oh guttekequote:
Nederlandse versie zeker?quote:
Loliconquote:
Joh,zegt bijna iedereen!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind de afleveringen waar Korra zelf niet in voor komt best goed te doen eigenlijk.
ecchi is daarom de naam van genre(softcore ero)quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:02 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook halve hentai, geen hele hentai! En en en Escaflowne is heul geen shotacon![]()
oh fuckquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
ennuh arasu, azusa a shit
[ afbeelding ]
Ecchi is een beetje met je tieten schudden en upskirt pantsu, dit gaat veel verder dan ecchi!quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
ecchi is daarom de naam van genre
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nederlandse versie zeker?
Gainaxing+gag boobs tropesquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ecchi is een beetje met je tieten schudden en upskirt pantsu, dit gaat veel verder dan ecchi!
Engelstalig dan?quote:
Fake. Yui heeft altijd een maillot aan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
ennuh arasu, azusa a shit
[ afbeelding ]
Bedoel je lange sokken?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fake. Yui heeft altijd een maillot aan.
Korra is gewoonquote:
dan leeft ze gelukkig nogquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fake. Yui heeft altijd een maillot aan.
Dat huppelkutje dat Korra inspreekt Pip Watwashaarnaam past beter bij Korra dan Janet Varney.quote:
aang was de shit, korra is niksquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Korra is gewoon. Kutwijf is het, alleen maar gezeik en gejank. Season 1 waren die gasten nog een beetje veel aanwezig om dat op te vangen, nu niet
.
Hoe ziet het met die tweeling(man+vrouw)?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Korra is gewoon. Kutwijf is het, alleen maar gezeik en gejank. Season 1 waren die gasten nog een beetje veel aanwezig om dat op te vangen, nu niet
.
ahquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat huppelkutje dat Korra inspreekt Pip Watwashaarnaam past beter bij Korra dan Janet Varney.
Sexistquote:
Ik keek de legende van Aang voornamelijk voor Iroh, Sokka, Katara, Toph en de blauwe geest. Aang was ook best wel een irritant kutkinds soms.quote:
Maar Studio Pierrot doet Boek 2.quote:
Studio Pierrot?van o.a Bleach anime?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik keek de legende van Aang voornamelijk voor Iroh, Sokka, Katara, Toph en de blauwe geest. Aang was ook best wel een irritant kutkinds soms.
[..]
Maar Studio Pierrot doet Boek 2.
tuurlijk was hij dat maar het was veel vermakelijker dan korraquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik keek de legende van Aang voornamelijk voor Iroh, Sokka, Katara, Toph en de blauwe geest. Aang was ook best wel een irritant kutkinds soms.
Ga weg zuurnap.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:16 schreef Kyubey het volgende:
Zero no Tsukaima is toch geen hentai?
Het is wel een kutanime verder.
Idd. Die FLAK 88quote:
Ecchi en veel tsundere/yanderequote:Op zondag 20 oktober 2013 23:16 schreef Kyubey het volgende:
Zero no Tsukaima is toch geen hentai?
Het is wel een kutanime verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |