toch ook halve hentai, geen hele hentai! En en en Escaflowne is heul geen shotaconquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Eiken! is een ecchi(softcore ero) serie
[..]
Welke ero/sukebe medium(en genres)?Ironisch genoeg is hentai juist een stopwoord in Japan zelf.In tegenstelling van wat wij Westerse mensen denken te weten.![]()
mangas?doujinshi?anime?games?artist cg?pictures?
[..]
shotacon
Dat zijn de enige goede idd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind de afleveringen waar Korra zelf niet in voor komt best goed te doen eigenlijk.
oh guttekequote:
Nederlandse versie zeker?quote:
Loliconquote:
Joh,zegt bijna iedereen!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind de afleveringen waar Korra zelf niet in voor komt best goed te doen eigenlijk.
ecchi is daarom de naam van genre(softcore ero)quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:02 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook halve hentai, geen hele hentai! En en en Escaflowne is heul geen shotacon![]()
oh fuckquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
ennuh arasu, azusa a shit
[ afbeelding ]
Ecchi is een beetje met je tieten schudden en upskirt pantsu, dit gaat veel verder dan ecchi!quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
ecchi is daarom de naam van genre
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nederlandse versie zeker?
Gainaxing+gag boobs tropesquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ecchi is een beetje met je tieten schudden en upskirt pantsu, dit gaat veel verder dan ecchi!
Engelstalig dan?quote:
Fake. Yui heeft altijd een maillot aan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
ennuh arasu, azusa a shit
[ afbeelding ]
Bedoel je lange sokken?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fake. Yui heeft altijd een maillot aan.
Korra is gewoonquote:
dan leeft ze gelukkig nogquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fake. Yui heeft altijd een maillot aan.
Dat huppelkutje dat Korra inspreekt Pip Watwashaarnaam past beter bij Korra dan Janet Varney.quote:
aang was de shit, korra is niksquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Korra is gewoon. Kutwijf is het, alleen maar gezeik en gejank. Season 1 waren die gasten nog een beetje veel aanwezig om dat op te vangen, nu niet
.
Hoe ziet het met die tweeling(man+vrouw)?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Korra is gewoon. Kutwijf is het, alleen maar gezeik en gejank. Season 1 waren die gasten nog een beetje veel aanwezig om dat op te vangen, nu niet
.
ahquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat huppelkutje dat Korra inspreekt Pip Watwashaarnaam past beter bij Korra dan Janet Varney.
Sexistquote:
Ik keek de legende van Aang voornamelijk voor Iroh, Sokka, Katara, Toph en de blauwe geest. Aang was ook best wel een irritant kutkinds soms.quote:
Maar Studio Pierrot doet Boek 2.quote:
Studio Pierrot?van o.a Bleach anime?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik keek de legende van Aang voornamelijk voor Iroh, Sokka, Katara, Toph en de blauwe geest. Aang was ook best wel een irritant kutkinds soms.
[..]
Maar Studio Pierrot doet Boek 2.
tuurlijk was hij dat maar het was veel vermakelijker dan korraquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik keek de legende van Aang voornamelijk voor Iroh, Sokka, Katara, Toph en de blauwe geest. Aang was ook best wel een irritant kutkinds soms.
Ga weg zuurnap.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:16 schreef Kyubey het volgende:
Zero no Tsukaima is toch geen hentai?
Het is wel een kutanime verder.
Idd. Die FLAK 88quote:
Ecchi en veel tsundere/yanderequote:Op zondag 20 oktober 2013 23:16 schreef Kyubey het volgende:
Zero no Tsukaima is toch geen hentai?
Het is wel een kutanime verder.
Ecchi is niet eens porn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ecchi en veel tsundere/yandere![]()
Weet je nog steeds niet verschil tussen sukebe/hentai(zeg maar hardcore porn,er moet een 18+ label erop staan) en ecchi(sofcore)??
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is toeval natuurlijk, maar ik moest hier aan denken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet het toch echt eens afkijken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is toeval natuurlijk, maar ik moest hier aan denken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5.5 jaar geleden gestopt met kijkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik moet het toch echt eens afkijken.
Iemand hier zei net dat het hentai was en dat klopt natuurlijk niet. Ecchi is iets anders.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ecchi en veel tsundere/yandere![]()
Weet je nog steeds niet verschil tussen sukebe/hentai(zeg maar hardcore porn,er moet een 18+ label erop staan) en ecchi(sofcore)??
Als Eiken! een hentai zou zijn,dan had de serie(manga en anime) 18+ label gekregen vanwege hardcore porno scenes.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Iemand hier zei net dat het hentai was en dat klopt natuurlijk niet. Ecchi is iets anders.
Hierbij mijn bijdrage aan deze discussie.
Welke pics??quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:55 schreef Arashimashou het volgende:
Ik volg deze hele ecchi/hentai discussie niet zo. Waar blijven de pics?
damn heb opeens zin om zero no tsukaima te kijkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
5.5 jaar geleden gestopt met kijken
nee,dank jequote:Op zondag 20 oktober 2013 23:57 schreef Majinster het volgende:
[..]
damn heb opeens zin om zero no tsukaima te kijken
De voorbeeldpics. Dan bepaal ik wel wat wat is.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Als Eiken! een hentai zou zijn,dan had de serie(manga en anime) 18+ label gekregen vanwege hardcore porno scenes.
[..]
Welke pics??
Het is helaas Japanse media,met Westers vooroordeelquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De voorbeeldpics. Dan bepaal ik wel wat wat is.
First kiss kara hajimaruquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:57 schreef Majinster het volgende:
[..]
damn heb opeens zin om zero no tsukaima te kijken
Ik ben nu eigenlijk ook wel een beetje nieuwsgierig geworden, post eens plaatjes.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is helaas Japanse media,met Westers vooroordeel
Van wat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk ook wel een beetje nieuwsgierig geworden, post eens plaatjes.
Van wat jij ecchi noemt en van wat jij hentai vindt naast elkaar. Ter vergelijking ende vermaeck.quote:
Doe maar nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Van wat jij ecchi noemt en van wat jij hentai vindt naast elkaar. Ter vergelijking ende vermaeck.
On ligt dichter bij de Chinese uitspraak. (Die ook weer met de tijd verandert. Een van de redenen van meerdere onyomi)quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:23 schreef Kyubey het volgende:
Kan iemand mij het verschil tussen on en kun readings uitleggenich snappe es nicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hentai, ik weet niet.SPOILER: NSFW pupupuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fairy Tail of coursequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kijk alleen completed animes, paar uitzonderingen zoals Uchuu kyoudai.
Ja ik denk ik zeg er niets over, maakt mij niet zo veel uit héquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hentai is sowieso.
en toen had ik ineens 2.17 gigabyte aan gifs op me laptopquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
en tevens on nyaa: Anime GIF Collection - 1342 Anime GIFs (Oreimo, Chuu2, K-ON, Madoka Magica, WataMote, Toradora, Attack on Titan, Nichijou etc.)
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:39 schreef Arashimashou het volgende:
Kijk, bij ecchi hebben we het denk ik over dit niveau:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hentai, ik weet niet.SPOILER: NSFW pupupuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Nee, alleen de anime gezienquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gainaxing+gag boobs tropes
Heb je manga wel eens gelezen?
Het is echt geen sukebe/hentai,nou bijna dan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 07:58 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee, alleen de anime gezien
Maar kom op, yoghurtslides en al die meuk, dat is toch meer dan ecchi
Ik heb dat toch ook nooit gezegd!quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
[..]
Het is echt geen sukebe/hentai,nou bijna dan.
Geef niks hoorquote:
Wat denk je als je als werknem(ste)er 80 uur+overuren per week moet werken?Mensen worden psychich van de stress.quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:46 schreef Qunix het volgende:
http://www.vice.com/nl/th(...)panese-love-industry![]()
![]()
OMG..DAT FUCKING EINDE..... GATVERDAMMEquote:Op maandag 21 oktober 2013 08:46 schreef Qunix het volgende:
![]()
Daarom had ik het niet gekeken,want een paar dagen geleden was het op Reddit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
OMG..DAT FUCKING EINDE..... GATVERDAMME![]()
![]()
![]()
![]()
Je mist niet veel dingen die men zou willen zienquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:42 schreef Xaryna het volgende:
Ik wil het ook zien maar ik zit op stage verdomme
Weet je het zeker?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:45 schreef Qunix het volgende:
Ik heb hem hoor! De Shonen Jump van deze week!
[ afbeelding ]
anime,niet de mangaquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:49 schreef Qunix het volgende:
Hey, Bleach in de Shonen Jump, was dat niet klaar!?
Ik kan het niet eens goed lezen,maar er staat iets van 28 oktober?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Reageer eens wel inhoudelijk -_-'
Check rechts onder.
Ik dacht de manga ookquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
anime,niet de manga
[..]
Ik kan het niet eens goed lezen,maar er staat iets van 28 oktober?
Dan heb je Kubo interview van 3 jaar geleden niet gelezen waarschijnlijk.quote:
Maar maar dan kan ik meepraten en hoor ik erbij.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je mist niet veel dingen die men zou willen zien
Trending topic inderdaad .quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:17 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar maar dan kan ik meepraten en hoor ik erbij.
NWS / Japanse populatie aan het eind van deze eeuw gehalveerd
Euh...quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:46 schreef Qunix het volgende:
![]()
Dat was interessant om te zien.quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:46 schreef Qunix het volgende:
![]()
Die laatste scene in de badkamer niet? Al al was dat alleen maar suggestie, het bracht wat 2girls 1cup trauma's naar bovenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:24 schreef Arashimashou het volgende:
Dat met dat schildpaddenbloed vond ik het smerigst.
Het een hoef je alleen maar te zien. Het ander moet je drinken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die laatste scene in de badkamer niet? Al al was dat alleen maar suggestie, het bracht wat 2girls 1cup trauma's naar boven
Hier zie je niks hoor.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:34 schreef Xaryna het volgende:
Verdomme ik wil meepraten!
Maar ik heb 2girls 1 cup nooit durven kijken. Misschien dit dan ook maar niet?
Oh hier zie je niets hoor, je hoort hem alleen maar zeggen wat er achter de deur gebeurt. Het is niet grafisch. 2girls1cup dan weer wel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:34 schreef Xaryna het volgende:
Verdomme ik wil meepraten!
Maar ik heb 2girls 1 cup nooit durven kijken. Misschien dit dan ook maar niet?
Gelukkigquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh hier zie je niets hoor, je hoort hem alleen maar zeggen wat er achter de deur gebeurt. Het is niet grafisch. 2girls1cup dan weer wel.
Whaddup spuit elfquote:Op maandag 21 oktober 2013 08:46 schreef Qunix het volgende:
![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier, deze docu geeft wat inzicht in de deromantisering van Japan. Waarom een relatie opbouwen als je alle voordelen kunt krijgen zonder nadelen?
http://www.vice.com/the-v(...)panese-love-industry
Ik kan de redenering tot op zekere hoogte volgen (laten we wel wezen: een relatie betekend half zo veel rechten en dubbel zo veel plichten), maar ik kan er met mijn kop niet bij dat het zo extreem is.
Niet het bad met happy ending?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:24 schreef Arashimashou het volgende:
Dat met dat schildpaddenbloed vond ik het smerigst.
Ik ken hetzelfde probleemquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Godverdomme en als ik hem post klikt er geen hond
Ze krijgen gewoon geen kerstkaart meer van mij, ze maken het er zelf naar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ken hetzelfde probleem
Ach, boeie
Is dat Ichigo? God wat een ss-kop heeft de knaap gekregen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |