welke grap?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:53 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met mijn garpje?
De kwakkende banken!quote:
Heb je wel kalmerende pillen ingeslikt?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vind Log Horizon DATABASE, DATABASE, LIVI'N IN THE DATABASE, WOWOW beter dan SOA omdat er zowaar over de gevechten is nagedacht. Jullie zet.
nu hopen dat het wel zo blijft en niet zoals bij SAO dat de tweede helft een heel stuk minder isquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vind Log Horizon DATABASE, DATABASE, LIVI'N IN THE DATABASE, WOWOW beter dan SOA omdat er zowaar over de gevechten is nagedacht. Jullie zet.
welke serie??quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Deed je internet het niet toen Dakgeut en de rest van het internet de serie aan het hypen waren?
Log Horizon.quote:
Volgens mij zijn tentakels meer ontstaan door de pixels.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tja, voor tentakellanders doen ze best wel moeilijk op dat vlak.
Wat kwam eerder: De tentakel of de pixel?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Volgens mij zijn tentakels meer ontstaan door de pixels.
Is een wet uit 1905,mede mogelijk gemaakt door....christelijke missionarissen uit VS.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tja, voor tentakellanders doen ze best wel moeilijk op dat vlak.
10% van alles is met tentakelquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Volgens mij zijn tentakels meer ontstaan door de pixels.
Weet niet!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:16 schreef Xaryna het volgende:
Ik ging voor de garp eens kijken wie er allemaal mijn fobo gelurkt hebben (er staat echt niets in hoor), blijken daar mensen naar te kijkenWaarom ga je op iemands fobo kijken zonder aanleiding?
6 WTF Japanese Trends (You Can Blame on White Guys)quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat kwam eerder: De tentakel of de pixel?
Iedereen bekijkt iedereen's fobo. Even kijken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:16 schreef Xaryna het volgende:
Ik ging voor de garp eens kijken wie er allemaal mijn fobo gelurkt hebben (er staat echt niets in hoor), blijken daar mensen naar te kijkenWaarom ga je op iemands fobo kijken zonder aanleiding?
Je verwacht zeker Facebook toestanden?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Iedereen bekijkt iedereen's fobo. Even kijken.
Ik niet, als uiterlijk of reallife meetings oid niet ter sprake komt, denk ik er überhaupt niet aan. Maar een bekende FOK!ker (quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Iedereen bekijkt iedereen's fobo. Even kijken.
Hihi, leuk stukje.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Weet niet!
[..]
6 WTF Japanese Trends (You Can Blame on White Guys)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |