abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143423240
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:47 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Afgelopen winter bij Everton geweest. Niks mis met de sfeer.

[..]

In Turkije hebben ze sinds kort een clubcard achtig iets ingevoerd. Schijnt hierdoor veel moeilijker te zijn om aan kaarten te komen.

Ik heb gister de wedstrijd tussen Borussia Dortmund en Bayern München voor de Supercup bezocht. Apart om te ervaren dat iedereen gewoon door elkaar loopt (Dortmund en Bayern supporters) en samen staat te pilsen voor de wedstrijd. Prachtige sfeer in het stadion en een vermakelijke wedstrijd gezien. Zat achter het doel schuin boven het uitvak en keek heel de wedstrijd tegen die(?) Gelbe Wand aan. Die kunnen flink tekeer gaan _O_.
Dortmund stond al lang op m'n lijstje en ben blij dat ik een wedstrijd heb kunnen bezoeken. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor elke liefhebber.
Hoe ben je aan kaarten voor dortmund gekomen?
pi_143428931
Zit er over te denken om in november/december eens richting Newcastle te gaan. Zoals ik het hier lees kan je beter gewoon zelf alles regelen i.p.v. een voetbalreis te boeken?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_143429293
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zit er over te denken om in november/december eens richting Newcastle te gaan. Zoals ik het hier lees kan je beter gewoon zelf alles regelen i.p.v. een voetbalreis te boeken?
Voor Newcastle zijn er bijna altijd kaarten. Voor wedstrijd tegen City waren twee weken geleden in ieder geval nog kaarten beschikbaar.
Maak een account aan, koop kaarten met creditcard en laat ze opsturen.
Boek een bootreis of vliegticket. Hotelletje erbij.
Minimale besparing van 50% op die te dure voetbalreizen.
Alleen wat meer moeite doen he.... Het is maar wat je er voor over hebt.
U MAD?
pi_143429414
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Voor Newcastle zijn er bijna altijd kaarten. Voor wedstrijd tegen City waren twee weken geleden in ieder geval nog kaarten beschikbaar.
Maak een account aan, koop kaarten met creditcard en laat ze opsturen.
Boek een bootreis of vliegticket. Hotelletje erbij.
Minimale besparing van 50% op die te dure voetbalreizen.
Alleen wat meer moeite doen he.... Het is maar wat je er voor over hebt.
Mooi ^O^ van het weekend dan maar ff alles proberen te gaan regelen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_143429422
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:03 schreef mrbombastic het volgende:

[..]

Hoe ben je aan kaarten voor dortmund gekomen?
Via de website van Dortmund.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 22:05:08 #131
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143429424
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:23 schreef v0lt026 het volgende:
19 tm 21 september naar Londen!

QPR / Spurs / West Ham (tegen Liverpool) spelen thuis en in de Championship Fulham en Millwall...

Iemand tips? Millwall lijkt me wel baas :)
Afgelopen zaterdag bij Millwall-Leeds United geweest. Dat was tof ^O^
F means you're fucked
pi_143429480
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Mooi ^O^ van het weekend dan maar ff alles proberen te gaan regelen.
Met een creditcard (kan ook prepaid mastercard zijn) kom je al een heel eind.
Alleen zijn tickets pas maand van te voren beschikbaar meestal.
U MAD?
  Moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 22:21:29 #133
9859 crew  Karina
Woman
pi_143430084
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:47 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb gister de wedstrijd tussen Borussia Dortmund en Bayern München voor de Supercup bezocht. Apart om te ervaren dat iedereen gewoon door elkaar loopt (Dortmund en Bayern supporters) en samen staat te pilsen voor de wedstrijd. Prachtige sfeer in het stadion en een vermakelijke wedstrijd gezien. Zat achter het doel schuin boven het uitvak en keek heel de wedstrijd tegen die(?) Gelbe Wand aan. Die kunnen flink tekeer gaan .
Dortmund stond al lang op m'n lijstje en ben blij dat ik een wedstrijd heb kunnen bezoeken. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor elke liefhebber.

Heb je meegezongen :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_143430559
quote:
ik zou echt nooit naar newcastle gaan

maar dat is persoonlijk denk ik
Groot fan van User Wotte
pi_143430791
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Vertel
pi_143431807
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]

:') want?
U MAD?
pi_143431841
quote:
99s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:21 schreef Karina het volgende:

[..]

Heb je meegezongen :D
Haha nee. Ik ben niet zo goed op de hoogte van het repertoire ;)
  Moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 23:03:25 #138
9859 crew  Karina
Woman
pi_143431869
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:02 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Haha nee. Ik ben niet zo goed op de hoogte van het repertoire ;)
Ik ook niet hoor, maar dat ene wat ze zongen wat zo grappig: Wir ziehen die Bayern die Lederhosen aus _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_143431922
quote:
Kan ik je alleen Newcastle - Sunderland aanraden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_143433294
Ik was ook bij de supercup Dortmund- Bayern. Ga zelf wel zo'n 6 a 7 keer per jaar naar Dortmund. Beste supporters van Europa.
pi_143434201
Mijn zusje wil met haar vriend naar Manchester City gaan. Volgens mij ter ere van zijn verjaardag, dus ik verwacht ergens septermber-oktober. Hoe kun je dit het beste regelen? Kun je beter alles los regelen of moet dit via een voetbalreis? Aangezien ik geen idee heb hoe je bij buitenlandse clubs aan kaartjes komt zonder de seizoenskaarten etc. te hebben.
Of saté?
pi_143434486
quote:
99s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor, maar dat ene wat ze zongen wat zo grappig: Wir ziehen die Bayern die Lederhosen aus _O-
Heb ik nieteens meegekregen. De Bayern aanhang maakte in het begin aardig wat geluid. Naarmate de wedstrijd vorderde werden ze steeds stiller....
pi_143434671
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 00:01 schreef De-Hamster het volgende:
Mijn zusje wil met haar vriend naar Manchester City gaan. Volgens mij ter ere van zijn verjaardag, dus ik verwacht ergens septermber-oktober. Hoe kun je dit het beste regelen? Kun je beter alles los regelen of moet dit via een voetbalreis? Aangezien ik geen idee heb hoe je bij buitenlandse clubs aan kaartjes komt zonder de seizoenskaarten etc. te hebben.
Als City tegen een laaggeklasseerde club speelt moet het wel te doen zijn om kaartjes te kopen als je er vroeg bij bent.
Ik heb vorig seizoen een georganiseerde reis naar City geboekt. Was tegen een laagvlieger en dan ben je zo'n ¤500 pp kwijt. Zelf alles regelen is dus veel goedkoper.
pi_143435325
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 00:13 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Als City tegen een laaggeklasseerde club speelt moet het wel te doen zijn om kaartjes te kopen als je er vroeg bij bent.
Ik heb vorig seizoen een georganiseerde reis naar City geboekt. Was tegen een laagvlieger en dan ben je zo'n ¤500 pp kwijt. Zelf alles regelen is dus veel goedkoper.
Maar je kunt dus als Nederlander gewoon via mcfc.co.uk tickets voor wedstrijden kopen? Want ik dacht dat me zusje naar Man City gemaild had en zij gaven aan enkel via een bepaalde reisorganisatie te werken. Gaan de grotere wedstrijden uberhaupt niet de online verkoop in? Of zijn die gewoon binnen enkele minuten uitverkocht?
Of saté?
pi_143436119
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 00:41 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Maar je kunt dus als Nederlander gewoon via mcfc.co.uk tickets voor wedstrijden kopen? Want ik dacht dat me zusje naar Man City gemaild had en zij gaven aan enkel via een bepaalde reisorganisatie te werken. Gaan de grotere wedstrijden uberhaupt niet de online verkoop in? Of zijn die gewoon binnen enkele minuten uitverkocht?
Iedereen kan via de website tickets kopen indien beschikbaar. Ik weet niet hoe het zit met de topwedstrijden maar ik denk dat die de deur uit vliegen. Als ze al beschikbaar zijn. Een wedstrijd tegen een laaggeklasseerde club is wel te doen. Zag net dat er bijv tegen Stoke nog kaarten beschikbaar waren.
pi_143438458
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:29 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Iedereen kan via de website tickets kopen indien beschikbaar. Ik weet niet hoe het zit met de topwedstrijden maar ik denk dat die de deur uit vliegen. Als ze al beschikbaar zijn. Een wedstrijd tegen een laaggeklasseerde club is wel te doen. Zag net dat er bijv tegen Stoke nog kaarten beschikbaar waren.
Ik zie het idd al. Ze werken daar met een reputatiesysteem, hoe meer punten je hebt hoe eerder je de kaarten kunt kopen.

Grote kans dus dat je als nieuw account pas vier dagen later kaarten kan halen en idd de grote wedstrijden niet meer beschikbaar zijn.
Of saté?
pi_143443256
Ik ga volgende maand misschien gratis naar Real Madrid _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_143481394
Weet iemand hoe het zit met kaarten voor Rayo Vallecano? Ik zou namelijk 25 Augustus heel graag naar de wedstrijd tegen Atletico willen. Er staat alleen nog niks over op de site van Rayo..
pi_143482091
Wil dit najaar ook weer eens een tripje doen naar een wedstrijd in het buitenland. Ik regel nooit kaarten vooraf maar koop ze altijd ter plekke.. soms gewoon bij het loket, soms op de zwarte markt. Zit te denken om dit keer naar Madrid te gaan.. nog nooit geweest. Aan Real heb ik de pest dus dat zou dan Atletico worden. Stadions in Spanje zitten nooit vol dus denk wel dat een kaartje gaat lukken.
pi_143489708
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:20 schreef Korreltje-zout het volgende:
Weet iemand hoe het zit met kaarten voor Rayo Vallecano? Ik zou namelijk 25 Augustus heel graag naar de wedstrijd tegen Atletico willen. Er staat alleen nog niks over op de site van Rayo..
Deze site zegt dat je alleen kaarten bij het stadion kan kopen en dat ze bijna nooit uitverkopen.
http://www.stadiumguide.com/vallecas/
Where did all the love go?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')