Joy Division?quote:
Nee. Ik heb nog geen punk gehoord vandaag.quote:
Probot jonguhquote:
Hoewel ik geen naam kan noemen dacht ik van wel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog geen punk gehoord vandaag.
Nou ja Nirvana was punk voordat ze opgepoetst werden voor Nevermind.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hoewel ik geen naam kan noemen dacht ik van wel.
Helaas geen playlist op de site.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hoewel ik geen naam kan noemen dacht ik van wel.
Sonic Youths Silver was ook punk zeker, en Pixies Come on Pilgrim, en REM's Murmur?quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nou ja Nirvana was punk voordat ze opgepoetst werden voor Nevermind.
Voor het grungtijdperk noemde wij het wel zo, al weet ik dat er nuances zijn. En nee die waren niet zo punk als de sexpistols nee...quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sonic Youths Silver was ook punk zeker, en Pixies Come on Pilgrim, en REM's Murmur?
Ik vind New Wave geen punk en No Wave ook niet.. Punk was wel heel belangrijk voor allebei.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Voor het grungtijdperk noemde wij het wel zo, al weet ik dat er nuances zijn. En nee die waren niet zo punk als de sexpistols nee...
Zit er dicht tegenaan. Post-punk misschien eerder.quote:
Ja in mijn links vriendengroepje waren die hokjes er niet zo, maar ik snap wat je zegt. Daar werd ook Pantera, Biohazard, Fear factory, Bodycount, alice in Chains in de mix gegooid... Maar nooit een discusie gehad over wie in welk hokje paste....quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind New Wave geen punk en No Wave ook niet.. Punk was wel heel belangrijk voor allebei.
REM zit er wel dicht tegenaan ja
Boeit me ook niet zo verder.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja in mijn links vriendengroepje waren die hokjes er niet zo, maar ik snap wat je zegt. Daar werrd ook Pantera, Biohazard, Fear factory, Bodycount, alice in Chains in de mix gegooid... Maar nooit een discusie gehad over wie in welk hokje paste....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |