wat een rot stewardquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ohnee, 'maar' 1.6miljoen
Rod Steward: 3.5miljoen
maar 1 miljoen dus? Nice....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit optreden is net na de val van het communisme, en Metallica was de eerste westerse band die in Moskou optrad.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:25 schreef richolio het volgende:
3,5 miljoen mensen? Je zou maar achteraan staan
Mexico? Daar hebben ze altijd ziek grote concerten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:26 schreef Rickario het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik ga even bier halen. Blijven jullie hier staan?"
Rock in Rioquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mexico? Daar hebben ze altijd ziek grote concerten.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:26 schreef Rickario het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik ga even bier halen. Blijven jullie hier staan?"
Kick is van begin tot eind een goed album.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:30 schreef Rickario het volgende:
Tsja, was eigenlijk ook wel een goede band
Pijnlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:35 schreef ValHallen het volgende:
Ik ken iemand die zijn kaartje voor Nirvana verkocht omdat hij niet alleen wilde gaan. Paar maanden later was Kurt heengegaan.
Maar wel een verhaal voor het leven....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:35 schreef ValHallen het volgende:
Ik ken iemand die zijn kaartje voor Nirvana verkocht omdat hij niet alleen wilde gaan. Paar maanden later was Kurt heengegaan.
leuk grapje in de stijl van big2quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:36 schreef Rickario het volgende:
[..]
Van een kogel voel je weinig schijnt
En tijdens het heuken zie ik al voor me dat ze biertjes naar Normaal gaan catapulteren...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:39 schreef Rickario het volgende:
Ik zie het al voor me. Aan het eind van de avond zit de hele discotheek in de knoop
Jawel. Maar ik heb het idee dat ze toch elk jaar wel een beetje muziek uit dezelfde hoek draaien.quote:
Het is niet verrassend nee. Van mijn part doen ze een van die legendarische Joy Division-registraties.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik heb het idee dat ze toch elk jaar wel een beetje muziek uit dezelfde hoek draaien.
Ja echt POPmuziek is het niet, bijna Modern Klassiek...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik heb het idee dat ze toch elk jaar wel een beetje muziek uit dezelfde hoek draaien.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja echt POPmuziek is het niet, bijna Modern Klassiek...
Nou ja echt modern is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
wat wil jij horen dan?quote:
Ik vind dit ook niet veel trouwens.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Wax vindt niks leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |