Brentford. Laatste seizoen in dat stadion. En die is echt cult. Op elke hoek een pub.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:23 schreef v0lt026 het volgende:
19 tm 21 september naar Londen!
QPR / Spurs / West Ham (tegen Liverpool) spelen thuis en in de Championship Fulham en Millwall...
Iemand tips? Millwall lijkt me wel baas
Dit.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Brentford. Laatste seizoen in dat stadion. En die is echt cult. Op elke hoek een pub.
Brentford iddquote:Op maandag 28 juli 2014 10:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Brentford. Laatste seizoen in dat stadion. En die is echt cult. Op elke hoek een pub.
Dat wist ik niet. Heb ik direct dus sowieso nog 1 doel voor aankomend seizoenquote:Op maandag 28 juli 2014 10:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen bij Metz geweest twee jaar geleden. Speelden ze nog National. Mooi stadion, leuke stad en fanatieke supporters. Kocht toen tickets gewoon aan de kassa.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:26 schreef Massief het volgende:
Iemand ervaring met franse wedstrijd bezoeken? Montpellier ben ik volgende week maar kan je daar gewoon tickets halen of iets aan de balie?
Toevallig moeten ze dan tegen metz, 23 augustus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alleen bij Metz geweest twee jaar geleden. Speelden ze nog National. Mooi stadion, leuke stad en fanatieke supporters. Kocht toen tickets gewoon aan de kassa.
Naar Everton zal je alleen al moeten vanwege het stadion. Fuck die sfeer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:17 schreef begaaierd het volgende:
Wij willen met een groepje van ongeveer 6/7 man begin jan. 2015 een wedstrijdje bezoeken in Engeland.
Heb me redelijk verdiept over hoe en wat met hat aanschaffen van kaarten e.d. dus dat zal wel goed komen.
Maar welke teams (liefst PL) zijn echt het bezoeken waard, kwa sfeer enzo. Heb namelijk van wat vrienden/ kennissen gehoord dat de sfeer bij Chelsea, Arsenal, Tot. Hot, Everton minder is dan bij bijvoorbeeld Aston Villa, Newcastle......
Iemand tips ??
Ben benieuwd. Lijkt me wel de moeite waard.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Nog nooit bij Wolverhampton geweest, maar de verhalen die ik ken over dat stadion zijn geweldig.
Hoe kom je aan kaarten voor zo'n Turkse wedstrijd? Ben ooit op de gok naar Besiktas - Fener geweest maar had geen kaartje.. bij het stadion wilde een Turk me wel een kaartje verkopen voor 500.000 turkse lira's.. zo'n 500 euro geloof ik. Tsja, zo graag wilde ik die Turken ook weer niet zien voetballen..quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:12 schreef Ludacriss het volgende:
In oktober naar Gala - Fener in Istanbul. Daarnaast in september Tsjechië - Nederland in Praag. Wellicht dat er een paar andere wedstrijden nog tussen komen.
Ooit naar PSG geweest en toen kon je heel makkelijk een kaartje kopen in de fanshop op de Champs Elysee.. alleen waren ze toen nog niet opgekocht door die sjeik, tegenwoordig zit het vol met gloryhunters en zal het wel lastiger zijn om een kaartje te krijgen.. denk ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:26 schreef Massief het volgende:
Iemand ervaring met franse wedstrijd bezoeken? Montpellier ben ik volgende week maar kan je daar gewoon tickets halen of iets aan de balie?
Afgelopen winter bij Everton geweest. Niks mis met de sfeer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:17 schreef begaaierd het volgende:
Wij willen met een groepje van ongeveer 6/7 man begin jan. 2015 een wedstrijdje bezoeken in Engeland.
Heb me redelijk verdiept over hoe en wat met hat aanschaffen van kaarten e.d. dus dat zal wel goed komen.
Maar welke teams (liefst PL) zijn echt het bezoeken waard, kwa sfeer enzo. Heb namelijk van wat vrienden/ kennissen gehoord dat de sfeer bij Chelsea, Arsenal, Tot. Hot, Everton minder is dan bij bijvoorbeeld Aston Villa, Newcastle......
Iemand tips ??
In Turkije hebben ze sinds kort een clubcard achtig iets ingevoerd. Schijnt hierdoor veel moeilijker te zijn om aan kaarten te komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan kaarten voor zo'n Turkse wedstrijd? Ben ooit op de gok naar Besiktas - Fener geweest maar had geen kaartje.. bij het stadion wilde een Turk me wel een kaartje verkopen voor 500.000 turkse lira's.. zo'n 500 euro geloof ik. Tsja, zo graag wilde ik die Turken ook weer niet zien voetballen..
Hoe ben je aan kaarten voor dortmund gekomen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Afgelopen winter bij Everton geweest. Niks mis met de sfeer.
[..]
In Turkije hebben ze sinds kort een clubcard achtig iets ingevoerd. Schijnt hierdoor veel moeilijker te zijn om aan kaarten te komen.
Ik heb gister de wedstrijd tussen Borussia Dortmund en Bayern München voor de Supercup bezocht. Apart om te ervaren dat iedereen gewoon door elkaar loopt (Dortmund en Bayern supporters) en samen staat te pilsen voor de wedstrijd. Prachtige sfeer in het stadion en een vermakelijke wedstrijd gezien. Zat achter het doel schuin boven het uitvak en keek heel de wedstrijd tegen die(?) Gelbe Wand aan. Die kunnen flink tekeer gaan.
Dortmund stond al lang op m'n lijstje en ben blij dat ik een wedstrijd heb kunnen bezoeken. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor elke liefhebber.
Voor Newcastle zijn er bijna altijd kaarten. Voor wedstrijd tegen City waren twee weken geleden in ieder geval nog kaarten beschikbaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zit er over te denken om in november/december eens richting Newcastle te gaan. Zoals ik het hier lees kan je beter gewoon zelf alles regelen i.p.v. een voetbalreis te boeken?
Mooiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor Newcastle zijn er bijna altijd kaarten. Voor wedstrijd tegen City waren twee weken geleden in ieder geval nog kaarten beschikbaar.
Maak een account aan, koop kaarten met creditcard en laat ze opsturen.
Boek een bootreis of vliegticket. Hotelletje erbij.
Minimale besparing van 50% op die te dure voetbalreizen.
Alleen wat meer moeite doen he.... Het is maar wat je er voor over hebt.
Via de website van Dortmund.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:03 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Hoe ben je aan kaarten voor dortmund gekomen?
Afgelopen zaterdag bij Millwall-Leeds United geweest. Dat was tofquote:Op maandag 28 juli 2014 10:23 schreef v0lt026 het volgende:
19 tm 21 september naar Londen!
QPR / Spurs / West Ham (tegen Liverpool) spelen thuis en in de Championship Fulham en Millwall...
Iemand tips? Millwall lijkt me wel baas
Met een creditcard (kan ook prepaid mastercard zijn) kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Mooivan het weekend dan maar ff alles proberen te gaan regelen.
Heb je meegezongenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:47 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb gister de wedstrijd tussen Borussia Dortmund en Bayern München voor de Supercup bezocht. Apart om te ervaren dat iedereen gewoon door elkaar loopt (Dortmund en Bayern supporters) en samen staat te pilsen voor de wedstrijd. Prachtige sfeer in het stadion en een vermakelijke wedstrijd gezien. Zat achter het doel schuin boven het uitvak en keek heel de wedstrijd tegen die(?) Gelbe Wand aan. Die kunnen flink tekeer gaan .
Dortmund stond al lang op m'n lijstje en ben blij dat ik een wedstrijd heb kunnen bezoeken. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor elke liefhebber.
ik zou echt nooit naar newcastle gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zit er over te denken om in november/december eens richting Newcastle te gaan. Zoals ik het hier lees kan je beter gewoon zelf alles regelen i.p.v. een voetbalreis te boeken?
Vertelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou echt nooit naar newcastle gaan
maar dat is persoonlijk denk ik
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou echt nooit naar newcastle gaan
maar dat is persoonlijk denk ik
Ik ook niet hoor, maar dat ene wat ze zongen wat zo grappig: Wir ziehen die Bayern die Lederhosen ausquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Haha nee. Ik ben niet zo goed op de hoogte van het repertoire
Kan ik je alleen Newcastle - Sunderland aanraden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Heb ik nieteens meegekregen. De Bayern aanhang maakte in het begin aardig wat geluid. Naarmate de wedstrijd vorderde werden ze steeds stiller....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar dat ene wat ze zongen wat zo grappig: Wir ziehen die Bayern die Lederhosen aus
Als City tegen een laaggeklasseerde club speelt moet het wel te doen zijn om kaartjes te kopen als je er vroeg bij bent.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:01 schreef De-Hamster het volgende:
Mijn zusje wil met haar vriend naar Manchester City gaan. Volgens mij ter ere van zijn verjaardag, dus ik verwacht ergens septermber-oktober. Hoe kun je dit het beste regelen? Kun je beter alles los regelen of moet dit via een voetbalreis? Aangezien ik geen idee heb hoe je bij buitenlandse clubs aan kaartjes komt zonder de seizoenskaarten etc. te hebben.
Maar je kunt dus als Nederlander gewoon via mcfc.co.uk tickets voor wedstrijden kopen? Want ik dacht dat me zusje naar Man City gemaild had en zij gaven aan enkel via een bepaalde reisorganisatie te werken. Gaan de grotere wedstrijden uberhaupt niet de online verkoop in? Of zijn die gewoon binnen enkele minuten uitverkocht?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als City tegen een laaggeklasseerde club speelt moet het wel te doen zijn om kaartjes te kopen als je er vroeg bij bent.
Ik heb vorig seizoen een georganiseerde reis naar City geboekt. Was tegen een laagvlieger en dan ben je zo'n ¤500 pp kwijt. Zelf alles regelen is dus veel goedkoper.
Iedereen kan via de website tickets kopen indien beschikbaar. Ik weet niet hoe het zit met de topwedstrijden maar ik denk dat die de deur uit vliegen. Als ze al beschikbaar zijn. Een wedstrijd tegen een laaggeklasseerde club is wel te doen. Zag net dat er bijv tegen Stoke nog kaarten beschikbaar waren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:41 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Maar je kunt dus als Nederlander gewoon via mcfc.co.uk tickets voor wedstrijden kopen? Want ik dacht dat me zusje naar Man City gemaild had en zij gaven aan enkel via een bepaalde reisorganisatie te werken. Gaan de grotere wedstrijden uberhaupt niet de online verkoop in? Of zijn die gewoon binnen enkele minuten uitverkocht?
Ik zie het idd al. Ze werken daar met een reputatiesysteem, hoe meer punten je hebt hoe eerder je de kaarten kunt kopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Iedereen kan via de website tickets kopen indien beschikbaar. Ik weet niet hoe het zit met de topwedstrijden maar ik denk dat die de deur uit vliegen. Als ze al beschikbaar zijn. Een wedstrijd tegen een laaggeklasseerde club is wel te doen. Zag net dat er bijv tegen Stoke nog kaarten beschikbaar waren.
Deze site zegt dat je alleen kaarten bij het stadion kan kopen en dat ze bijna nooit uitverkopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:20 schreef Korreltje-zout het volgende:
Weet iemand hoe het zit met kaarten voor Rayo Vallecano? Ik zou namelijk 25 Augustus heel graag naar de wedstrijd tegen Atletico willen. Er staat alleen nog niks over op de site van Rayo..
Je hebt een passolig kaart nodig. Daarnaast heb ik een Turkse vriend daar wonen, maakt het wat makkelijker.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan kaarten voor zo'n Turkse wedstrijd? Ben ooit op de gok naar Besiktas - Fener geweest maar had geen kaartje.. bij het stadion wilde een Turk me wel een kaartje verkopen voor 500.000 turkse lira's.. zo'n 500 euro geloof ik. Tsja, zo graag wilde ik die Turken ook weer niet zien voetballen..
Doe je het steekvest maar aanquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:05 schreef Ludacriss het volgende:
Daarnaast zit ik op 27 aug in het uitvak bij Arsenal - Besiktas dankzij mijn Turkse kennis. Ben benieuwd![]()
Leuk hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:43 schreef yes-yes het volgende:
Mijn foto`s van de DFB Pokal sensatie staan online. http://voetbalhopper.blog(...)tuna-dusseldorf.html
Erg tofquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:43 schreef yes-yes het volgende:
Mijn foto`s van de DFB Pokal sensatie staan online. http://voetbalhopper.blog(...)tuna-dusseldorf.html
Achteraf was dit natuurlijk geweldig.Hier had ik niet eens van durven dromenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Erg tof![]()
Zat ook nog te kijken om een wedstrijdje dit weekend mee te pikken, maar het kwam niet uit.
Ik zit een beetje te googelen, maar dat groundhoppen is een hele wereld op zich. Wat grappig joh. Ik zie dat er zelfs een app voor isquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:07 schreef yes-yes het volgende:
[..]
Achteraf was dit natuurlijk geweldig.Hier had ik niet eens van durven dromen
Je hebt van alles, volgens mij zijn Duitsers wel redelijk fanatiek in het naleven van allerlei regeltjes mbt groundhoppen (hoe verrassend weerquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit een beetje te googelen, maar dat groundhoppen is een hele wereld op zich. Wat grappig joh. Ik zie dat er zelfs een app voor isKrijg je nou ook punten voor bezoeken aan stadions, of is het gewoon voor de lol?
Lijkt me een hele leuke hobby, maar wel kostbaar om alles af te gaan. Ik ga morgen eens wat foto's bekijken op mijn gemak. Ik had echt geen idee dat dit zo populair was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je hebt van alles, volgens mij zijn Duitsers wel redelijk fanatiek in het naleven van allerlei regeltjes mbt groundhoppen (hoe verrassend weer). De meeste Nederlanders die ik volg gaan voornamelijk voor het plezier, en niet zo zeer het aftikken van een hoeveelheid nieuwe stadions.
http://www.footballfans.eu/ is wel een leuke site van leden all over Europe die bijhouden welke wedstrijden ze bezoeken, inclusief vaak foto's/filmpjes etc van allerlei stadions. Zitten ook wel wat Fokkers op dacht ik.
http://www.doingthe116.com/groundlist.htm Is dan weer heel vet als je geïnteresseerd bent in Brits voetbal. Humoristische verslagen + veel mooie foto's, van zo ongeveer elk Brits stadion.
Bieber was drie jaar geleden de spits van Top Oss. Knikkert nu Fortuna uit de pokal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:43 schreef yes-yes het volgende:
Heb je geen google op je pc? Tik Arsenal of Tottenham in en zoek op de clubsite...quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:15 schreef Dejannn het volgende:
Ik wil over twee maanden een wedstrijd van Arsenal of Spurs bezoeken (ben die week vanwege studie in Londen) en nu vroeg ik me af aan welke prijzen ik zoal moet denken, en is het sowieso wel mogelijk om zonder een of andere seizoenskaart kaartjes te kopen?Arsenal schijnt tevens nogal enorm duur te zijn is mij verteld?
Ja dan kun je bijna heel FOK! wel opdoeken he? Hier zitten de ervaringsdeskundigen, dus waarom niet hier vragen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je geen google op je pc? Tik Arsenal of Tottenham in en zoek op de clubsite...
Of dacht je; laat ik eens kijken of er wat slaven op Fok zitten die me willen dienen?
Waarom niet zelf even voorwerk doen en wanneer er dan vragen zijn die hier stellen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dan kun je bijna heel FOK! wel opdoeken he? Hier zitten de ervaringsdeskundigen, dus waarom niet hier vragen.
Misschien zijn er andere sites om kaartjes te kopen? Ik heb er ook totaal geen verstand van verder, het is geen Tweakers hier dat je eerst als een malle moet googelen en alle topics moet doorspitten voordat je wat mag vragen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom niet zelf even voorwerk doen en wanneer er dan vragen zijn die hier stellen?
Je kan toch zeker zelf wel kijken op de site van Arsenal wat kaartjes kosten of niet dan? En dat je vervolgens hulp nodig hebt... daar is dit topic voor.
Je kan ook gewoon te lui zijn om dingen op te zoeken, of zeg ik nou iets vreemds?
Tof!quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:43 schreef yes-yes het volgende:
Leuk man! Zal eens kijken of ik o.a. de foto's van mijn trip met Ajax (teamvlucht) indertijd naar Israël nog ergens heb. (M.Haifa)quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:43 schreef yes-yes het volgende:
Staan toch niet echt bekend om hun fanatisme? Volgens mij vooral veel toeristen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:03 schreef DeLuna het volgende:
Lijkt me zeer intimiderend om tegen PSG thuis te spelen met dat publiek
[ afbeelding ]
Op de foto rechts ging het er anders behoorlijk ruig aan toe. Maargoed, ik ben sc Heerenveen gewend, misschien ligt het daaraanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Staan toch niet echt bekend om hun fanatisme? Volgens mij vooral veel toeristen.
Mooi hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op de foto rechts ging het er anders behoorlijk ruig aan toe. Maargoed, ik ben sc Heerenveen gewend, misschien ligt het daaraanTof was het wel, ook met het opnoemen van de opstelling van PSG.
[ afbeelding ]
Wel jammer dat Ibrahimovic er na 15 minuten af ging en Van der Wiel na de eerste helft
Die deed mee jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mooi hoorDeed Verratti nog mee
?
Everton. Zelfde stad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:37 schreef zerokil het volgende:
Ik ga zeker nog wat teruglezen in deze reeks maar heb alvast een vraagje.
We willen binnenkort (dit voetbalseizoen) naar een wedstrijd kijken in Engeland. (3 pers)
We hebben nog geen echte voorkeur daarom de vraag welke wedstrijden/clubs bevelen jullie aan in Engeland? (sfeer etc.)
Zelf dacht ik al aan Liverpool
Verschil van dag en nacht inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:14 schreef Happel het volgende:
Persoonlijk vind ik alles onder de Premier League veel leuker trouwens.
Er zijn, ongeacht niveau, weinig clubs waar de sfeer elke wedstrijd goed is. Je kan beter een derby opzoeken, of wedstrijden met een groot aantal uitsupporters. Denk bijvoorbeeld aan clubs als Leeds United, Sheffield Wednesday, Bradford City of Portsmouth.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:37 schreef zerokil het volgende:
Ik ga zeker nog wat teruglezen in deze reeks maar heb alvast een vraagje.
We willen binnenkort (dit voetbalseizoen) naar een wedstrijd kijken in Engeland. (3 pers)
We hebben nog geen echte voorkeur daarom de vraag welke wedstrijden/clubs bevelen jullie aan in Engeland? (sfeer etc.)
Zelf dacht ik al aan Liverpool
De tijd is nog niet bevestigd, aldus alle sites (waaronder die van Atl. zelf)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:38 schreef -J-D- het volgende:
Ik probeer aan kaarten te komen voor Atletico Madrid tegen Espanyol op 19 oktober.
Weet iemand wat de handigste manier is?
Even serieus, de Turken gingen helemaal los. Was echt onwijs tof en super gezellig. Was echt niks mis mee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe je het steekvest maar aan
Juist wel.. Boulogne Boys. Ben er ook een keer geweest en was onder de indruk van de fans aan beide korte zijdes.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Staan toch niet echt bekend om hun fanatisme? Volgens mij vooral veel toeristen.
Spaanse wedstrijden zijn nooit uitverkocht dus ik zou gewoon gaan en bij het stadion kaartjes kopen..quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:09 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De tijd is nog niet bevestigd, aldus alle sites (waaronder die van Atl. zelf)
Iemand een idee op welke termijn dat definitief wordt?
We vliegen op die dag naar Madrid, dus ik kan pas kaarten regelen als de tijd acceptabel is.
In Duitsland doen ze het definitief maken van het programma een paar weken nadat de UEFA de Europa cups definitief heeft. Zal voor Spanje ook zo zijn..quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:09 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De tijd is nog niet bevestigd, aldus alle sites (waaronder die van Atl. zelf)
Iemand een idee op welke termijn dat definitief wordt?
We vliegen op die dag naar Madrid, dus ik kan pas kaarten regelen als de tijd acceptabel is.
Mooiquote:Op maandag 1 september 2014 11:24 schreef Happel het volgende:
Van het weekend bij Wolverhampton Wanderers - Blackburn Rovers en Aston Villa - Hull City geweest. Voor de verandering allebei goede wedstrijden met doelpunten. Dat Engels voetbal wordt nog eens wat.
quote:Op maandag 1 september 2014 16:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mooi![]()
Zijn beide stadions zo geweldig als men zegt?
Ik ben bij beide clubs geweestquote:Op maandag 1 september 2014 16:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mooi![]()
Zijn beide stadions zo geweldig als men zegt?
Geen probleem, hoop ze ook nog ergens de komende seizoenen te bezoeken. Wie weet valt het schema eens goed dit najaar, maak ik er een weekendje van in de regio Birmingham.quote:Op maandag 1 september 2014 22:56 schreef JochemP het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bij beide clubs geweestVilla Park is echt een pareltje, met name de oude tribune van de buitenkant is prachtig. Ook de sfeer is bij vlagen erg tof!
Wolves vond ik ook erg leuk, zag ze vorig jaar toen ze in L1 speelden maar was alsnog goed gevuld en de fans maakten flink wat lawaai. De nieuwe tribune is voor een nieuwe tribune erg goed gelukt.
Sorry dat ik ongevraagd je vraag beantwoord trouwens
Ik wil eigenlijk heel graag weer naar Derby - Forestquote:Op maandag 1 september 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geen probleem, hoop ze ook nog ergens de komende seizoenen te bezoeken. Wie weet valt het schema eens goed dit najaar, maak ik er een weekendje van in de regio Birmingham.
Nog van plan terug te gaan naar Derby / Sheffield United nu je in Nederland terug bent?
Vanaf 10 september ga ik die kant op, eerst nog even Celtic meepikken. Tot eind januari, dus zag inderdaad die derby al staan. Lijkt me wel erg lastig kaarten te krijgen als je geen booking history hebt?quote:Op maandag 1 september 2014 23:15 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk heel graag weer naar Derby - ForestDie is ergens in januari, dus denk dat ik er een weekendje heen ga dan. Zit jij al in Engeland intussen?
Ja is gratis, perfect geregeld daar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:55 schreef mrbombastic het volgende:
Ik ga over een aantal weken naar Bayer Leverkusen - Schalke.
Heb er nu al zin in.
Weet iemand of je gratis kunt parkeren bij de Otto Bayer Strasse?
Daarvandaan schijnt een pendelbus naar het stadion te rijden.
Parkeren bij de Lidl aan de Hardenbergstraße en vanaf daar nog 10 minuten lopen,ook ideal met de stad de weer uitkomen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:55 schreef mrbombastic het volgende:
Ik ga over een aantal weken naar Bayer Leverkusen - Schalke.
Heb er nu al zin in.
Weet iemand of je gratis kunt parkeren bij de Otto Bayer Strasse?
Daarvandaan schijnt een pendelbus naar het stadion te rijden.
Wedstrijd begint al om 12.00 uur. Helaas, dan zijn we net geland.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:38 schreef -J-D- het volgende:
Ik probeer aan kaarten te komen voor Atletico Madrid tegen Espinosa op 19 oktober.
Weet iemand wat de handigste manier is?
Ga toevallig zaterdag naar Celtic - Aberdeen, en dat was via internet zo geregeld. In de competitie zit het vaak ook maar 3/4 vol (~45k fans), dus kaarten aan de kassa moet geen probleem zijn. Anders zou ik ze gewoon via internet bestellen en voor je laten klaarleggen, net zo gemakkelijk.quote:Op maandag 8 september 2014 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand ervaring met kaarten bij Celtic? Makkelijk kaarten voor de competitie te verkrijgen aan de kassa ?!?
Sowieso Atletico madrid. Laatste seizoen dat ze in dat stadion spelen. Schijnt best wel kick te zijn. Valencia is ook wel leuk. Sowieso een leuke stad.quote:Op maandag 8 september 2014 13:08 schreef Driesss het volgende:
Ben vorig seizoen naar een wedstrijd van Liverpool geweest met touchvoetbalreizen. Ben nu een reisje aan het plannen naar Spanje, welk van de volgende clubs raden jullie aan en waarom?
• FC Barcelona
• Real Madrid
• Atletico Madrid
• Valencia
of toch een andere? Hoor graag jullie meningen..
Thanks voor je reactie. Real en Barca lijkt me inderdaad te commercieel maar zette gewoon even het rijtje van wat beschikbaar is erop.. Had ook nog graag een keer naar Athletic Bilbao gegaan naar het oude San Mames, leek me ook echt heel kick!quote:Op maandag 8 september 2014 14:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Sowieso Atletico madrid. Laatste seizoen dat ze in dat stadion spelen. Schijnt best wel kick te zijn. Valencia is ook wel leuk. Sowieso een leuke stad.
Barcelona en Real lijken me bij voorbaat al niks. Schijnt echt een grote toeristenzooi te zijn daar.
Dit seizoen moet dat heel makkelijk zijn aangezien Hearts en Rangers allebei in de divisie lager spelen, en ze dus eigenlijk bijna geen grote wedstrijden spelen maar wel een erg groot stadion hebben.quote:Op maandag 8 september 2014 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand ervaring met kaarten bij Celtic? Makkelijk kaarten voor de competitie te verkrijgen aan de kassa ?!?
Je bedoelt dat er veel sightseeing types rondhangen? Ja,wat wil je. Heb je bij alle grote clubs van naam en in Spanje is het iets extremer. Toch is het de moeite waard ooit het Camp Nou binnen te lopen of een wedstrijd te bezoeken. Idem voor Real Madrid. Blijft altijd bij je en zet onze wedstrijdervaringen in de ArenA of De Kuip in de schaduw.quote:Op maandag 8 september 2014 14:29 schreef Happel het volgende:
Barcelona en Real lijken me bij voorbaat al niks. Schijnt echt een grote toeristenzooi te zijn daar.
Eind november ga ik naar Atletico.. zin in. Barcelona is inderdaad toeristisch, maar wel een leuke ervaring in dat gigantische stadion. Als je naar Barcelona gaat kan ik ook Espanyol aanbevelen.. modern stadion, kaarten koop je gewoon bij de kassa, ouderwets voetbalsfeertje, vooraf in die wijk lekker tapas eten onder genot van een biertje.. niks mis mee. En de fanshop heeft geen belachelijke prijzen.. een thuisshirt van Espanyol was maar 50 euro.quote:Op maandag 8 september 2014 14:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Sowieso Atletico madrid. Laatste seizoen dat ze in dat stadion spelen. Schijnt best wel kick te zijn. Valencia is ook wel leuk. Sowieso een leuke stad.
Je kan gebruik maken van pendeldiensten.. vorig jaar gedaan bij wedstrijdje van Gladbach. Verder zou ik het niet weten, maar denk niet dat het reguliere OV ook gratis isquote:Op maandag 8 september 2014 18:23 schreef ganzenherder het volgende:
Zitten hier nog limieten aan behalve het soort vervoer waar je gebruik van mag maken? M.a.w.: Als ik een kaartje van Herta BSC koop kan ik dan gratis met het OV naar Berlijn? Klinkt te mooi om waar te zijn imo.
Het geldt alleen voor de regionale OV diensten heb ik zojuist uitgevondenquote:Op maandag 8 september 2014 18:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je kan gebruik maken van pendeldiensten.. vorig jaar gedaan bij wedstrijdje van Gladbach. Verder zou ik het niet weten, maar denk niet dat het reguliere OV ook gratis is
Dat is natuurlijk persoonlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus het eerste weekend is het leukste?
Championship is gewoon hetzelfde, grote volle Stadions. Alleen lijkt de beleving soms intenser, meer clubfans/voetbalgekken dan bij de popi jopi veel te dure PL.quote:Op maandag 15 september 2014 18:32 schreef Iwanius het volgende:
Vertel eens wat uitgebreider over het bezoeken van dit soort wedstrijden want dat heb ik nooit gedaan in mijn leven in het buitenland. Hoe is de belevenis daar i.v.g met als je PL wedstrijden bezoekt?
[populairdoen] Tof! Ik ken iemand die daar in het tweede elftal voetbalt!quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:43 schreef yes-yes het volgende:
Christopher Bieberquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:58 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[populairdoen] Tof! Ik ken iemand die daar in het tweede elftal voetbalt![/populairdoen]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |