Dat is natuurlijk persoonlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus het eerste weekend is het leukste?
Championship is gewoon hetzelfde, grote volle Stadions. Alleen lijkt de beleving soms intenser, meer clubfans/voetbalgekken dan bij de popi jopi veel te dure PL.quote:Op maandag 15 september 2014 18:32 schreef Iwanius het volgende:
Vertel eens wat uitgebreider over het bezoeken van dit soort wedstrijden want dat heb ik nooit gedaan in mijn leven in het buitenland. Hoe is de belevenis daar i.v.g met als je PL wedstrijden bezoekt?
[populairdoen] Tof! Ik ken iemand die daar in het tweede elftal voetbalt!quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:43 schreef yes-yes het volgende:
Mijn foto`s van de DFB Pokal sensatie staan online. http://voetbalhopper.blog(...)tuna-dusseldorf.html
Christopher Bieberquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:58 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[populairdoen] Tof! Ik ken iemand die daar in het tweede elftal voetbalt![/populairdoen]
Milan koop je gewoon rond het stadion bij zwarthandelaren. Gedaan toen Feyenoord er in 2002 speelde. Voor ¤18 was ik binnen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:58 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
[populairdoen] Tof! Ik ken iemand die daar in het tweede elftal voetbalt![/populairdoen]
Vorig jaar ben ik met vrienden naar Fulham - Swansea geweest. Dit jar hebben we ook een tripje op het oog, ditmaal naar Italie. We willen als dat kan naar AC Milan - Napoli.(14december)
Nu is ons nog niet helemaal duidelijk of het gemakkelijk is om aan kaartjes te komen. We hebben we kaartjes gevonden via een organisatie, maar dat is inclusief een hotel. Op de website van AC Milan zijn kaarten voor zover ik kan ontdekken pas erg laat beschikbaar voor de vrije verkoop. Is het voor niet-italianen gemakkelijk om aan kaartjes te komen en zo ja, hoe gaat dit in zijn werk? Kwam er niet helemaal aan uit zelf.
Ik hoor het graag als er ervaringsdeskundigen zijn!
Nee! Maar dat is ook een baas! Ik volg ze nu een beetje, doordat er nu een bekende speelt! Een jongen die bij ons heeft gevoetbald hier in Nederland ( bij een tweedeklasser) speelt daar nu in het tweede elftal omdat hij daar voortaan woont en werkt. Hij heeft ook zijn debuut voor het eerste elftal mogen maken vorig seizoen, maar het is voorlopig bij 2 wedstrijdjes gebleven.quote:
Ik ga verder op onderzoek uit, maar zal dit in mijn achterhoofd houden! Ik wil echter graag wel zeker weten dat ik de wedstrijd ga zien!quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Milan koop je gewoon rond het stadion bij zwarthandelaren. Gedaan toen Feyenoord er in 2002 speelde. Voor ¤18 was ik binnen.
Al weet ik niet of ze daar tegenwoordig met een pasjessysteem werken.
Ben paar jaar terug naar een wedstrijdje van Inter geweest en je kan gewoon een kaartje kopen bij het stadion, voorafgaand aan de wedstrijd. Je moet alleen je paspoort laten zien, kaarten zijn op naam. Je kan het beste ruim op tijd bij het loket gaan staan, al die kaarten op naam zetten is redelijk tijdrovend dus voor je het weet sta je erg lang in de rijquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:58 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik met vrienden naar Fulham - Swansea geweest. Dit jar hebben we ook een tripje op het oog, ditmaal naar Italie. We willen als dat kan naar AC Milan - Napoli.(14december)
Nu is ons nog niet helemaal duidelijk of het gemakkelijk is om aan kaartjes te komen. We hebben we kaartjes gevonden via een organisatie, maar dat is inclusief een hotel. Op de website van AC Milan zijn kaarten voor zover ik kan ontdekken pas erg laat beschikbaar voor de vrije verkoop. Is het voor niet-italianen gemakkelijk om aan kaartjes te komen en zo ja, hoe gaat dit in zijn werk? Kwam er niet helemaal aan uit zelf.
Ik hoor het graag als er ervaringsdeskundigen zijn!
Leuk verhaalquote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:04 schreef Grifte het volgende:
Vanavond naar Halifax Town - Wrexham FC geweest. Duel in The Conference, het 5e niveau van Engeland. Mooie avondwedstrijd, gespeeld in een prachtig oud stadion:
Maar het mooiste moet nog komen. Aanvankelijk kreeg ik bij de turnstile geen kaartje , je betaalde gewoon en kon naar binnen. Ondanks dat ik vertelde uit Nederland te komen en de tickets te sparen kon hij niets voor me doen. Totdat opeens bij de aanvang van de rust de speaker omriep dat 'The Dutchman' zich naar het veld moest begeven voor een 'gift'. Eerste reacties waren verdwaasd om me heen kijken of er toevallig nog een Nederlander was en 'zul je weer zien dat ik met mijn steenkolen-Engels in de microfoon moet lullen', maar ik ging er toch maar op af. Stond daar de turnstilegozert met een kaartje in zijn hand voor mij, soort 'begeleidingskaartje' voor bobo's die iemand meenamen, maar was een prachtig gebaar
Tofquote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:04 schreef Grifte het volgende:
Vanavond naar Halifax Town - Wrexham FC geweest. Duel in The Conference, het 5e niveau van Engeland. Mooie avondwedstrijd, gespeeld in een prachtig oud stadion:
[ afbeelding ]
Was een heerlijke wedstrijd, 2-2 inclusief een rode kaart voor de thuisploeg, en legio kansen over en weer. Sfeer was ook prima, denk dat er ~ 2000 man waren (ongeveer 350 uit Wales).
Maar het mooiste moet nog komen. Aanvankelijk kreeg ik bij de turnstile geen kaartje , je betaalde gewoon en kon naar binnen. Ondanks dat ik vertelde uit Nederland te komen en de tickets te sparen kon hij niets voor me doen. Totdat opeens bij de aanvang van de rust de speaker omriep dat 'The Dutchman' zich naar het veld moest begeven voor een 'gift'. Eerste reacties waren verdwaasd om me heen kijken of er toevallig nog een Nederlander was en 'zul je weer zien dat ik met mijn steenkolen-Engels in de microfoon moet lullen', maar ik ging er toch maar op af. Stond daar de turnstilegozert met een kaartje in zijn hand voor mij, soort 'begeleidingskaartje' voor bobo's die iemand meenamen, maar was een prachtig gebaar
gaafquote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:04 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Was een heerlijke wedstrijd, 2-2 inclusief een rode kaart voor de thuisploeg, en legio kansen over en weer. Sfeer was ook prima, denk dat er ~ 2000 man waren (ongeveer 350 uit Wales).
tof tofquote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:04 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig toffe foto's!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef yes-yes het volgende:
In mijn vakantie meerdere wedstrijden bezocht maar deze sprong er voor mij uit.
Milan-Juventus
http://voetbalhopper.blogspot.nl/2014/10/ac-milan-juventus.html
Gaaf!! Die sfeer daar lijkt mij behoorlijk intens hahaquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:04 schreef Ludacriss het volgende:
Komend weekend naar de derby van Istanbul, Galatasaray - fenerbahce, Sneijder tegen Kuyt. Ben benieuwd, ik verwacht een heksenketel!
Mooie foto'squote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef yes-yes het volgende:
In mijn vakantie meerdere wedstrijden bezocht maar deze sprong er voor mij uit.
Milan-Juventus
http://voetbalhopper.blogspot.nl/2014/10/ac-milan-juventus.html
Kickenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:04 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Tof. Niet lastig om binnen te komen met die nieuwe clubcard/nieuwe maatregelen daar?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:04 schreef Ludacriss het volgende:
Komend weekend naar de derby van Istanbul, Galatasaray - fenerbahce, Sneijder tegen Kuyt. Ben benieuwd, ik verwacht een heksenketel!
Dan zit je in het stadion en dan scoort Sneijder even fenomenaal twee keerquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kicken
[..]
Tof. Niet lastig om binnen te komen met die nieuwe clubcard/nieuwe maatregelen daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |