abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132300375
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:35 schreef Quito1 het volgende:

[..]

Kan iemand mij hier nog bij helpen?
Wat heb je zelf al gevonden op de officiele clubsites? Verder is het voor de meeste wedstrijden nooit echt een probleem om aan kaarten te komen. Vaak moet je je wel even registreren en dan kan je de kaartjes zo ophalen aan de kassa. Risicowedstrijden soms uitgezonderd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:40:51 #3
414552 PowerReal
Keep it positive
pi_132414933
Ik heb me sinds kort hier geregistreerd. En ik had een vraagje. Ik zou graag nog met een vriend naar een wedstrijd van Borussia Dortmund gaan. Het probleem is dat het moeilijk is om aan kaarten te komen.. Op de eigen site lukt amper.

Het goedkoopste wat ik op een site kon vinden, was van voetbalretour.nl. Daar kon je voor 85 op en neer met de bus naar Dortmund en de wedstrijd. Dit lijkt me op zich wel iets, omdat ik alleen voor de wedstrijd en de sfeer wil gaan. Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand andere manieren om aan kaarten te komen? Alvast bedankt!
pi_132468824
9 November staat op de planning, als beloning voor het hopelijk halen van mijn tentamenweek, een trip naar Londen. Ik wil graag met Megabus van Amsterdam naar Londen en daar de wedstrijd Crystal Palace - Everton bezoeken.
Heeft iemand ervaring met Megabus?
En heeft iemand een idee hoe ik aan kaarten kan komen, bijvoorbeeld bellen met de club?
pi_132475970
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:03 schreef GiertjeNL2013 het volgende:
9 November staat op de planning, als beloning voor het hopelijk halen van mijn tentamenweek, een trip naar Londen. Ik wil graag met Megabus van Amsterdam naar Londen en daar de wedstrijd Crystal Palace - Everton bezoeken.
Heeft iemand ervaring met Megabus?
En heeft iemand een idee hoe ik aan kaarten kan komen, bijvoorbeeld bellen met de club?
Je kan een membership kopen op de site voor 25 pond (dat bedrag kan je dan weer delen met je maten) en daarmee weer kaarten kopen. Neem voor de zekerheid nog even contact op met ze ofzo.

Ook hier geldt weer: de clubsites bieden vaak een prima uitleg. Kijk daar eerst op voordat je het hier vraagt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_132476859
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:40 schreef PowerReal het volgende:
Ik heb me sinds kort hier geregistreerd. En ik had een vraagje. Ik zou graag nog met een vriend naar een wedstrijd van Borussia Dortmund gaan. Het probleem is dat het moeilijk is om aan kaarten te komen.. Op de eigen site lukt amper.

Het goedkoopste wat ik op een site kon vinden, was van voetbalretour.nl. Daar kon je voor 85 op en neer met de bus naar Dortmund en de wedstrijd. Dit lijkt me op zich wel iets, omdat ik alleen voor de wedstrijd en de sfeer wil gaan. Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand andere manieren om aan kaarten te komen? Alvast bedankt!
Geen slechte prijs als het niet lukt via de officiële site. Ik ga zo'n 2x per jaar naar gladbach maar koop dan kaartjes via hun website. Als ze tegen een middenmoter spelen is daar nog wel aan te komen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_132477952
Wij willen met een groepje een weekendje clubhoppen in Londen. Clubs als Arsenal en Chelsea laten we liever links liggen. Dat is ons allemaal wat te commercieel. Waar heerst nog echt die authentieke voetbalsfeer bij clubs uit Londen in de PL, Championship of League 2?
pi_132477986
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Je kan een membership kopen op de site voor 25 pond (dat bedrag kan je dan weer delen met je maten) en daarmee weer kaarten kopen. Neem voor de zekerheid nog even contact op met ze ofzo.

Ook hier geldt weer: de clubsites bieden vaak een prima uitleg. Kijk daar eerst op voordat je het hier vraagt.
Had inderdaad het membership al gezien, is mij alleen net wat te duur. Ik ga met één iemand anders dus dan zou het 12,50 extra bovenop de toch al prijzige kaartjes zijn. Aangezien ik denk ik niet vaak meer terugkeer heb ik voor de rest niets meer aan dat membership ;). Dus als er andere suggesties zijn heeft dat toch mijn voorkeur!
pi_132479686
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 16:17 schreef Trebo het volgende:
Wij willen met een groepje een weekendje clubhoppen in Londen. Clubs als Arsenal en Chelsea laten we liever links liggen. Dat is ons allemaal wat te commercieel. Waar heerst nog echt die authentieke voetbalsfeer bij clubs uit Londen in de PL, Championship of League 2?
Ben in September naar Millwall - Leeds united geweest. Was een hele mooie ervaring. Aardig gevuld stadion met een vol uitvak (+- 3000 leeds supporters) en het schijnt nogal een beladen wedstrijd te zijn. Of de sfeer er altijd zo goed is durf ik dus niet te zeggen.
Qua tactiek zit je onder jupiler league niveau :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132480985
Over een paar uurjes naar Bayern München :)
* Verwijderd *
pi_132481043
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 16:58 schreef r1gg3d het volgende:

[..]

Ben in September naar Millwall - Leeds united geweest. Was een hele mooie ervaring. Aardig gevuld stadion met een vol uitvak (+- 3000 leeds supporters) en het schijnt nogal een beladen wedstrijd te zijn. Of de sfeer er altijd zo goed is durf ik dus niet te zeggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha was jij dat met dat topic over welke wedstrijd je wilde bezoeken in Londen? Mooi dat het zo goed is bevallen, was ook veruit de leukste wedstrijd die je kon kiezen.
pi_132481175
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:40 schreef Grifte het volgende:

[..]

Ha was jij dat met dat topic over welke wedstrijd je wilde bezoeken in Londen? Mooi dat het zo goed is bevallen, was ook veruit de leukste wedstrijd die je kon kiezen.
Yep! Geweldig om het hele stadion het "no one likes us we don't care" te horen zingen :)
pi_132481389
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 16:58 schreef r1gg3d het volgende:

[..]

SPOILER
Millwall is normaal echt geen klote aan. _O- Maar je had de goede pot uitgekozen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_132481938
Zondag op de tribune bij Benfica - Nacional Madeira. Wedstrijd heeft een feestelijk tintje omdat ze vieren dat het stadion 10 jaar bestaat.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 00:00:54 #15
414552 PowerReal
Keep it positive
pi_132499956
quote:
Geen slechte prijs als het niet lukt via de officiële site. Ik ga zo'n 2x per jaar naar gladbach maar koop dan kaartjes via hun website. Als ze tegen een middenmoter spelen is daar nog wel aan te komen.
Oow.. oke. En is gladbach een leuke club om naar toe te gaan? Ik had eens gekeken en qua kaarten etc valt allemaal wel mee. En misschien wel de moeite waard om te overwegen. Bedankt!

Iemand anders misschien nog tips voor Dortmund?
pi_132500659
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 00:00 schreef PowerReal het volgende:

[..]

Oow.. oke. En is gladbach een leuke club om naar toe te gaan? Ik had eens gekeken en qua kaarten etc valt allemaal wel mee. En misschien wel de moeite waard om te overwegen. Bedankt!
Zeker. Leuk stadion en momenteel spelen ze best goed voetbal.
Ik denk echter niet dat het zich kan meten met Dortmund want dat stadion met die gelbe wand schijnt toch wel indrukwekkend te zijn.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_132501841
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 00:00 schreef PowerReal het volgende:

[..]

Iemand anders misschien nog tips voor Dortmund?
Hun ticket-site eigenlijk continue in de gaten houden. Er wordt veel geannuleerd, maar de kaarten zijn dan ook gelijk binnen een paar minuten weer weg. Je moet er dus echt voor gaan zitten. Vorig zijn we er geweest tegen Hannover. Echt fantastisch.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 12:13:21 #18
414552 PowerReal
Keep it positive
pi_132508836
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 00:25 schreef eight het volgende:

[..]

Zeker. Leuk stadion en momenteel spelen ze best goed voetbal.
Ik denk echter niet dat het zich kan meten met Dortmund want dat stadion met die gelbe wand schijnt toch wel indrukwekkend te zijn.
Aah oke bedankt! Ik denk dat we eerst dit jaar nog naar een wedstrijd van Gladbach gaan en in 2014 kijken voor een wedstrijd van Dortmund.
Hoe zit het eigenlijk met parkeren bij het stadion van Gladbach? Ik ben denk ik wel van plan met de auto te gaan, omdat het vanuit hier maar een uur rijden is.
pi_132510104
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:13 schreef PowerReal het volgende:

[..]

Aah oke bedankt! Ik denk dat we eerst dit jaar nog naar een wedstrijd van Gladbach gaan en in 2014 kijken voor een wedstrijd van Dortmund.
Hoe zit het eigenlijk met parkeren bij het stadion van Gladbach? Ik ben denk ik wel van plan met de auto te gaan, omdat het vanuit hier maar een uur rijden is.
Wij gaan ook altijd met de auto. Als je op de parkeerplaats bij het stadion parkeert kost het iets van 10 euro, nadeel is wel de drukte na afloop. Gewoon ergens in de nabije wijk parkeren is natuurlijk ook een optie. Wij parkeren tegenwoordig bij een klein weilandje pal naast het stadion waar het zelfs gratis is en je ook weer vrij snel weg bent.

Wat je ook kiest ik zou sowieso op de autoweg bij gladbach de 2de afslag nemen (Monchengladbach-Holt) en dan ga je links de aachener strasse op. Kies je voor het veldje rij dan voorbij het stadion (rechts) en dan gelijk rechts: Am borussiapark straat in. Gewoon doorrijden naar achteren en daar is ergens dat veldje waar je kunt parkeren. Ze zijn het gebied daar nog wel altijd aan het ontwikkelen dus situaties kunnen inmiddels aangepast zijn.

Wil je voor zekerheid gaan dan kun je beter de parkeerborden volgen die vanaf de aachener strasse staan aangegeven. (1e straat voor het stadion rechts am Nordpark geloof ik)
pi_132510650
In Londen zou ik vooral West Ham en Tottenham aanraden als je premiership wil. Charlton en Fulham zijn rustigere clubs maar wel erg traditioneel, en Fulham heeft een prachtig oud stadion. En de echt leuke clubs zjin eigenlijk AFC Wimbledon (lees even hun historie vooraf), Watford, Leyton Orient (ga nu ze nog in hun oude stadion spelen) etc.

Zolang het niet Arsenal of Chelsea is zal de sfeer wel goed zijn.

Of Barnet want Edgar Davids.
pi_132514074
Heb eindelijk iemand in Londen kunnen vinden die kaartjes kan regelen voor Crystal Palace - Everton. Dus zonder de membership kosten, en met studentenkorting (studentenkaart altijd overal goed voor)!

Iemand tips voor eten in Londen, niet te duur maar wel lekker! hahah!
pi_132547255
Ik ben van plan om eind november / begin december een wedstrijdje in de premier league te gaan bekijken. Ik ben op zoek naar kaarten voor Manchester City - Tottenham (24-11), Tottenham - Manchester United (1-12), Manchester City - Swansea (1-12), Manchester United - Newcastle united (7-12), Manchester City - Arsenal (14-12), of Tottenham - Liverpool (15-12). Iemand enige connecties in Manchester of Londen die eventueel aan kaarten kan komen, of iemand met membership van een van bovenstaande clubs? Het zal lastig worden aangezien het aardige affiches zijn. Via de clubs zelf wordt ook lastig gezien het membership dat je nodig hebt en het beperkt aantal kaarten beschikbaar voor deze wedstrijden. Ik ben wel bereid een redelijk bedrag te betalen maar de prijzen bij de ticketbureaus zijn absurd.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:00:58 #23
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_132690831
Ik zit nu voor een jaartje in Derby voor mijn studie. Ik wil zoveel mogelijk stadions bezoeken in de East Midlands/Birmingham regio. Aanraders? Heb Derby County nu gehad en ga waarschijnlijk eind november naar Aston Villa.
pi_132692210
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:00 schreef JochemP het volgende:
Ik zit nu voor een jaartje in Derby voor mijn studie. Ik wil zoveel mogelijk stadions bezoeken in de East Midlands/Birmingham regio. Aanraders? Heb Derby County nu gehad en ga waarschijnlijk eind november naar Aston Villa.
The City Ground van Nottingham Forest en Molineux van Wolverhampton Wanderers.

Verder zit je nog in de buurt van Stoke City, Port Vale, Notts County, Leicester etc... http://www.myfootygrounds.co.uk/AreaMap.asp?view=ENGLAND

Als je wat meer info over die stadions te weten wilt komen moet je even http://www.footballgroundguide.com/ bezoeken, dan kan je zelf naar eigen smaak wat uitzoeken om te bezoeken.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:31:48 #25
246109 JochemP
pi_132695472
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:46 schreef Grifte het volgende:

[..]

Verder zit je nog in de buurt van Stoke City, Port Vale, Notts County, Leicester etc... http://www.myfootygrounds.co.uk/AreaMap.asp?view=ENGLAND

Als je wat meer info over die stadions te weten wilt komen moet je even http://www.footballgroundguide.com/ bezoeken, dan kan je zelf naar eigen smaak wat uitzoeken om te bezoeken.
Thanks :) Heb toevallig net een kaartje gekocht voor Forest - Blackpool as zaterdag.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:04:31 #26
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_132698477
leuke League Two clubs in de buurt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_132747857
Over 1,5 week naar Bochum tegen Keulen. Staanplaatsen tussen de Bochum fans. Is dat nog een wedstrijd met een speciaal tintje en is er ook nog wat sfeer? Ach, een kaartje was maar 8,50 euro dus heel erg kan het nooit worden. :P
  maandag 4 november 2013 @ 13:54:57 #28
379728 MrBigStar
sc Heerenveen
pi_132887507
Ik en 3 vrienden willen graag een wedstrijd bezoeken van 1. FC Koln, alleen bij het kaarten bestellen dien ik in te loggen.

Het probleem is: ik zie nergens de mogelijkheid een account te maken, en dus kan ik niet inloggen. Iemand hier enige ervaring mee, en mij kan zeggen hoe dit te doen?
pi_132888236
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:54 schreef MrBigStar het volgende:
Ik en 3 vrienden willen graag een wedstrijd bezoeken van 1. FC Koln, alleen bij het kaarten bestellen dien ik in te loggen.

Het probleem is: ik zie nergens de mogelijkheid een account te maken, en dus kan ik niet inloggen. Iemand hier enige ervaring mee, en mij kan zeggen hoe dit te doen?
Komt pas bij het afrekenen als je nog geen account hebt.
Dus eerst stoelen kiezen en dan krijg je daarna als het goed is de mogelijkheid om je aan te melden als nieuwe klant.

SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door tralalala op 04-11-2013 14:22:46 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 november 2013 @ 14:17:44 #30
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_132888246
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:54 schreef MrBigStar het volgende:

zo te zien loopt de kaartverkoop via http://www.eventimsports.de dus ik denk dat je daar een account moet maken.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 4 november 2013 @ 14:25:36 #31
379728 MrBigStar
sc Heerenveen
pi_132888511
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zo te zien loopt de kaartverkoop via http://www.eventimsports.de dus ik denk dat je daar een account moet maken.
Jaa hoe maak ik hier een account? het loopt inderdaad via eventimsports
  maandag 4 november 2013 @ 14:26:08 #32
379728 MrBigStar
sc Heerenveen
pi_132888539
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:17 schreef tralalala het volgende:

[..]

Komt pas bij het afrekenen als je nog geen account hebt.
Dus eerst stoelen kiezen en dan krijg je daarna als het goed is de mogelijkheid om je aan te melden als nieuwe klant.

SPOILER
Huh, hoe kom jij op dit scherm? Ik moet steeds via eventimsports
pi_132888681
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:26 schreef MrBigStar het volgende:

[..]

Huh, hoe kom jij op dit scherm? Ik moet steeds via eventimsports
Wat ik al zei...eerst tickets kiezen, dan Weiter zur Buchung en dan Gewahlte tickets buchen.
  maandag 4 november 2013 @ 14:35:22 #34
379728 MrBigStar
sc Heerenveen
pi_132888910
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:29 schreef tralalala het volgende:

[..]

Wat ik al zei...eerst tickets kiezen, dan Weiter zur Buchung en dan Gewahlte tickets buchen.
http://www.eventimsports.de/shop/35/home?&shopid=35 dus hier zit ik verkeerd?
pi_132891158
quote:
Nee, je kan toch op bestellen drukken. :P
pi_133146535
Ik heb een vraagje, Ik ga 4 december naar millwall - nottinghamforest heeft iemand nog aanraders zoals pubs etc bij millwall, verder ga ik nog naar fulham - tottenham ook hier zijn aanraders altijd welkom.
  maandag 11 november 2013 @ 15:46:09 #37
246109 JochemP
pi_133149697
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:04 schreef rubbereend het volgende:
leuke League Two clubs in de buurt
Welke raad jij aan? Burton Albion ga ik nog wel doen, stopt een bus voor de deur. Chesterfield en Mansfield leken me op het eerste gezicht niet zo bijzonder...

Vorige week bij Nottingham Forest geweest, leuke sfeer, saaie pot. Voor volgende week twijfel ik tussen Sheffield United en Notts County. Denk dat het Sheffield wordt :)
pi_133245965
Iemand wel eens naar Fulham geweest? Ik ben volgend weekend in Londen en zie nu dat Fulham-Swansea gespeeld word zaterdagmiddag.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_133246097
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:46 schreef Grifte het volgende:

[..]

Als je toch naar Forest gaat, loop dan even 250 meter door en bezoek ook het stadion van Notts County, Meadow Lane. Beide stadions slechts gescheiden door de rivier de Trent. Schitterend om te zien...

donderdag 14 november 2013 @ 13:07:18 #40
246109 JochemP
pi_133249296
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:05 schreef Fargo het volgende:

[..]

Als je toch naar Forest gaat, loop dan even 250 meter door en bezoek ook het stadion van Notts County, Meadow Lane. Beide stadions slechts gescheiden door de rivier de Trent. Schitterend om te zien...

[ afbeelding ]
Klopt, ik was ook even in de war toen ik 3 verschillende lichtmasten zag (de cricket ground ligt daar ook vlak achter :P) Notts County staat ook zeker nog op mijn lijstje :)
  maandag 18 november 2013 @ 15:39:26 #41
246109 JochemP
pi_133377649
Dit is verslavend :@

Afgelopen zaterdag bij Notts County - Wolves geweest. Dat was leuker dan verwacht door de Wolves die bijna 3000 man meehadden en een aardige attendance. Zojuist kaartje gekocht voor Sheffield Wednesday - Huddersfield as zaterdag :D
pi_133387030
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:39 schreef JochemP het volgende:
Dit is verslavend :@

Afgelopen zaterdag bij Notts County - Wolves geweest. Dat was leuker dan verwacht door de Wolves die bijna 3000 man meehadden en een aardige attendance. Zojuist kaartje gekocht voor Sheffield Wednesday - Huddersfield as zaterdag :D
Studeer je daar?

Tering, Notts County-Wolves :D Mooi stadion en club ook en dan Wolves als tegenstander _O_
U MAD?
  maandag 18 november 2013 @ 21:04:59 #43
246109 JochemP
pi_133390038
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 20:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Studeer je daar?

Tering, Notts County-Wolves :D Mooi stadion en club ook en dan Wolves als tegenstander _O_
Ja, in Derby :) Dus nu ik er toch ben maar zoveel mogelijk clubs af :P De Wolves hadden zowat de hele lange zijde gevuld, niet normaal voor een L1 club!
  zaterdag 23 november 2013 @ 13:48:12 #44
416583 37brambo
You can't buy our history
pi_133544090
Voor Liverpool kaarten kun je de kaarten en het hotel het beste regelen via "The Dutch Branch". Zie http://www.liverpoolsupporters.com/voetbalreis-liverpool-fc/ .Als je lid wordt dan kun je altijd goedkoop kaarten regelen en veel voordeel krijgen op horeca in Liverpool.

Echt een aanrader. Zelf ben ik vorige wedstrijd van Liverpool tegen Fulham gegaan en je bent zoveel goedkoper uit dan als je boekt bij een van de voetbalreis aanbieders. Scheelt echt honderden euro's.

[ Bericht 26% gewijzigd door 37brambo op 23-11-2013 13:50:48 (niet compleet) ]
Officiële Liverpool Supporters vereniging The Dutch Branch. Voor de beste deals als je Liverpool FC in actie wilt zien op Anfield Road,
  zaterdag 23 november 2013 @ 18:53:30 #45
246109 JochemP
pi_133550900
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 13:48 schreef 37brambo het volgende:
Voor Liverpool kaarten kun je de kaarten en het hotel het beste regelen via "The Dutch Branch". Zie http://www.liverpoolsupporters.com/voetbalreis-liverpool-fc/ .Als je lid wordt dan kun je altijd goedkoop kaarten regelen en veel voordeel krijgen op horeca in Liverpool.

Echt een aanrader. Zelf ben ik vorige wedstrijd van Liverpool tegen Fulham gegaan en je bent zoveel goedkoper uit dan als je boekt bij een van de voetbalreis aanbieders. Scheelt echt honderden euro's.
Spammers :')
pi_133552348
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 13:48 schreef 37brambo het volgende:

Voetbalreizen moet je gewoon zelf regelen. DAT scheelt je honderden euro's.
Mongolen die ¤ 150- aftikken voor een wedstrijd van Barca :')
U MAD?
  zaterdag 23 november 2013 @ 23:21:08 #47
246109 JochemP
pi_133560038
Vandaag bij Sheffield Wednesday - Huddersfield Town geweest. Wednesday was echt om te janken zo slecht :') De klassieker "He should be sacked in the morning" werd dan ook ingezet in de tweede helft, ik zou er wel geld op durven zetten dat Dave Jones de kerst niet haalt :P
pi_133595421
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Voetbalreizen moet je gewoon zelf regelen. DAT scheelt je honderden euro's.
Mongolen die ¤ 150- aftikken voor een wedstrijd van Barca :')
Dit. Hoewel Barca vaak ook al begint op 80 euro en dan zit je in de bezemkast ongeveer :P

Maar ik vind zoiets juist deel van de voorpret. Hotel kijken, vluchten kijken, kijken hoe je aan kaartjes komt voor de wedstrijd etc.

Dat gezegd hebbende heb ik wel ooit 125 afgetikt voor Ac Milan - Inter. Simpelweg omdat ik geen woord italiaans spreek, geen italianen ken en de kaarten voor niet-italianen zo goed als onmogelijk om te krijgen zijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_133599885
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:59 schreef kalinhos het volgende:
Iemand wel eens naar Fulham geweest? Ik ben volgend weekend in Londen en zie nu dat Fulham-Swansea gespeeld word zaterdagmiddag.
Yep. Fulham-Twente. Topdagje gehad. Heerlijk stadion en we hadden een eigen café,
The Eight Bells was dat..
pi_133600568
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:21 schreef JochemP het volgende:
Vandaag bij Sheffield Wednesday - Huddersfield Town geweest. Wednesday was echt om te janken zo slecht :') De klassieker "He should be sacked in the morning" werd dan ook ingezet in de tweede helft, ik zou er wel geld op durven zetten dat Dave Jones de kerst niet haalt :P
Haha ja dat gaat daar echt verschrikkelijk, wel een prachtig stadion. Waar ga je volgende week heen? Leeds neemt 7000 man mee naar Blackburn, maar dat ligt wel wat uit de buurt.
  maandag 25 november 2013 @ 14:16:38 #51
246109 JochemP
pi_133608144
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 09:18 schreef Grifte het volgende:

[..]

Haha ja dat gaat daar echt verschrikkelijk, wel een prachtig stadion. Waar ga je volgende week heen? Leeds neemt 7000 man mee naar Blackburn, maar dat ligt wel wat uit de buurt.
Dat is iets te ver uit de buurt ja, haha. Waarschijnlijk wordt het Aston Villa - Sunderland, als ik daar nog tickets voor kan krijgen. Thx voor de link, toffe site ook :)
  maandag 25 november 2013 @ 14:25:26 #52
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133608453
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:21 schreef kalinhos het volgende:
Dat gezegd hebbende heb ik wel ooit 125 afgetikt voor Ac Milan - Inter. Simpelweg omdat ik geen woord italiaans spreek, geen italianen ken en de kaarten voor niet-italianen zo goed als onmogelijk om te krijgen zijn.
Haha, wij landden paar jaar geleden om 19u op Bergamo, dag later was Juventus-Ajax. Een uur en drie kwartier na onze landing was Inter-Chelsea voor de CL, achtste finales. Wij met huurauto naar stadion gereden, auto ergens neergekwakt, naar stadion gerend. Was toen 20.40u, hoorden het gezang buiten al...Toen hebben we nog kaartjes van 150 euro p.s. voor 50 euro p.s. gekregen, kwamen in de 4e minuut binnen en toen scoorde Inter direct de 1-0. Alle tifosi vanuit de stoeltjes op 'ons' afrennen. :') Mooie ervaring.

Over paar weken zitten we er voor 24 euro, da's helemaal goedkoop.
Gourmetten of steengrillen?
pi_133611523
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, wij landden paar jaar geleden om 19u op Bergamo, dag later was Juventus-Ajax. Een uur en drie kwartier na onze landing was Inter-Chelsea voor de CL, achtste finales. Wij met huurauto naar stadion gereden, auto ergens neergekwakt, naar stadion gerend. Was toen 20.40u, hoorden het gezang buiten al...Toen hebben we nog kaartjes van 150 euro p.s. voor 50 euro p.s. gekregen, kwamen in de 4e minuut binnen en toen scoorde Inter direct de 1-0. Alle tifosi vanuit de stoeltjes op 'ons' afrennen. :') Mooie ervaring.

Over paar weken zitten we er voor 24 euro, da's helemaal goedkoop.
Dat is wel geniaal idd. Hoe heb je die 24 eu voor mekaar gekregen dan?

Ik ging nu ook met iemand die het liefst alles van tevoren goed geregeld heeft. Dus vandaar dat we nu via viagogo.nl de kaarten geregeld hadden. Ik moet er wel bij zeggen dat ik, toen ik er liep savonds voor de wedstrijd, ook wel blij was al kaarten te hebben want het was dusdanig druk en een chaos dat ik echt geen idee zou hebben waar of dat ik nog kaartjes kon krijgen. Tis anders dan in Engeland waar je op elke hoek van de straten voor het stadion wel gasten hebt die nog met tickets staan te zwaaien.

Overigens afgelopen weekend Fulham - Swansea geweest. Leuk om weer wat oude bekende spelers te zien (Stekelenburg, Vorm, Tiendalli, De Guzman) maar allejezus wat is dat Fulham een houthakkers-team :') Stadion is wel echt compact en sfeervol
  maandag 25 november 2013 @ 16:07:19 #54
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133611916
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:54 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Dat is wel geniaal idd. Hoe heb je die 24 eu voor mekaar gekregen dan?

quote:
AC Milan - Ajax / San Siro / Woensdag 11 December, 20:45 uur / UEFA Champions League / Prijs ¤ 24,70
Voor AC Milan-Ajax zijn voor Ajacieden bijna 5.000 kaarten beschikbaar in het uitvak. Dit maakt het de ideale kans om Ajax te steunen in deze cruciale wedstrijd. Support Ajax bij de ultieme ontknoping in de Champions League en beleef samen met alle andere Ajacieden een onvergetelijke ervaring in San Siro.
Ajax.nl :+
Gourmetten of steengrillen?
pi_133615671
Kijk das niet verkeerd.

Vrees alleen dat vliegtickets nu even boven mijn budget liggen.
  woensdag 27 november 2013 @ 09:09:37 #56
181274 mr-puta
This is a modern world.....
pi_133667778
Zaterdag naar Leverkusen - Nurnberg.
Iemand nog tips voor parkeren of kroegje in de buurt van het stadion?
  woensdag 27 november 2013 @ 14:52:21 #57
246109 JochemP
pi_133675787
Gister weer tickets geshopt :P Volgende week woensdag naar Derby County - Middlesbrough en zondag 15 december Aston Villa - Manchester United :)
pi_133878992
Dit weekend zit ik in London.

Arsenal - Everton is uitverkocht

kan ik ergens bij het stadion nog illegaal kaarten krijgen of is dat kansloos?
pi_133887089
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:09 schreef mr-puta het volgende:
Zaterdag naar Leverkusen - Nurnberg.
Iemand nog tips voor parkeren of kroegje in de buurt van het stadion?
Helaas zie ik dit bericht nu pas. In Bundesliga is parkeren bij B04 goed geregeld. Je zet je wagen neer op een parkeerplaats op een paar kilometer van het stadion en je stapt in een bus die je rechtstreeks nh stadion brengt.
U MAD?
  woensdag 4 december 2013 @ 08:26:38 #60
181274 mr-puta
This is a modern world.....
pi_133899726
Klopt,
was er zelf al achter gekomen.
Gewoon de boden pendelbus BayArena volgen en daar staan de bussen klaar inderdaad.
pi_133904302
Niet zo'n hele spectaculaire club dat Leverkusen... wel een prachtig stadion.
U MAD?
pi_133905137
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:22 schreef Schnorr het volgende:
Dit weekend zit ik in London.

Arsenal - Everton is uitverkocht

kan ik ergens bij het stadion nog illegaal kaarten krijgen of is dat kansloos?
Gaat wel lukken hoor. Gewoon wat rondlopen in de straatjes/toegangswegen richting het stadion en je hoort de verkopers gauw genoeg. Tenminste, dat was mijn ervaring 2 jaar geleden.
  woensdag 4 december 2013 @ 14:45:10 #63
246109 JochemP
pi_133909001
Zaterdag West Bromwich Albion - Norwich City. Even kijken of Fer het inderdaad zo goed doet :P Zondag is hier in de buurt in Chesterfield de finale van het dames onder 17 EK. Kaarten zijn 5 pond, als Engeland morgen de halve finale wint is dat misschien ook wel leuk vermaak :D
pi_133929728
Verslag van een vette trip naar Londen:
http://www.groundhopping.nl/index.php?topic=1454.0

Volgende week op naar San Siro voor Ajax - AC Milan!! Iemand nog tips wat we zeker niet moeten missen (behalve de wedstrijd ;) )?
pi_134127699
Ik ga binnenkort een wedstrijd in Hamburg bezoeken. Waarschijnlijk HSV - Mainz. Kaartjes zijn vrij goedkoop en in de vrije verkoop.

Twijfel nog een beetje tussen HSV en Bremen. Wedstrijd van Bremen is tegen Leverkusen. Als je voor sfeer gaat, wat raden jullie dan aan? HSV of Bremen?

Ik ga met drie vrienden en we willen de sfeer goed kunnen proeven welke plek in de Imtech arena raden jullie aan?
pi_134127953
Dan ga naar Sankt Pauli gek....
Als je echt voor de sfeer gaat is de keuze snel gemaakt, of moet je persé Bundesliga zien?
U MAD?
pi_134128071
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 20:26 schreef de_boswachter het volgende:
Als je echt voor de sfeer gaat is de keuze snel gemaakt, of moet je persé Bundesliga zien?
Probleem is dat ik de 21e ga. St Pauli is dan al uitverkocht.
pi_134134991
St. Pauli is de 20ste zie ik.

Als je echt twijfelt tussen Hamburger SV en Bremen zou ik voor laatstgenoemde gaan. Ben zelf alleen bij HSV geweest en dat vond ik erg tegenvallen qua sfeer. Ook qua wedstrijd is het minder dan bij Bremen.

Overigens zijn er de 21ste nog een aantal leuke wedstrijden, of ben je echt gebonden aan Hamburg / Bremen ?

Zelf ga ik de 22ste naar Dusseldorf - 1 FC Koln

U MAD?
pi_134135369
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
St. Pauli is de 20ste zie ik.

Als je echt twijfelt tussen Hamburger SV en Bremen zou ik voor laatstgenoemde gaan. Ben zelf alleen bij HSV geweest en dat vond ik erg tegenvallen qua sfeer. Ook qua wedstrijd is het minder dan bij Bremen.

Overigens zijn er de 21ste nog een aantal leuke wedstrijden, of ben je echt gebonden aan Hamburg / Bremen ?

Zelf ga ik de 22ste naar Dusseldorf - 1 FC Koln

[ afbeelding ]
Nee, ben niet gebonden. woon in het noordn, dus hsv en bremen zijn makkelijker t bereizen.
bremen speelt tegen leverkussen. welke wedstrijden zou je aanraden?
pi_135039785
Voor de geïnteresseerde, hier staan enkele verslagen

thevoltureontour.webs.com
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:45:06 #71
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_135042863
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 20:26 schreef de_boswachter het volgende:
Voor sfeer ga je niet naar Noord Duitsland....
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_135044029
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef XL het volgende:

[..]

Voor sfeer ga je niet naar Noord Duitsland....
Klopt, maar daar ging hij naartoe.
Kon hem slechts laten omrijden naar Borussia MG ;)
U MAD?
  zondag 5 januari 2014 @ 19:28:42 #73
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_135114177
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Klopt, maar daar ging hij naartoe.
Kon hem slechts laten omrijden naar Borussia MG ;)
Nürnberg supporters rijden ook 500 km enkele reis om Borussia te bezoeken 8-)
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_135203531
Iemand een idee waar ik tickets voor Real Madrid kan krijgen?
Verder iemand toevallig een leuk hotelletje?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:57:07 #75
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_135206278
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:07 schreef brambino12 het volgende:
Iemand een idee waar ik tickets voor Real Madrid kan krijgen?
Verder iemand toevallig een leuk hotelletje?
Real verkoopt toch niet zo vaak uit?
pi_135209692
Ik heb ze voor Real destijds (Real-Ajax, de 1e van het 8luik :P ) gewoon via google-translate via de spaanse realmadrid site gekocht. 60 euro 1e rij tussen de harde kern 8-)
pi_135235405
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:57 schreef XL het volgende:

[..]

Real verkoopt toch niet zo vaak uit?
?
Ik bedoelde of iemand weet waar ik de tickets kan krijgen..
pi_135235913
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:51 schreef brambino12 het volgende:

[..]

?
Ik bedoelde of iemand weet waar ik de tickets kan krijgen..
Stadionkassa
pi_135240508
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:02 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Stadionkassa
Ja dat is nogal gewaagd, om te hopen op een kaartje daar..
pi_135240970
De site :?
pi_135242440
google
U MAD?
pi_135244228
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:05 schreef brambino12 het volgende:

[..]

Ja dat is nogal gewaagd, om te hopen op een kaartje daar..
Daarom gaf ik 2 posts hierboven ook aan dat ik (dus jij kan dat dan ook) ze gewoon via de RM-site gekocht had. Zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_135273849
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:29 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Daarom gaf ik 2 posts hierboven ook aan dat ik (dus jij kan dat dan ook) ze gewoon via de RM-site gekocht had. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ik zie dat het inderdaad best makkelijk is! Bedankt voor de tip en ga het zeker zo doen, en als je ze hebt gekocht haal je ze daar gewoon op?
pi_135275525
Ja je krijgt volgens mij een nummer of een streepjescode. Deze laat je zien/voer je in bij een soort 'portals' bij het stadion en dan rollen je kaartjes er zo uit.
pi_136085128
Gisteren bij Harrogate Town - Ossett Albion in de West Riding County Cup geweest. Als je het dan toch over groundhoppen hebt, dat is pas cult. 4 pond entree, vies Engels eten en voetbal dat niet om aan te zien is.

5-1 werd het voor de thuisploeg.

Hoogtepunt was toch wel de 'ultra's' van Harrogate (knaapies van max 14 jaar) die te kakken werden gezet door hun 2 jaar oudere 'tegenstanders' van Ossett Albion...

[ Bericht 5% gewijzigd door Happel op 29-01-2014 18:07:20 ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_136113483
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:26 schreef Happel het volgende:
Gisteren bij Harrogate Town - Ossett Albion in de West Riding County Cup geweest. Als je het dan toch over groundhoppen hebt, dat is pas cult. 4 pond entree, vies Engels eten en voetbal dat niet om aan te zien is.

Hoogtepunt was toch wel de 'ultra's' van Harrogate (knaapies van max 14 jaar) die te kakken werden gezet door hun 2 jaar oudere 'tegenstanders' van Ossett Albion...
Vet, die oude statribunes achter de kools zien er goed uit. Pak je enkel die wedstrijd mee, of heb je er nog meer bij aangeplakt?
pi_136118060
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:24 schreef Grifte het volgende:

[..]

Vet, die oude statribunes achter de kools zien er goed uit. Pak je enkel die wedstrijd mee, of heb je er nog meer bij aangeplakt?
Enige mogelijkheid. Vlieg vrijdag weer terug. Moet weer naar Feyenoord hè
Elite
Tegen TTIP
pi_136143098
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:26 schreef Happel het volgende:

Vet.

Ik morgen naar Lierse SK - FC John van den Brom
U MAD?
pi_136154607
Ben van plan om in maart met een vriend een (lang) weekend Londen te doen en o.a. een Premier League wedstrijd te bezoeken, liefst Chelsea, Arsenal of Tottenham. Kaarten gewoon via de clubsite regelen is inderdaad de beste en goedkoopste optie, alleen hier heb ik verder geen ervaring mee. Dus nog effe wat vraagjes:
- Moet je je echt per se member maken of kun je ook wachten tot de begindatum van de "general sale"?
- Als je bijv. bij Tottenham kijkt heb je verschillende soorten memberships, welke is voor mensen die in het buitenland wonen die af en toe (1x per jaar of zo) een wedstrijd willen meepikken het makkelijkst? Lily White? Ik kan alleen niet goed vinden hoeveel tickets je p.p. dan als Lily White member kunt krijgen (maar misschien zoek ik ff niet goed genoeg :@ )
- Volgens mij kun je je voor Chelsea voor dit seizoen niet meer member maken, toch (it's now off sale staat er)? Dus die optie zou sowieso al afvallen?

Alvast bedankt voor de antwoorden (mits ze nuttig zijn :P ).
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_137057499
Gisteren naar Wolfsburg geweest. Vond het wel een aardig stadion. Het centrum was niks te beleven,ik denk dat voor VW autoliefhebber een grote aanrader.

Mijn foto`s
http://voetbalhopper.blog(...)ayer-leverkusen.html
  donderdag 27 februari 2014 @ 10:09:25 #91
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_137190940
Volgende week vrijdag vroeg in de ochtend vertrekken we met 20 man naar Burnley. Die zondag bezoeken we de uitwedstrijd Blackburn Bastards - Burnley. De wedstrijd van het jaar voor de Blackburn en Burnley fans. Lijkt me wel gaaf om een van die 4.500 uitsupporters te zijn.
Burnley thuis is altijd gezellig en Hull uit 2,5 jaar geleden was al super. Denk (hoop) dat dat toch zwaar overtroffen gaat worden volgende week zondag. ^O^ _O_

We hadden ook nog kaarten geregeld voor City - Aston Villa de dag ervoor, maar deze wedstrijd is verzet helaas. :'(
Misschien dan maar een andere wedstrijd meepikken die dag (Accrington Stanley FC, Blackpool of Leeds behoren tot de mogelijkheden).

De vlag is iig klaar. :P
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  donderdag 27 maart 2014 @ 08:47:50 #92
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138217549
Zit het een beetje mee, dan ga ik in april een vijftal wedstrijden in Engeland bezoeken, te weten:

Blackburn Rovers - Yeovil Town
Stockport county - Altrincham
Barnsley - Leeds United
Everton - Manchester United
Oldham Athletic - Coventry City

En heel misschien dat ik weer in Harrogate ben een week eerder voor de finale van de West County Riding Cup: Harrogate Town - Eccleshill United
Elite
Tegen TTIP
pi_138219703
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:47 schreef Happel het volgende:
Zit het een beetje mee, dan ga ik in april een vijftal wedstrijden in Engeland bezoeken, te weten:

Blackburn Rovers - Yeovil Town
Stockport county - Altrincham
Barnsley - Leeds United
Everton - Manchester United
Oldham Athletic - Coventry City

En heel misschien dat ik weer in Harrogate ben een week eerder voor de finale van de West County Riding Cup: Harrogate Town - Eccleshill United
Geen verkeerde potjes! Ik zat toevallige vorige week ook nog weer te kijken met een maatje van me, maar dit seizoen gaat helaas niet meer lukken. Alleen misschien binnenkort nog een wedstrijdje in Duitsland.
pi_138393380
Leuke Engelse potjes allemaal, veel plezier dan maar alvast.

Naar aanleiding van mijn eerste post (was niet op gereageerd, niet erg, ben er zelf uiteindelijk wel uitgekomen :) ), uiteindelijk was het Tottenham-Southampton van anderhalve week geleden geworden. :) Erg leuk weekend gehad.

Over anderhalve week ga ik met een vriend op de zondag naar Parijs-Roubaix. Overnachten in Doornik, en voor de avond ervoor hadden we de match Lille-Valenciennes in gedachten. Als het doorgaat, weet ik totaal niet wat ik ervan moet verwachten, maar ben wel benieuwd, ook omdat het een derby is. Franse voetbal spreekt me over het algemeen niet echt aan (maar goed, ken het alleen van TV), maar het lijkt ons wel een leuke avondvulling als je dan in de regio bent. :)
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:21:11 #95
246109 JochemP
pi_138404852
12 april Stoke City - Newcastle United, en de dag erop naar Wembley voor de halve finale FA Cup tussen Sheffield United en Hull City. Leuk laatste weekendje hier in de UK :D

EDIT: Overzichtje van wedstrijden die ik gezien heb/ga zien dit seizoen :)

[ Bericht 17% gewijzigd door JochemP op 01-04-2014 18:37:46 ]
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:42:45 #96
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138405476
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:21 schreef JochemP het volgende:
12 april Stoke City - Newcastle United, en de dag erop naar Wembley voor de halve finale FA Cup tussen Sheffield United en Hull City. Leuk laatste weekendje hier in de UK :D

EDIT: Overzichtje van wedstrijden die ik gezien heb/ga zien dit seizoen :)
[ afbeelding ]
Geweldig lijstje hoor, je hebt het ook prima getroffen met de oplevingen van Derby en Forest in jouw regio, alsmede de cup run van Sheffield United. En maar twee keer 0-0, ook geen slecht moyenne in zo'n lijst.

Leuke laatste wedstrijden ook. Barnsley - Brighton is geen topaffiche, maar Oakwell lijkt me een prachtig stadion, met die oude Main Stand.
pi_138413030
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:28 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Leuke Engelse potjes allemaal, veel plezier dan maar alvast.

Naar aanleiding van mijn eerste post (was niet op gereageerd, niet erg, ben er zelf uiteindelijk wel uitgekomen :) ), uiteindelijk was het Tottenham-Southampton van anderhalve week geleden geworden. :) Erg leuk weekend gehad.

Over anderhalve week ga ik met een vriend op de zondag naar Parijs-Roubaix. Overnachten in Doornik, en voor de avond ervoor hadden we de match Lille-Valenciennes in gedachten. Als het doorgaat, weet ik totaal niet wat ik ervan moet verwachten, maar ben wel benieuwd, ook omdat het een derby is. Franse voetbal spreekt me over het algemeen niet echt aan (maar goed, ken het alleen van TV), maar het lijkt ons wel een leuke avondvulling als je dan in de regio bent. :)
En dan 90 minuten lang Frans om je heen horen en overal Fransen. Moet er niet aan denken :')
  woensdag 2 april 2014 @ 15:41:12 #98
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_138437450
Ik ben op dit moment aan het werk in Rio de Janeiro , voor een dag of 10.

Vanavond speelt Botafogo tegen Union Espanola voor de Copa de Libertadores en daar ga ik dus maar eens naar toe :) .

Ze spelen niet in hun eigen stadion (die is schijnbaar een jaar dicht) maar in het mooie en grote Maracana stadion. Het stadion waar ook de WK wedstrijden hier gespeeld gaan worden.

Hopelijk wordt het een beetje druk en kan ik binnenkort wat foto's plaatsen.

Amsterdam + Boekel = werelds...
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 15:44:55 #99
9859 crew  Karina
Woman
pi_138437563
Leuk joh! Ben benieuwd naar de foto's.

En hoi ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 2 april 2014 @ 21:44:55 #100
246109 JochemP
pi_138452146
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:42 schreef Grifte het volgende:

[..]

Geweldig lijstje hoor, je hebt het ook prima getroffen met de oplevingen van Derby en Forest in jouw regio, alsmede de cup run van Sheffield United. En maar twee keer 0-0, ook geen slecht moyenne in zo'n lijst.

Leuke laatste wedstrijden ook. Barnsley - Brighton is geen topaffiche, maar Oakwell lijkt me een prachtig stadion, met die oude Main Stand.
Thanks :) Ja, eigenlijk kwam ik er gisteren pas achter dat Barnsley best leuk is om te bezoeken. Heb het geen moment overwogen maar had nog niks voor 5 april en zag dat ze een mooie hoofdtribune hebben. Daarnaast waren de kaarten niet duur, is het 'maar' een uurtje met de trein en ligt het stadion vlak naast het station :P
pi_138463537
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:27 schreef kalinhos het volgende:

[..]

En dan 90 minuten lang Frans om je heen horen en overal Fransen. Moet er niet aan denken :')
Idd kuttaaltje, maja vaak genoeg 2 tot 3 weken gekampeerd vroeger in Frankrijk, dus dit moet ook nog wel nét lukken. ;)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 20:54:45 #102
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139920164
Hierbij wat foto's van de Paastrip naar de Engelse zuidkust.

AFC Bournemouth - Sheffield Wednesday 2-4
Portsmouth FC - Bristol Rovers 3-2

Omdat het een stuk of 15 foto's zijn met wat tekst heb ik hem in een spoilert gezet:

SPOILER
pi_139921483
Mooi man! Maar je vrouwelijke fans en ik willen ook graag selfies!
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:18:03 #104
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139925612
Waarom geen foto van jezelf in zwembroek?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 13 mei 2014 @ 22:58:03 #105
9859 crew  Karina
Woman
pi_139928850
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Liefst een gele natuurlijk ;)

Maar leuke foto's hoor Grifte.
niet zo tof doen
pi_139934830
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Als je weigert jezelf in je blote bast te laten zien hoor je er duidelijk niet echt bij.
  woensdag 14 mei 2014 @ 02:33:23 #107
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139934940
Lijkt mij ook wel tof om zo'n tripje te maken naar Engeland.

Zou wel eens naar Southampton willen opzich.
Oh.
pi_139943943
Heel mooi! Die uitverkochte uitvakken in de Championship zijn altijd zo mooi om te zien.
pi_142804967
19 tm 21 september naar Londen!

QPR / Spurs / West Ham (tegen Liverpool) spelen thuis en in de Championship Fulham en Millwall...

Iemand tips? Millwall lijkt me wel baas :)
  maandag 28 juli 2014 @ 10:29:22 #110
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142805082
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:23 schreef v0lt026 het volgende:

QPR / Spurs / West Ham (tegen Liverpool) spelen thuis en in de Championship Fulham en Millwall...

Brentford. Laatste seizoen in dat stadion. En die is echt cult. Op elke hoek een pub.
Elite
Tegen TTIP
pi_142807588
Fulham en Millwall moet makkelijk te doen zijn qua kaarten.
Spurs en West Ham (zeker tegen Liverpool) wordt heel lastig.

Ik zou van alle clubs die je voorstelt voor Fulham gaan.
pi_142920618
In oktober naar Gala - Fener in Istanbul. Daarnaast in september Tsjechië - Nederland in Praag. Wellicht dat er een paar andere wedstrijden nog tussen komen.
pi_142920751
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Brentford. Laatste seizoen in dat stadion. En die is echt cult. Op elke hoek een pub.
Dit.
U MAD?
pi_142920830
quote:

[..]

Brentford idd _O_

Zeker 10 jaar terug voor mij!
pi_142923593
quote:

[..]

Dat wist ik niet. Heb ik direct dus sowieso nog 1 doel voor aankomend seizoen :)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 22:26:08 #116
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_143244187
Iemand ervaring met franse wedstrijd bezoeken? Montpellier ben ik volgende week maar kan je daar gewoon tickets halen of iets aan de balie?
Koekoek
pi_143245937
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:26 schreef Massief het volgende:
Iemand ervaring met franse wedstrijd bezoeken? Montpellier ben ik volgende week maar kan je daar gewoon tickets halen of iets aan de balie?
Alleen bij Metz geweest twee jaar geleden. Speelden ze nog National. Mooi stadion, leuke stad en fanatieke supporters. Kocht toen tickets gewoon aan de kassa.
U MAD?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 23:49:03 #118
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_143247125
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Alleen bij Metz geweest twee jaar geleden. Speelden ze nog National. Mooi stadion, leuke stad en fanatieke supporters. Kocht toen tickets gewoon aan de kassa.
Toevallig moeten ze dan tegen metz, 23 augustus.
Koekoek
pi_143407984
Einde van de maand naar Aston Villa - Hull en Wolverhampton Wanderers - Blackburn Rovers
Elite
Tegen TTIP
pi_143408339
Nog nooit bij Wolverhampton geweest, maar de verhalen die ik ken over dat stadion zijn geweldig.
U MAD?
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:17:47 #121
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_143408503
Wij willen met een groepje van ongeveer 6/7 man begin jan. 2015 een wedstrijdje bezoeken in Engeland.
Heb me redelijk verdiept over hoe en wat met hat aanschaffen van kaarten e.d. dus dat zal wel goed komen.

Maar welke teams (liefst PL) zijn echt het bezoeken waard, kwa sfeer enzo. Heb namelijk van wat vrienden/ kennissen gehoord dat de sfeer bij Chelsea, Arsenal, Tot. Hot, Everton minder is dan bij bijvoorbeeld Aston Villa, Newcastle......

Iemand tips ??
pi_143408924
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:17 schreef begaaierd het volgende:
Wij willen met een groepje van ongeveer 6/7 man begin jan. 2015 een wedstrijdje bezoeken in Engeland.
Heb me redelijk verdiept over hoe en wat met hat aanschaffen van kaarten e.d. dus dat zal wel goed komen.

Maar welke teams (liefst PL) zijn echt het bezoeken waard, kwa sfeer enzo. Heb namelijk van wat vrienden/ kennissen gehoord dat de sfeer bij Chelsea, Arsenal, Tot. Hot, Everton minder is dan bij bijvoorbeeld Aston Villa, Newcastle......

Iemand tips ??
Naar Everton zal je alleen al moeten vanwege het stadion. Fuck die sfeer.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Nog nooit bij Wolverhampton geweest, maar de verhalen die ik ken over dat stadion zijn geweldig.
Ben benieuwd. Lijkt me wel de moeite waard.
Elite
Tegen TTIP
pi_143409680
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:12 schreef Ludacriss het volgende:
In oktober naar Gala - Fener in Istanbul. Daarnaast in september Tsjechië - Nederland in Praag. Wellicht dat er een paar andere wedstrijden nog tussen komen.
Hoe kom je aan kaarten voor zo'n Turkse wedstrijd? Ben ooit op de gok naar Besiktas - Fener geweest maar had geen kaartje.. bij het stadion wilde een Turk me wel een kaartje verkopen voor 500.000 turkse lira's.. zo'n 500 euro geloof ik. Tsja, zo graag wilde ik die Turken ook weer niet zien voetballen.. :')
pi_143409717
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:26 schreef Massief het volgende:
Ooit naar PSG geweest en toen kon je heel makkelijk een kaartje kopen in de fanshop op de Champs Elysee.. alleen waren ze toen nog niet opgekocht door die sjeik, tegenwoordig zit het vol met gloryhunters en zal het wel lastiger zijn om een kaartje te krijgen.. denk ik.
pi_143419264
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:17 schreef begaaierd het volgende:

Iemand tips ??
Afgelopen winter bij Everton geweest. Niks mis met de sfeer.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hoe kom je aan kaarten voor zo'n Turkse wedstrijd? Ben ooit op de gok naar Besiktas - Fener geweest maar had geen kaartje.. bij het stadion wilde een Turk me wel een kaartje verkopen voor 500.000 turkse lira's.. zo'n 500 euro geloof ik. Tsja, zo graag wilde ik die Turken ook weer niet zien voetballen.. :')
In Turkije hebben ze sinds kort een clubcard achtig iets ingevoerd. Schijnt hierdoor veel moeilijker te zijn om aan kaarten te komen.

Ik heb gister de wedstrijd tussen Borussia Dortmund en Bayern München voor de Supercup bezocht. Apart om te ervaren dat iedereen gewoon door elkaar loopt (Dortmund en Bayern supporters) en samen staat te pilsen voor de wedstrijd. Prachtige sfeer in het stadion en een vermakelijke wedstrijd gezien. Zat achter het doel schuin boven het uitvak en keek heel de wedstrijd tegen die(?) Gelbe Wand aan. Die kunnen flink tekeer gaan _O_.
Dortmund stond al lang op m'n lijstje en ben blij dat ik een wedstrijd heb kunnen bezoeken. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor elke liefhebber.

[ Bericht 46% gewijzigd door Maastoren op 14-08-2014 17:54:05 ]
pi_143423240
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:47 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Afgelopen winter bij Everton geweest. Niks mis met de sfeer.

[..]

In Turkije hebben ze sinds kort een clubcard achtig iets ingevoerd. Schijnt hierdoor veel moeilijker te zijn om aan kaarten te komen.

Ik heb gister de wedstrijd tussen Borussia Dortmund en Bayern München voor de Supercup bezocht. Apart om te ervaren dat iedereen gewoon door elkaar loopt (Dortmund en Bayern supporters) en samen staat te pilsen voor de wedstrijd. Prachtige sfeer in het stadion en een vermakelijke wedstrijd gezien. Zat achter het doel schuin boven het uitvak en keek heel de wedstrijd tegen die(?) Gelbe Wand aan. Die kunnen flink tekeer gaan _O_.
Dortmund stond al lang op m'n lijstje en ben blij dat ik een wedstrijd heb kunnen bezoeken. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor elke liefhebber.
Hoe ben je aan kaarten voor dortmund gekomen?
pi_143428931
Zit er over te denken om in november/december eens richting Newcastle te gaan. Zoals ik het hier lees kan je beter gewoon zelf alles regelen i.p.v. een voetbalreis te boeken?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_143429293
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zit er over te denken om in november/december eens richting Newcastle te gaan. Zoals ik het hier lees kan je beter gewoon zelf alles regelen i.p.v. een voetbalreis te boeken?
Voor Newcastle zijn er bijna altijd kaarten. Voor wedstrijd tegen City waren twee weken geleden in ieder geval nog kaarten beschikbaar.
Maak een account aan, koop kaarten met creditcard en laat ze opsturen.
Boek een bootreis of vliegticket. Hotelletje erbij.
Minimale besparing van 50% op die te dure voetbalreizen.
Alleen wat meer moeite doen he.... Het is maar wat je er voor over hebt.
U MAD?
pi_143429414
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Voor Newcastle zijn er bijna altijd kaarten. Voor wedstrijd tegen City waren twee weken geleden in ieder geval nog kaarten beschikbaar.
Maak een account aan, koop kaarten met creditcard en laat ze opsturen.
Boek een bootreis of vliegticket. Hotelletje erbij.
Minimale besparing van 50% op die te dure voetbalreizen.
Alleen wat meer moeite doen he.... Het is maar wat je er voor over hebt.
Mooi ^O^ van het weekend dan maar ff alles proberen te gaan regelen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_143429422
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:03 schreef mrbombastic het volgende:

[..]

Hoe ben je aan kaarten voor dortmund gekomen?
Via de website van Dortmund.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 22:05:08 #131
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143429424
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:23 schreef v0lt026 het volgende:

Afgelopen zaterdag bij Millwall-Leeds United geweest. Dat was tof ^O^
F means you're fucked
pi_143429480
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Mooi ^O^ van het weekend dan maar ff alles proberen te gaan regelen.
Met een creditcard (kan ook prepaid mastercard zijn) kom je al een heel eind.
Alleen zijn tickets pas maand van te voren beschikbaar meestal.
U MAD?
  Moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 22:21:29 #133
9859 crew  Karina
Woman
pi_143430084
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:47 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb gister de wedstrijd tussen Borussia Dortmund en Bayern München voor de Supercup bezocht. Apart om te ervaren dat iedereen gewoon door elkaar loopt (Dortmund en Bayern supporters) en samen staat te pilsen voor de wedstrijd. Prachtige sfeer in het stadion en een vermakelijke wedstrijd gezien. Zat achter het doel schuin boven het uitvak en keek heel de wedstrijd tegen die(?) Gelbe Wand aan. Die kunnen flink tekeer gaan .

Heb je meegezongen :D
niet zo tof doen
pi_143430559
quote:
ik zou echt nooit naar newcastle gaan

maar dat is persoonlijk denk ik
Groot fan van User Wotte
pi_143430791
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Vertel
pi_143431807
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]

:') want?
U MAD?
pi_143431841
quote:
99s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:21 schreef Karina het volgende:

[..]

Heb je meegezongen :D
Haha nee. Ik ben niet zo goed op de hoogte van het repertoire ;)
  Moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 23:03:25 #138
9859 crew  Karina
Woman
pi_143431869
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:02 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Haha nee. Ik ben niet zo goed op de hoogte van het repertoire ;)
Ik ook niet hoor, maar dat ene wat ze zongen wat zo grappig: Wir ziehen die Bayern die Lederhosen aus _O-
niet zo tof doen
pi_143431922
quote:
Kan ik je alleen Newcastle - Sunderland aanraden.
Elite
Tegen TTIP
pi_143433294
Ik was ook bij de supercup Dortmund- Bayern. Ga zelf wel zo'n 6 a 7 keer per jaar naar Dortmund. Beste supporters van Europa.
pi_143434201
Mijn zusje wil met haar vriend naar Manchester City gaan. Volgens mij ter ere van zijn verjaardag, dus ik verwacht ergens septermber-oktober. Hoe kun je dit het beste regelen? Kun je beter alles los regelen of moet dit via een voetbalreis? Aangezien ik geen idee heb hoe je bij buitenlandse clubs aan kaartjes komt zonder de seizoenskaarten etc. te hebben.
Of saté?
pi_143434486
quote:
99s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor, maar dat ene wat ze zongen wat zo grappig: Wir ziehen die Bayern die Lederhosen aus _O-
Heb ik nieteens meegekregen. De Bayern aanhang maakte in het begin aardig wat geluid. Naarmate de wedstrijd vorderde werden ze steeds stiller....
pi_143434671
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 00:01 schreef De-Hamster het volgende:
Mijn zusje wil met haar vriend naar Manchester City gaan. Volgens mij ter ere van zijn verjaardag, dus ik verwacht ergens septermber-oktober. Hoe kun je dit het beste regelen? Kun je beter alles los regelen of moet dit via een voetbalreis? Aangezien ik geen idee heb hoe je bij buitenlandse clubs aan kaartjes komt zonder de seizoenskaarten etc. te hebben.
Als City tegen een laaggeklasseerde club speelt moet het wel te doen zijn om kaartjes te kopen als je er vroeg bij bent.
Ik heb vorig seizoen een georganiseerde reis naar City geboekt. Was tegen een laagvlieger en dan ben je zo'n ¤500 pp kwijt. Zelf alles regelen is dus veel goedkoper.
pi_143435325
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 00:13 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Als City tegen een laaggeklasseerde club speelt moet het wel te doen zijn om kaartjes te kopen als je er vroeg bij bent.
Ik heb vorig seizoen een georganiseerde reis naar City geboekt. Was tegen een laagvlieger en dan ben je zo'n ¤500 pp kwijt. Zelf alles regelen is dus veel goedkoper.
Maar je kunt dus als Nederlander gewoon via mcfc.co.uk tickets voor wedstrijden kopen? Want ik dacht dat me zusje naar Man City gemaild had en zij gaven aan enkel via een bepaalde reisorganisatie te werken. Gaan de grotere wedstrijden uberhaupt niet de online verkoop in? Of zijn die gewoon binnen enkele minuten uitverkocht?
Of saté?
pi_143436119
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 00:41 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Maar je kunt dus als Nederlander gewoon via mcfc.co.uk tickets voor wedstrijden kopen? Want ik dacht dat me zusje naar Man City gemaild had en zij gaven aan enkel via een bepaalde reisorganisatie te werken. Gaan de grotere wedstrijden uberhaupt niet de online verkoop in? Of zijn die gewoon binnen enkele minuten uitverkocht?
Iedereen kan via de website tickets kopen indien beschikbaar. Ik weet niet hoe het zit met de topwedstrijden maar ik denk dat die de deur uit vliegen. Als ze al beschikbaar zijn. Een wedstrijd tegen een laaggeklasseerde club is wel te doen. Zag net dat er bijv tegen Stoke nog kaarten beschikbaar waren.
pi_143438458
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:29 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Iedereen kan via de website tickets kopen indien beschikbaar. Ik weet niet hoe het zit met de topwedstrijden maar ik denk dat die de deur uit vliegen. Als ze al beschikbaar zijn. Een wedstrijd tegen een laaggeklasseerde club is wel te doen. Zag net dat er bijv tegen Stoke nog kaarten beschikbaar waren.
Ik zie het idd al. Ze werken daar met een reputatiesysteem, hoe meer punten je hebt hoe eerder je de kaarten kunt kopen.

Grote kans dus dat je als nieuw account pas vier dagen later kaarten kan halen en idd de grote wedstrijden niet meer beschikbaar zijn.
Of saté?
pi_143443256
Ik ga volgende maand misschien gratis naar Real Madrid _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_143481394
Weet iemand hoe het zit met kaarten voor Rayo Vallecano? Ik zou namelijk 25 Augustus heel graag naar de wedstrijd tegen Atletico willen. Er staat alleen nog niks over op de site van Rayo..
pi_143482091
Wil dit najaar ook weer eens een tripje doen naar een wedstrijd in het buitenland. Ik regel nooit kaarten vooraf maar koop ze altijd ter plekke.. soms gewoon bij het loket, soms op de zwarte markt. Zit te denken om dit keer naar Madrid te gaan.. nog nooit geweest. Aan Real heb ik de pest dus dat zou dan Atletico worden. Stadions in Spanje zitten nooit vol dus denk wel dat een kaartje gaat lukken.
pi_143489708
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:20 schreef Korreltje-zout het volgende:
Weet iemand hoe het zit met kaarten voor Rayo Vallecano? Ik zou namelijk 25 Augustus heel graag naar de wedstrijd tegen Atletico willen. Er staat alleen nog niks over op de site van Rayo..
Deze site zegt dat je alleen kaarten bij het stadion kan kopen en dat ze bijna nooit uitverkopen.
http://www.stadiumguide.com/vallecas/
Where did all the love go?
pi_143552196
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Je hebt een passolig kaart nodig. Daarnaast heb ik een Turkse vriend daar wonen, maakt het wat makkelijker.
pi_143552280
Daarnaast zit ik op 27 aug in het uitvak bij Arsenal - Besiktas dankzij mijn Turkse kennis. Ben benieuwd :') 8-)
pi_143562795
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:05 schreef Ludacriss het volgende:
Daarnaast zit ik op 27 aug in het uitvak bij Arsenal - Besiktas dankzij mijn Turkse kennis. Ben benieuwd :') 8-)
Doe je het steekvest maar aan :')
U MAD?
pi_143565333
Mijn foto`s van de DFB Pokal sensatie staan online. http://voetbalhopper.blog(...)tuna-dusseldorf.html
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 19:46:55 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_143565445
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:43 schreef yes-yes het volgende:
Mijn foto`s van de DFB Pokal sensatie staan online. http://voetbalhopper.blog(...)tuna-dusseldorf.html
Leuk hoor ^O^
niet zo tof doen
pi_143565997
quote:
Erg tof ^O^

Zat ook nog te kijken om een wedstrijdje dit weekend mee te pikken, maar het kwam niet uit.
pi_143566325
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:00 schreef Grifte het volgende:

[..]

Erg tof ^O^

Zat ook nog te kijken om een wedstrijdje dit weekend mee te pikken, maar het kwam niet uit.
Achteraf was dit natuurlijk geweldig.Hier had ik niet eens van durven dromen
pi_143566685
Ik wil over twee maanden een wedstrijd van Arsenal of Spurs bezoeken (ben die week vanwege studie in Londen) en nu vroeg ik me af aan welke prijzen ik zoal moet denken, en is het sowieso wel mogelijk om zonder een of andere seizoenskaart kaartjes te kopen? :) Arsenal schijnt tevens nogal enorm duur te zijn is mij verteld?
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 20:18:32 #159
9859 crew  Karina
Woman
pi_143566786
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:07 schreef yes-yes het volgende:

[..]

Achteraf was dit natuurlijk geweldig.Hier had ik niet eens van durven dromen
Ik zit een beetje te googelen, maar dat groundhoppen is een hele wereld op zich. Wat grappig joh. Ik zie dat er zelfs een app voor is :D Krijg je nou ook punten voor bezoeken aan stadions, of is het gewoon voor de lol?
niet zo tof doen
pi_143572225
quote:
99s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:18 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik zit een beetje te googelen, maar dat groundhoppen is een hele wereld op zich. Wat grappig joh. Ik zie dat er zelfs een app voor is :D Krijg je nou ook punten voor bezoeken aan stadions, of is het gewoon voor de lol?
Je hebt van alles, volgens mij zijn Duitsers wel redelijk fanatiek in het naleven van allerlei regeltjes mbt groundhoppen (hoe verrassend weer :D ). De meeste Nederlanders die ik volg gaan voornamelijk voor het plezier, en niet zo zeer het aftikken van een hoeveelheid nieuwe stadions.

http://www.footballfans.eu/ is wel een leuke site van leden all over Europe die bijhouden welke wedstrijden ze bezoeken, inclusief vaak foto's/filmpjes etc van allerlei stadions. Zitten ook wel wat Fokkers op dacht ik.

http://www.doingthe116.com/groundlist.htm Is dan weer heel vet als je geïnteresseerd bent in Brits voetbal. Humoristische verslagen + veel mooie foto's, van zo ongeveer elk Brits stadion.
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 22:18:36 #161
9859 crew  Karina
Woman
pi_143572451
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:13 schreef Grifte het volgende:

[..]

Je hebt van alles, volgens mij zijn Duitsers wel redelijk fanatiek in het naleven van allerlei regeltjes mbt groundhoppen (hoe verrassend weer :D ). De meeste Nederlanders die ik volg gaan voornamelijk voor het plezier, en niet zo zeer het aftikken van een hoeveelheid nieuwe stadions.

http://www.footballfans.eu/ is wel een leuke site van leden all over Europe die bijhouden welke wedstrijden ze bezoeken, inclusief vaak foto's/filmpjes etc van allerlei stadions. Zitten ook wel wat Fokkers op dacht ik.

http://www.doingthe116.com/groundlist.htm Is dan weer heel vet als je geïnteresseerd bent in Brits voetbal. Humoristische verslagen + veel mooie foto's, van zo ongeveer elk Brits stadion.
Lijkt me een hele leuke hobby, maar wel kostbaar om alles af te gaan. Ik ga morgen eens wat foto's bekijken op mijn gemak. Ik had echt geen idee dat dit zo populair was.
niet zo tof doen
pi_143572644
quote:
Bieber was drie jaar geleden de spits van Top Oss. Knikkert nu Fortuna uit de pokal.
U MAD?
pi_143572723
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:15 schreef Dejannn het volgende:
Ik wil over twee maanden een wedstrijd van Arsenal of Spurs bezoeken (ben die week vanwege studie in Londen) en nu vroeg ik me af aan welke prijzen ik zoal moet denken, en is het sowieso wel mogelijk om zonder een of andere seizoenskaart kaartjes te kopen? :) Arsenal schijnt tevens nogal enorm duur te zijn is mij verteld?
Heb je geen google op je pc? Tik Arsenal of Tottenham in en zoek op de clubsite...
Of dacht je; laat ik eens kijken of er wat slaven op Fok zitten die me willen dienen?
U MAD?
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 22:31:41 #164
9859 crew  Karina
Woman
pi_143573041
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heb je geen google op je pc? Tik Arsenal of Tottenham in en zoek op de clubsite...
Of dacht je; laat ik eens kijken of er wat slaven op Fok zitten die me willen dienen?
Ja dan kun je bijna heel FOK! wel opdoeken he? Hier zitten de ervaringsdeskundigen, dus waarom niet hier vragen.
niet zo tof doen
pi_143573811
quote:
99s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja dan kun je bijna heel FOK! wel opdoeken he? Hier zitten de ervaringsdeskundigen, dus waarom niet hier vragen.
Waarom niet zelf even voorwerk doen en wanneer er dan vragen zijn die hier stellen?
Je kan toch zeker zelf wel kijken op de site van Arsenal wat kaartjes kosten of niet dan? En dat je vervolgens hulp nodig hebt... daar is dit topic voor.
Je kan ook gewoon te lui zijn om dingen op te zoeken, of zeg ik nou iets vreemds?
U MAD?
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 22:50:47 #166
9859 crew  Karina
Woman
pi_143573983
quote:
8s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:46 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Waarom niet zelf even voorwerk doen en wanneer er dan vragen zijn die hier stellen?
Je kan toch zeker zelf wel kijken op de site van Arsenal wat kaartjes kosten of niet dan? En dat je vervolgens hulp nodig hebt... daar is dit topic voor.
Je kan ook gewoon te lui zijn om dingen op te zoeken, of zeg ik nou iets vreemds?
Misschien zijn er andere sites om kaartjes te kopen? Ik heb er ook totaal geen verstand van verder, het is geen Tweakers hier dat je eerst als een malle moet googelen en alle topics moet doorspitten voordat je wat mag vragen.

Maar goed even op de site kijken kan nooit kwaad, dat geef ik je ;) Zie wel dat je je eerst moet aanmelden en shit.
niet zo tof doen
pi_143574523
Als je kaarten rechtstreeks wil zul je altijd een account moeten aanmaken, dat is (bijna) overal.
Maar stoor me er aan als mensen 0,0 moeite doen en dan hier maar vragen komen stellen. Betalen moeten ze :(
U MAD?
pi_143577438
quote:
Tof!

Wel apart om te zien dat er wat onruststokers waren. Duitsland staat toch bekend om zijn tolerante voetbal publiek laatste jaren....
Zonder wrijving geen glans
pi_143582225
Ik probeer aan kaarten te komen voor Atletico Madrid tegen Espinosa op 19 oktober.
Weet iemand wat de handigste manier is?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_143598972
Ik stuur je even een PM Dekkersen.
U MAD?
pi_143620718
quote:
Leuk man! Zal eens kijken of ik o.a. de foto's van mijn trip met Ajax (teamvlucht) indertijd naar Israël nog ergens heb. (M.Haifa)
  Redactie Sport woensdag 20 augustus 2014 @ 13:03:14 #172
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_143625321
Afgelopen zaterdag naar Paris Saint-Germain tegen Bastia geweest, was een leuke ervaring! Lijkt me zeer intimiderend om tegen PSG thuis te spelen met dat publiek :D

Was nog lastig kaartjes krijgen, ze waren eigenlijk uitverkocht. We konden toch aan kaartjes komen via Viagogo, daar worden door seizoenskaarthouders hun plaats beschikbaar gesteld als zij niet bij de wedstrijd kunnen zijn. Daardoor hadden we wel een goede plaats in het stadion.

❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_143625460
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:03 schreef DeLuna het volgende:
Lijkt me zeer intimiderend om tegen PSG thuis te spelen met dat publiek :D

[ afbeelding ]
Staan toch niet echt bekend om hun fanatisme? Volgens mij vooral veel toeristen. :P
  Redactie Sport woensdag 20 augustus 2014 @ 13:13:27 #174
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_143625643
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:07 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Staan toch niet echt bekend om hun fanatisme? Volgens mij vooral veel toeristen. :P
Op de foto rechts ging het er anders behoorlijk ruig aan toe. Maargoed, ik ben sc Heerenveen gewend, misschien ligt het daaraan :') Tof was het wel, ook met het opnoemen van de opstelling van PSG.

Wel jammer dat Ibrahimovic er na 15 minuten af ging en Van der Wiel na de eerste helft ;(
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 augustus 2014 @ 13:15:17 #175
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143625713
Was echt gaaf _O_
pi_143625775
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:13 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Op de foto rechts ging het er anders behoorlijk ruig aan toe. Maargoed, ik ben sc Heerenveen gewend, misschien ligt het daaraan :') Tof was het wel, ook met het opnoemen van de opstelling van PSG.

[ afbeelding ]

Wel jammer dat Ibrahimovic er na 15 minuten af ging en Van der Wiel na de eerste helft ;(
Mooi hoor _O_ Deed Verratti nog mee *; ?
  Redactie Sport woensdag 20 augustus 2014 @ 13:23:38 #177
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_143626022
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:16 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Mooi hoor _O_ Deed Verratti nog mee *; ?
Die deed mee ja :Y
pi_143635574
Ik ga zeker nog wat teruglezen in deze reeks maar heb alvast een vraagje.
We willen binnenkort (dit voetbalseizoen) naar een wedstrijd kijken in Engeland. (3 pers)
We hebben nog geen echte voorkeur daarom de vraag welke wedstrijden/clubs bevelen jullie aan in Engeland? (sfeer etc.)

Zelf dacht ik al aan Liverpool
  woensdag 20 augustus 2014 @ 18:14:35 #179
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143636752
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:37 schreef zerokil het volgende:
We willen binnenkort (dit voetbalseizoen) naar een wedstrijd kijken in Engeland. (3 pers)
We hebben nog geen echte voorkeur daarom de vraag welke wedstrijden/clubs bevelen jullie aan in Engeland? (sfeer etc.)

Everton. Zelfde stad.

Persoonlijk vind ik alles onder de Premier League veel leuker trouwens.
Elite
Tegen TTIP
pi_143636843
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:14 schreef Happel het volgende:
Persoonlijk vind ik alles onder de Premier League veel leuker trouwens.
Verschil van dag en nacht inderdaad.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143638617
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:37 schreef zerokil het volgende:

Er zijn, ongeacht niveau, weinig clubs waar de sfeer elke wedstrijd goed is. Je kan beter een derby opzoeken, of wedstrijden met een groot aantal uitsupporters. Denk bijvoorbeeld aan clubs als Leeds United, Sheffield Wednesday, Bradford City of Portsmouth.

Leukste zou zijn als je een klassiek stadion kan combineren met een tof affiche + goede sfeer. Als je de gewilde data + regio weet wanneer je gaat moet je het maar posten, dan raden we je wel wat aan.
pi_144035449
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:38 schreef -J-D- het volgende:
Ik probeer aan kaarten te komen voor Atletico Madrid tegen Espanyol op 19 oktober.
De tijd is nog niet bevestigd, aldus alle sites (waaronder die van Atl. zelf)
Iemand een idee op welke termijn dat definitief wordt?
We vliegen op die dag naar Madrid, dus ik kan pas kaarten regelen als de tijd acceptabel is.
pi_144037102
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Doe je het steekvest maar aan :')
Even serieus, de Turken gingen helemaal los. Was echt onwijs tof en super gezellig. Was echt niks mis mee.
pi_144039066
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:07 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Juist wel.. Boulogne Boys. Ben er ook een keer geweest en was onder de indruk van de fans aan beide korte zijdes.
pi_144039194
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:09 schreef -J-D- het volgende:

[..]

We vliegen op die dag naar Madrid, dus ik kan pas kaarten regelen als de tijd acceptabel is.
Spaanse wedstrijden zijn nooit uitverkocht dus ik zou gewoon gaan en bij het stadion kaartjes kopen..
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:24:06 #186
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_144039909
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:09 schreef -J-D- het volgende:

[..]

In Duitsland doen ze het definitief maken van het programma een paar weken nadat de UEFA de Europa cups definitief heeft. Zal voor Spanje ook zo zijn..
pi_144041626
^O^
pi_144055323
Vorige week bij Rayo-Atletico geweest, kan het iedereen aanraden om erheen te gaan. Prijzen zijn nog niet heel hoog voor een kaartje, gezellig buurtje en gemoedelijk oud stadion. :)
  maandag 1 september 2014 @ 11:24:41 #189
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144055712
Van het weekend bij Wolverhampton Wanderers - Blackburn Rovers en Aston Villa - Hull City geweest. Voor de verandering allebei goede wedstrijden met doelpunten. Dat Engels voetbal wordt nog eens wat.
Elite
Tegen TTIP
pi_144065215
quote:
14s.gif Op maandag 1 september 2014 11:24 schreef Happel het volgende:
Van het weekend bij Wolverhampton Wanderers - Blackburn Rovers en Aston Villa - Hull City geweest. Voor de verandering allebei goede wedstrijden met doelpunten. Dat Engels voetbal wordt nog eens wat.
Mooi ^O^

Zijn beide stadions zo geweldig als men zegt?
  maandag 1 september 2014 @ 22:56:12 #191
246109 JochemP
pi_144083441
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:04 schreef Grifte het volgende:

[..]

Mooi ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:04 schreef Grifte het volgende:

[..]

Mooi ^O^

Ik ben bij beide clubs geweest :P Villa Park is echt een pareltje, met name de oude tribune van de buitenkant is prachtig. Ook de sfeer is bij vlagen erg tof!

Wolves vond ik ook erg leuk, zag ze vorig jaar toen ze in L1 speelden maar was alsnog goed gevuld en de fans maakten flink wat lawaai. De nieuwe tribune is voor een nieuwe tribune erg goed gelukt.

Sorry dat ik ongevraagd je vraag beantwoord trouwens :')
pi_144083930
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 22:56 schreef JochemP het volgende:

[..]

[..]

Ik ben bij beide clubs geweest :P Villa Park is echt een pareltje, met name de oude tribune van de buitenkant is prachtig. Ook de sfeer is bij vlagen erg tof!

Wolves vond ik ook erg leuk, zag ze vorig jaar toen ze in L1 speelden maar was alsnog goed gevuld en de fans maakten flink wat lawaai. De nieuwe tribune is voor een nieuwe tribune erg goed gelukt.

Sorry dat ik ongevraagd je vraag beantwoord trouwens :')
Geen probleem, hoop ze ook nog ergens de komende seizoenen te bezoeken. Wie weet valt het schema eens goed dit najaar, maak ik er een weekendje van in de regio Birmingham.

Nog van plan terug te gaan naar Derby / Sheffield United nu je in Nederland terug bent?
  maandag 1 september 2014 @ 23:15:38 #193
246109 JochemP
pi_144084349
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:

[..]

Geen probleem, hoop ze ook nog ergens de komende seizoenen te bezoeken. Wie weet valt het schema eens goed dit najaar, maak ik er een weekendje van in de regio Birmingham.

Nog van plan terug te gaan naar Derby / Sheffield United nu je in Nederland terug bent?
Ik wil eigenlijk heel graag weer naar Derby - Forest :P Die is ergens in januari, dus denk dat ik er een weekendje heen ga dan. Zit jij al in Engeland intussen?
pi_144084517
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 23:15 schreef JochemP het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk heel graag weer naar Derby - Forest :P Die is ergens in januari, dus denk dat ik er een weekendje heen ga dan. Zit jij al in Engeland intussen?
Vanaf 10 september ga ik die kant op, eerst nog even Celtic meepikken. Tot eind januari, dus zag inderdaad die derby al staan. Lijkt me wel erg lastig kaarten te krijgen als je geen booking history hebt?

Wie weet pak ik anders Forest - Leeds en Derby - Leeds/Wolves mee, ook veel uitsupporters maar geen echt durbie.
pi_144122607
Ik ga over een aantal weken naar Bayer Leverkusen - Schalke.
Heb er nu al zin in :).

Weet iemand of je gratis kunt parkeren bij de Otto Bayer Strasse?
Daarvandaan schijnt een pendelbus naar het stadion te rijden.
pi_144122783
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 23:55 schreef mrbombastic het volgende:

Ja is gratis, perfect geregeld daar.
Zijn volgens mij de parkeerplaatsen waar van ma tm vr Bayer ( pharma ) kantoorpersoneel parkeert.
U MAD?
pi_144144050
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 23:55 schreef mrbombastic het volgende:

Parkeren bij de Lidl aan de Hardenbergstraße en vanaf daar nog 10 minuten lopen,ook ideal met de stad de weer uitkomen.
pi_144268784
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:38 schreef -J-D- het volgende:
Ik probeer aan kaarten te komen voor Atletico Madrid tegen Espinosa op 19 oktober.
Wedstrijd begint al om 12.00 uur. Helaas, dan zijn we net geland.
pi_144309184
Ben vorig seizoen naar een wedstrijd van Liverpool geweest met touchvoetbalreizen. Ben nu een reisje aan het plannen naar Spanje, welk van de volgende clubs raden jullie aan en waarom?

• FC Barcelona
• Real Madrid
• Atletico Madrid
• Valencia

of toch een andere? Hoor graag jullie meningen..
pi_144309706
Iemand ervaring met kaarten bij Celtic? Makkelijk kaarten voor de competitie te verkrijgen aan de kassa ?!?
U MAD?
pi_144310210
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand ervaring met kaarten bij Celtic? Makkelijk kaarten voor de competitie te verkrijgen aan de kassa ?!?
Ga toevallig zaterdag naar Celtic - Aberdeen, en dat was via internet zo geregeld. In de competitie zit het vaak ook maar 3/4 vol (~45k fans), dus kaarten aan de kassa moet geen probleem zijn. Anders zou ik ze gewoon via internet bestellen en voor je laten klaarleggen, net zo gemakkelijk.
  maandag 8 september 2014 @ 14:29:42 #202
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144311522
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 13:08 schreef Driesss het volgende:
Ben vorig seizoen naar een wedstrijd van Liverpool geweest met touchvoetbalreizen. Ben nu een reisje aan het plannen naar Spanje, welk van de volgende clubs raden jullie aan en waarom?

• FC Barcelona
• Real Madrid
• Atletico Madrid
• Valencia

of toch een andere? Hoor graag jullie meningen..
Sowieso Atletico madrid. Laatste seizoen dat ze in dat stadion spelen. Schijnt best wel kick te zijn. Valencia is ook wel leuk. Sowieso een leuke stad.

Barcelona en Real lijken me bij voorbaat al niks. Schijnt echt een grote toeristenzooi te zijn daar.
Elite
Tegen TTIP
pi_144312783
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 14:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Sowieso Atletico madrid. Laatste seizoen dat ze in dat stadion spelen. Schijnt best wel kick te zijn. Valencia is ook wel leuk. Sowieso een leuke stad.

Barcelona en Real lijken me bij voorbaat al niks. Schijnt echt een grote toeristenzooi te zijn daar.
Thanks voor je reactie. Real en Barca lijkt me inderdaad te commercieel maar zette gewoon even het rijtje van wat beschikbaar is erop.. Had ook nog graag een keer naar Athletic Bilbao gegaan naar het oude San Mames, leek me ook echt heel kick!
pi_144318246
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
Dit seizoen moet dat heel makkelijk zijn aangezien Hearts en Rangers allebei in de divisie lager spelen, en ze dus eigenlijk bijna geen grote wedstrijden spelen maar wel een erg groot stadion hebben.
pi_144319379
quote:

Je bedoelt dat er veel sightseeing types rondhangen? Ja,wat wil je. Heb je bij alle grote clubs van naam en in Spanje is het iets extremer. Toch is het de moeite waard ooit het Camp Nou binnen te lopen of een wedstrijd te bezoeken. Idem voor Real Madrid. Blijft altijd bij je en zet onze wedstrijdervaringen in de ArenA of De Kuip in de schaduw.
pi_144320008
Kort vraagje:

Ik ga binnenkort voor de eerste keer een wedstrijd in Duitsland bezoeken. Nu blijkt het dat het openbaar vervoer gratis is op vertoon van je wedstrijdtickets.

Zitten hier nog limieten aan behalve het soort vervoer waar je gebruik van mag maken? M.a.w.: Als ik een kaartje van Herta BSC koop kan ik dan gratis met het OV naar Berlijn? Klinkt te mooi om waar te zijn imo.
Patat Friet
pi_144320614
quote:

[..]

Eind november ga ik naar Atletico.. zin in. Barcelona is inderdaad toeristisch, maar wel een leuke ervaring in dat gigantische stadion. Als je naar Barcelona gaat kan ik ook Espanyol aanbevelen.. modern stadion, kaarten koop je gewoon bij de kassa, ouderwets voetbalsfeertje, vooraf in die wijk lekker tapas eten onder genot van een biertje.. niks mis mee. En de fanshop heeft geen belachelijke prijzen.. een thuisshirt van Espanyol was maar 50 euro.
pi_144320669
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 18:23 schreef ganzenherder het volgende:

Zitten hier nog limieten aan behalve het soort vervoer waar je gebruik van mag maken? M.a.w.: Als ik een kaartje van Herta BSC koop kan ik dan gratis met het OV naar Berlijn? Klinkt te mooi om waar te zijn imo.
Je kan gebruik maken van pendeldiensten.. vorig jaar gedaan bij wedstrijdje van Gladbach. Verder zou ik het niet weten, maar denk niet dat het reguliere OV ook gratis is
pi_144321169
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 18:43 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Je kan gebruik maken van pendeldiensten.. vorig jaar gedaan bij wedstrijdje van Gladbach. Verder zou ik het niet weten, maar denk niet dat het reguliere OV ook gratis is
Het geldt alleen voor de regionale OV diensten heb ik zojuist uitgevonden :)
Patat Friet
  maandag 15 september 2014 @ 01:49:25 #210
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_144540642
Ik ben met twee vrienden een trip naar Londen aan het plannen. We willen twee wedstrijden bezoeken en gaan kiezen tussen het weekend van 8/9 november en het weekend van 22/23 november.

8/11 WHU - Aston Villa / Fulham - Huddersfield / Milwall - Brentford
9/11 Spurs - Stoke

Of

22/11 Watford - Derby County / Arsenal - Man Utd
23/11 Crystal Palace - Liverpool

Wat is de leukste keuze? Het gaat ons niet per se om het beste voetbal, maar ook om een mooie voetbalsfeer en een tof stadion.

Het is de eerste keer trouwens, dus tips om kaarten te krijgen zijn ook welkom. Kan dat makkelijk via de sites?
pi_144541531
Millwall - Brentford *O* (derby)
U MAD?
pi_144557762
Vertel eens wat uitgebreider over het bezoeken van dit soort wedstrijden want dat heb ik nooit gedaan in mijn leven in het buitenland. Hoe is de belevenis daar i.v.g met als je PL wedstrijden bezoekt?
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:30:07 #213
262211 hhh38
pi_144577901
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 07:52 schreef de_boswachter het volgende:
Millwall - Brentford *O* (derby)
Dus het eerste weekend is het leukste?
pi_144578090
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dus het eerste weekend is het leukste?
Dat is natuurlijk persoonlijk.
Als ik de keuze had tussen die twee had ik het eerste gekozen :)
U MAD?
pi_144736760
Over 2 maanden naar Atletico Madrid - La Coruna.
  zondag 21 september 2014 @ 08:10:25 #216
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_144745421
quote:
2s.gif Op maandag 15 september 2014 18:32 schreef Iwanius het volgende:
Vertel eens wat uitgebreider over het bezoeken van dit soort wedstrijden want dat heb ik nooit gedaan in mijn leven in het buitenland. Hoe is de belevenis daar i.v.g met als je PL wedstrijden bezoekt?
Championship is gewoon hetzelfde, grote volle Stadions. Alleen lijkt de beleving soms intenser, meer clubfans/voetbalgekken dan bij de popi jopi veel te dure PL.

Was regelmatig bij reading en Watford en vind dat beter dan Chelsea en Man. City waar ik ook was.
pi_144821633
quote:
[populairdoen] Tof! Ik ken iemand die daar in het tweede elftal voetbalt! 8-) [/populairdoen]

Vorig jaar ben ik met vrienden naar Fulham - Swansea geweest. Dit jar hebben we ook een tripje op het oog, ditmaal naar Italie. We willen als dat kan naar AC Milan - Napoli.(14december)

Nu is ons nog niet helemaal duidelijk of het gemakkelijk is om aan kaartjes te komen. We hebben we kaartjes gevonden via een organisatie, maar dat is inclusief een hotel. Op de website van AC Milan zijn kaarten voor zover ik kan ontdekken pas erg laat beschikbaar voor de vrije verkoop. Is het voor niet-italianen gemakkelijk om aan kaartjes te komen en zo ja, hoe gaat dit in zijn werk? Kwam er niet helemaal aan uit zelf.

Ik hoor het graag als er ervaringsdeskundigen zijn!
pi_144822331
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:58 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[populairdoen] Tof! Ik ken iemand die daar in het tweede elftal voetbalt! 8-) [/populairdoen]

Christopher Bieber _O_
U MAD?
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:24:01 #219
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144822459
quote:

[..]

Vorig jaar ben ik met vrienden naar Fulham - Swansea geweest. Dit jar hebben we ook een tripje op het oog, ditmaal naar Italie. We willen als dat kan naar AC Milan - Napoli.(14december)

Nu is ons nog niet helemaal duidelijk of het gemakkelijk is om aan kaartjes te komen. We hebben we kaartjes gevonden via een organisatie, maar dat is inclusief een hotel. Op de website van AC Milan zijn kaarten voor zover ik kan ontdekken pas erg laat beschikbaar voor de vrije verkoop. Is het voor niet-italianen gemakkelijk om aan kaartjes te komen en zo ja, hoe gaat dit in zijn werk? Kwam er niet helemaal aan uit zelf.

Milan koop je gewoon rond het stadion bij zwarthandelaren. Gedaan toen Feyenoord er in 2002 speelde. Voor ¤18 was ik binnen.

Al weet ik niet of ze daar tegenwoordig met een pasjessysteem werken.
Elite
Tegen TTIP
pi_144822864
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:20 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Christopher Bieber _O_
Nee! Maar dat is ook een baas! Ik volg ze nu een beetje, doordat er nu een bekende speelt! Een jongen die bij ons heeft gevoetbald hier in Nederland ( bij een tweedeklasser) speelt daar nu in het tweede elftal omdat hij daar voortaan woont en werkt. Hij heeft ook zijn debuut voor het eerste elftal mogen maken vorig seizoen, maar het is voorlopig bij 2 wedstrijdjes gebleven.

quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Milan koop je gewoon rond het stadion bij zwarthandelaren. Gedaan toen Feyenoord er in 2002 speelde. Voor ¤18 was ik binnen.

Al weet ik niet of ze daar tegenwoordig met een pasjessysteem werken.
Ik ga verder op onderzoek uit, maar zal dit in mijn achterhoofd houden! Ik wil echter graag wel zeker weten dat ik de wedstrijd ga zien! :9
pi_144833423
quote:

[..]

Ben paar jaar terug naar een wedstrijdje van Inter geweest en je kan gewoon een kaartje kopen bij het stadion, voorafgaand aan de wedstrijd. Je moet alleen je paspoort laten zien, kaarten zijn op naam. Je kan het beste ruim op tijd bij het loket gaan staan, al die kaarten op naam zetten is redelijk tijdrovend dus voor je het weet sta je erg lang in de rij

Edit.. weet het niet helemaal zeker meer, maar volgens mij kan je als buitenlander ook niet bij alle loketten terecht. Vraag dus even welk loket je moet hebben
pi_145316496
Ik heb een vraag over het online aanschaffen van tickets. We willen als groep graag 6 December naar Tottenham Hotspur - Crystal Palace en op zondag 7 december naar West-Ham-United Swansea. Geen van ons heeft een membership kaart of iets dergelijks.

Het is allemaal nogal nieuw voor ons, maar we willen wel graag alles zelf regelen. Dus geen complete reis of iets dergelijks. Het vervoer en naar toe en hotel is allemaal zo geregeld, alleen de tickets zelf blijkt nogal lastig te zijn.

Nu is mijn vraag hoe ik het beste aan losse kaartjes kan komen. We willen graag voor dat we weggaan de kaartjes al hebben natuurlijk. Kan iemand mij zo verder helpen? Alle hulp is welkom!:)
pi_145317982
Bij Spurs dien je je te registreren op hun site en hopen dat er op de General Sale (goed in de gaten houden wanneer die is voor die wedstrijd die je wilt bezoeken ; staat op de site aangegeven) kaarten beschikbaar zijn. White Hart Lane is te klein voor Spurs en wedstrijden zijn bijna altijd uitvekocht.
Een andere mogelijkheid voor Spurs is kaarten via stubhub regelen. Dat is een platform waar seizoenskaarthouders hun kaarten verkopen omdat ze niet kunnen. In bijna alle gevallen moet je ze echter zelf ophalen (en zul je die dus niet hebben voordat je naar Londen vertrekt). Ophalen is bij het stadion en kan eigenlijk niet fout gaan.

Voor West Ham werkt het volgens mij nagenoeg hetzelfde (behalve het stubhub verhaal dan, geen idee of West Ham daarmee samenwerkt).
  woensdag 8 oktober 2014 @ 01:04:37 #224
357045 Grifte
Feijenoord
pi_145319322
Vanavond naar Halifax Town - Wrexham FC geweest. Duel in The Conference, het 5e niveau van Engeland. Mooie avondwedstrijd, gespeeld in een prachtig oud stadion:

Was een heerlijke wedstrijd, 2-2 inclusief een rode kaart voor de thuisploeg, en legio kansen over en weer. Sfeer was ook prima, denk dat er ~ 2000 man waren (ongeveer 350 uit Wales).

Maar het mooiste moet nog komen. Aanvankelijk kreeg ik bij de turnstile geen kaartje , je betaalde gewoon en kon naar binnen. Ondanks dat ik vertelde uit Nederland te komen en de tickets te sparen kon hij niets voor me doen. Totdat opeens bij de aanvang van de rust de speaker omriep dat 'The Dutchman' zich naar het veld moest begeven voor een 'gift'. Eerste reacties waren verdwaasd om me heen kijken of er toevallig nog een Nederlander was en 'zul je weer zien dat ik met mijn steenkolen-Engels in de microfoon moet lullen', maar ik ging er toch maar op af. Stond daar de turnstilegozert met een kaartje in zijn hand voor mij, soort 'begeleidingskaartje' voor bobo's die iemand meenamen, maar was een prachtig gebaar _O_
  woensdag 8 oktober 2014 @ 06:57:35 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_145320448
:D Gaaf man _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 8 oktober 2014 @ 08:52:02 #226
9859 crew  Karina
Woman
pi_145321102
O+ Wat leuk Grifte.
niet zo tof doen
pi_145321350
quote:
10s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 01:04 schreef Grifte het volgende:
Vanavond naar Halifax Town - Wrexham FC geweest. Duel in The Conference, het 5e niveau van Engeland. Mooie avondwedstrijd, gespeeld in een prachtig oud stadion:

Maar het mooiste moet nog komen. Aanvankelijk kreeg ik bij de turnstile geen kaartje , je betaalde gewoon en kon naar binnen. Ondanks dat ik vertelde uit Nederland te komen en de tickets te sparen kon hij niets voor me doen. Totdat opeens bij de aanvang van de rust de speaker omriep dat 'The Dutchman' zich naar het veld moest begeven voor een 'gift'. Eerste reacties waren verdwaasd om me heen kijken of er toevallig nog een Nederlander was en 'zul je weer zien dat ik met mijn steenkolen-Engels in de microfoon moet lullen', maar ik ging er toch maar op af. Stond daar de turnstilegozert met een kaartje in zijn hand voor mij, soort 'begeleidingskaartje' voor bobo's die iemand meenamen, maar was een prachtig gebaar _O_
Leuk verhaal :)
pi_145323066
quote:

[ afbeelding ]

Was een heerlijke wedstrijd, 2-2 inclusief een rode kaart voor de thuisploeg, en legio kansen over en weer. Sfeer was ook prima, denk dat er ~ 2000 man waren (ongeveer 350 uit Wales).

Tof :D
pi_145323887
quote:

[ afbeelding ]

gaaf _O_
pi_145348117
quote:

[ afbeelding ]

tof tof _O_
  donderdag 9 oktober 2014 @ 00:36:49 #231
404352 Sociologiaans
Under construction
pi_145352813
Wil heel graag met vriend naar wedstrijd van Manchester united in januari,
zou ik iemand die hier ervaring mee heeft mogen PMen voor wat info (vooral over hoe en waar het best tickets te kopen?)

Liefs
Sociologie studente, slaat geen festival of feestje af, wordt wild van carpaccio
pi_145426265
In mijn vakantie meerdere wedstrijden bezocht maar deze sprong er voor mij uit.
Milan-Juventus
http://voetbalhopper.blogspot.nl/2014/10/ac-milan-juventus.html
pi_145436267
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef yes-yes het volgende:
Milan-Juventus
Aardig toffe foto's! :)
pi_145443664
Komend weekend naar de derby van Istanbul, Galatasaray - fenerbahce, Sneijder tegen Kuyt. Ben benieuwd, ik verwacht een heksenketel!
pi_145444293
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 00:04 schreef Ludacriss het volgende:
Komend weekend naar de derby van Istanbul, Galatasaray - fenerbahce, Sneijder tegen Kuyt. Ben benieuwd, ik verwacht een heksenketel!
Gaaf!! Die sfeer daar lijkt mij behoorlijk intens haha :D
pi_145444296
quote:
Milan-Juventus
Mooie foto's :) !
pi_145494119
quote:
[ afbeelding ]
Kicken _O_

quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 00:04 schreef Ludacriss het volgende:
Tof. Niet lastig om binnen te komen met die nieuwe clubcard/nieuwe maatregelen daar?
pi_145692144
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Kicken _O_

[..]

Tof. Niet lastig om binnen te komen met die nieuwe clubcard/nieuwe maatregelen daar?
Dan zit je in het stadion en dan scoort Sneijder even fenomenaal twee keer :D Wat een dag, supporters gingen helemaal los!

Uiteindelijk een gedoe vooraf met het aanvragen van een passolig kaart maar het is gewoon goed gekomen!
pi_145765748
Over twee weken naar Wolverhampton en wellicht nog Aston Villa op zondag. Even kijken hoe het uitkomt met de vlucht terug.
U MAD?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:25:49 #240
425172 3r1k-
Geen ondertitel noodzakelijk
pi_145937318
Iemand tips hoe ik mogelijk morgen alsnog binnen raak bij Anderlecht - Standard Luik? De wedstrijd is uitverkocht, maar vind her en der op internet geen aangeboden kaarten (of ik zoek gewoon niet goed..).
Evenmin een signature
  donderdag 30 oktober 2014 @ 21:46:13 #241
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_146130440
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Over 2 maanden naar Atletico Madrid - La Coruna.
Heel vet! Hoe ben je aan kaarten gekomen eigenlijk? Gewoon via de site of een all in reis.
#FreeHat
pi_146132645
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:46 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Heel vet! Hoe ben je aan kaarten gekomen eigenlijk? Gewoon via de site of een all in reis.
Die koop ik gewoon ter plekke.. is in Spanje tot nu toe nooit een probleem geweest
pi_146133622
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Die koop ik gewoon ter plekke.. is in Spanje tot nu toe nooit een probleem geweest
In Spanje en Italië is dat heel fijn ja.
pi_146133779
quote:
Milan-Juventus
Heb jij al die wedstrijden bezocht? :D
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:22:49 #245
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_146149058
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Is dat geen risico dan? Ik zou niet naar Spanje willen reizen om dan te horen dat de wedstrijd is uitverkocht.
#FreeHat
pi_146150445
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:22 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Is dat geen risico dan? Ik zou niet naar Spanje willen reizen om dan te horen dat de wedstrijd is uitverkocht.
Nee hoor.. ben vaker naar o.a. Spaanse, Franse en Italiaanse wedstrijden geweest en tot nu toe is het altijd gelukt om ter plekke een kaartje te kopen. Soms op de zwarte markt (Marseille) maar meestal gewoon bij het loket van het stadion. De enige keer dat het niet is gelukt was bij Besiktas - Fenerbahce maar dat is niet zo gek.. uitverkocht stadion met beperkte capaciteit.
pi_146151309
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:46 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Volgens mij kan je Atletico (en Real trouwens ook) vaak gewoon via de site kopen. Is me bij zowel Real-Ajax als Atlético - Real (voor een maatje) gelukt.
Je moet wel wat Spaans kunnen - of gewoon alles met google translate doen dan kom je er ookw el
pi_146173222
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:52 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Heb jij al die wedstrijden bezocht? :D
Ja !
  vrijdag 7 november 2014 @ 01:24:06 #249
262211 hhh38
pi_146390411
Ik ga dit weekend met vrienden naar West Ham United - Aston Villa en Tottenham - Stoke City. Worden m'n eerste wedstrijden buiten Nederland, ik ben benieuwd!
pi_146392415
Over 3 weken naar Schalke-Mainz :)
pi_146394462
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 01:24 schreef hhh38 het volgende:
Ik ga dit weekend met vrienden naar West Ham United - Aston Villa en Tottenham - Stoke City. Worden m'n eerste wedstrijden buiten Nederland, ik ben benieuwd!
Gaaf!

Hoe heb je de kaartjes geregeld als ik dat vragen mag?
Ben zelf met wat vrienden aan het rond kijken naar wat de beste optie is (En de meest voordelige natuurlijk ;) )

Misschien heeft iemand anders nog tips hoe je het beste aan engelse tickets kan komen zonder je blauw te betalen? (En liefst niet heen vliegen en ze daar pas regelen :) )
  vrijdag 7 november 2014 @ 10:33:11 #252
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_146394519
Eind januari naar MVV - Roda.

Februari naar Boavista - Porto
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 7 november 2014 @ 10:33:45 #253
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_146394527
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:33 schreef Happel het volgende:
Eind januari naar MVV - Roda.
I see what you did there
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 7 november 2014 @ 10:50:21 #254
262211 hhh38
pi_146394944
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:30 schreef ambiance het volgende:

[..]

Gaaf!

Ben zelf met wat vrienden aan het rond kijken naar wat de beste optie is (En de meest voordelige natuurlijk ;) )

Misschien heeft iemand anders nog tips hoe je het beste aan engelse tickets kan komen zonder je blauw te betalen? (En liefst niet heen vliegen en ze daar pas regelen :) )
Je moet in ieder geval alles zelf los van elkaar boeken, maar dat wordt hier vaak genoeg gezegd. Ik heb de tickets zelf niet gekocht, maar volgens mij kon dat gewoon via de sites van West Ham en de spurs.
pi_146407988
Wij zijn van plan om 24 januari een weekendje voetbal in London te doen.
Nu hebben we gezien dat de volgende wedstrijden gespeeld worden.
Fulham – Nottingham forrest
Watford - black pool
Millwal - reading
AFC Wimbledon – Accrington Stanley
Barnet – Southport

Graag zouden we er twee van bezoeken maar hoorde dat alle wedstrijden standaard gepland worden op zaterdag 15:00 uur en dat dit nog gewisseld kan worden.
Weet iemand wanneer deze tijden definitief zijn?
pi_146408905
Even kijken op football league.co.uk
U MAD?
pi_146409035
Juve-Atleti wordt de volgende wedstrijd ^O^
pi_146421372
December: Newcastle - Sunderland
Januari: Dortmund
pi_146421382
December overigens in hetzelfde weekend ook Hull - Swansea
  maandag 10 november 2014 @ 23:37:22 #260
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_146518857
Heeft iemand een goede manier om aan kaarten voor wedstrijden van B. Dortmund in Dortmund te komen?
  maandag 10 november 2014 @ 23:38:00 #261
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_146518885
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 23:33 schreef ElSalvador14 het volgende:
December: Newcastle - Sunderland
Januari: Dortmund
Waar heb je die kaarten gekocht voor Dortmund?
  dinsdag 11 november 2014 @ 10:58:55 #262
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_146526786
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:37 schreef Sunri5e het volgende:
Heeft iemand een goede manier om aan kaarten voor wedstrijden van B. Dortmund in Dortmund te komen?
Vluggejapie een DM sturen. Die heeft wel contacten
graag op anoniem
  donderdag 27 november 2014 @ 20:27:25 #263
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_147066141
Vanavond FC Zürich - Limassol... dat zal me een spektakel worden...
pi_147214133
Zondag naar Atletico Madrid - La Coruna geweest. In de vroege ochtend veel sirenes, bleken er rellen te zijn bij het stadion. Wedstrijd bijna afgelast daardoor maar zover kwam het gelukkig niet.
De wedstrijd zelf was niet zo boeiend maar was mooie ervaring. Atletico is niet zo'n toeristenclub als Real of Barcelona, goeie sfeer wel. Kaartje was makkelijk te krijgen.
pi_147220225
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 12:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Zondag naar Atletico Madrid - La Coruna geweest. In de vroege ochtend veel sirenes, bleken er rellen te zijn bij het stadion. Wedstrijd bijna afgelast daardoor maar zover kwam het gelukkig niet.
De wedstrijd zelf was niet zo boeiend maar was mooie ervaring. Atletico is niet zo'n toeristenclub als Real of Barcelona, goeie sfeer wel. Kaartje was makkelijk te krijgen.
Ik hoorde dat er bij de rellen daar ook iemand is omgekomen.
  dinsdag 2 december 2014 @ 15:56:21 #266
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_147220264
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Klopt. 43-jarige supporter van Deportivo.
Elite
Tegen TTIP
pi_147220282
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:56 schreef Happel het volgende:

[..]

:{ :{ zo jammer weer..
pi_147225333
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Weet niet of ik medelijden moet hebben met zo iemand.. Die gasten bleken al om 8.00 uur 's morgens te hebben afgesproken in de buurt van het stadion om te gaan matten. Eentje is daarbij in het water gemikt en kreeg een hartstilstand. Als hij per ongeluk in die rellen is beland vind ik het zeer triest, als dat niet zo is dan is dat het risico van het vak denk ik..
pi_147225825
Nu mag de harde kern van Atleti er nooit meer in :') Wat een voorzitter heb je dan.
pi_148009414
Ik wil met mijn broertje graag de echte voetbalcultuur proeven in Duitsland.

Hebben jullie clubs waar ik dit kan vinden gecombineerd met een leuke stad met veel bier?

Het liefst niet te ver van de grens of een goedkoop vliegticket.
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 27 december 2014 @ 15:14:25 #271
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_148009895
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:59 schreef Tjacka het volgende:

Hebben jullie clubs waar ik dit kan vinden gecombineerd met een leuke stad met veel bier?

Waar wil je de grens over, alles in de 1. en 2. Bundesliga is veel beter dan Nederland (misschien kan feyenoord bij sommige aanhaken).
pi_148010137
quote:

Borussia Monchen Gladbach of Dortmund.. bier hebben ze overal en alle Duitse steden lijken op elkaar omdat ze allemaal zijn platgegooid in de Tweede Wereldoorlog. En anders Keulen ofzo
pi_148011978
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:14 schreef XL het volgende:

[..]

Waar wil je de grens over, alles in de 1. en 2. Bundesliga is veel beter dan Nederland (misschien kan feyenoord bij sommige aanhaken).
Maakt mij niet uit.Dat weet ik maar ik zoek echt een geschikte club,
Groot fan van User Wotte
pi_148011997
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:22 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Borussia Monchen Gladbach of Dortmund.. bier hebben ze overal en alle Duitse steden lijken op elkaar omdat ze allemaal zijn platgegooid in de Tweede Wereldoorlog. En anders Keulen ofzo
Toch niet aan kaarten te komen bij Dortmund?

Gladbach is wel makkelijk?
Groot fan van User Wotte
pi_148037117
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Toch niet aan kaarten te komen bij Dortmund?

Gladbach is wel makkelijk?
Gladbach is makkelijk ja.
Wedstrijd uitkiezen en tickets bestellen:
https://www.borussia-tick(...)spielserie=2014%2f15

Let wel op, termin nicht definitiv wil zeggen dat de definitieve wedstrijddatum nog niet bekend is.
Ik vind de stad Mönchengladbach echter niet zo mooi.

Je zou ook naar FC Köln kunnen. Mooie stad en fanatiekere supporters.
https://www.eventimsports.de/ols/fckoeln
  zondag 28 december 2014 @ 07:52:30 #276
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_148037273
Nee, köln is niet beter dan gladbach. Ik zou Schalke doen en dan stappen in Bochum.
pi_148056506
quote:

Mijn pa en ik gaan sowieso één keer per seizoen naar Schalke, gewoon lekker de ICE boeken en pakken via nshispeed, kost als je een vooruit boekt geen drol. Beetje vroeg aankomen en dan met nog een stuk of 3000 supporters wat biertjes en Jagermeisters wegtikken op Gelsenkirchen Hbf (daar kopen of lekker cheap van thuis meenemen), daarna richting het stadion met de op wedstrijddagen gratis tram. Bij het tramstation van de Veltins Arena heb je weer allerlei verkopertjes van goedkoop blikbier en daarna kan je lekker aan de Bratwurst. Geweldige sfeer voor het stadion!
Daarna Huntelaar zien schitteren 8-) en genieten van de sfeer. Na de wedstrijd het omgekeerde riedeltje en weer met de trein richting Nederland.
Ben pas toevallig naar Dortmund geweest en het stadion en sfeer zijn denk ik onverslaanbaar maar met alles er omheen kies ik de volgende keer weer gewoon lekker voor Schalke. 8-)

En als je om 12:00 al aan het bier en jagermeister begint heb je het 's avonds echt wel gehad denk ik. :P Scheelt je in ieder geval al hotelkosten.
pi_148078959
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef tralalala het volgende:

[..]

Mijn pa en ik gaan sowieso één keer per seizoen naar Schalke, gewoon lekker de ICE boeken en pakken via nshispeed, kost als je een vooruit boekt geen drol. Beetje vroeg aankomen en dan met nog een stuk of 3000 supporters wat biertjes en Jagermeisters wegtikken op Gelsenkirchen Hbf (daar kopen of lekker cheap van thuis meenemen), daarna richting het stadion met de op wedstrijddagen gratis tram. Bij het tramstation van de Veltins Arena heb je weer allerlei verkopertjes van goedkoop blikbier en daarna kan je lekker aan de Bratwurst. Geweldige sfeer voor het stadion!
Daarna Huntelaar zien schitteren 8-) en genieten van de sfeer. Na de wedstrijd het omgekeerde riedeltje en weer met de trein richting Nederland.
Ben pas toevallig naar Dortmund geweest en het stadion en sfeer zijn denk ik onverslaanbaar maar met alles er omheen kies ik de volgende keer weer gewoon lekker voor Schalke. 8-)

En als je om 12:00 al aan het bier en jagermeister begint heb je het 's avonds echt wel gehad denk ik. :P Scheelt je in ieder geval al hotelkosten.
Ik ga naar Koln - Hannover en Dusseldorf - Nurnberg
Groot fan van User Wotte
pi_148328163
quote:

Zelf ben ik fan van Bayern. Onlangs daar ook in het stadion geweest. Was leuk om daar als fan bij te zijn. De sfeer echter viel me wel soms wat tegen, af en toe gewoon helemaal stil.

Dortmund daarentegen ben ik nu twee keer geweest en dat heeft een geweldige sfeer. In de nabije omtrek van Nederland is dat voor mij de beste keuze op voetbalgebied. Kaarten zijn tweedehands via Viagogo redelijke eenvoudig te krijgen.
pi_148330811
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 19:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Zelf ben ik fan van Bayern. Onlangs daar ook in het stadion geweest. Was leuk om daar als fan bij te zijn. De sfeer echter viel me wel soms wat tegen, af en toe gewoon helemaal stil.

Dortmund daarentegen ben ik nu twee keer geweest en dat heeft een geweldige sfeer. In de nabije omtrek van Nederland is dat voor mij de beste keuze op voetbalgebied. Kaarten zijn tweedehands via Viagogo redelijke eenvoudig te krijgen.
Achterlijk duur viagogo.

Bayern is mij veel te commercieel.
Groot fan van User Wotte
  donderdag 8 januari 2015 @ 20:38:53 #281
51286 w00h00
Digital man!
pi_148481453
Oke ik wil met een vriend naar Engeland om een authentieke en sfeervolle wedstrijd te ervaren. Premier league of Championship.

Rekening houdende met het budget en dus de vlieg- en overnachtingstarieven, wat is een aanrader?
  donderdag 8 januari 2015 @ 20:49:40 #282
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_148481956
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 19:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Meest VBLers zijn voor FC Bayern(Die Beste), waaronder als grootste supporters Davy, ik en Johannes. Dus je bent welkom.

Verder raad ik je aan om een keer samen met Johannes en Paxcon naar Euroborg te gaan. Dat zijn de echte echte supporters voor de enige echte club in het Noorden die je een geweldige dag bezorgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door KingRoland op 08-01-2015 20:54:45 ]
graag op anoniem
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:29:35 #283
436595 Sked
Zonnestraal
pi_148485930
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:38 schreef w00h00 het volgende:
Oke ik wil met een vriend naar Engeland om een authentieke en sfeervolle wedstrijd te ervaren. Premier league of Championship.

Rekening houdende met het budget en dus de vlieg- en overnachtingstarieven, wat is een aanrader?
Ga naar een volksclub, probeer de grote clubs te vermijden. Championship is leuk, maar de wedstrijd zelf hoef je eigenlijk niet te kijken. Misschien dat een pot van West Ham bijvoorbeeld wat is
pi_148486103
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:49 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Meest VBLers zijn voor FC Bayern(Die Beste), waaronder als grootste supporters Davy, ik en Johannes. Dus je bent welkom.

Verder raad ik je aan om een keer samen met Johannes en Paxcon naar Euroborg te gaan. Dat zijn de echte echte supporters voor de enige echte club in het Noorden die je een geweldige dag bezorgen.
Fan zijn van Bayern.... hoe kan dat nou als je er 1000 km vandaan woont.
Een voorkeur hebben ja, dat is wat anders. Als Bayern 2e BL had gespeeld dan had je niemand op VBL horen kraaien over deze club. Meeloperij.
U MAD?
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:36:18 #285
436595 Sked
Zonnestraal
pi_148486176
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:34 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Een voorkeur hebben ja, dat is wat anders. Als Bayern 2e BL had gespeeld dan had je niemand op VBL horen kraaien over deze club. Meeloperij.
Zo gaat het toch bij ongeveer elke buitenlandse club? De Nederlandse FOK!kers die buitenlandse clubs aanhangen en ook daadwerkelijk wel eens een wedstrijd bezoeken zijn op een hand te tellen denk ik
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:49:22 #286
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_148486712
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:34 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

1. Zo kan je hetzelfde zeggen over Real Madrid, Barca en de rest dus je opmerking slaat nergens op.

2. Van mijn plek naar de staat Beieren(Bayern) is geen 1000km
graag op anoniem
  donderdag 8 januari 2015 @ 23:02:50 #287
436595 Sked
Zonnestraal
pi_148487281
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:49 schreef KingRoland het volgende:

[..]

1. Zo kan je hetzelfde zeggen over Real Madrid, Barca en de rest dus je opmerking slaat nergens op.
Bayern is toch alleen maar een voorbeeld van hem, omdat het daar toevallig over ging? Die theorie is op bijna elke ploeg in het buitenland toe te passen die succes heeft.
  donderdag 8 januari 2015 @ 23:05:21 #288
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_148487383
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:02 schreef Sked het volgende:

[..]

Bayern is toch alleen maar een voorbeeld van hem, omdat het daar toevallig over ging? Die theorie is op bijna elke ploeg in het buitenland toe te passen die succes heeft.
Hij had het specifiek over Bayern, geen voorbeeld.
graag op anoniem
pi_148487517
Precies, gewoon een voorbeeld.

Wanneer je echt wedstrijden gaat bezoeken om de cult en alles eromheen dan kom je er snel achter dat clubs als Barca, Madrid, Bayern, City verschrikkelijk zijn. Grotendeels klapvee. De charme zit hem in de beleving, stad etc. als je naar het buitenland gaat. Althans dat is mijn mening. Voetbal is bijzaak.

Maar mensen die zich 'fan' noemen van een buitenlandse club.... all for the glory. Je hebt een voorkeur voor een bepaalde club, maar bent geen fan. Als Robben bij Mainz had gespeeld en titels had gepakt was iedereen voor Mainz :')
U MAD?
  donderdag 8 januari 2015 @ 23:08:49 #290
436595 Sked
Zonnestraal
pi_148487519
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Hij had het specifiek over Bayern, geen voorbeeld.
Dan nog slaat zijn opmerking ergens op, omdat het op elke club toe te passen is. Zelfs al had hij het specifiek over Bayern.
  donderdag 8 januari 2015 @ 23:15:10 #291
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_148487819
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef Sked het volgende:

[..]

Dan nog slaat zijn opmerking ergens op, omdat het op elke club toe te passen is. Zelfs al had hij het specifiek over Bayern.
Nee dan zou het echt nergens op slaan :') zoals hij net boven had gezegd het was een voorbeeld.
graag op anoniem
  donderdag 8 januari 2015 @ 23:17:13 #292
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_148487915
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef de_boswachter het volgende:

Wanneer je echt wedstrijden gaat bezoeken om de cult en alles eromheen dan kom je er snel achter dat clubs als Barca, Madrid, Bayern, City verschrikkelijk zijn. Grotendeels klapvee. De charme zit hem in de beleving, stad etc. als je naar het buitenland gaat. Althans dat is mijn mening. Voetbal is bijzaak.

Maar mensen die zich 'fan' noemen van een buitenlandse club.... all for the glory. Je hebt een voorkeur voor een bepaalde club, maar bent geen fan. Als Robben bij Mainz had gespeeld en titels had gepakt was iedereen voor Mainz :')
Klopt en als CR7 of Messi bij Olympiakos speelde was iedereen voor die club. Logisch natuurlijk.
graag op anoniem
pi_148487992
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef de_boswachter het volgende:

g

Het is niet vanwege robben dat ik fan ben van Bayern. Meer sinds Kahn en Effenberg die er alles voor doen om te winnen.
pi_148487993
Overigens om ontopic te blijven;

Ik ga binnenkort naar Eintracht Frankfurt en Kaiserslautern. Beide clubs nog nooit geweest. Eintracht heb ik kaarten al binnen, Lautern dit weekend bestellen.
Zin in.
U MAD?
pi_148488033
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Klopt en als CR7 of Messi bij Olympiakos speelde was iedereen voor die club. Logisch natuurlijk.
Nee niet logisch. Maar cut the crap maar, laten we ontopic blijven. Daar is het topic te mooi voor.
U MAD?
pi_148493521
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens om ontopic te blijven;

Ik ga binnenkort naar Eintracht Frankfurt en Kaiserslautern. Beide clubs nog nooit geweest. Eintracht heb ik kaarten al binnen, Lautern dit weekend bestellen.
Zin in.
Eintracht is wel tof! Kaiserslautern staat ook nog op mijn planning maar ja..tijd tekort :)
In maart in ieder geval naar Union Berlin-St Pauli en hopelijk datzelfde weekend naar Dynamo Dresden-Hallescher FC. Maar de definitieve speeldata voor de 3.Liga voor dat weekend staat nog niet vast :(
pi_148498437
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 05:45 schreef _NeedeRadicals_ het volgende:

[..]

Eintracht is wel tof! Kaiserslautern staat ook nog op mijn planning maar ja..tijd tekort :)
In maart in ieder geval naar Union Berlin-St Pauli en hopelijk datzelfde weekend naar Dynamo Dresden-Hallescher FC. Maar de definitieve speeldata voor de 3.Liga voor dat weekend staat nog niet vast :(
Speeldagen 22 t/m 28 1e en 2e Bundesliga liggen inderdaad vast, 3. Liga nog even afwachten.
Mooi man Dresden en Union _O_
U MAD?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:01:10 #298
357045 Grifte
Feijenoord
pi_148502717
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:38 schreef w00h00 het volgende:

Hangt er ontzettend vanaf welke wedstrijd je bezoekt van een club. Er zijn geen Engelse clubs (meer) waar je gegarandeerd voor een goede sfeer heen kunt gaan. Een wedstrijd als Sunderland - Newcastle of Brentford - Fulham zal een stuk leuker zijn dan als je bij dezelfde clubs een wedstrijd tegen bijvoorbeeld iets als Swansea of Wigan bezoekt.

Als je wat data geeft waarop je eventueel zou willen gaan zouden we een advies kunnen geven met het speelschema ernaast. Qua locatie is London / Oostkust natuurlijk makkelijk vanuit NL, al is vliegen op Manchester etc ook niet al te prijzig dacht ik.
pi_148509954
Inderdaad, zoek naar een derby als dat even mogelijk is. In een stad als Londen met 20 professionele clubs kun je makkelijk twee-drie leuke wedstrijden vinden in een weekend.

Ik zou ook echt westrijden in de lagere divisies aanraden.
Als je in Londen zit raad ik Brentford, Wimbledon, Leyton Orient, Millwall, Barnet en Crystal Palace allemaal wel aan.
pi_148533897
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Speeldagen 22 t/m 28 1e en 2e Bundesliga liggen inderdaad vast, 3. Liga nog even afwachten.
Mooi man Dresden en Union _O_
Heb,bij toeval,al veel uitwedstrijden van Union gezien. Sindsdien een beetje een zwak voor hen gekregen. 2jaar? geleden naar Hertha-Union geweest in de 2.Liga. Uitverkocht Olympia..zeer indrukwekkend!
pi_148534657
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:30 schreef ambiance het volgende:

[..]

Gaaf!

Gewoon account aanmaken via de website van de club en met creditcard betalen. Meestal ploffen tickets dan binnen twee weken op de mat. Nooit van die voetbalreizen sites gebruiken in ieder geval.......
Ik heb het een paar maanden geleden bijvoorbeeld zo bij Villa geregeld.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')