abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2014 @ 10:29:22 #110
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142805082
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:23 schreef v0lt026 het volgende:
19 tm 21 september naar Londen!

QPR / Spurs / West Ham (tegen Liverpool) spelen thuis en in de Championship Fulham en Millwall...

Iemand tips? Millwall lijkt me wel baas :)
Brentford. Laatste seizoen in dat stadion. En die is echt cult. Op elke hoek een pub.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_142807588
Fulham en Millwall moet makkelijk te doen zijn qua kaarten.
Spurs en West Ham (zeker tegen Liverpool) wordt heel lastig.

Ik zou van alle clubs die je voorstelt voor Fulham gaan.
pi_142920618
In oktober naar Gala - Fener in Istanbul. Daarnaast in september Tsjechië - Nederland in Praag. Wellicht dat er een paar andere wedstrijden nog tussen komen.
pi_142920751
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Brentford. Laatste seizoen in dat stadion. En die is echt cult. Op elke hoek een pub.
Dit.
U MAD?
pi_142920830
quote:

[..]

Brentford idd _O_

Zeker 10 jaar terug voor mij!
pi_142923593
quote:

[..]

Dat wist ik niet. Heb ik direct dus sowieso nog 1 doel voor aankomend seizoen :)
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 22:26:08 #116
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_143244187
Iemand ervaring met franse wedstrijd bezoeken? Montpellier ben ik volgende week maar kan je daar gewoon tickets halen of iets aan de balie?
Koekoek
pi_143245937
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:26 schreef Massief het volgende:
Iemand ervaring met franse wedstrijd bezoeken? Montpellier ben ik volgende week maar kan je daar gewoon tickets halen of iets aan de balie?
Alleen bij Metz geweest twee jaar geleden. Speelden ze nog National. Mooi stadion, leuke stad en fanatieke supporters. Kocht toen tickets gewoon aan de kassa.
U MAD?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 23:49:03 #118
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_143247125
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Alleen bij Metz geweest twee jaar geleden. Speelden ze nog National. Mooi stadion, leuke stad en fanatieke supporters. Kocht toen tickets gewoon aan de kassa.
Toevallig moeten ze dan tegen metz, 23 augustus.
Koekoek
pi_143407984
Einde van de maand naar Aston Villa - Hull en Wolverhampton Wanderers - Blackburn Rovers
Elite
Tegen TTIP
pi_143408339
Nog nooit bij Wolverhampton geweest, maar de verhalen die ik ken over dat stadion zijn geweldig.
U MAD?
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:17:47 #121
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_143408503
Wij willen met een groepje van ongeveer 6/7 man begin jan. 2015 een wedstrijdje bezoeken in Engeland.
Heb me redelijk verdiept over hoe en wat met hat aanschaffen van kaarten e.d. dus dat zal wel goed komen.

Maar welke teams (liefst PL) zijn echt het bezoeken waard, kwa sfeer enzo. Heb namelijk van wat vrienden/ kennissen gehoord dat de sfeer bij Chelsea, Arsenal, Tot. Hot, Everton minder is dan bij bijvoorbeeld Aston Villa, Newcastle......

Iemand tips ??
pi_143408924
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:17 schreef begaaierd het volgende:
Wij willen met een groepje van ongeveer 6/7 man begin jan. 2015 een wedstrijdje bezoeken in Engeland.
Heb me redelijk verdiept over hoe en wat met hat aanschaffen van kaarten e.d. dus dat zal wel goed komen.

Maar welke teams (liefst PL) zijn echt het bezoeken waard, kwa sfeer enzo. Heb namelijk van wat vrienden/ kennissen gehoord dat de sfeer bij Chelsea, Arsenal, Tot. Hot, Everton minder is dan bij bijvoorbeeld Aston Villa, Newcastle......

Iemand tips ??
Naar Everton zal je alleen al moeten vanwege het stadion. Fuck die sfeer.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Nog nooit bij Wolverhampton geweest, maar de verhalen die ik ken over dat stadion zijn geweldig.
Ben benieuwd. Lijkt me wel de moeite waard.
Elite
Tegen TTIP
pi_143409680
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:12 schreef Ludacriss het volgende:
In oktober naar Gala - Fener in Istanbul. Daarnaast in september Tsjechië - Nederland in Praag. Wellicht dat er een paar andere wedstrijden nog tussen komen.
Hoe kom je aan kaarten voor zo'n Turkse wedstrijd? Ben ooit op de gok naar Besiktas - Fener geweest maar had geen kaartje.. bij het stadion wilde een Turk me wel een kaartje verkopen voor 500.000 turkse lira's.. zo'n 500 euro geloof ik. Tsja, zo graag wilde ik die Turken ook weer niet zien voetballen.. :')
pi_143409717
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:26 schreef Massief het volgende:
Ooit naar PSG geweest en toen kon je heel makkelijk een kaartje kopen in de fanshop op de Champs Elysee.. alleen waren ze toen nog niet opgekocht door die sjeik, tegenwoordig zit het vol met gloryhunters en zal het wel lastiger zijn om een kaartje te krijgen.. denk ik.
pi_143419264
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:17 schreef begaaierd het volgende:

Iemand tips ??
Afgelopen winter bij Everton geweest. Niks mis met de sfeer.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hoe kom je aan kaarten voor zo'n Turkse wedstrijd? Ben ooit op de gok naar Besiktas - Fener geweest maar had geen kaartje.. bij het stadion wilde een Turk me wel een kaartje verkopen voor 500.000 turkse lira's.. zo'n 500 euro geloof ik. Tsja, zo graag wilde ik die Turken ook weer niet zien voetballen.. :')
In Turkije hebben ze sinds kort een clubcard achtig iets ingevoerd. Schijnt hierdoor veel moeilijker te zijn om aan kaarten te komen.

Ik heb gister de wedstrijd tussen Borussia Dortmund en Bayern München voor de Supercup bezocht. Apart om te ervaren dat iedereen gewoon door elkaar loopt (Dortmund en Bayern supporters) en samen staat te pilsen voor de wedstrijd. Prachtige sfeer in het stadion en een vermakelijke wedstrijd gezien. Zat achter het doel schuin boven het uitvak en keek heel de wedstrijd tegen die(?) Gelbe Wand aan. Die kunnen flink tekeer gaan _O_.
Dortmund stond al lang op m'n lijstje en ben blij dat ik een wedstrijd heb kunnen bezoeken. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor elke liefhebber.

[ Bericht 46% gewijzigd door Maastoren op 14-08-2014 17:54:05 ]
pi_143423240
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:47 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Afgelopen winter bij Everton geweest. Niks mis met de sfeer.

[..]

In Turkije hebben ze sinds kort een clubcard achtig iets ingevoerd. Schijnt hierdoor veel moeilijker te zijn om aan kaarten te komen.

Ik heb gister de wedstrijd tussen Borussia Dortmund en Bayern München voor de Supercup bezocht. Apart om te ervaren dat iedereen gewoon door elkaar loopt (Dortmund en Bayern supporters) en samen staat te pilsen voor de wedstrijd. Prachtige sfeer in het stadion en een vermakelijke wedstrijd gezien. Zat achter het doel schuin boven het uitvak en keek heel de wedstrijd tegen die(?) Gelbe Wand aan. Die kunnen flink tekeer gaan _O_.
Dortmund stond al lang op m'n lijstje en ben blij dat ik een wedstrijd heb kunnen bezoeken. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor elke liefhebber.
Hoe ben je aan kaarten voor dortmund gekomen?
pi_143428931
Zit er over te denken om in november/december eens richting Newcastle te gaan. Zoals ik het hier lees kan je beter gewoon zelf alles regelen i.p.v. een voetbalreis te boeken?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_143429293
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zit er over te denken om in november/december eens richting Newcastle te gaan. Zoals ik het hier lees kan je beter gewoon zelf alles regelen i.p.v. een voetbalreis te boeken?
Voor Newcastle zijn er bijna altijd kaarten. Voor wedstrijd tegen City waren twee weken geleden in ieder geval nog kaarten beschikbaar.
Maak een account aan, koop kaarten met creditcard en laat ze opsturen.
Boek een bootreis of vliegticket. Hotelletje erbij.
Minimale besparing van 50% op die te dure voetbalreizen.
Alleen wat meer moeite doen he.... Het is maar wat je er voor over hebt.
U MAD?
pi_143429414
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Voor Newcastle zijn er bijna altijd kaarten. Voor wedstrijd tegen City waren twee weken geleden in ieder geval nog kaarten beschikbaar.
Maak een account aan, koop kaarten met creditcard en laat ze opsturen.
Boek een bootreis of vliegticket. Hotelletje erbij.
Minimale besparing van 50% op die te dure voetbalreizen.
Alleen wat meer moeite doen he.... Het is maar wat je er voor over hebt.
Mooi ^O^ van het weekend dan maar ff alles proberen te gaan regelen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_143429422
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:03 schreef mrbombastic het volgende:

[..]

Hoe ben je aan kaarten voor dortmund gekomen?
Via de website van Dortmund.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 22:05:08 #131
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143429424
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:23 schreef v0lt026 het volgende:
19 tm 21 september naar Londen!

QPR / Spurs / West Ham (tegen Liverpool) spelen thuis en in de Championship Fulham en Millwall...

Iemand tips? Millwall lijkt me wel baas :)
Afgelopen zaterdag bij Millwall-Leeds United geweest. Dat was tof ^O^
F means you're fucked
pi_143429480
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Mooi ^O^ van het weekend dan maar ff alles proberen te gaan regelen.
Met een creditcard (kan ook prepaid mastercard zijn) kom je al een heel eind.
Alleen zijn tickets pas maand van te voren beschikbaar meestal.
U MAD?
  Moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 22:21:29 #133
9859 crew  Karina
Woman
pi_143430084
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:47 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb gister de wedstrijd tussen Borussia Dortmund en Bayern München voor de Supercup bezocht. Apart om te ervaren dat iedereen gewoon door elkaar loopt (Dortmund en Bayern supporters) en samen staat te pilsen voor de wedstrijd. Prachtige sfeer in het stadion en een vermakelijke wedstrijd gezien. Zat achter het doel schuin boven het uitvak en keek heel de wedstrijd tegen die(?) Gelbe Wand aan. Die kunnen flink tekeer gaan .

Heb je meegezongen :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_143430559
quote:
ik zou echt nooit naar newcastle gaan

maar dat is persoonlijk denk ik
Groot fan van User Wotte
pi_143430791
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Vertel
pi_143431807
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]

:') want?
U MAD?
pi_143431841
quote:
99s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:21 schreef Karina het volgende:

[..]

Heb je meegezongen :D
Haha nee. Ik ben niet zo goed op de hoogte van het repertoire ;)
  Moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 23:03:25 #138
9859 crew  Karina
Woman
pi_143431869
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:02 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Haha nee. Ik ben niet zo goed op de hoogte van het repertoire ;)
Ik ook niet hoor, maar dat ene wat ze zongen wat zo grappig: Wir ziehen die Bayern die Lederhosen aus _O-
niet zo tof doen
pi_143431922
quote:
Kan ik je alleen Newcastle - Sunderland aanraden.
Elite
Tegen TTIP
pi_143433294
Ik was ook bij de supercup Dortmund- Bayern. Ga zelf wel zo'n 6 a 7 keer per jaar naar Dortmund. Beste supporters van Europa.
pi_143434201
Mijn zusje wil met haar vriend naar Manchester City gaan. Volgens mij ter ere van zijn verjaardag, dus ik verwacht ergens septermber-oktober. Hoe kun je dit het beste regelen? Kun je beter alles los regelen of moet dit via een voetbalreis? Aangezien ik geen idee heb hoe je bij buitenlandse clubs aan kaartjes komt zonder de seizoenskaarten etc. te hebben.
Of saté?
pi_143434486
quote:
99s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor, maar dat ene wat ze zongen wat zo grappig: Wir ziehen die Bayern die Lederhosen aus _O-
Heb ik nieteens meegekregen. De Bayern aanhang maakte in het begin aardig wat geluid. Naarmate de wedstrijd vorderde werden ze steeds stiller....
pi_143434671
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 00:01 schreef De-Hamster het volgende:
Mijn zusje wil met haar vriend naar Manchester City gaan. Volgens mij ter ere van zijn verjaardag, dus ik verwacht ergens septermber-oktober. Hoe kun je dit het beste regelen? Kun je beter alles los regelen of moet dit via een voetbalreis? Aangezien ik geen idee heb hoe je bij buitenlandse clubs aan kaartjes komt zonder de seizoenskaarten etc. te hebben.
Als City tegen een laaggeklasseerde club speelt moet het wel te doen zijn om kaartjes te kopen als je er vroeg bij bent.
Ik heb vorig seizoen een georganiseerde reis naar City geboekt. Was tegen een laagvlieger en dan ben je zo'n ¤500 pp kwijt. Zelf alles regelen is dus veel goedkoper.
pi_143435325
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 00:13 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Als City tegen een laaggeklasseerde club speelt moet het wel te doen zijn om kaartjes te kopen als je er vroeg bij bent.
Ik heb vorig seizoen een georganiseerde reis naar City geboekt. Was tegen een laagvlieger en dan ben je zo'n ¤500 pp kwijt. Zelf alles regelen is dus veel goedkoper.
Maar je kunt dus als Nederlander gewoon via mcfc.co.uk tickets voor wedstrijden kopen? Want ik dacht dat me zusje naar Man City gemaild had en zij gaven aan enkel via een bepaalde reisorganisatie te werken. Gaan de grotere wedstrijden uberhaupt niet de online verkoop in? Of zijn die gewoon binnen enkele minuten uitverkocht?
Of saté?
pi_143436119
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 00:41 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Maar je kunt dus als Nederlander gewoon via mcfc.co.uk tickets voor wedstrijden kopen? Want ik dacht dat me zusje naar Man City gemaild had en zij gaven aan enkel via een bepaalde reisorganisatie te werken. Gaan de grotere wedstrijden uberhaupt niet de online verkoop in? Of zijn die gewoon binnen enkele minuten uitverkocht?
Iedereen kan via de website tickets kopen indien beschikbaar. Ik weet niet hoe het zit met de topwedstrijden maar ik denk dat die de deur uit vliegen. Als ze al beschikbaar zijn. Een wedstrijd tegen een laaggeklasseerde club is wel te doen. Zag net dat er bijv tegen Stoke nog kaarten beschikbaar waren.
pi_143438458
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:29 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Iedereen kan via de website tickets kopen indien beschikbaar. Ik weet niet hoe het zit met de topwedstrijden maar ik denk dat die de deur uit vliegen. Als ze al beschikbaar zijn. Een wedstrijd tegen een laaggeklasseerde club is wel te doen. Zag net dat er bijv tegen Stoke nog kaarten beschikbaar waren.
Ik zie het idd al. Ze werken daar met een reputatiesysteem, hoe meer punten je hebt hoe eerder je de kaarten kunt kopen.

Grote kans dus dat je als nieuw account pas vier dagen later kaarten kan halen en idd de grote wedstrijden niet meer beschikbaar zijn.
Of saté?
pi_143443256
Ik ga volgende maand misschien gratis naar Real Madrid _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_143481394
Weet iemand hoe het zit met kaarten voor Rayo Vallecano? Ik zou namelijk 25 Augustus heel graag naar de wedstrijd tegen Atletico willen. Er staat alleen nog niks over op de site van Rayo..
pi_143482091
Wil dit najaar ook weer eens een tripje doen naar een wedstrijd in het buitenland. Ik regel nooit kaarten vooraf maar koop ze altijd ter plekke.. soms gewoon bij het loket, soms op de zwarte markt. Zit te denken om dit keer naar Madrid te gaan.. nog nooit geweest. Aan Real heb ik de pest dus dat zou dan Atletico worden. Stadions in Spanje zitten nooit vol dus denk wel dat een kaartje gaat lukken.
pi_143489708
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:20 schreef Korreltje-zout het volgende:
Weet iemand hoe het zit met kaarten voor Rayo Vallecano? Ik zou namelijk 25 Augustus heel graag naar de wedstrijd tegen Atletico willen. Er staat alleen nog niks over op de site van Rayo..
Deze site zegt dat je alleen kaarten bij het stadion kan kopen en dat ze bijna nooit uitverkopen.
http://www.stadiumguide.com/vallecas/
Where did all the love go?
pi_143552196
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Je hebt een passolig kaart nodig. Daarnaast heb ik een Turkse vriend daar wonen, maakt het wat makkelijker.
pi_143552280
Daarnaast zit ik op 27 aug in het uitvak bij Arsenal - Besiktas dankzij mijn Turkse kennis. Ben benieuwd :') 8-)
pi_143562795
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:05 schreef Ludacriss het volgende:
Daarnaast zit ik op 27 aug in het uitvak bij Arsenal - Besiktas dankzij mijn Turkse kennis. Ben benieuwd :') 8-)
Doe je het steekvest maar aan :')
U MAD?
pi_143565333
Mijn foto`s van de DFB Pokal sensatie staan online. http://voetbalhopper.blog(...)tuna-dusseldorf.html
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 19:46:55 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_143565445
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:43 schreef yes-yes het volgende:
Mijn foto`s van de DFB Pokal sensatie staan online. http://voetbalhopper.blog(...)tuna-dusseldorf.html
Leuk hoor ^O^
niet zo tof doen
pi_143565997
quote:
Erg tof ^O^

Zat ook nog te kijken om een wedstrijdje dit weekend mee te pikken, maar het kwam niet uit.
pi_143566325
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:00 schreef Grifte het volgende:

[..]

Erg tof ^O^

Zat ook nog te kijken om een wedstrijdje dit weekend mee te pikken, maar het kwam niet uit.
Achteraf was dit natuurlijk geweldig.Hier had ik niet eens van durven dromen
pi_143566685
Ik wil over twee maanden een wedstrijd van Arsenal of Spurs bezoeken (ben die week vanwege studie in Londen) en nu vroeg ik me af aan welke prijzen ik zoal moet denken, en is het sowieso wel mogelijk om zonder een of andere seizoenskaart kaartjes te kopen? :) Arsenal schijnt tevens nogal enorm duur te zijn is mij verteld?
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 20:18:32 #159
9859 crew  Karina
Woman
pi_143566786
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:07 schreef yes-yes het volgende:

[..]

Achteraf was dit natuurlijk geweldig.Hier had ik niet eens van durven dromen
Ik zit een beetje te googelen, maar dat groundhoppen is een hele wereld op zich. Wat grappig joh. Ik zie dat er zelfs een app voor is :D Krijg je nou ook punten voor bezoeken aan stadions, of is het gewoon voor de lol?
niet zo tof doen
pi_143572225
quote:
99s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:18 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik zit een beetje te googelen, maar dat groundhoppen is een hele wereld op zich. Wat grappig joh. Ik zie dat er zelfs een app voor is :D Krijg je nou ook punten voor bezoeken aan stadions, of is het gewoon voor de lol?
Je hebt van alles, volgens mij zijn Duitsers wel redelijk fanatiek in het naleven van allerlei regeltjes mbt groundhoppen (hoe verrassend weer :D ). De meeste Nederlanders die ik volg gaan voornamelijk voor het plezier, en niet zo zeer het aftikken van een hoeveelheid nieuwe stadions.

http://www.footballfans.eu/ is wel een leuke site van leden all over Europe die bijhouden welke wedstrijden ze bezoeken, inclusief vaak foto's/filmpjes etc van allerlei stadions. Zitten ook wel wat Fokkers op dacht ik.

http://www.doingthe116.com/groundlist.htm Is dan weer heel vet als je geïnteresseerd bent in Brits voetbal. Humoristische verslagen + veel mooie foto's, van zo ongeveer elk Brits stadion.
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 22:18:36 #161
9859 crew  Karina
Woman
pi_143572451
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:13 schreef Grifte het volgende:

[..]

Je hebt van alles, volgens mij zijn Duitsers wel redelijk fanatiek in het naleven van allerlei regeltjes mbt groundhoppen (hoe verrassend weer :D ). De meeste Nederlanders die ik volg gaan voornamelijk voor het plezier, en niet zo zeer het aftikken van een hoeveelheid nieuwe stadions.

http://www.footballfans.eu/ is wel een leuke site van leden all over Europe die bijhouden welke wedstrijden ze bezoeken, inclusief vaak foto's/filmpjes etc van allerlei stadions. Zitten ook wel wat Fokkers op dacht ik.

http://www.doingthe116.com/groundlist.htm Is dan weer heel vet als je geïnteresseerd bent in Brits voetbal. Humoristische verslagen + veel mooie foto's, van zo ongeveer elk Brits stadion.
Lijkt me een hele leuke hobby, maar wel kostbaar om alles af te gaan. Ik ga morgen eens wat foto's bekijken op mijn gemak. Ik had echt geen idee dat dit zo populair was.
niet zo tof doen
pi_143572644
quote:
Bieber was drie jaar geleden de spits van Top Oss. Knikkert nu Fortuna uit de pokal.
U MAD?
pi_143572723
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:15 schreef Dejannn het volgende:
Ik wil over twee maanden een wedstrijd van Arsenal of Spurs bezoeken (ben die week vanwege studie in Londen) en nu vroeg ik me af aan welke prijzen ik zoal moet denken, en is het sowieso wel mogelijk om zonder een of andere seizoenskaart kaartjes te kopen? :) Arsenal schijnt tevens nogal enorm duur te zijn is mij verteld?
Heb je geen google op je pc? Tik Arsenal of Tottenham in en zoek op de clubsite...
Of dacht je; laat ik eens kijken of er wat slaven op Fok zitten die me willen dienen?
U MAD?
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 22:31:41 #164
9859 crew  Karina
Woman
pi_143573041
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heb je geen google op je pc? Tik Arsenal of Tottenham in en zoek op de clubsite...
Of dacht je; laat ik eens kijken of er wat slaven op Fok zitten die me willen dienen?
Ja dan kun je bijna heel FOK! wel opdoeken he? Hier zitten de ervaringsdeskundigen, dus waarom niet hier vragen.
niet zo tof doen
pi_143573811
quote:
99s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja dan kun je bijna heel FOK! wel opdoeken he? Hier zitten de ervaringsdeskundigen, dus waarom niet hier vragen.
Waarom niet zelf even voorwerk doen en wanneer er dan vragen zijn die hier stellen?
Je kan toch zeker zelf wel kijken op de site van Arsenal wat kaartjes kosten of niet dan? En dat je vervolgens hulp nodig hebt... daar is dit topic voor.
Je kan ook gewoon te lui zijn om dingen op te zoeken, of zeg ik nou iets vreemds?
U MAD?
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 22:50:47 #166
9859 crew  Karina
Woman
pi_143573983
quote:
8s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:46 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Waarom niet zelf even voorwerk doen en wanneer er dan vragen zijn die hier stellen?
Je kan toch zeker zelf wel kijken op de site van Arsenal wat kaartjes kosten of niet dan? En dat je vervolgens hulp nodig hebt... daar is dit topic voor.
Je kan ook gewoon te lui zijn om dingen op te zoeken, of zeg ik nou iets vreemds?
Misschien zijn er andere sites om kaartjes te kopen? Ik heb er ook totaal geen verstand van verder, het is geen Tweakers hier dat je eerst als een malle moet googelen en alle topics moet doorspitten voordat je wat mag vragen.

Maar goed even op de site kijken kan nooit kwaad, dat geef ik je ;) Zie wel dat je je eerst moet aanmelden en shit.
niet zo tof doen
pi_143574523
Als je kaarten rechtstreeks wil zul je altijd een account moeten aanmaken, dat is (bijna) overal.
Maar stoor me er aan als mensen 0,0 moeite doen en dan hier maar vragen komen stellen. Betalen moeten ze :(
U MAD?
pi_143577438
quote:
Tof!

Wel apart om te zien dat er wat onruststokers waren. Duitsland staat toch bekend om zijn tolerante voetbal publiek laatste jaren....
Zonder wrijving geen glans
pi_143582225
Ik probeer aan kaarten te komen voor Atletico Madrid tegen Espinosa op 19 oktober.
Weet iemand wat de handigste manier is?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_143598972
Ik stuur je even een PM Dekkersen.
U MAD?
pi_143620718
quote:
Leuk man! Zal eens kijken of ik o.a. de foto's van mijn trip met Ajax (teamvlucht) indertijd naar Israël nog ergens heb. (M.Haifa)
  Redactie Sport woensdag 20 augustus 2014 @ 13:03:14 #172
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_143625321
Afgelopen zaterdag naar Paris Saint-Germain tegen Bastia geweest, was een leuke ervaring! Lijkt me zeer intimiderend om tegen PSG thuis te spelen met dat publiek :D

Was nog lastig kaartjes krijgen, ze waren eigenlijk uitverkocht. We konden toch aan kaartjes komen via Viagogo, daar worden door seizoenskaarthouders hun plaats beschikbaar gesteld als zij niet bij de wedstrijd kunnen zijn. Daardoor hadden we wel een goede plaats in het stadion.

❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_143625460
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:03 schreef DeLuna het volgende:
Lijkt me zeer intimiderend om tegen PSG thuis te spelen met dat publiek :D

[ afbeelding ]
Staan toch niet echt bekend om hun fanatisme? Volgens mij vooral veel toeristen. :P
  Redactie Sport woensdag 20 augustus 2014 @ 13:13:27 #174
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_143625643
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:07 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Staan toch niet echt bekend om hun fanatisme? Volgens mij vooral veel toeristen. :P
Op de foto rechts ging het er anders behoorlijk ruig aan toe. Maargoed, ik ben sc Heerenveen gewend, misschien ligt het daaraan :') Tof was het wel, ook met het opnoemen van de opstelling van PSG.

Wel jammer dat Ibrahimovic er na 15 minuten af ging en Van der Wiel na de eerste helft ;(
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 augustus 2014 @ 13:15:17 #175
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143625713
Was echt gaaf _O_
pi_143625775
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:13 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Op de foto rechts ging het er anders behoorlijk ruig aan toe. Maargoed, ik ben sc Heerenveen gewend, misschien ligt het daaraan :') Tof was het wel, ook met het opnoemen van de opstelling van PSG.

[ afbeelding ]

Wel jammer dat Ibrahimovic er na 15 minuten af ging en Van der Wiel na de eerste helft ;(
Mooi hoor _O_ Deed Verratti nog mee *; ?
  Redactie Sport woensdag 20 augustus 2014 @ 13:23:38 #177
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_143626022
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:16 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Mooi hoor _O_ Deed Verratti nog mee *; ?
Die deed mee ja :Y
pi_143635574
Ik ga zeker nog wat teruglezen in deze reeks maar heb alvast een vraagje.
We willen binnenkort (dit voetbalseizoen) naar een wedstrijd kijken in Engeland. (3 pers)
We hebben nog geen echte voorkeur daarom de vraag welke wedstrijden/clubs bevelen jullie aan in Engeland? (sfeer etc.)

Zelf dacht ik al aan Liverpool
  woensdag 20 augustus 2014 @ 18:14:35 #179
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143636752
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:37 schreef zerokil het volgende:
We willen binnenkort (dit voetbalseizoen) naar een wedstrijd kijken in Engeland. (3 pers)
We hebben nog geen echte voorkeur daarom de vraag welke wedstrijden/clubs bevelen jullie aan in Engeland? (sfeer etc.)

Everton. Zelfde stad.

Persoonlijk vind ik alles onder de Premier League veel leuker trouwens.
Elite
Tegen TTIP
pi_143636843
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:14 schreef Happel het volgende:
Persoonlijk vind ik alles onder de Premier League veel leuker trouwens.
Verschil van dag en nacht inderdaad.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143638617
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:37 schreef zerokil het volgende:

Er zijn, ongeacht niveau, weinig clubs waar de sfeer elke wedstrijd goed is. Je kan beter een derby opzoeken, of wedstrijden met een groot aantal uitsupporters. Denk bijvoorbeeld aan clubs als Leeds United, Sheffield Wednesday, Bradford City of Portsmouth.

Leukste zou zijn als je een klassiek stadion kan combineren met een tof affiche + goede sfeer. Als je de gewilde data + regio weet wanneer je gaat moet je het maar posten, dan raden we je wel wat aan.
pi_144035449
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:38 schreef -J-D- het volgende:
Ik probeer aan kaarten te komen voor Atletico Madrid tegen Espanyol op 19 oktober.
De tijd is nog niet bevestigd, aldus alle sites (waaronder die van Atl. zelf)
Iemand een idee op welke termijn dat definitief wordt?
We vliegen op die dag naar Madrid, dus ik kan pas kaarten regelen als de tijd acceptabel is.
pi_144037102
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Doe je het steekvest maar aan :')
Even serieus, de Turken gingen helemaal los. Was echt onwijs tof en super gezellig. Was echt niks mis mee.
pi_144039066
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:07 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Juist wel.. Boulogne Boys. Ben er ook een keer geweest en was onder de indruk van de fans aan beide korte zijdes.
pi_144039194
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:09 schreef -J-D- het volgende:

[..]

We vliegen op die dag naar Madrid, dus ik kan pas kaarten regelen als de tijd acceptabel is.
Spaanse wedstrijden zijn nooit uitverkocht dus ik zou gewoon gaan en bij het stadion kaartjes kopen..
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:24:06 #186
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_144039909
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:09 schreef -J-D- het volgende:

[..]

In Duitsland doen ze het definitief maken van het programma een paar weken nadat de UEFA de Europa cups definitief heeft. Zal voor Spanje ook zo zijn..
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_144041626
^O^
pi_144055323
Vorige week bij Rayo-Atletico geweest, kan het iedereen aanraden om erheen te gaan. Prijzen zijn nog niet heel hoog voor een kaartje, gezellig buurtje en gemoedelijk oud stadion. :)
  maandag 1 september 2014 @ 11:24:41 #189
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144055712
Van het weekend bij Wolverhampton Wanderers - Blackburn Rovers en Aston Villa - Hull City geweest. Voor de verandering allebei goede wedstrijden met doelpunten. Dat Engels voetbal wordt nog eens wat.
Elite
Tegen TTIP
pi_144065215
quote:
14s.gif Op maandag 1 september 2014 11:24 schreef Happel het volgende:
Van het weekend bij Wolverhampton Wanderers - Blackburn Rovers en Aston Villa - Hull City geweest. Voor de verandering allebei goede wedstrijden met doelpunten. Dat Engels voetbal wordt nog eens wat.
Mooi ^O^

Zijn beide stadions zo geweldig als men zegt?
  maandag 1 september 2014 @ 22:56:12 #191
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_144083441
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:04 schreef Grifte het volgende:

[..]

Mooi ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:04 schreef Grifte het volgende:

[..]

Mooi ^O^

Ik ben bij beide clubs geweest :P Villa Park is echt een pareltje, met name de oude tribune van de buitenkant is prachtig. Ook de sfeer is bij vlagen erg tof!

Wolves vond ik ook erg leuk, zag ze vorig jaar toen ze in L1 speelden maar was alsnog goed gevuld en de fans maakten flink wat lawaai. De nieuwe tribune is voor een nieuwe tribune erg goed gelukt.

Sorry dat ik ongevraagd je vraag beantwoord trouwens :')
pi_144083930
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 22:56 schreef JochemP het volgende:

[..]

[..]

Ik ben bij beide clubs geweest :P Villa Park is echt een pareltje, met name de oude tribune van de buitenkant is prachtig. Ook de sfeer is bij vlagen erg tof!

Wolves vond ik ook erg leuk, zag ze vorig jaar toen ze in L1 speelden maar was alsnog goed gevuld en de fans maakten flink wat lawaai. De nieuwe tribune is voor een nieuwe tribune erg goed gelukt.

Sorry dat ik ongevraagd je vraag beantwoord trouwens :')
Geen probleem, hoop ze ook nog ergens de komende seizoenen te bezoeken. Wie weet valt het schema eens goed dit najaar, maak ik er een weekendje van in de regio Birmingham.

Nog van plan terug te gaan naar Derby / Sheffield United nu je in Nederland terug bent?
  maandag 1 september 2014 @ 23:15:38 #193
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_144084349
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:

[..]

Geen probleem, hoop ze ook nog ergens de komende seizoenen te bezoeken. Wie weet valt het schema eens goed dit najaar, maak ik er een weekendje van in de regio Birmingham.

Nog van plan terug te gaan naar Derby / Sheffield United nu je in Nederland terug bent?
Ik wil eigenlijk heel graag weer naar Derby - Forest :P Die is ergens in januari, dus denk dat ik er een weekendje heen ga dan. Zit jij al in Engeland intussen?
pi_144084517
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 23:15 schreef JochemP het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk heel graag weer naar Derby - Forest :P Die is ergens in januari, dus denk dat ik er een weekendje heen ga dan. Zit jij al in Engeland intussen?
Vanaf 10 september ga ik die kant op, eerst nog even Celtic meepikken. Tot eind januari, dus zag inderdaad die derby al staan. Lijkt me wel erg lastig kaarten te krijgen als je geen booking history hebt?

Wie weet pak ik anders Forest - Leeds en Derby - Leeds/Wolves mee, ook veel uitsupporters maar geen echt durbie.
pi_144122607
Ik ga over een aantal weken naar Bayer Leverkusen - Schalke.
Heb er nu al zin in :).

Weet iemand of je gratis kunt parkeren bij de Otto Bayer Strasse?
Daarvandaan schijnt een pendelbus naar het stadion te rijden.
pi_144122783
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 23:55 schreef mrbombastic het volgende:

Ja is gratis, perfect geregeld daar.
Zijn volgens mij de parkeerplaatsen waar van ma tm vr Bayer ( pharma ) kantoorpersoneel parkeert.
U MAD?
pi_144144050
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 23:55 schreef mrbombastic het volgende:

Parkeren bij de Lidl aan de Hardenbergstraße en vanaf daar nog 10 minuten lopen,ook ideal met de stad de weer uitkomen.
pi_144268784
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:38 schreef -J-D- het volgende:
Ik probeer aan kaarten te komen voor Atletico Madrid tegen Espinosa op 19 oktober.
Wedstrijd begint al om 12.00 uur. Helaas, dan zijn we net geland.
pi_144309184
Ben vorig seizoen naar een wedstrijd van Liverpool geweest met touchvoetbalreizen. Ben nu een reisje aan het plannen naar Spanje, welk van de volgende clubs raden jullie aan en waarom?

• FC Barcelona
• Real Madrid
• Atletico Madrid
• Valencia

of toch een andere? Hoor graag jullie meningen..
pi_144309706
Iemand ervaring met kaarten bij Celtic? Makkelijk kaarten voor de competitie te verkrijgen aan de kassa ?!?
U MAD?
pi_144310210
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand ervaring met kaarten bij Celtic? Makkelijk kaarten voor de competitie te verkrijgen aan de kassa ?!?
Ga toevallig zaterdag naar Celtic - Aberdeen, en dat was via internet zo geregeld. In de competitie zit het vaak ook maar 3/4 vol (~45k fans), dus kaarten aan de kassa moet geen probleem zijn. Anders zou ik ze gewoon via internet bestellen en voor je laten klaarleggen, net zo gemakkelijk.
  maandag 8 september 2014 @ 14:29:42 #202
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144311522
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 13:08 schreef Driesss het volgende:
Ben vorig seizoen naar een wedstrijd van Liverpool geweest met touchvoetbalreizen. Ben nu een reisje aan het plannen naar Spanje, welk van de volgende clubs raden jullie aan en waarom?

• FC Barcelona
• Real Madrid
• Atletico Madrid
• Valencia

of toch een andere? Hoor graag jullie meningen..
Sowieso Atletico madrid. Laatste seizoen dat ze in dat stadion spelen. Schijnt best wel kick te zijn. Valencia is ook wel leuk. Sowieso een leuke stad.

Barcelona en Real lijken me bij voorbaat al niks. Schijnt echt een grote toeristenzooi te zijn daar.
Elite
Tegen TTIP
pi_144312783
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 14:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Sowieso Atletico madrid. Laatste seizoen dat ze in dat stadion spelen. Schijnt best wel kick te zijn. Valencia is ook wel leuk. Sowieso een leuke stad.

Barcelona en Real lijken me bij voorbaat al niks. Schijnt echt een grote toeristenzooi te zijn daar.
Thanks voor je reactie. Real en Barca lijkt me inderdaad te commercieel maar zette gewoon even het rijtje van wat beschikbaar is erop.. Had ook nog graag een keer naar Athletic Bilbao gegaan naar het oude San Mames, leek me ook echt heel kick!
pi_144318246
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
Dit seizoen moet dat heel makkelijk zijn aangezien Hearts en Rangers allebei in de divisie lager spelen, en ze dus eigenlijk bijna geen grote wedstrijden spelen maar wel een erg groot stadion hebben.
pi_144319379
quote:

Je bedoelt dat er veel sightseeing types rondhangen? Ja,wat wil je. Heb je bij alle grote clubs van naam en in Spanje is het iets extremer. Toch is het de moeite waard ooit het Camp Nou binnen te lopen of een wedstrijd te bezoeken. Idem voor Real Madrid. Blijft altijd bij je en zet onze wedstrijdervaringen in de ArenA of De Kuip in de schaduw.
pi_144320008
Kort vraagje:

Ik ga binnenkort voor de eerste keer een wedstrijd in Duitsland bezoeken. Nu blijkt het dat het openbaar vervoer gratis is op vertoon van je wedstrijdtickets.

Zitten hier nog limieten aan behalve het soort vervoer waar je gebruik van mag maken? M.a.w.: Als ik een kaartje van Herta BSC koop kan ik dan gratis met het OV naar Berlijn? Klinkt te mooi om waar te zijn imo.
Patat Friet
pi_144320614
quote:

[..]

Eind november ga ik naar Atletico.. zin in. Barcelona is inderdaad toeristisch, maar wel een leuke ervaring in dat gigantische stadion. Als je naar Barcelona gaat kan ik ook Espanyol aanbevelen.. modern stadion, kaarten koop je gewoon bij de kassa, ouderwets voetbalsfeertje, vooraf in die wijk lekker tapas eten onder genot van een biertje.. niks mis mee. En de fanshop heeft geen belachelijke prijzen.. een thuisshirt van Espanyol was maar 50 euro.
pi_144320669
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 18:23 schreef ganzenherder het volgende:

Zitten hier nog limieten aan behalve het soort vervoer waar je gebruik van mag maken? M.a.w.: Als ik een kaartje van Herta BSC koop kan ik dan gratis met het OV naar Berlijn? Klinkt te mooi om waar te zijn imo.
Je kan gebruik maken van pendeldiensten.. vorig jaar gedaan bij wedstrijdje van Gladbach. Verder zou ik het niet weten, maar denk niet dat het reguliere OV ook gratis is
pi_144321169
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 18:43 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Je kan gebruik maken van pendeldiensten.. vorig jaar gedaan bij wedstrijdje van Gladbach. Verder zou ik het niet weten, maar denk niet dat het reguliere OV ook gratis is
Het geldt alleen voor de regionale OV diensten heb ik zojuist uitgevonden :)
Patat Friet
  maandag 15 september 2014 @ 01:49:25 #210
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_144540642
Ik ben met twee vrienden een trip naar Londen aan het plannen. We willen twee wedstrijden bezoeken en gaan kiezen tussen het weekend van 8/9 november en het weekend van 22/23 november.

8/11 WHU - Aston Villa / Fulham - Huddersfield / Milwall - Brentford
9/11 Spurs - Stoke

Of

22/11 Watford - Derby County / Arsenal - Man Utd
23/11 Crystal Palace - Liverpool

Wat is de leukste keuze? Het gaat ons niet per se om het beste voetbal, maar ook om een mooie voetbalsfeer en een tof stadion.

Het is de eerste keer trouwens, dus tips om kaarten te krijgen zijn ook welkom. Kan dat makkelijk via de sites?
pi_144541531
Millwall - Brentford *O* (derby)
U MAD?
pi_144557762
Vertel eens wat uitgebreider over het bezoeken van dit soort wedstrijden want dat heb ik nooit gedaan in mijn leven in het buitenland. Hoe is de belevenis daar i.v.g met als je PL wedstrijden bezoekt?
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:30:07 #213
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_144577901
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 07:52 schreef de_boswachter het volgende:
Millwall - Brentford *O* (derby)
Dus het eerste weekend is het leukste?
pi_144578090
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dus het eerste weekend is het leukste?
Dat is natuurlijk persoonlijk.
Als ik de keuze had tussen die twee had ik het eerste gekozen :)
U MAD?
pi_144736760
Over 2 maanden naar Atletico Madrid - La Coruna.
  zondag 21 september 2014 @ 08:10:25 #216
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_144745421
quote:
2s.gif Op maandag 15 september 2014 18:32 schreef Iwanius het volgende:
Vertel eens wat uitgebreider over het bezoeken van dit soort wedstrijden want dat heb ik nooit gedaan in mijn leven in het buitenland. Hoe is de belevenis daar i.v.g met als je PL wedstrijden bezoekt?
Championship is gewoon hetzelfde, grote volle Stadions. Alleen lijkt de beleving soms intenser, meer clubfans/voetbalgekken dan bij de popi jopi veel te dure PL.

Was regelmatig bij reading en Watford en vind dat beter dan Chelsea en Man. City waar ik ook was.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_144821633
quote:
[populairdoen] Tof! Ik ken iemand die daar in het tweede elftal voetbalt! 8-) [/populairdoen]

Vorig jaar ben ik met vrienden naar Fulham - Swansea geweest. Dit jar hebben we ook een tripje op het oog, ditmaal naar Italie. We willen als dat kan naar AC Milan - Napoli.(14december)

Nu is ons nog niet helemaal duidelijk of het gemakkelijk is om aan kaartjes te komen. We hebben we kaartjes gevonden via een organisatie, maar dat is inclusief een hotel. Op de website van AC Milan zijn kaarten voor zover ik kan ontdekken pas erg laat beschikbaar voor de vrije verkoop. Is het voor niet-italianen gemakkelijk om aan kaartjes te komen en zo ja, hoe gaat dit in zijn werk? Kwam er niet helemaal aan uit zelf.

Ik hoor het graag als er ervaringsdeskundigen zijn!
pi_144822331
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:58 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[populairdoen] Tof! Ik ken iemand die daar in het tweede elftal voetbalt! 8-) [/populairdoen]

Christopher Bieber _O_
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')