Prachtig nummer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn ondertitel komt uit I am the Slime.
Misschien komt het nog, de keuze was tussen Bowie en Zappa. Die live-versie is niet heel goed, vind ik.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:38 schreef svann het volgende:
[..]
Prachtig nummer.
Had ik wel meer dan een flits van willen zien.
Dat roepen wij ook elk jaar... Dat het eens in de maand moet zijn.quote:
Mja eens in de maand zou leuk zijn, maar dan anderhalf, 2 uur max.quote:
Goedkoop programma en aardig wat kijkers, je zou denken dat het inderdaad vaker moet kunnen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat roepen wij ook elk jaar... Dat het eens in de maand moet zijn.
Zo ingewikkeld is het niet, beetje lullen en clipjes tussendoor.
Hehe moet hij wel zendtijd zien te krijgenquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:41 schreef n00b13 het volgende:
Daarom Karina. Regel jij ff met Danny dat Fok! dit gaat maken.
Digitale zendtijd is gratis!quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe moet hij wel zendtijd zien te krijgenEn een DJ en iemand die ouwehoert en eentje die op Wikipedia dingen opzoekt.
Ik heb gehoord dat die mafketel uit Eindhoven nog studio ruimte heeft en nog tijd heeft voor de presentatie... Het begint met een V en zijn lievelings kleur is oranje....quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe moet hij wel zendtijd zien te krijgenEn een DJ en iemand die ouwehoert en eentje die op Wikipedia dingen opzoekt.
Ja maar via internet kijken er volgens mij toch niet zoveel mensen heb ik het idee.quote:
Oh ja die halve garequote:Op zondag 20 oktober 2013 00:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die mafketel uit Eindhoven nog studio ruimte heeft en nog tijd heeft voor de presentatie... Het begint met een V en zijn lievelings kleur is oranje....
Arctic Monkeys?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:43 schreef n00b13 het volgende:
Glazen huis. Te veel nieuwe crap.
Dit is heldenmuziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |