quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
k heb een dik jaar vanuit Utrecht naar Voorburg/Leidschendam gependeld met de trein. In de randstad is dat allemaal goed te doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Vriend hier reist elke dag naar Delft (vanuit IJsselstein), dat duurt ook ongeveer 45 min. (Wel met de auto, met de trein ben je dan iets langer bezig). Is ook prima te doen ja
Hij gaat alleen wel vroeg weg om de files te vermijden.
dat heb ik ook allemaal hierquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:14 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben van een saaie, rustige gemeente verhuisd naar de stad maar ik vind het echt heerlijk hoorIk wil voorlopig niet terug naar een kleinere stad of dorp.
Maar het heeft ook meganadelen inderdaad, ik heb aan alle kanten buren bijvoorbeeldklein 2 tweekamerappartement waar je je al scheel aan betaald, nieuw huis kopen wordt een uitdaging ben ik bang
![]()
Maar toch, de sfeerwinkels altijd open
op 2 minuten afstand tientallen restaurantjes om uit te kiezen
Mja, Amsterdamn zal heus niet de enige plek zijn die dat heeft iddquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik ook allemaal hier
en niet eens in de grote stad
Ik zou best graag vrijer willen wonen hoor, lijkt me echt heerlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:38 schreef Rewimo het volgende:
44 jaar in Haarlem gewoond en nu al 6 jaar tot volle tevredenheid op het boerenland
Nou ja, behalve als ons uitzicht weg is door de mais
Vrienden van ons zijn nu in een (goed goed, piepklein huurappartement) aan de hei gaan wonen..echt, die maken een koprol vanaf hun balkon en ze lopen over de heide.....*jaloers*....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zou het liefst ergens afgelegen, in een bosrijke omgeving willen wonen. Dat lijkt mij het heerlijkst. Vrienden van me waar ik laatst op housewarmingparty ben geweest wonen nu tussen 2 dorpen aan de doorgaande weg, maar hebben achter dus een tuin van een meter of 100, welke voor de helft bebost is. Dat is echt geweldig. Om het huis ook allemaal van die monumentale kastanjebomen, die hebben het echt goed getroffen. Ja, alleen het verkeer van die doorgaande weg hoor je wel goed.
Is dat allemaal van jullie, dat land? Wauw!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:00 schreef Rewimo het volgende:
Wat een schattig huisje
Maar hier is het ook niet verkeerd wonen
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:01 schreef Candaasje het volgende:
Is dat allemaal van jullie, dat land? Wauw!
t idee van de tijd en energie voor het onderhoud maken me nu al moe en onrustig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zou het liefst ergens afgelegen, in een bosrijke omgeving willen wonen. Dat lijkt mij het heerlijkst. Vrienden van me waar ik laatst op housewarmingparty ben geweest wonen nu tussen 2 dorpen aan de doorgaande weg, maar hebben achter dus een tuin van een meter of 100, welke voor de helft bebost is. Dat is echt geweldig. Om het huis ook allemaal van die monumentale kastanjebomen, die hebben het echt goed getroffen. Ja, alleen het verkeer van die doorgaande weg hoor je wel goed.
wilikook! Ruilen?quote:
Zo, dat ziet er ook heel idyllisch uit zeg. Heel mooi. Ik zou zelf dan ook voor een klein en knus huisje kiezen. Vind ik veel fijner wonen dat een heel groot ruim huis. Zo zonde allemaal van de ruimte die je dan niet gebruikt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Vrienden van ons zijn nu in een (goed goed, piepklein huurappartement) aan de hei gaan wonen..echt, die maken een koprol vanaf hun balkon en ze lopen over de heide.....*jaloers*....![]()
Ergens in het bos bij Driebergen/Zeist staat dit schattige huisje. (Wel met wat wandelpaden eromheen, maar who cares) Ik vermoed dat het helaas een recreatiewoning is en sowieso niet te betalen (Zeist....) en het heeft maar een kleine tuin (hoewel je dus zou kunnen zeggen dat een bos als achter-en voortuin ook niet verkeerd is....) maar:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ziet er ook niet verkeerd uit nee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:00 schreef Rewimo het volgende:
Wat een schattig huisje
[ afbeelding ]
Daar heb je ook wel gelijk in. Dat is iets waar je ook echt zin in moet hebben. Ik ben wat dat betreft ook geen tuinman hoor. Die vriend van me met zijn vrouw heeft nu dus ook ontzettend geluk dat ie recht tegenover een tuincentrum woont. Ze hebben ook al kennis gemaakt met de eigenaar, waarbij er al wat gesprekjes zijn gevoerd over het tuinonderhoud. Grote kans dat ze hem dat laten doen. Was overigens ook een hele vriendelijke man, stelde gelijk zijn parkeerplaats beschikbaar voor tijdens het feest, was echt tof. Dus daar komen ze wel goed mee weg, want hun hebben ook niet echt groene vingers.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
t idee van de tijd en energie voor het onderhoud maken me nu al moe en onrustig.
wat dat betreft zit ik wel goed, appartementje met eigen parkeerplaats, op 2 min van de winkelstraat, restaurantjes in de straat waar mijn binnenhofje aan ligt, naast de straat ligt een groot park en op 5 min de andere kant uit sta ik op de hei.
Ik ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zo, dat ziet er ook heel idyllisch uit zeg. Heel mooi. Ik zou zelf dan ook voor een klein en knus huisje kiezen. Vind ik veel fijner wonen dat een heel groot ruim huis. Zo zonde allemaal van de ruimte die je dan niet gebruikt.
Zoiets zou ik ook geweldig vinden, ik geloof dat ik het alleen best lastig zou vinden om vaak alleen thuis te zijn dan, qua engquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Oh hallo,quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Vrienden van ons zijn nu in een (goed goed, piepklein huurappartement) aan de hei gaan wonen..echt, die maken een koprol vanaf hun balkon en ze lopen over de heide.....*jaloers*....![]()
Ergens in het bos bij Driebergen/Zeist staat dit schattige huisje. (Wel met wat wandelpaden eromheen, maar who cares) Ik vermoed dat het helaas een recreatiewoning is en sowieso niet te betalen (Zeist....) en het heeft maar een kleine tuin (hoewel je dus zou kunnen zeggen dat een bos als achter-en voortuin ook niet verkeerd is....) maar:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee, niet ruilen want dan moet ik ook appels kopenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:08 schreef Candaasje het volgende:
wilikook! Ruilen?![]()
Zo, tijd om appels te gaan schillen; de goudrenetten waren in de aanbieding, dus dat vond ik wel genoeg redenen om appeltaart te bakken
Elke keer als ik er langs loop, sta (eh loop dus..) ik te zwijmelen als een verliefde puber...... hihiquote:
Ze liggen op het aanrecht hoor, je kunt ze zo schillen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, niet ruilen want dan moet ik ook appels kopenNu kan ik ze zo plukken.
En dan ook van die ouderwetse donkerhouten meubels enzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hou enorm van knus en kneuterig (ik zou het liefst een bedstee willen, een woonkamer met een openhaard/kachel, etc.) en ik heb een hekel aan schoonmaken....
Eigenlijk is het huisje waar ik nu woon qua grootte prima (nouja, goed, vooruit, een extra slaapkamer(tje) zou wel handig zijn, en iets meer opbergruimte ook...) maar de locatie en het ontbreken van een tuin vind ik wel minpunten.
Ahja...het duurt nog even voor we willen en kunnen verhuizen.
Dat zei de vrouw van mijn achterneef ook, die vond het huis en de tuin ook geweldig, maar die bomen doodengquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets zou ik ook geweldig vinden, ik geloof dat ik het alleen best lastig zou vinden om vaak alleen thuis te zijn dan, qua eng
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:18 schreef Candaasje het volgende:
Ze liggen op het aanrecht hoor, je kunt ze zo schillen!
Is goed! (Vertel jij het Chris even, of vind je het geen probleem om met z'n 3en in een huisje te wonen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En dan ook van die ouderwetse donkerhouten meubels enzoZullen we samen zo'n huisje kopen?
Wat jij nou zegt vind ik ook allemaal supertof.
En ik woon nu ook prima hoor, qua rust en dergelijke, maar toch. Mijn overgrootmoeder had vroeger dus ook zo'n alleenstaand huisje, met echt zo'n jaren 80 inrichting maar dan van de 19e eeuw, en ik heb dan altijd het gevoel dat zo'n huis "leeft" ofzo. Dat heb ik met waar ik woon totaal niet. Da's gewoon een huis.
Oef, das minder ja....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:24 schreef Kper_Norci het volgende:
Soms heb je wel eens als je met iemand aan de telefoon gezeten hebt dat diegene zo'n fijne stem heeft of dat je er zo leuk mee kan praten dat je daarna zo'ngevoel hebt. Dat heb ik nu ook. Alleen weet ik uit vorige gesprekken ook dat ze getrouwd is en 2 kinderen heeft, welcome back reality
Als ik wel mijn eigen kamer heb waar ik me af terug kan trekken, waarom niet, ik neem aan dat Chris gewoon een vriendelijke kerel is en geen psycho zoals Trevor uit GTA 5quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Is goed! (Vertel jij het Chris even, of vind je het geen probleem om met z'n 3en in een huisje te wonen?)
En ze heeft ook geen Facebook, dus ik kan niet checken of het beeld wat ik in mijn hoofd van haar heb wel kloptquote:
Das niet zo handig nee, maar vaak is de realiteit anders dan de werkelijkheid. Dat ik een blonde godin ben tja das wel bekendquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[..]
En ze heeft ook geen Facebook, dus ik kan niet checken of het beeld wat ik in mijn hoofd van haar heb wel klopt
Zover ik weet is hij geen creep nee, haha.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als ik wel mijn eigen kamer heb waar ik me af terug kan trekken, waarom niet, ik neem aan dat Chris gewoon een vriendelijke kerel is en geen psycho zoals Trevor uit GTA 5
Is misschien ook wel zo handig, anders blijf je haar pagina volgen en dan wordt het helemaal zo lastig om haar uit je hoofd te kunnen zetten. (Been there, done that, got the T-shirt. Alleen dan niet zozeer op FB. )quote:En ze heeft ook geen Facebook, dus ik kan niet checken of het beeld wat ik in mijn hoofd van haar heb wel klopt
Is het eigenlijk helemaal af naar jullie zin? De fotostudio en zo? Ik zit me heel hard te bedenken wanneer wij bij jullie waren, maar is dat alweer vier jaar geleden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:00 schreef Rewimo het volgende:
Wat een schattig huisje
[ afbeelding ]
Nee, nog steeds niet alles afquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Is het eigenlijk helemaal af naar jullie zin? De fotostudio en zo? Ik zit me heel hard te bedenken wanneer wij bij jullie waren, maar is dat alweer vier jaar geleden?
Ja, dat is wel zo. Vaak stel ik het me ook allemaal mooier voor dan het daadwerkelijk is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:29 schreef Adnap het volgende:
[..]
Das niet zo handig nee, maar vaak is de realiteit anders dan de werkelijkheid. Dat ik een blonde godin ben tja das wel bekend
Sjors en Sjimmie komen natuurlijk ook meequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zover ik weet is hij geen creep nee, haha.
Oh, en je beseft wel dat je een huis vol dieren krijgt? Ik ben geen crazy-cat-woman, maar twee levensgevaarlijke konijnen zitten wel bij het pakket inbegrepen natuurlijk
Nah, ook wel eens gehad hoor, maar die fout maak ik ook niet meer. Maar ik kan gewoon altijd heel leuk met haar praten, ze klinkt ook heel leuk, en soms kan je over de telefoon al een beetje merken dat je een klik hebt met elkaar. En aangezien ik dat niet heel vaak heb is het wel een beetje jammer.quote:Is misschien ook wel zo handig, anders blijf je haar pagina volgen en dan wordt het helemaal zo lastig om haar uit je hoofd te kunnen zetten. (Been there, done that, got the T-shirt. Alleen dan niet zozeer op FB. )
In your dreamsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Vaak stel ik het me ook allemaal mooier voor dan het daadwerkelijk is.
Enne, (nude) pics or it didn't happen hè
[..]
Toen ik in dit huis kwam wonen was ik al 30+ en had ik dus een eigen smaak enzo, maar ik viel dus het meest op de open haard met daarboven een grote donkerbruine balk er omheen waar je bv fotolijstjes ofzo op kunt zetten. En aan de onderkant van de open haard zitten donkergroen geglazuurde tegels er omheen, waar je dus je open haard gereedschap op legt enzo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En dan ook van die ouderwetse donkerhouten meubels enzoZullen we samen zo'n huisje kopen?
Wat jij nou zegt vind ik ook allemaal supertof.
En ik woon nu ook prima hoor, qua rust en dergelijke, maar toch. Mijn overgrootmoeder had vroeger dus ook zo'n alleenstaand huisje, met echt zo'n jaren 80 inrichting maar dan van de 19e eeuw, en ik heb dan altijd het gevoel dat zo'n huis "leeft" ofzo. Dat heb ik met waar ik woon totaal niet. Da's gewoon een huis.
[..]
Dat zei de vrouw van mijn achterneef ook, die vond het huis en de tuin ook geweldig, maar die bomen doodeng
Hoe bedoel je 'ook' foeilelijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:11 schreef Goodbye het volgende:
Oud![]()
Wij moesten van de taxateur per se de tegeltjes in de keuken laten zitten, want origineel uit de jaren 30 en heel waardevol.
Maar ook foeilelijk, dááááág tegeltjes!![]()
quote:
Ik vind van die balken aan het plafond ook altijd zo mooi. Die vrienden van me die hun huurhuis hebben kunnen kopen hadden ook balken aan het plafond, alleen waren die mee geschilderd met het plafond. Laatst hebben ze een grote verbouwing gehad, waarbij ze andere balken hebben geplaatst, en die niet geverfd. Dat geeft gelijk een heel andere sfeer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ik in dit huis kwam wonen was ik al 30+ en had ik dus een eigen smaak enzo, maar ik viel dus het meest op de open haard met daarboven een grote donkerbruine balk er omheen waar je bv fotolijstjes ofzo op kunt zetten. En aan de onderkant van de open haard zitten donkergroen geglazuurde tegels er omheen, waar je dus je open haard gereedschap op legt enzo.
Anyway, er kwam toen een kennisje kijken en die riep 'Wat een leuk huis, maar die groene tegels om de open haard gaan er als eerste uit neem ik aan???'.
Ik moest me inhouden om niet te zeggen 'Trut, dat vind ik het leukste aan het hele huis'
Verwarring zaaien, ik kan het.quote:
Ow ja, zoiets hebben wij ook ooit gehad vroeger, maar dan met bruine plavuizen. Hartstikke gezellig. Maar in de jaren '90 is dat er vast ook weer rap uitgebrokenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef Greys het volgende:
Toen ik in dit huis kwam wonen was ik al 30+ en had ik dus een eigen smaak enzo, maar ik viel dus het meest op de open haard met daarboven een grote donkerbruine balk er omheen waar je bv fotolijstjes ofzo op kunt zetten. En aan de onderkant van de open haard zitten donkergroen geglazuurde tegels er omheen, waar je dus je open haard gereedschap op legt enzo.
Anyway, er kwam toen een kennisje kijken en die riep 'Wat een leuk huis, maar die groene tegels om de open haard gaan er als eerste uit neem ik aan???'.
Ik moest me inhouden om niet te zeggen 'Trut, dat vind ik het leukste aan het hele huis'
Alles kan kapot toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:24 schreef Kper_Norci het volgende:
Soms heb je wel eens als je met iemand aan de telefoon gezeten hebt dat diegene zo'n fijne stem heeft of dat je er zo leuk mee kan praten dat je daarna zo'ngevoel hebt. Dat heb ik nu ook. Alleen weet ik uit vorige gesprekken ook dat ze getrouwd is en 2 kinderen heeft, welcome back reality
Het is alleen een rand om de open haard heen hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ow ja, zoiets hebben wij ook ooit gehad vroeger, maar dan met bruine plavuizen. Hartstikke gezellig. Maar in de jaren '90 is dat er vast ook weer rap uitgebroken
Oh dat vind ik wel mee vallen qua lelijkheidquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is alleen een rand om de open haard heen he![]()
Ik kan er niets aan doen maar ik vind het (nog steeds) mooi
Snap wel dat anderen het afschuwelijk vinden, dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
Niks mis mee hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, zo zit ik niet in mekaar.quote:
Volgens mij heb ik die nog liggen...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef Adnap het volgende:
YES !! Nog 1 bolletje grijs weten te scoren bij de WIBRA :
Kleurnummer 0002 orderno : 5202542 artno : 2078-0002
Van het merk saskia, ik zoek nu nog 2 bollen
Dat meen jequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog liggen...
k zal eraan proberen te denken. maar vergeef t me als t niet lukt.quote:
Heeft geen haast, laadt eerst je accu op das belangrijker dan wolquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zal eraan proberen te denken. maar vergeef t me als t niet lukt.
loop een beetje op t laatste van de batterij
Ja, zoiets hadden wij ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal morgen even kijken!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef Adnap het volgende:
Club Xquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:07 schreef sararaats het volgende:
Wuustwezel breidt nog uit qua winkels. nu gaan ze de melkerij slopen en daar komen nieuwe winkels.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:56 schreef Oognip het volgende:
Dat vraagt natuurlijk om de foto Candaasje
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:10 schreef Toekito het volgende:
heb ik wat gemist tijdens het werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]dat sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
ik heb GEEN idee. Is in de loop der jaren steeds strenger geworden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:15 schreef roos85 het volgende:
Maar Toek, ff vraagje.. waarom hebben ze op jouw werk zo'n achterlijk ziektebeleid?
Wie verzint dat?
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden.. je zou bijna die mensen die zoiets verzinnen toch het een en ander toewensen..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb GEEN idee. Is in de loop der jaren steeds strenger geworden.
Die van ons lijkt er sprekend op.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dit iddquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden.. je zou bijna die mensen die zoiets verzinnen toch het een en ander toewensen..
De duimen draaienquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:31 schreef Candaasje het volgende:
Hoe heette die FOK!ster ook alweer..Oblivion geloof ik, die had zelf echt een mooie, ' ouderweste' openhaard gemaakt. (Paste ook perfect in haar oudere boerderij)![]()
Oh en doe eens even duimen; ik heb voor de Beaphar High Tea - actie ( 'Zet je konijn of knaagdier op de foto tijdens jouw zelfgemaakte High Tea' ..... De Digitale DA plaatste gisteren het linkje) een foto ingezonden. Kan ik een High Tea winnen met Bernice Muntz (dieren / konijnentrainster!)
![]()
(Niet dat de foto nu zo gelukt was, het was nogal gedoe en iets met eigenwijze konijnen, maar ok, vooruit, we doen gewoon mee)
Das bij ons ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:15 schreef roos85 het volgende:
Maar Toek, ff vraagje.. waarom hebben ze op jouw werk zo'n achterlijk ziektebeleid?
Wie verzint dat?
ik hou me wijselijk stil ok?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden.. je zou bijna die mensen die zoiets verzinnen toch het een en ander toewensen..
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:34 schreef Ynske het volgende:
K heb iig aangegeven dat ik rust nodig heb om de overgang naar herfst/winter aan te kunnen
dus heb ik over 2 weken lekker een week voor mezelf
hier kon t eigenlijk niet ivm releases etc maar ze zagen in dat ze beter dit konden doen dan ziekmelding aan te moeten gaan. wat ik zelf ook niet wil.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Eerste vrij dat wij nu kunnen nemen is februari. Dus meteen week geregeld.
verstandigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier kon t eigenlijk niet ivm releases etc maar ze zagen in dat ze beter dit konden doen dan ziekmelding aan te moeten gaan. wat ik zelf ook niet wil.
heb niet gekeken. Maar is terug kijken niet waard dus?quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:56 schreef Oognip het volgende:
Dat vraagt natuurlijk om de foto Candaasje
Fotoreportage onder een spoiler ( even aangepaste crosspost uit het DDA-topic)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:29 schreef indaha het volgende:
De duimen draaienen zoals de vorige users zeiden foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat wordt leuk zeg!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:31 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat ineens hard met het babydekentje waar een uil in komt.
merci! Ik heb ze niet allemaal opgestuurd naar Beaphar hoor, ('t was geloof ik 1 inzending per deelnemer), alleen de laatste, maar ik heb in elk geval wel een vermakelijke middag gehad, hahaquote:
Er zaten nog wel wat leuke foto's tussen de andere inzendingen. Maar ach, meedoen was in elk geval al leuk!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:25 schreef Greys het volgende:
Heel leuk, ik denk dat je best wel kans maakt
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[..]
Fotoreportage onder een spoiler ( even aangepaste crosspost uit het DDA-topic)Coole foto's! En mooie nijntjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[..]
Fotoreportage onder een spoiler ( even aangepaste crosspost uit het DDA-topic)Leuk zijn zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik denk ook dat je een goede kans maakt
Liefquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:31 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat ineens hard met het babydekentje waar een uil in komt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Wat is het ziektebeleid precies, als ik vragen mag? Of staat dat op de laatste pagina van het vorige topic?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb GEEN idee. Is in de loop der jaren steeds strenger geworden.
uhhhm 2x in 6 weken ziek komt er een teammanager op bezoek. En max 3x per jaar ziek. Anders gaan ze gesprek aan met je e.d.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat is het ziektebeleid precies, als ik vragen mag? Of staat dat op de laatste pagina van het vorige topic?
Wat is OTquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Das bij ons ook.
Meer dan 2 keer in je 3 contractsperioden (4mnd, 1jaar, 1jaar (laatste twee kan ook 6 of 9 mnd zijn) is geen OT, want teveel ziek geweest
Dat eerste vind ik vrij heftig inderdaad. Een gesprek aangaan bij veel ziekmeldingen vind ik juist wel goed, maar ik vrees dat jouw werkgever hem niet op de juiste manier insteekt ("Waarom ben je zo vaak ziek? Nog één keer je kan wieberen." Dat idee?)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhhhm 2x in 6 weken ziek komt er een teammanager op bezoek. En max 3x per jaar ziek. Anders gaan ze gesprek aan met je e.d.
En per ziekmelding wordt gekeken of je naar Arbo moet.
nou ja dat ze je naar arbo sturen is logisch alleen niet 4 dagen na een operatie idd. En een gesprek vind ik ook prima mits er van twee kanten geluisterd wordt. Dat is echter niet altijd zo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat eerste vind ik vrij heftig inderdaad. Een gesprek aangaan bij veel ziekmeldingen vind ik juist wel goed, maar ik vrees dat jouw werkgever hem niet op de juiste manier insteekt ("Waarom ben je zo vaak ziek? Nog één keer je kan wieberen." Dat idee?)
En dat met die arbo zie ik ook vaak, dat vind ik soms zo onlogisch. Een collegaatje van mij was geopereerd aan haar eierstokken en moest vier dagen later een halve wereldreis afleggen om bij de arbo langs te gaan. Belachelijk.
Verschrikkelijke manier van team runnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja dat ze je naar arbo sturen is logisch alleen niet 4 dagen na een operatie idd. En een gesprek vind ik ook prima mits er van twee kanten geluisterd wordt. Dat is echter niet altijd zo.
En ja dat wieberen wordt vaak besproken waardoor sommige zich niet ziek durven te melden.
tsja....heb goede hoop dat de OR, die voert gesprekken voor ons met de managers, het iets menselijker kunnen maken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Verschrikkelijke manier van team runnen.
Eens, zou niet eens zo willen werken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Verschrikkelijke manier van team runnen.
Dit wordt echt in veel bedrijven zo gedaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Eens, zou niet eens zo willen werken.
Bij ons op het werk is het nu zo dat "vanwege de crisis" ze mensen geen vaste contracten meer aanbieden. Na drie keer (of is het inmiddels al 4 keer?) kan je ook weg. Zijn dan nog wel 3 jaarcontracten, maar uiteindelijk sta je toch op straat.
Nou hadden ze tegen zo'n gast hier gezegd van, joh, je doet het goed en we zijn blij met je, maar we kunnen je geen vast contract aanbieden. Maar, we nemen iemand voor een maand of 3 aan, en daarna kan je weer terug komen, krijg je weer een jaarcontract. Hij heeft het geaccepteerd, het zou mij mijn eer te na zijn.
Zelf heb ik dan wel een vast contract, werk er al 8 jaar, en mijn baan staat nu en in de toekomst niet echt op het spel, maar om nou te zeggen dat ik het fijn vind dat dit nu het beleid is, nee.
Het werkt 2 kanten op. Zorg je als bedrijf voor goede arbeidsvoorwaarden en vooral ook vertrouwen, dan geeft dat aan de andere kant weer goodwill en motivatie van de werknemers. Als je als bedrijf uitstraalt dat er voor iedere werknemer 10 anderen klaarstaan, dan is overwerken al een probleem.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:50 schreef Goodbye het volgende:
Volgens mij zijn ze de wet- en regelgeving wel aan het aanpassen zodat die constructie (drie maanden eruit en dan weer terug) niet meer kan. Hoop dat dat gaat lukken, want het is echt alleen maar in het voordeel van de bedrijven, terwijl ze heus wel zat geld hebben.
Nou, er zijn nog zat goede mensen die zich dan volledig inzetten en zich dus voor het karretje laten spannen. Helaas.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het werkt 2 kanten op. Zorg je als bedrijf voor goede arbeidsvoorwaarden en vooral ook vertrouwen, dan geeft dat aan de andere kant weer goodwill en motivatie van de werknemers. Als je als bedrijf uitstraalt dat er voor iedere werknemer 10 anderen klaarstaan, dan is overwerken al een probleem.
Ja, beetje angstcultuur kweken zeg maar.Ik kan natuurlijk ook alleen maar voor mezelf spreken, mij stoot dat juist af. Je ziet het wel vaker bij grotere bedrijven. Zelf werk ik nu bij een redelijk groot bedrijf, maar ik vind ik een kleiner bedrijf, zeg maximaal 25 werknemers prettiger. Omdat het er daar meestal toch wat persoonlijker aan toe gaat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, er zijn nog zat goede mensen die zich dan volledig inzetten en zich dus voor het karretje laten spannen. Helaas.
onbepaalde tijd contract.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat is OT
Ik kan best begrijpen dat er een beleid moet zijn, maar daar mag best rekening gehouden worden of iemand die met een kater zich ziek meldt of iemand die een medische aandoening heeft.
dat speelt hier ook. Mijn geluk nu was dat t pas mn tweede verlenging wad anders had ik kunnen gaan. Maar sta wel in de boeken als en van de beste kracht die ze nu hebben op deze afdelingquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Eens, zou niet eens zo willen werken.
Bij ons op het werk is het nu zo dat "vanwege de crisis" ze mensen geen vaste contracten meer aanbieden. Na drie keer (of is het inmiddels al 4 keer?) kan je ook weg. Zijn dan nog wel 3 jaarcontracten, maar uiteindelijk sta je toch op straat.
Nou hadden ze tegen zo'n gast hier gezegd van, joh, je doet het goed en we zijn blij met je, maar we kunnen je geen vast contract aanbieden. Maar, we nemen iemand voor een maand of 3 aan, en daarna kan je weer terug komen, krijg je weer een jaarcontract. Hij heeft het geaccepteerd, het zou mij mijn eer te na zijn.
Zelf heb ik dan wel een vast contract, werk er al 8 jaar, en mijn baan staat nu en in de toekomst niet echt op het spel, maar om nou te zeggen dat ik het fijn vind dat dit nu het beleid is, nee.
een week?! Damn. I wish.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:02 schreef Adnap het volgende:
Mogge Toek ! (en alle anderen)
Nog 1 ochtendje en dan een weekje 'vrij'
wowquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:05 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Hier is de herfstvakantie twee weken
ruimte zat dus waarom nietquote:
Jij hoeft je niet te vervelenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:32 schreef Adnap het volgende:
ruimte zat dus waarom niet![]()
Nou hier bestaat het vakantie vieren uit het voorbereiden van een kleine 35 gesprekken over portfolio's van individuele leerlingen dus die moet ik bestuderen en de gesprekken voorbereiden. Heb i kdie week wel voor nodig
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:09 schreef Laysa het volgende:
Bohhh vroeg![]()
Hopelijk weer gauw teug naar bed
Wat is deze? Waarom was dat bij mij vroeger nooit?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:05 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Hier is de herfstvakantie twee weken
Gokje: omdat je niet in DLD opgegroeid bent?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Wat is deze? Waarom was dat bij mij vroeger nooit?
Hmmmm, is dat het.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gokje: omdat je niet in DLD opgegroeid bent?
wat ik heb liggen is kleur 98387quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef Adnap het volgende:
Jij snapt 'mquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:52 schreef Bamba het volgende:
Mogguh! Ben al productief geweest! Lid geworden van de diabetesvereniging, meteen zorgverzekering gewijzigd in collectief. Scheelt toch weer wat geld per maand![]()
Vanmiddag gaan we naar R. zijn uitvoering van breakdance kijkenGisteravond moest hij ook al optreden en volgens mijn tante en nichtje deed hij het heel goed
Volgens R. zelf kreeg hij veel applaus toen hij op zijn hoofd ging staan
Das niet de zelfde, ik zoek kleur 002, artnr 2078-0002 Thx voor het kijken !quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ik heb liggen is kleur 98387
Art no 2042.0032
dat snap ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:47 schreef Adnap het volgende:
[..]
Das niet de zelfde, ik zoek kleur 002, artnr 2078-0002 Thx voor het kijken !
Denk dat het een toevalstreffer was, iemand die een bol heeft terug gebracht of zoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat snap ik.
in de winkel lag hij hier ook niet meer.
quote:
Carmageddonquote:
Ik heb hem voor de Ipad, eerste dag dat ie uitkwam was ie nog gratis dus toen gelijk gedownloadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
Carmageddon![]()
ik merk nu vaker op dat men dichter komt rijden om m'n sticker te lezen en daarna weer afstand houden
Gefeliciteerdquote:
Misschien nog wel leuker!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:18 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb dan wel geen High Tea met Bernice Munts gewonnen, maar wel het boek "Het gelukkig Konijn' door haar geschreven!
(de High Tea werd 1x weggegeven, het boek 3x, en de andere deelnemers krijgen een voerverpakking van Beaphar.)
Toch leuk!
Ha, wat leuk johquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:18 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb dan wel geen High Tea met Bernice Munts gewonnen, maar wel het boek "Het gelukkig Konijn' door haar geschreven!
(de High Tea werd 1x weggegeven, het boek 3x, en de andere deelnemers krijgen een voerverpakking van Beaphar.)
Toch leuk!
Ojee, nu begint het echte levenquote:
Ja dan moet je met een jongen van 13 knuffelenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet nog even heel erg knuffelen met een jongetje van 12, want morgen kan het niet meer
Ik denk niet dat de mijne ineens een jongedame wordtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:03 schreef indaha het volgende:
Ja dan moet je met een jongen van 13 knuffelen, ik heb hetzelfde met petekind ze is sinds gisteren 13 en ineens een echte jongedame
Nee dat zou wel heel raar zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mijne ineens een jongedame wordt
Nog gefeliciteerd met je petekind
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mijne ineens een jongedame wordt
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:22 schreef indaha het volgende:
Zo toch maar even op Wie is de Mol gestemd , ze mogen nu eindelijk wel een keertje winnen vind ik
Ik ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja inderdaadIk kijk alweer uit naar januari
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:40 schreef Bamba het volgende:
Jeetje, wat kan je toch trots zijn op je kind! R. heeft het super gedaan bij de voorstelling! Zo onwijs gaaf om je zoon van 6 te zien genieten van het optreden en als langste op z'n handen en hoofd kon staan. Tranen in m'n ogen had ik er van
Oh wat liefquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Coole foto's! En mooie nijntjes!
Geweldig zegquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:40 schreef Bamba het volgende:
Jeetje, wat kan je toch trots zijn op je kind! R. heeft het super gedaan bij de voorstelling! Zo onwijs gaaf om je zoon van 6 te zien genieten van het optreden en als langste op z'n handen en hoofd kon staan. Tranen in m'n ogen had ik er van
Dank je welquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 04:00 schreef indaha het volgende:
Bamba wat fijn dat de voorstelling zo goed gegaan is en alle reden om trots te zijn op je zoon![]()
Rewimo gefeliciteerd met je dertienjarige zoon
![]()
![]()
![]()
Fijne verjaardag Christan !!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je welHij zit hier te stralen naast me achter zijn verjaarscadeau
Hij heeft een betere computer gekregen (was ook wel nodig want de oude maakte net zoveel herrie als de stofzuiger
)
ah ok. gefeliciteerd dan hé.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik moest mijn scriptie verdedigen. Zou geen cijfer krijgen, maar kennelijk toch wel
Ik zou het niet doen, klinkt als iemand die de bende bedondertquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:47 schreef Qwea het volgende:
Gefeli rewimo rn MD!
Ik zit met een dilemma...
Dadara zeefdruk flowerbuilding. Op marktplaats 25 euro, ophalen in zwolle. Ik mail, versturen kon niet want lijst eromheen (dus ik mailde terug opsturen in koker) Daarna mailde ik terug dat ik iemand kende die in zwolle moest Ijn vandaag. Ophalen kon vandaag niet.
Oke, ik vragen wanneer wel en of ie me kon bellen want makkelijker... Afijn hij zou gisteren bellen. Niks gehoord, gisterenaaf gemaild, niks gehoord. Vandaag met ander account gemaild en 20 euro geboden. Gelijk reactie, moest ophalen versturen kon niet.
Dadara's kosten tussen de 150 en 800 euro voor een zeefdruk. Dus hij weet of niet wat hij in handen heeft of het is een poster oid.
Ik twijfel dus wat ik moet. Heen gaan met het risico dat ik voor jan lul ga of het maar laten zitten?
Zelfde foto staat op een veiling, bieden vanaf 50. Gallerie in 020 geweest poos terug, was hij 200 euro..
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 02:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh wat lief![]()
![]()
![]()
![]()
Die derde foto krijgt wat mij betreft de hoofdprijs. Schatjes
Dit idd, zou het ook niet vertrouwen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:27 schreef Qwea het volgende:
Ja when it's to good to be true... Thnx anyway all!
maar Toekje tochquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:46 schreef Toekito het volgende:
Bamba je bandje werkt hoor.
Breek net mn nek over de kat van mn broertje en behalve een pijnlijke enkel, wat al minder wordt, heb ik niks. Vroeger liep ik een week mank na zoiets
heb hem nog niet gegeven. We gaan vrijdag na werk wat drinkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:50 schreef Bamba het volgende:
Ik dacht eerst dat je het je geluk had gebracht bij degene die je als cadeau deed![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb hem nog niet gegeven. We gaan vrijdag na werk wat drinken
quote:
quote:
Veel plezier beiden !!quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Hier wordt het een dagje bankhangen, Sjors gaf net al het goeie voorbeeld
[ afbeelding ]
die is wel grappigquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
[ afbeelding ]
Groeten aan het stamcafequote:Op zondag 20 oktober 2013 11:15 schreef Toekito het volgende:
Allemaal veel plezier, ik ga zo ff fifatoernooi houden in de kroeg
zal ik doen mw Takke. Hoe maakt u het?quote:
Goeiemorgen!
[ afbeelding ]
Goeiemorgen!
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
[ afbeelding ]
Grappige pose. Maar is dat de lichtval in de foto dat de kat iets roze over zich heeft of wat?quote:
zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Nu zie ik het ook, komt door het Instagram filter. Mobiel zie je dat niet op een kleiner scherm.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Grappige pose. Maar is dat de lichtval in de foto dat de kat iets roze over zich heeft of wat?
Hahaquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
[ afbeelding ]
en is t gelukt?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:49 schreef roos85 het volgende:
vanuit. Rome.
Vandaag de paus gezien, was toch wel indrukwekkend.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:51 schreef Bamba het volgende:
Pfff, de prikpil zit er nu een maand in en ik heb zo'n pijn nuDacht dat de pijn wel minder zou worden, maar het lijkt wel erger te zijn juist met uitstraling naar mn darmen.
Nou ja, weer genoeg geklaagd. Ik moest het even kwijttoch maar proberen te slapen.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:51 schreef Bamba het volgende:
Pfff, de prikpil zit er nu een maand in en ik heb zo'n pijn nuDacht dat de pijn wel minder zou worden, maar het lijkt wel erger te zijn juist met uitstraling naar mn darmen.
Nou ja, weer genoeg geklaagd. Ik moest het even kwijttoch maar proberen te slapen.
vervelend joh.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:51 schreef Bamba het volgende:
Dat was niet mijn keus, dit moest van de gyn. in combinatie met de mirena om te kijken of de pijn van de endometriose weggaat. Ik moet het sowieso 4 maanden aankijken anders krijg ik een grote buikoperatie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 06:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
vervelend joh.
Waarom kies je voor de prikpil?
Vind je het niet vervelend dat de hoeveelheid hormonen steeds hoger wordt?
ah zo ja, dat is natuurlijk een andere situatiequote:Op maandag 21 oktober 2013 07:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat was niet mijn keus, dit moest van de gyn. in combinatie met de mirena om te kijken of de pijn van de endometriose weggaat. Ik moet het sowieso 4 maanden aankijken anders krijg ik een grote buikoperatie.
Bedankt allemaal, heb slecht geslapen en ik moet een hele dag werken
Het is heel goed gelukt, heb me zo weinig ingespannen gisteren dat ik moeite had met in slaap vallen toen ik gisteravond weer naar bed gingquote:
Qua temperatuur was het wel lekker idd, alleen kreeg ik tegen het eind van de middag regen en onweer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:40 schreef Ynske het volgende:
Respect om met zo'n lekker weer de hele dag te kunnen gamen.
xbox of PS3? en geef mij eens geldquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Het is heel goed gelukt, heb me zo weinig ingespannen gisteren dat ik moeite had met in slaap vallen toen ik gisteravond weer naar bed gingLekker heel de dag GTA V gespeeld, wou dat ik zoveel geld dat ik in het spel heb (1,2 miljard
)in het echt ook had, dan had ik nu niet op het werk gezeten
Vandaag maar een half dagje werken trouwens. Vanmiddag komt de kapster, dus dan moet ik wel thuis zijn. Zal blij zijn als het weer kort is, alhoewel het helemaal niet zo lang geleden is, week of 6, 7 ofzo, lijkt het wel alsof het extra snel gegroeid is ofzo. Nou is mijn gel wel groen, maar d'r staat geen Pokon op, dus waar het aan ligt?
Xbox. Meeste geld verdien je met aandelenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
xbox of PS3? en geef mij eens geld
online of singleplayer?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Xbox. Meeste geld verdien je met aandelen
Ik geef echt geen garantiequote:Op maandag 21 oktober 2013 15:59 schreef Adnap het volgende:
Ik ga woensdag je auto wel ff checken of ie schoon isDIe van mij niet (of ik moet morgen de geest nog krijgen)
heeftie daar tijd voor tussen het neuken/werken en oppassen door?quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:43 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJH gaat de Dadara voor me halen morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
Owwwwww. hoe uebercutequote:Op maandag 21 oktober 2013 09:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik lees net dat er een paar dorpen hier vandaan een groep kittens op straat gedumpt zijn, gelukkig zijn ze bij de plaatselijke dierenkliniek opgevangen. Maar dan die foto die erbij staat, echt, wat voor onmens moet je wel niet zijn om dit op straat achter te laten, wat een mooie lieve hummeltjes zijn het zeg![]()
[ afbeelding ]
Wij hebben dit ook in de tuin en de katten zijn er dol opquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik heb geen verstand van katten maar mijn nicht des te meer. Die is onlangs verhuisd en heeft een paar potten met kattenkruid in het nieuwe huis gezet, dat schijnt katten te kalmeren en haar katten gingen een soort van vloeiend wennen aan hun nieuwe huis. (ik had het in mijn tuin en vond het al raar dat sommige buurtkatten letterlijk gingen liggen snurken in dat spul maar snap nu ook waarom)
Alleen trapte 1 kat er niet in en maakte alsnog amok maar toch, zie
http://dier-en-natuur.inf(...)rug-voor-uw-kat.html
Hij heeft even tijd nodig denk ik , geef hem gewoon eten en zijn rust uiteindelijk zal de nieuwsgierigheid het winnen .quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:13 schreef banaantjeEE het volgende:
Wij zijn gisteren ons katertje van drie maanden oud gaan halen...
Hij is enorm angstig/gestresseerd, maar dat was hij bij de opvang ook al.
Hij zit dag en nacht te miauwen. De enige moment van rust, is wanneer hij rust en wanneer hij eet![]()
Hij is volledig ingeënt en gecheckt door de DA. Speeltjes zijn we gaan halen (bolletje wol en een muisje).
Is dit aanpassing?
Tevens:
F&F / Katje dat steeds bij ons komt
Ik heb ze uitgespit, hoe mooi ook maar een telkens gillende, aanvallende en blatende terriër richting die ontzettende high zijnde katten in dat kruid was nou niet een rustig plaatje in mijn verder zo kalme gaarde (laat staan dat het goed was voor mijn o zo overdreven tuinperfectie, oeiquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Wij hebben dit ook in de tuin en de katten zijn er dol op
Beestje is 12 weken en heeft een verhuizing achter de rug. Geef hem even een paar dagen om bij te trekken. Laat hem een beetje met rust, praat af en toe met hem, zorg dat ie langzaam kan wennen.quote:
Wij hebben Sooty minimaal 6 weken niet gezienquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:08 schreef MissBliss het volgende:
Toen Lucky bij ons kwam wonen hebben we hem de eerste week vrijwel niet gezienhet beest was zo bang dat ie zich op de raarste plekken verstopte. Maar dat kwam helemaal goed
quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:43 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJH gaat de Dadara voor me halen morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
Ahhhhhhhhhquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo hebben Tom en Luna de eerste 2 dagen bij ons "gewoond"![]()
[ afbeelding ]
Wait! Whut!? Oplichter?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij die oplichter, die waar je het gister over had?
En brengt ie hem dan helemaal van Zwolle naar DH?
Ja, was heel zieligquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:30 schreef Laysa het volgende:
Schattig hoor van die platgedrukte poesjes
Ik dacht eerder 'Wait! Whut! JJH? Leeft die nog?'quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wait! Whut!? Oplichter?
Heb ik iets gemist?
F&F / [SC] # 2300 Where to stay....quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wait! Whut!? Oplichter?
Heb ik iets gemist?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:47 schreef Qwea het volgende:
Gefeli rewimo rn MD!
Ik zit met een dilemma...
Dadara zeefdruk flowerbuilding. Op marktplaats 25 euro, ophalen in zwolle. Ik mail, versturen kon niet want lijst eromheen (dus ik mailde terug opsturen in koker) Daarna mailde ik terug dat ik iemand kende die in zwolle moest Ijn vandaag. Ophalen kon vandaag niet.
Oke, ik vragen wanneer wel en of ie me kon bellen want makkelijker... Afijn hij zou gisteren bellen. Niks gehoord, gisterenaaf gemaild, niks gehoord. Vandaag met ander account gemaild en 20 euro geboden. Gelijk reactie, moest ophalen versturen kon niet.
Dadara's kosten tussen de 150 en 800 euro voor een zeefdruk. Dus hij weet of niet wat hij in handen heeft of het is een poster oid.
Ik twijfel dus wat ik moet. Heen gaan met het risico dat ik voor jan lul ga of het maar laten zitten?
Zelfde foto staat op een veiling, bieden vanaf 50. Gallerie in 020 geweest poos terug, was hij 200 euro..
Ja die kerel biedt het heel goedkoop aan en steeds als Q wat vroeg mailde hij niet terug, maar als ze dan als een ander mailde, kreeg ze wel reactie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wait! Whut!? Oplichter?
Heb ik iets gemist?
Welke brand hebben we het nu over??quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:35 schreef Laysa het volgende:
Ik lees nu pas over die brand![]()
Wat heftig zeg
Hoi beebquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:35 schreef Laysa het volgende:
Ik lees nu pas over die brand![]()
Wat heftig zeg
Hallo, het is net 22:30 geweestquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
Q, waarom ga je niet zelf op en neer en maak je er een leuk dagje van?
Ow, die brand. Ja, gatverquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi beeb
Ik had en heb er echt de kriebels vanDie arme jongen, zijn ouders niet eens in het land en hij heeft nog gebeld met de hulpdiensten. Wat een hel, voor de jongen en zijn familie...
Ja he? Nachtmerrie materiaal vind ik.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Queller het volgende:
[..]
Welke brand hebben we het nu over??
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Queller het volgende:
Ik zeg nix. Jullie zeggen nix. Maar...
* vingers in oren steekt, ogen hard dichtknijpt en roept: LLAA LA ALLA ALA ALLA ALLAMake me unsee
![]()
![]()
LLA LAAA LAA ALLA ALLA ALLA
Leeuwardenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Queller het volgende:
[..]
Welke brand hebben we het nu over??
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi beeb
Ik had en heb er echt de kriebels vanDie arme jongen, zijn ouders niet eens in het land en hij heeft nog gebeld met de hulpdiensten. Wat een hel, voor de jongen en zijn familie...
Aawwquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Ooochquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |