http://www.ntr.nl/html/nachtvandepopmuziek/quote:Zaterdag 19 oktober 2013 is er weer een nieuwe Nacht van de Popmuziek!
In de Nacht van de Popmuziek, ruim drie uur live op Nederland 3, biedt de NTR popliefhebbers bijzonder en vaak nog nooit vertoond archiefmateriaal. Alleen maar live registraties, ingeleid en van anekdotes voorzien door Matthijs van Nieuwkerk, Leo Blokhuis en verzamelaar Fenno Werkman.
Op het programma staan onder meer Rick James; Bonnie Raitt samen met Jackson Browne en Bryan Adams; Wings; een fantastisch zingende Al Green; gitarist Jan Akkerman met zijn band Brainbox tijdens een verloren gewaand concert, David Bowie in zijn Ziggy Stardust-tijd; de vocale soulgroep The Spinners; een eerbetoon aan Nirvana's album 'In Utero' dat dit jaar twintig jaar bestaat en soulzangeres Dinah Washington live in de Apollo Hall in 1951.
In de loop van de nacht komt ook de smaak en keuze van het publiek aan bod. Voorafgaand en tijdens de uitzending kan iedereen namelijk via deze site een verzoekje doen uit een lijst van 36.000 live-opnamen uit het archief van VJ en verzamelaar Fenno Werkman. Aanvragen met het mooiste verhaal achter het liedje komen in de uitzending.
Ook wordt het publiek tijdens de uitzending via het tweede scherm op live.ntr.nl actief bij het programma betrokken. Want er moeten harde noten gekraakt worden. Wordt het Guns 'n' Roses of Metallica? Van welke overleden artiest wil je wel weer eens een live-optreden zien? Via het tweede scherm kun je reageren en daarnaast veel achtergrondinformatie en extra videomateriaal bekijken.
Nee.quote:
Kun je al iets aanvragen? Ik kan wel een nummer aanvinken maar ik zie geen knopje submit of zo.quote:
Was best prima inderdaadquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste wat Elton John ooit heeft gedaan.
Estranged is wel een topnummer hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:04 schreef TUFKAL het volgende:
Guns n roses
Metallica >> Guns
Ook al zijn dit allebei kutnummers
Ik ben er nog niet over uit wat ik daarvan vindt. Alsof het een razende reporter betreft vanuit z'n zolderkamer met een niet bijster spannend nieuwtje.quote:
Tigerfeet?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
Ik kijk nog even fightnight. Als Mud komt dan heb ik dat aangevraagd![]()
Maar zal wel niet, die vraag ik elk jaar aan en wordt nooit gedraaid.
quote:
Ik dacht dat je film keek.quote:
Ik kijk Fightnight maar er was reclamequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat je film keek.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:16 schreef Rickario het volgende:
[..]
Die had een iets comfortabelere broek
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:21 schreef ValHallen het volgende:
Absoluut geen fan van Metallica, maar dit optreden is zo bruutStonden geloof ik meer dan een miljoen mensen
Fucking vette shit tochquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:21 schreef ValHallen het volgende:
Absoluut geen fan van Metallica, maar dit optreden is zo bruutStonden geloof ik meer dan een miljoen mensen
Ohnee, 'maar' 1.6miljoenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:21 schreef ValHallen het volgende:
Dit optreden is net na de val van het communisme, en Metallica was de eerste westerse band die in Moskou optrad.quote:
wat een rot stewardquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ohnee, 'maar' 1.6miljoen
Rod Steward: 3.5miljoen
maar 1 miljoen dus? Nice....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit optreden is net na de val van het communisme, en Metallica was de eerste westerse band die in Moskou optrad.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:25 schreef richolio het volgende:
3,5 miljoen mensen? Je zou maar achteraan staan
Mexico? Daar hebben ze altijd ziek grote concerten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:26 schreef Rickario het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik ga even bier halen. Blijven jullie hier staan?"
Rock in Rioquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mexico? Daar hebben ze altijd ziek grote concerten.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:26 schreef Rickario het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik ga even bier halen. Blijven jullie hier staan?"
Kick is van begin tot eind een goed album.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:30 schreef Rickario het volgende:
Tsja, was eigenlijk ook wel een goede band
Pijnlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:35 schreef ValHallen het volgende:
Ik ken iemand die zijn kaartje voor Nirvana verkocht omdat hij niet alleen wilde gaan. Paar maanden later was Kurt heengegaan.
Maar wel een verhaal voor het leven....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:35 schreef ValHallen het volgende:
Ik ken iemand die zijn kaartje voor Nirvana verkocht omdat hij niet alleen wilde gaan. Paar maanden later was Kurt heengegaan.
leuk grapje in de stijl van big2quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:36 schreef Rickario het volgende:
[..]
Van een kogel voel je weinig schijnt
En tijdens het heuken zie ik al voor me dat ze biertjes naar Normaal gaan catapulteren...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:39 schreef Rickario het volgende:
Ik zie het al voor me. Aan het eind van de avond zit de hele discotheek in de knoop
Jawel. Maar ik heb het idee dat ze toch elk jaar wel een beetje muziek uit dezelfde hoek draaien.quote:
Het is niet verrassend nee. Van mijn part doen ze een van die legendarische Joy Division-registraties.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik heb het idee dat ze toch elk jaar wel een beetje muziek uit dezelfde hoek draaien.
Ja echt POPmuziek is het niet, bijna Modern Klassiek...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik heb het idee dat ze toch elk jaar wel een beetje muziek uit dezelfde hoek draaien.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja echt POPmuziek is het niet, bijna Modern Klassiek...
Nou ja echt modern is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
wat wil jij horen dan?quote:
Ik vind dit ook niet veel trouwens.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Wax vindt niks leuk.
Ow nee had het over die foto van dat gezin.... Muziek nu kan ik even niet thuis brengen, maar het clipje past wel onder de Matisyahu die ik nu op heb staan. En dadelijk de ska versie van Dark Side of the Moon....quote:
Nee ik ook nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niet veel trouwens.
Ik heb er niets mee.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:15 schreef Karina het volgende:
Helemaal goed Mexicano![]()
Toffe muziek toch.
Foute 70's avond is wel leuk om er verkleed heen te gaan met vrienden, maar verder draai ik het niet veel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:15 schreef Karina het volgende:
Helemaal goed Mexicano![]()
Toffe muziek toch.
Michael Jacksons Off The Wall is wel een prima albumpje.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Zitten vast wel nummers bij die je wel leuk vindtEr zijn ook verschillende soorten disco.
Toch miste het net die Motown Sound.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Michael Jacksons Off The Wall is wel een prima albumpje.
Donna Summer is sowieso tof.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een goed nummer trouwens.
Dit nummer was z'n tijd ver vooruit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een goed nummer trouwens.
Dit was de eerste dance-muziek eigenlijk.quote:
Ik heb ooit nog een topic gemaakt over het ontstaan van disco, dit was niet het eerste.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was de eerste dance-muziek eigenlijk.
Die muziek is niks anders dan het allerbeste wat er al ooit gemaakt is gemixt in 1 goede dansbare plaat voor de massa....quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was de eerste dance-muziek eigenlijk.
Ligt eraan. Setting Sun is een fijne mix van Tomorrow Never Knows bijvoorbeeld.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die muziek is niks anders dan het allerbeste wat er al ooit gemaakt is gemixt in 1 goede dansbare plaat voor de massa....
Nee, bedoel het ook niet zo negatief. Je krijgt simpelweg geen massa aan het dansen op muziek uit de jaren 70, mix het goed met een fijne beat en jong en oud hebben de voetjes weer van de vloer. Jongeren vanwege de pakkende beat, oudjes omdat er iets herkenbaars inzit. Win/Winquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt eraan. Setting Sun is een fijne mix van Tomorrow Never Knows bijvoorbeeld.
Eerst tieten spotten met SR... al zijn de laatste alweer zo'n 6 jaar terug?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:25 schreef TLC het volgende:
En binnenkort weer topics vollullen als de Top 2000 bezig is
We worden steeds preutser wax, of MEN misschien.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eerst tieten spotten met SR... al zijn de laatste alweer zo'n 6 jaar terug?
136 topics dit jaar?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:25 schreef TLC het volgende:
En binnenkort weer topics vollullen als de Top 2000 bezig is
Zelfs mijn vrouw wilde niet in Eindhoven...en ik dacht er nog genoeg wodka erin te hebben gegooid...quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:27 schreef Karina het volgende:
[..]
We worden steeds preutser wax, of MEN misschien.
Had jij het toch kunnen doenquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zelfs mijn vrouw wilde niet in Eindhoven...en ik dacht er nog genoeg wodka erin te hebben gegooid...
Ze zouden me uitlachen met mijn AA...quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Had jij het toch kunnen doenManboobs.
En gezellig, waar zijn de dagen dat iedereen mee mocht doen op het podium... en de zaal niet danst omdat het moet van de Toppop regisseur, maar omdat je het wil.... Georgre Clinton en James Brown konden er ook wat van...feestjes bouwen.quote:
Vroeger had je weleens SoulTrain op tv. Dat was mooi. Wat je zegt: iedereen gewoon spontaan dansen. En inderdaad bij Toppop vroeger ook, als je het publiek nu ziet....quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
En gezellig, waar zijn de dagen dat iedereen mee mocht doen op het podium... en de zaal niet danst omdat het moet van de Toppop regisseur, maar omdat je het wil.... Georgre Clinton en James Brown konden er ook wat van...feestjes bouwen.
Ik dacht dat er stond aangegeven dat het programma tot 1.30 uur door zou gaan of iets in die richting.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:34 schreef waxmask het volgende:
Zappa....
Zijn we al bij de Z???
ZZtop en dan weer klaar?
In Cuba zie je het overal, en niet als touristtraps maar echt genieten van het dansen en muziek maken, soms op afval....quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger had je weleens SoulTrain op tv. Dat was mooi. Wat je zegt: iedereen gewoon spontaan dansen. En inderdaad bij Toppop vroeger ook, als je het publiek nu ziet....
George Clinton kan het nog steeds en, als je een lekker wijf bent, mag je ook nog altijd gezellig mee komen dansen op het podium.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
En gezellig, waar zijn de dagen dat iedereen mee mocht doen op het podium... en de zaal niet danst omdat het moet van de Toppop regisseur, maar omdat je het wil.... Georgre Clinton en James Brown konden er ook wat van...feestjes bouwen.
Dat wel. En dan ook hun bekendste hitje. Doe dan The Chain, geweldig nummer.quote:
Prachtig nummer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn ondertitel komt uit I am the Slime.
Misschien komt het nog, de keuze was tussen Bowie en Zappa. Die live-versie is niet heel goed, vind ik.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:38 schreef svann het volgende:
[..]
Prachtig nummer.
Had ik wel meer dan een flits van willen zien.
Dat roepen wij ook elk jaar... Dat het eens in de maand moet zijn.quote:
Mja eens in de maand zou leuk zijn, maar dan anderhalf, 2 uur max.quote:
Goedkoop programma en aardig wat kijkers, je zou denken dat het inderdaad vaker moet kunnen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat roepen wij ook elk jaar... Dat het eens in de maand moet zijn.
Zo ingewikkeld is het niet, beetje lullen en clipjes tussendoor.
Hehe moet hij wel zendtijd zien te krijgenquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:41 schreef n00b13 het volgende:
Daarom Karina. Regel jij ff met Danny dat Fok! dit gaat maken.
Digitale zendtijd is gratis!quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe moet hij wel zendtijd zien te krijgenEn een DJ en iemand die ouwehoert en eentje die op Wikipedia dingen opzoekt.
Ik heb gehoord dat die mafketel uit Eindhoven nog studio ruimte heeft en nog tijd heeft voor de presentatie... Het begint met een V en zijn lievelings kleur is oranje....quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe moet hij wel zendtijd zien te krijgenEn een DJ en iemand die ouwehoert en eentje die op Wikipedia dingen opzoekt.
Ja maar via internet kijken er volgens mij toch niet zoveel mensen heb ik het idee.quote:
Oh ja die halve garequote:Op zondag 20 oktober 2013 00:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die mafketel uit Eindhoven nog studio ruimte heeft en nog tijd heeft voor de presentatie... Het begint met een V en zijn lievelings kleur is oranje....
Arctic Monkeys?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:43 schreef n00b13 het volgende:
Glazen huis. Te veel nieuwe crap.
Dit is heldenmuziek.
Volgens mij laten ze straks ook wat van Zappa zien. Omdat de poll nu precies op 50/50 staat.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:49 schreef waxmask het volgende:
Tuurlijk wint Bowie, Zappa is minder toegankelijk, maar zeker niet minder.
Ok, dan MGMT, Chvrches, Editors? Aardige bands hoor. Ik vind dat 3fm een beter aanbod heeft dan Radio 2.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat is toch kutmuziek als je het afzet tegen dit alles?
Ze mogen best wel wat nieuwers laten zien. Niet dat ik dit niet goed vind, integendeel, maar er zijn ook mensen met ee andere smaak.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar een showman...iets wat Frank absoluut niet is. Liever achter de schermen....quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:50 schreef n00b13 het volgende:
Bowie toegankelijker
Ik vond Bowie eerst maar een vreemde vogel.
Er zijn hele goede bands in de 00's hoor. Muse, Radiohead, Interpol, Sun Kil Moon..quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze mogen best wel wat nieuwers laten zien. Niet dat ik dit niet goed vind, integendeel, maar er zijn ook mensen met ee andere smaak.
Absoluut niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Van mijn part laten ze een keertje de Spice girls of Back Street boys zien. Dat is toch ook popmuziek?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn hele goede bands in de 00's hoor. Muse, Radiohead, Interpol, Sun Kil Moon..
En ook heel veel wat nooit op de radio komt zoals bijvoorbeeld Infected Mushrooms mijn ontdekking van 2000 is tot nu toe.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn hele goede bands in de 00's hoor. Muse, Radiohead, Interpol, Sun Kil Moon..
Het heet de nacht van de popmuziek. Niet de nacht van de oude popmuziek.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:53 schreef n00b13 het volgende:
Maar nieuwerwetse shit hoor je altijd.
Het gaat om oude muziek. Puntje.
Boards of Canada.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
En ook heel veel wat nooit op de radio komt zoals bijvoorbeeld Infected Mushrooms mijn ontdekking van 2000 is tot nu toe.
Ik heb nog nooit Sun Kil Moon of My Bloody Valentine op de radio gehoordquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:53 schreef n00b13 het volgende:
Maar nieuwerwetse shit hoor je altijd.
Het gaat om oude muziek. Puntje.
Ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:55 schreef n00b13 het volgende:
De focus ligt op oud. Dat weet iedereen toch?
Ja maar wel oud op een bepaalde manier.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:55 schreef n00b13 het volgende:
De focus ligt op oud. Dat weet iedereen toch?
Ik vind dit discriminatiequote:Op zondag 20 oktober 2013 00:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik begin die vergelijking met zwarte piet nu wel te begrijpen ja...
Ze hebben wel kroeshaar ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik begin die vergelijking met zwarte piet nu wel te begrijpen ja...
quote:
Joy Division?quote:
Nee. Ik heb nog geen punk gehoord vandaag.quote:
Probot jonguhquote:
Hoewel ik geen naam kan noemen dacht ik van wel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog geen punk gehoord vandaag.
Nou ja Nirvana was punk voordat ze opgepoetst werden voor Nevermind.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hoewel ik geen naam kan noemen dacht ik van wel.
Helaas geen playlist op de site.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hoewel ik geen naam kan noemen dacht ik van wel.
Sonic Youths Silver was ook punk zeker, en Pixies Come on Pilgrim, en REM's Murmur?quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nou ja Nirvana was punk voordat ze opgepoetst werden voor Nevermind.
Voor het grungtijdperk noemde wij het wel zo, al weet ik dat er nuances zijn. En nee die waren niet zo punk als de sexpistols nee...quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sonic Youths Silver was ook punk zeker, en Pixies Come on Pilgrim, en REM's Murmur?
Ik vind New Wave geen punk en No Wave ook niet.. Punk was wel heel belangrijk voor allebei.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Voor het grungtijdperk noemde wij het wel zo, al weet ik dat er nuances zijn. En nee die waren niet zo punk als de sexpistols nee...
Zit er dicht tegenaan. Post-punk misschien eerder.quote:
Ja in mijn links vriendengroepje waren die hokjes er niet zo, maar ik snap wat je zegt. Daar werd ook Pantera, Biohazard, Fear factory, Bodycount, alice in Chains in de mix gegooid... Maar nooit een discusie gehad over wie in welk hokje paste....quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind New Wave geen punk en No Wave ook niet.. Punk was wel heel belangrijk voor allebei.
REM zit er wel dicht tegenaan ja
Boeit me ook niet zo verder.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja in mijn links vriendengroepje waren die hokjes er niet zo, maar ik snap wat je zegt. Daar werrd ook Pantera, Biohazard, Fear factory, Bodycount, alice in Chains in de mix gegooid... Maar nooit een discusie gehad over wie in welk hokje paste....
Kayleighquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:22 schreef waxmask het volgende:
Wel raar dat je altijd wel iets van Pink Floyd te zien krijgt maar eigenlijk nooit van Marrilion (met Fish). Thieving Magpie vind ik persoonlijk 1 van de beste live albums allertijden. En dan eens niet Kayleigh, maar iets anders.
Mijn Pa helemaal waus van Yes.... Genesis vooral met Peter Gabriel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kayleigh
Yes en oude Genesis zijn ook wel tof.
Oude Genesis jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mijn Pa helemaal waus van Yes.... Genesis vooral met Peter Gabriel.
Was dat vorig jaar ook niet zo?quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:35 schreef richolio het volgende:
50/50.. Hoe in hemelsnaam kan dat nou?
Heel amateuristisch ditquote:
kans op 50/50 is 1 op 50. Kans op 2 keer 50/50 is dus 1 op 502=250.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wat had jij dan gedacht?
2500 is dat danquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
kans op 50/50 is 1 op 50. Kans op 2 keer 50/50 is dus 1 op 502=250.
Nee ik bedoelde eerder wie had jij gedacht dat er zou winnenquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
kans op 50/50 is 1 op 50. Kans op 2 keer 50/50 is dus 1 op 502=250.
Is volgend jaar ook weer zo.quote:
quote:Zaterdag 18 oktober 2014 is er weer een nieuwe Nacht van de Popmuziek!
In de Nacht van de Popmuziek, ruim drie uur live op NPO 3, biedt de NTR popliefhebbers bijzonder en vaak nog nooit vertoond archiefmateriaal. Alleen maar live registraties, ingeleid en van anekdotes voorzien door Matthijs van Nieuwkerk, Leo Blokhuis en verzamelaar Fenno Werkman.
In de loop van de nacht komt ook de smaak en keuze van het publiek aan bod. Voorafgaand en tijdens de uitzending kan iedereen namelijk via deze site een verzoekje doen uit een lijst van 36.000 live-opnamen uit het archief van VJ en verzamelaar Fenno Werkman. Aanvragen met het mooiste verhaal achter het liedje komen in de uitzending.
Ook wordt het publiek tijdens de uitzending via het tweede scherm op live.ntr.nl actief bij het programma betrokken. Want er moeten harde noten gekraakt worden. Wordt het Guns 'n' Roses of Metallica? Van welke overleden artiest wil je wel weer eens een live-optreden zien? Via het tweede scherm kun je reageren en daarnaast veel achtergrondinformatie en extra videomateriaal bekijken.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:42 schreef richolio het volgende:
Maarja, Het glazen huis en Top 2000 komen binnenkort weer
Niets van wat nu wordt gepresenteerd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:10 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 vraagt zich af wat een guilty pleasure is
Matthijs probeerde het uit te leggen voor het begon, maar is daar niet echt in geslaagd...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:10 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 vraagt zich af wat een guilty pleasure is
Mariah tegenwoordig ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |