waaarom????quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
En van die bronnen in mijn vorige post zei dat het 'vrijwillig' is en niet wordt betaald.
Opnieuw en opnieuw moeten we die conclusie trekken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
die jappen sporen gewoon niet.
ik snap ook wel het hoge aantal zelfmoorden, wat ik mij wel afvraag : als wij dit kunnen zien, ziet die regering dit dan niet? of zijn ze zo traag met werkende regels te komen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:17 schreef MAHL het volgende:
Het wordt mij steeds duidelijker waarom veel jongeren in Japan het op een gegeven moment niet meer trekken en hikikomori worden
Dat is helemaal krankzinnig,zelfs de Foxconn 'slaven' zullen staken bij teveel onbetaald overwerk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
En van die bronnen in mijn vorige post zei dat het 'vrijwillig' is en niet wordt betaald.
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Peer pressure volgens mij, die jappen sporen gewoon niet.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Opnieuw en opnieuw moeten we die conclusie trekken.
Johquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:17 schreef MAHL het volgende:
Het wordt mij steeds duidelijker waarom veel jongeren in Japan het op een gegeven moment niet meer trekken en hikikomori worden
De manager hier is een kloteklapper die minder weet dan dat een "collega met meer bevoegdheden" zou moeten weten. Hoe dat daar zit weet ik niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar de overheid zit dus ook vol van dat soort volk. Is denk ik ook een stukje cultuur. Wij zijn mondig omdat dat in de aard en opvoeding ligt. De manager is hier een collega met meer bevoegdheden, geen onbenaderbare halfgod zoals daar.
Ik denk dat de regering dit ook ziet en daarom ook de regels (langzaamaan) probeert aan te passen, maar dat dit (nog) geen effect heeft. Als het zo diep geworteld zit in de cultuur dan verander je dat echt niet zomaar. Maar als die problemen met de jeugd en vergrijzing echt zo erg zijn, zullen ze wel moeten, al was het alleen maar om het krijgen van kinderen te stimuleren.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap ook wel het hoge aantal zelfmoorden, wat ik mij wel afvraag : als wij dit kunnen zien, ziet die regering dit dan niet? of zijn ze zo traag met werkende regels te komen?
Klopt,er is sprake van een extreme gehoorzame hirarchie.Even erg als een cultquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar de overheid zit dus ook vol van dat soort volk. Is denk ik ook een stukje cultuur. Wij zijn mondig omdat dat in de aard en opvoeding ligt. De manager is hier een collega met meer bevoegdheden, geen onbenaderbare halfgod zoals daar.
Trots,eer,hoogmoedig,schaamte ligt hoog in vaandel bij de Japanners(al helemaal als groep tegen een individueel),vraag maar aan de gasten van TepCo(beheerders van Fukushima kerncentrale,werden 2.5 jaar geleden al gewaarschuwd door iedereen dat het heel erg kan worden zonder hulp van buitenaf maar negeerde alles tot een paar weken terug).quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik denk dat de regering dit ook ziet en daarom ook de regels (langzaamaan) probeert aan te passen, maar dat dit (nog) geen effect heeft. Als het zo diep geworteld zit in de cultuur dan verander je dat echt niet zomaar. Maar als die problemen met de jeugd en vergrijzing echt zo erg zijn, zullen ze wel moeten, al was het alleen maar om het krijgen van kinderen te stimuleren.
Doe eens niet zo negatief over het land van rijstwijn en suikersnoepjes, suikersnoepje.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Klopt, er is sprake van een extreme gehoorzame hirarchie. Even erg als een cult
[..]
Trots,eer,hoogmoedig,schaamte ligt hoog in vaandel bij de Japanners(al helemaal als groep tegen een individueel),vraag maar aan de gasten van TepCo(beheerders van Fukushima kerncentrale,werden 2.5 jaar geleden al gewaarschuwd door iedereen dat het heel erg kan worden zonder hulp van buitenaf maar negeerde alles tot een paar weken terug).
Japan zit ondertussen al meer dan 21 jaar in crisis,om maar niet te spreken over onwetendheid/gebrek van de meest basis ICT-kennis(ze lopen voor 85%,zo 10-15 jaar achter).WTF is er met hun banksysteemstelsel trouwens?
Kan je geloven dat inwoners van 2e/3e wereldlanden meer basiskennis hebben dan een zogenaamd geavanceerde technologisch land?Ondanks beperkingen?
Ik ben nooit negatief over Japan geweest,in de exact 21 jaar en 9 maanden dat ik van ze hou. wel kritischquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Doe eens niet zo negatief over het land van rijstwijn en suikersnoepjes, suikersnoepje.
Is er trouwens iets mis met Japans bankstelsel? Ik heb nog nooit van kwakkende Japanse banken gehoord en Japan is een van de weinige grote economien (toegegeven de twee enige grotere economien doen het ook) die investeert in economische groei.
Overigens is het wel heel erg slecht gesteld met staatsbedrijf TepCo als ze kennis over de opslag van radioactieve isotopen uit het buitenland moeten inwinnen gezien de meest geavanceerde methode die we kennen momenteel het in een gat in de grond dumpen en hopen dat het niet in het grondwater terechtkomt.
lekker chattenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet ze een hartslag hebben?
faxen is beterquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Japan lijkt trouwens wat dat aangaat op Duitsland, in Japan wordt bijv. Vaker zakelijk gefaxt dan gemaild. Yahoo is daar de meest bezochte site volgens mij ook.
Technisch zwaar overschat.
Ik ook niet, banken met kwakjes, kom nouquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
...Ik heb nog nooit van kwakkende Japanse banken gehoord ...
Je kan niet 24/7 pinnen,zelfs niet aan de automaatquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ook niet, banken met kwakjes, kom nou
en ik denken dat ik het zwaar heb omdat ik deze week een keer 7 uur moet werken in mijn vakantiequote:Op zondag 20 oktober 2013 18:41 schreef Xaryna het volgende:
http://www.japantimes.co.(...)living/#.UmQHTPlmh8E
[..]![]()
En http://japandailypress.co(...)ids-per-day-2631212/
Het kan ergerquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
en ik denken dat ik het zwaar heb omdat ik deze week een keer 7 uur moet werken in mijn vakantie
Huh?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je kan niet 24/7 pinnen,zelfs niet aan de automaat
Een freudiaanse verschrijving. Ik bedoelde natuurlijk kwakkelende.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ook niet, banken met kwakjes, kom nou
Pinnen bij automaten is beperkt(kan alleen wanneer een geldbank kantoor open is),je moet dus cash betalen.quote:
Wat heeft dat te maken met mijn garpje?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Pinnen bij automaten is beperkt(kan alleen wanneer een geldbank kantoor open is),je moet dus cash betalen.
welke grap?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:53 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met mijn garpje?
De kwakkende banken!quote:
Heb je wel kalmerende pillen ingeslikt?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vind Log Horizon DATABASE, DATABASE, LIVI'N IN THE DATABASE, WOWOW beter dan SOA omdat er zowaar over de gevechten is nagedacht. Jullie zet.
nu hopen dat het wel zo blijft en niet zoals bij SAO dat de tweede helft een heel stuk minder isquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vind Log Horizon DATABASE, DATABASE, LIVI'N IN THE DATABASE, WOWOW beter dan SOA omdat er zowaar over de gevechten is nagedacht. Jullie zet.
welke serie??quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Deed je internet het niet toen Dakgeut en de rest van het internet de serie aan het hypen waren?
Log Horizon.quote:
Volgens mij zijn tentakels meer ontstaan door de pixels.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tja, voor tentakellanders doen ze best wel moeilijk op dat vlak.
Wat kwam eerder: De tentakel of de pixel?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Volgens mij zijn tentakels meer ontstaan door de pixels.
Is een wet uit 1905,mede mogelijk gemaakt door....christelijke missionarissen uit VS.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tja, voor tentakellanders doen ze best wel moeilijk op dat vlak.
10% van alles is met tentakelquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Volgens mij zijn tentakels meer ontstaan door de pixels.
Weet niet!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:16 schreef Xaryna het volgende:
Ik ging voor de garp eens kijken wie er allemaal mijn fobo gelurkt hebben (er staat echt niets in hoor), blijken daar mensen naar te kijkenWaarom ga je op iemands fobo kijken zonder aanleiding?
6 WTF Japanese Trends (You Can Blame on White Guys)quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat kwam eerder: De tentakel of de pixel?
Iedereen bekijkt iedereen's fobo. Even kijken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:16 schreef Xaryna het volgende:
Ik ging voor de garp eens kijken wie er allemaal mijn fobo gelurkt hebben (er staat echt niets in hoor), blijken daar mensen naar te kijkenWaarom ga je op iemands fobo kijken zonder aanleiding?
Je verwacht zeker Facebook toestanden?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Iedereen bekijkt iedereen's fobo. Even kijken.
Ik niet, als uiterlijk of reallife meetings oid niet ter sprake komt, denk ik er berhaupt niet aan. Maar een bekende FOK!ker (quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Iedereen bekijkt iedereen's fobo. Even kijken.
Hihi, leuk stukje.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Weet niet!
[..]
6 WTF Japanese Trends (You Can Blame on White Guys)
Ja,he!!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik niet, als uiterlijk of reallife meetings oid niet ter sprake komt, denk ik er berhaupt niet aan. Maar een bekende FOK!ker () heeft zomaar zitten lurken! Ik voel me vereerd.
[..]
Hihi, leuk stukje.
Wat voor demografie is het?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:26 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben naar aanleiding van dit topic tijden terug aan Molester Man (manga) begonnen maar ik vind het eigenlijk erg saai. Maar ik ben al bij Chapter 4 en nou kan ik niet meer opgeven.
http://myanimelist.net/manga/46282/Chikan_Otokoquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat voor demografie is het?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/manga/46282/Chikan_Otoko
quote:Molester Man is mistaken for a stalker by Miss Understanding
Een doujin??interessantquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/manga/46282/Chikan_Otoko
Uh. Ik vind het vrij geslachtsneutraal? Ik weet het niet, vrij saai allemaalquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Een doujin??interessant
is het Shonen/Seinen of Josei/Shoujo?
Welcome to Japanese worker mentalityquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:32 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Uh. Ik vind het vrij geslachtsneutraal? Ik weet het niet, vrij saai allemaalIn elk geval geen actie of zoetsappige romance.
Doet me eigenlijk een beetje denken aan Welcome to the NHK.
Zet op je MALquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:37 schreef Arashimashou het volgende:
Misschien begin ik morgen eindelijk aan de 2012-2013 Yamato, hoewel Dakgoot me niet meer zou geloven.
Nah, dat doe ik pas als ik 'm daadwerkelijk heb gezien.quote:
Moetan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:39 schreef Smoofie het volgende:
Wat moet ik kijken, ik zit in een anime zwart gat
Kill a kill?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:39 schreef Smoofie het volgende:
Wat moet ik kijken, ik zit in een anime zwart gat
Jajaquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nah, dat doe ik pas als ik 'm daadwerkelijk heb gezien.
[..]
Moetan.
Ik kijk alleen completed animesquote:
Eiken! ?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kijk alleen completed animes, paar uitzonderingen zoals Uchuu kyoudai.
quote:
Alles wat op MAL minder is dan een 7.0 is echt puur crap, rekening houdend met hoe mensen raten.quote:
Eiken is halve hentai, maar net nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die heb ik al 2 jaar geleden gekeken ofzo.
Hentai is sowiesoquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Eiken is halve hentai, maar net niet
En dat weet ik toch niet!
neuhquote:
ach jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alles wat op MAL minder is dan een 7.0 is echt puur crap, rekening houdend met hoe mensen raten.
07-Ghost danquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hentai is sowieso.
De lijst van de beste user staat ook niet in de OP helaas..
Welquote:
Dat zei je een maand geleden ook al, en die maand daarvoor ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:37 schreef Arashimashou het volgende:
Misschien begin ik morgen eindelijk aan de 2012-2013 Yamato, hoewel Dakgoot me niet meer zou geloven.
Meeste al gezienquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
07-Ghost dan
Shakugan no Shana
Ben-To
Golden Boy
Mirai Nikki
Zero no Tsukaima
Bespaar jezelf de moeite.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:51 schreef Arashimashou het volgende:
Van Zero no Tsukaima moet ik nog altijd de laatste 8 eps oid kijken.
Volgens mij ben je niet de eerste die dat zegt...quote:
Dakgoot plsquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat zei je een maand geleden ook al, en die maand daarvoor ook
Uninhabited Planet Survive?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meeste al gezien.
Escaflowne is goed.
Eiken! is een ecchi(softcore ero) seriequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Eiken is halve hentai, maar net niet
En dat weet ik toch niet!
Welke ero/sukebe medium(en genres)?Ironisch genoeg is hentai juist een stopwoord in Japan zelf.In tegenstelling van wat wij Westerse mensen denken te weten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hentai is sowieso.
De lijst van de beste user staat ook niet in de OP helaas..
shotaconquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:16 schreef Dixon het volgende:
..Over Naruto
Ik had hier eigenlijk Donderdag moeten zijn, Maar man oh man, Wat was ik pissing dat er geen
aflevering was... De Manga was vorige week trouwens best te doen ( na een ONTZETTEND lange tijd)
Kijken er hier mensen ook naar Avatar The Legend of Korra? Wat een bazen episodes waren dat gister
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Wan is de man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ik vind de afleveringen waar Korra zelf niet in voor komt best goed te doen eigenlijk.quote:
Ik zeg toch ook halve hentai, geen hele hentai! En en en Escaflowne is heul geen shotaconquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Eiken! is een ecchi(softcore ero) serie
[..]
Welke ero/sukebe medium(en genres)?Ironisch genoeg is hentai juist een stopwoord in Japan zelf.In tegenstelling van wat wij Westerse mensen denken te weten.![]()
mangas?doujinshi?anime?games?artist cg?pictures?
[..]
shotacon
Dat zijn de enige goede idd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind de afleveringen waar Korra zelf niet in voor komt best goed te doen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |