Hoe ben je aan kaarten voor dortmund gekomen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Afgelopen winter bij Everton geweest. Niks mis met de sfeer.
[..]
In Turkije hebben ze sinds kort een clubcard achtig iets ingevoerd. Schijnt hierdoor veel moeilijker te zijn om aan kaarten te komen.
Ik heb gister de wedstrijd tussen Borussia Dortmund en Bayern München voor de Supercup bezocht. Apart om te ervaren dat iedereen gewoon door elkaar loopt (Dortmund en Bayern supporters) en samen staat te pilsen voor de wedstrijd. Prachtige sfeer in het stadion en een vermakelijke wedstrijd gezien. Zat achter het doel schuin boven het uitvak en keek heel de wedstrijd tegen die(?) Gelbe Wand aan. Die kunnen flink tekeer gaan.
Dortmund stond al lang op m'n lijstje en ben blij dat ik een wedstrijd heb kunnen bezoeken. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor elke liefhebber.
Voor Newcastle zijn er bijna altijd kaarten. Voor wedstrijd tegen City waren twee weken geleden in ieder geval nog kaarten beschikbaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zit er over te denken om in november/december eens richting Newcastle te gaan. Zoals ik het hier lees kan je beter gewoon zelf alles regelen i.p.v. een voetbalreis te boeken?
Mooiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor Newcastle zijn er bijna altijd kaarten. Voor wedstrijd tegen City waren twee weken geleden in ieder geval nog kaarten beschikbaar.
Maak een account aan, koop kaarten met creditcard en laat ze opsturen.
Boek een bootreis of vliegticket. Hotelletje erbij.
Minimale besparing van 50% op die te dure voetbalreizen.
Alleen wat meer moeite doen he.... Het is maar wat je er voor over hebt.
Via de website van Dortmund.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:03 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Hoe ben je aan kaarten voor dortmund gekomen?
Afgelopen zaterdag bij Millwall-Leeds United geweest. Dat was tofquote:Op maandag 28 juli 2014 10:23 schreef v0lt026 het volgende:
19 tm 21 september naar Londen!
QPR / Spurs / West Ham (tegen Liverpool) spelen thuis en in de Championship Fulham en Millwall...
Iemand tips? Millwall lijkt me wel baas
Met een creditcard (kan ook prepaid mastercard zijn) kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Mooivan het weekend dan maar ff alles proberen te gaan regelen.
Heb je meegezongenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:47 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb gister de wedstrijd tussen Borussia Dortmund en Bayern München voor de Supercup bezocht. Apart om te ervaren dat iedereen gewoon door elkaar loopt (Dortmund en Bayern supporters) en samen staat te pilsen voor de wedstrijd. Prachtige sfeer in het stadion en een vermakelijke wedstrijd gezien. Zat achter het doel schuin boven het uitvak en keek heel de wedstrijd tegen die(?) Gelbe Wand aan. Die kunnen flink tekeer gaan .
Dortmund stond al lang op m'n lijstje en ben blij dat ik een wedstrijd heb kunnen bezoeken. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor elke liefhebber.
ik zou echt nooit naar newcastle gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zit er over te denken om in november/december eens richting Newcastle te gaan. Zoals ik het hier lees kan je beter gewoon zelf alles regelen i.p.v. een voetbalreis te boeken?
Vertelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou echt nooit naar newcastle gaan
maar dat is persoonlijk denk ik
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou echt nooit naar newcastle gaan
maar dat is persoonlijk denk ik
Ik ook niet hoor, maar dat ene wat ze zongen wat zo grappig: Wir ziehen die Bayern die Lederhosen ausquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Haha nee. Ik ben niet zo goed op de hoogte van het repertoire
Kan ik je alleen Newcastle - Sunderland aanraden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Heb ik nieteens meegekregen. De Bayern aanhang maakte in het begin aardig wat geluid. Naarmate de wedstrijd vorderde werden ze steeds stiller....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar dat ene wat ze zongen wat zo grappig: Wir ziehen die Bayern die Lederhosen aus
Als City tegen een laaggeklasseerde club speelt moet het wel te doen zijn om kaartjes te kopen als je er vroeg bij bent.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:01 schreef De-Hamster het volgende:
Mijn zusje wil met haar vriend naar Manchester City gaan. Volgens mij ter ere van zijn verjaardag, dus ik verwacht ergens septermber-oktober. Hoe kun je dit het beste regelen? Kun je beter alles los regelen of moet dit via een voetbalreis? Aangezien ik geen idee heb hoe je bij buitenlandse clubs aan kaartjes komt zonder de seizoenskaarten etc. te hebben.
Maar je kunt dus als Nederlander gewoon via mcfc.co.uk tickets voor wedstrijden kopen? Want ik dacht dat me zusje naar Man City gemaild had en zij gaven aan enkel via een bepaalde reisorganisatie te werken. Gaan de grotere wedstrijden uberhaupt niet de online verkoop in? Of zijn die gewoon binnen enkele minuten uitverkocht?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als City tegen een laaggeklasseerde club speelt moet het wel te doen zijn om kaartjes te kopen als je er vroeg bij bent.
Ik heb vorig seizoen een georganiseerde reis naar City geboekt. Was tegen een laagvlieger en dan ben je zo'n ¤500 pp kwijt. Zelf alles regelen is dus veel goedkoper.
Iedereen kan via de website tickets kopen indien beschikbaar. Ik weet niet hoe het zit met de topwedstrijden maar ik denk dat die de deur uit vliegen. Als ze al beschikbaar zijn. Een wedstrijd tegen een laaggeklasseerde club is wel te doen. Zag net dat er bijv tegen Stoke nog kaarten beschikbaar waren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:41 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Maar je kunt dus als Nederlander gewoon via mcfc.co.uk tickets voor wedstrijden kopen? Want ik dacht dat me zusje naar Man City gemaild had en zij gaven aan enkel via een bepaalde reisorganisatie te werken. Gaan de grotere wedstrijden uberhaupt niet de online verkoop in? Of zijn die gewoon binnen enkele minuten uitverkocht?
Ik zie het idd al. Ze werken daar met een reputatiesysteem, hoe meer punten je hebt hoe eerder je de kaarten kunt kopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Iedereen kan via de website tickets kopen indien beschikbaar. Ik weet niet hoe het zit met de topwedstrijden maar ik denk dat die de deur uit vliegen. Als ze al beschikbaar zijn. Een wedstrijd tegen een laaggeklasseerde club is wel te doen. Zag net dat er bijv tegen Stoke nog kaarten beschikbaar waren.
Deze site zegt dat je alleen kaarten bij het stadion kan kopen en dat ze bijna nooit uitverkopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:20 schreef Korreltje-zout het volgende:
Weet iemand hoe het zit met kaarten voor Rayo Vallecano? Ik zou namelijk 25 Augustus heel graag naar de wedstrijd tegen Atletico willen. Er staat alleen nog niks over op de site van Rayo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |