Ja,he!!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik niet, als uiterlijk of reallife meetings oid niet ter sprake komt, denk ik er berhaupt niet aan. Maar een bekende FOK!ker () heeft zomaar zitten lurken! Ik voel me vereerd.
[..]
Hihi, leuk stukje.
Wat voor demografie is het?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:26 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben naar aanleiding van dit topic tijden terug aan Molester Man (manga) begonnen maar ik vind het eigenlijk erg saai. Maar ik ben al bij Chapter 4 en nou kan ik niet meer opgeven.
http://myanimelist.net/manga/46282/Chikan_Otokoquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat voor demografie is het?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/manga/46282/Chikan_Otoko
quote:Molester Man is mistaken for a stalker by Miss Understanding
Een doujin??interessantquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/manga/46282/Chikan_Otoko
Uh. Ik vind het vrij geslachtsneutraal? Ik weet het niet, vrij saai allemaalquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Een doujin??interessant
is het Shonen/Seinen of Josei/Shoujo?
Welcome to Japanese worker mentalityquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:32 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Uh. Ik vind het vrij geslachtsneutraal? Ik weet het niet, vrij saai allemaalIn elk geval geen actie of zoetsappige romance.
Doet me eigenlijk een beetje denken aan Welcome to the NHK.
Zet op je MALquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:37 schreef Arashimashou het volgende:
Misschien begin ik morgen eindelijk aan de 2012-2013 Yamato, hoewel Dakgoot me niet meer zou geloven.
Nah, dat doe ik pas als ik 'm daadwerkelijk heb gezien.quote:
Moetan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:39 schreef Smoofie het volgende:
Wat moet ik kijken, ik zit in een anime zwart gat
Kill a kill?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:39 schreef Smoofie het volgende:
Wat moet ik kijken, ik zit in een anime zwart gat
Jajaquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nah, dat doe ik pas als ik 'm daadwerkelijk heb gezien.
[..]
Moetan.
Ik kijk alleen completed animesquote:
Eiken! ?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kijk alleen completed animes, paar uitzonderingen zoals Uchuu kyoudai.
quote:
Alles wat op MAL minder is dan een 7.0 is echt puur crap, rekening houdend met hoe mensen raten.quote:
Eiken is halve hentai, maar net nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die heb ik al 2 jaar geleden gekeken ofzo.
Hentai is sowiesoquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Eiken is halve hentai, maar net niet
En dat weet ik toch niet!
neuhquote:
ach jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alles wat op MAL minder is dan een 7.0 is echt puur crap, rekening houdend met hoe mensen raten.
07-Ghost danquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hentai is sowieso.
De lijst van de beste user staat ook niet in de OP helaas..
Welquote:
Dat zei je een maand geleden ook al, en die maand daarvoor ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:37 schreef Arashimashou het volgende:
Misschien begin ik morgen eindelijk aan de 2012-2013 Yamato, hoewel Dakgoot me niet meer zou geloven.
Meeste al gezienquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
07-Ghost dan
Shakugan no Shana
Ben-To
Golden Boy
Mirai Nikki
Zero no Tsukaima
Bespaar jezelf de moeite.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:51 schreef Arashimashou het volgende:
Van Zero no Tsukaima moet ik nog altijd de laatste 8 eps oid kijken.
Volgens mij ben je niet de eerste die dat zegt...quote:
Dakgoot plsquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat zei je een maand geleden ook al, en die maand daarvoor ook
Uninhabited Planet Survive?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meeste al gezien.
Escaflowne is goed.
Eiken! is een ecchi(softcore ero) seriequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Eiken is halve hentai, maar net niet
En dat weet ik toch niet!
Welke ero/sukebe medium(en genres)?Ironisch genoeg is hentai juist een stopwoord in Japan zelf.In tegenstelling van wat wij Westerse mensen denken te weten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hentai is sowieso.
De lijst van de beste user staat ook niet in de OP helaas..
shotaconquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:16 schreef Dixon het volgende:
..Over Naruto
Ik had hier eigenlijk Donderdag moeten zijn, Maar man oh man, Wat was ik pissing dat er geen
aflevering was... De Manga was vorige week trouwens best te doen ( na een ONTZETTEND lange tijd)
Kijken er hier mensen ook naar Avatar The Legend of Korra? Wat een bazen episodes waren dat gister
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Wan is de man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ik vind de afleveringen waar Korra zelf niet in voor komt best goed te doen eigenlijk.quote:
Ik zeg toch ook halve hentai, geen hele hentai! En en en Escaflowne is heul geen shotaconquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Eiken! is een ecchi(softcore ero) serie
[..]
Welke ero/sukebe medium(en genres)?Ironisch genoeg is hentai juist een stopwoord in Japan zelf.In tegenstelling van wat wij Westerse mensen denken te weten.![]()
mangas?doujinshi?anime?games?artist cg?pictures?
[..]
shotacon
Dat zijn de enige goede idd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind de afleveringen waar Korra zelf niet in voor komt best goed te doen eigenlijk.
oh guttekequote:
Nederlandse versie zeker?quote:
Loliconquote:
Joh,zegt bijna iedereen!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind de afleveringen waar Korra zelf niet in voor komt best goed te doen eigenlijk.
ecchi is daarom de naam van genre(softcore ero)quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:02 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook halve hentai, geen hele hentai! En en en Escaflowne is heul geen shotacon![]()
oh fuckquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
ennuh arasu, azusa a shit
[ afbeelding ]
Ecchi is een beetje met je tieten schudden en upskirt pantsu, dit gaat veel verder dan ecchi!quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
ecchi is daarom de naam van genre
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nederlandse versie zeker?
Gainaxing+gag boobs tropesquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ecchi is een beetje met je tieten schudden en upskirt pantsu, dit gaat veel verder dan ecchi!
Engelstalig dan?quote:
Fake. Yui heeft altijd een maillot aan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
ennuh arasu, azusa a shit
[ afbeelding ]
Bedoel je lange sokken?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fake. Yui heeft altijd een maillot aan.
Korra is gewoonquote:
dan leeft ze gelukkig nogquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fake. Yui heeft altijd een maillot aan.
Dat huppelkutje dat Korra inspreekt Pip Watwashaarnaam past beter bij Korra dan Janet Varney.quote:
aang was de shit, korra is niksquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Korra is gewoon. Kutwijf is het, alleen maar gezeik en gejank. Season 1 waren die gasten nog een beetje veel aanwezig om dat op te vangen, nu niet
.
Hoe ziet het met die tweeling(man+vrouw)?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Korra is gewoon. Kutwijf is het, alleen maar gezeik en gejank. Season 1 waren die gasten nog een beetje veel aanwezig om dat op te vangen, nu niet
.
ahquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat huppelkutje dat Korra inspreekt Pip Watwashaarnaam past beter bij Korra dan Janet Varney.
Sexistquote:
Ik keek de legende van Aang voornamelijk voor Iroh, Sokka, Katara, Toph en de blauwe geest. Aang was ook best wel een irritant kutkinds soms.quote:
Maar Studio Pierrot doet Boek 2.quote:
Studio Pierrot?van o.a Bleach anime?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik keek de legende van Aang voornamelijk voor Iroh, Sokka, Katara, Toph en de blauwe geest. Aang was ook best wel een irritant kutkinds soms.
[..]
Maar Studio Pierrot doet Boek 2.
tuurlijk was hij dat maar het was veel vermakelijker dan korraquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik keek de legende van Aang voornamelijk voor Iroh, Sokka, Katara, Toph en de blauwe geest. Aang was ook best wel een irritant kutkinds soms.
Ga weg zuurnap.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:16 schreef Kyubey het volgende:
Zero no Tsukaima is toch geen hentai?
Het is wel een kutanime verder.
Idd. Die FLAK 88quote:
Ecchi en veel tsundere/yanderequote:Op zondag 20 oktober 2013 23:16 schreef Kyubey het volgende:
Zero no Tsukaima is toch geen hentai?
Het is wel een kutanime verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |