en toen had ik ineens 2.17 gigabyte aan gifs op me laptopquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
en tevens on nyaa: Anime GIF Collection - 1342 Anime GIFs (Oreimo, Chuu2, K-ON, Madoka Magica, WataMote, Toradora, Attack on Titan, Nichijou etc.)
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:39 schreef Arashimashou het volgende:
Kijk, bij ecchi hebben we het denk ik over dit niveau:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hentai, ik weet niet.SPOILER: NSFW pupupuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Nee, alleen de anime gezienquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gainaxing+gag boobs tropes
Heb je manga wel eens gelezen?
Het is echt geen sukebe/hentai,nou bijna dan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 07:58 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee, alleen de anime gezien
Maar kom op, yoghurtslides en al die meuk, dat is toch meer dan ecchi
Ik heb dat toch ook nooit gezegd!quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
[..]
Het is echt geen sukebe/hentai,nou bijna dan.
Geef niks hoorquote:
Wat denk je als je als werknem(ste)er 80 uur+overuren per week moet werken?Mensen worden psychich van de stress.quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:46 schreef Qunix het volgende:
http://www.vice.com/nl/th(...)panese-love-industry![]()
![]()
OMG..DAT FUCKING EINDE..... GATVERDAMMEquote:Op maandag 21 oktober 2013 08:46 schreef Qunix het volgende:
http://www.vice.com/nl/th(...)panese-love-industry![]()
![]()
Daarom had ik het niet gekeken,want een paar dagen geleden was het op Reddit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
OMG..DAT FUCKING EINDE..... GATVERDAMME![]()
![]()
![]()
![]()
Je mist niet veel dingen die men zou willen zienquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:42 schreef Xaryna het volgende:
Ik wil het ook zien maar ik zit op stage verdomme
Weet je het zeker?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:45 schreef Qunix het volgende:
Ik heb hem hoor! De Shonen Jump van deze week!
[ afbeelding ]
anime,niet de mangaquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:49 schreef Qunix het volgende:
Hey, Bleach in de Shonen Jump, was dat niet klaar!?
Ik kan het niet eens goed lezen,maar er staat iets van 28 oktober?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Reageer eens wel inhoudelijk -_-'
Check rechts onder.
Ik dacht de manga ookquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
anime,niet de manga
[..]
Ik kan het niet eens goed lezen,maar er staat iets van 28 oktober?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |