Eerst tieten spotten met SR... al zijn de laatste alweer zo'n 6 jaar terug?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:25 schreef TLC het volgende:
En binnenkort weer topics vollullen als de Top 2000 bezig is
We worden steeds preutser wax, of MEN misschien.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eerst tieten spotten met SR... al zijn de laatste alweer zo'n 6 jaar terug?
136 topics dit jaar?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:25 schreef TLC het volgende:
En binnenkort weer topics vollullen als de Top 2000 bezig is
Zelfs mijn vrouw wilde niet in Eindhoven...en ik dacht er nog genoeg wodka erin te hebben gegooid...quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:27 schreef Karina het volgende:
[..]
We worden steeds preutser wax, of MEN misschien.
Had jij het toch kunnen doenquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zelfs mijn vrouw wilde niet in Eindhoven...en ik dacht er nog genoeg wodka erin te hebben gegooid...
Ze zouden me uitlachen met mijn AA...quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Had jij het toch kunnen doenManboobs.
En gezellig, waar zijn de dagen dat iedereen mee mocht doen op het podium... en de zaal niet danst omdat het moet van de Toppop regisseur, maar omdat je het wil.... Georgre Clinton en James Brown konden er ook wat van...feestjes bouwen.quote:
Vroeger had je weleens SoulTrain op tv. Dat was mooi. Wat je zegt: iedereen gewoon spontaan dansen. En inderdaad bij Toppop vroeger ook, als je het publiek nu ziet....quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
En gezellig, waar zijn de dagen dat iedereen mee mocht doen op het podium... en de zaal niet danst omdat het moet van de Toppop regisseur, maar omdat je het wil.... Georgre Clinton en James Brown konden er ook wat van...feestjes bouwen.
Ik dacht dat er stond aangegeven dat het programma tot 1.30 uur door zou gaan of iets in die richting.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:34 schreef waxmask het volgende:
Zappa....
Zijn we al bij de Z???
ZZtop en dan weer klaar?
In Cuba zie je het overal, en niet als touristtraps maar echt genieten van het dansen en muziek maken, soms op afval....quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger had je weleens SoulTrain op tv. Dat was mooi. Wat je zegt: iedereen gewoon spontaan dansen. En inderdaad bij Toppop vroeger ook, als je het publiek nu ziet....
George Clinton kan het nog steeds en, als je een lekker wijf bent, mag je ook nog altijd gezellig mee komen dansen op het podium.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
En gezellig, waar zijn de dagen dat iedereen mee mocht doen op het podium... en de zaal niet danst omdat het moet van de Toppop regisseur, maar omdat je het wil.... Georgre Clinton en James Brown konden er ook wat van...feestjes bouwen.
Dat wel. En dan ook hun bekendste hitje. Doe dan The Chain, geweldig nummer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |