Idd kuttaaltje, maja vaak genoeg 2 tot 3 weken gekampeerd vroeger in Frankrijk, dus dit moet ook nog wel nét lukken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:27 schreef kalinhos het volgende:
[..]
En dan 90 minuten lang Frans om je heen horen en overal Fransen. Moet er niet aan denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brentford. Laatste seizoen in dat stadion. En die is echt cult. Op elke hoek een pub.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:23 schreef v0lt026 het volgende:
19 tm 21 september naar Londen!
QPR / Spurs / West Ham (tegen Liverpool) spelen thuis en in de Championship Fulham en Millwall...
Iemand tips? Millwall lijkt me wel baas
Dit.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Brentford. Laatste seizoen in dat stadion. En die is echt cult. Op elke hoek een pub.
Brentford iddquote:Op maandag 28 juli 2014 10:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Brentford. Laatste seizoen in dat stadion. En die is echt cult. Op elke hoek een pub.
Dat wist ik niet. Heb ik direct dus sowieso nog 1 doel voor aankomend seizoenquote:Op maandag 28 juli 2014 10:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen bij Metz geweest twee jaar geleden. Speelden ze nog National. Mooi stadion, leuke stad en fanatieke supporters. Kocht toen tickets gewoon aan de kassa.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:26 schreef Massief het volgende:
Iemand ervaring met franse wedstrijd bezoeken? Montpellier ben ik volgende week maar kan je daar gewoon tickets halen of iets aan de balie?
Toevallig moeten ze dan tegen metz, 23 augustus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alleen bij Metz geweest twee jaar geleden. Speelden ze nog National. Mooi stadion, leuke stad en fanatieke supporters. Kocht toen tickets gewoon aan de kassa.
Naar Everton zal je alleen al moeten vanwege het stadion. Fuck die sfeer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:17 schreef begaaierd het volgende:
Wij willen met een groepje van ongeveer 6/7 man begin jan. 2015 een wedstrijdje bezoeken in Engeland.
Heb me redelijk verdiept over hoe en wat met hat aanschaffen van kaarten e.d. dus dat zal wel goed komen.
Maar welke teams (liefst PL) zijn echt het bezoeken waard, kwa sfeer enzo. Heb namelijk van wat vrienden/ kennissen gehoord dat de sfeer bij Chelsea, Arsenal, Tot. Hot, Everton minder is dan bij bijvoorbeeld Aston Villa, Newcastle......
Iemand tips ??
Ben benieuwd. Lijkt me wel de moeite waard.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Nog nooit bij Wolverhampton geweest, maar de verhalen die ik ken over dat stadion zijn geweldig.
Hoe kom je aan kaarten voor zo'n Turkse wedstrijd? Ben ooit op de gok naar Besiktas - Fener geweest maar had geen kaartje.. bij het stadion wilde een Turk me wel een kaartje verkopen voor 500.000 turkse lira's.. zo'n 500 euro geloof ik. Tsja, zo graag wilde ik die Turken ook weer niet zien voetballen..quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:12 schreef Ludacriss het volgende:
In oktober naar Gala - Fener in Istanbul. Daarnaast in september Tsjechië - Nederland in Praag. Wellicht dat er een paar andere wedstrijden nog tussen komen.
Ooit naar PSG geweest en toen kon je heel makkelijk een kaartje kopen in de fanshop op de Champs Elysee.. alleen waren ze toen nog niet opgekocht door die sjeik, tegenwoordig zit het vol met gloryhunters en zal het wel lastiger zijn om een kaartje te krijgen.. denk ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:26 schreef Massief het volgende:
Iemand ervaring met franse wedstrijd bezoeken? Montpellier ben ik volgende week maar kan je daar gewoon tickets halen of iets aan de balie?
Afgelopen winter bij Everton geweest. Niks mis met de sfeer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:17 schreef begaaierd het volgende:
Wij willen met een groepje van ongeveer 6/7 man begin jan. 2015 een wedstrijdje bezoeken in Engeland.
Heb me redelijk verdiept over hoe en wat met hat aanschaffen van kaarten e.d. dus dat zal wel goed komen.
Maar welke teams (liefst PL) zijn echt het bezoeken waard, kwa sfeer enzo. Heb namelijk van wat vrienden/ kennissen gehoord dat de sfeer bij Chelsea, Arsenal, Tot. Hot, Everton minder is dan bij bijvoorbeeld Aston Villa, Newcastle......
Iemand tips ??
In Turkije hebben ze sinds kort een clubcard achtig iets ingevoerd. Schijnt hierdoor veel moeilijker te zijn om aan kaarten te komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan kaarten voor zo'n Turkse wedstrijd? Ben ooit op de gok naar Besiktas - Fener geweest maar had geen kaartje.. bij het stadion wilde een Turk me wel een kaartje verkopen voor 500.000 turkse lira's.. zo'n 500 euro geloof ik. Tsja, zo graag wilde ik die Turken ook weer niet zien voetballen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |