Ow nee had het over die foto van dat gezin.... Muziek nu kan ik even niet thuis brengen, maar het clipje past wel onder de Matisyahu die ik nu op heb staan. En dadelijk de ska versie van Dark Side of the Moon....quote:
Nee ik ook nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niet veel trouwens.
Ik heb er niets mee.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:15 schreef Karina het volgende:
Helemaal goed Mexicano![]()
Toffe muziek toch.
Foute 70's avond is wel leuk om er verkleed heen te gaan met vrienden, maar verder draai ik het niet veel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:15 schreef Karina het volgende:
Helemaal goed Mexicano![]()
Toffe muziek toch.
Michael Jacksons Off The Wall is wel een prima albumpje.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Zitten vast wel nummers bij die je wel leuk vindtEr zijn ook verschillende soorten disco.
Toch miste het net die Motown Sound.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Michael Jacksons Off The Wall is wel een prima albumpje.
Donna Summer is sowieso tof.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een goed nummer trouwens.
Dit nummer was z'n tijd ver vooruit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een goed nummer trouwens.
Dit was de eerste dance-muziek eigenlijk.quote:
Ik heb ooit nog een topic gemaakt over het ontstaan van disco, dit was niet het eerste.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was de eerste dance-muziek eigenlijk.
Die muziek is niks anders dan het allerbeste wat er al ooit gemaakt is gemixt in 1 goede dansbare plaat voor de massa....quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was de eerste dance-muziek eigenlijk.
Ligt eraan. Setting Sun is een fijne mix van Tomorrow Never Knows bijvoorbeeld.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die muziek is niks anders dan het allerbeste wat er al ooit gemaakt is gemixt in 1 goede dansbare plaat voor de massa....
Nee, bedoel het ook niet zo negatief. Je krijgt simpelweg geen massa aan het dansen op muziek uit de jaren 70, mix het goed met een fijne beat en jong en oud hebben de voetjes weer van de vloer. Jongeren vanwege de pakkende beat, oudjes omdat er iets herkenbaars inzit. Win/Winquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt eraan. Setting Sun is een fijne mix van Tomorrow Never Knows bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |