Ha, wat leuk johquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:18 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb dan wel geen High Tea met Bernice Munts gewonnen, maar wel het boek "Het gelukkig Konijn' door haar geschreven!
(de High Tea werd 1x weggegeven, het boek 3x, en de andere deelnemers krijgen een voerverpakking van Beaphar.)
Toch leuk!
Ojee, nu begint het echte levenquote:
Ja dan moet je met een jongen van 13 knuffelenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet nog even heel erg knuffelen met een jongetje van 12, want morgen kan het niet meer
Ik denk niet dat de mijne ineens een jongedame wordtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:03 schreef indaha het volgende:
Ja dan moet je met een jongen van 13 knuffelen, ik heb hetzelfde met petekind ze is sinds gisteren 13 en ineens een echte jongedame
Nee dat zou wel heel raar zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mijne ineens een jongedame wordt
Nog gefeliciteerd met je petekind
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mijne ineens een jongedame wordt
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:22 schreef indaha het volgende:
Zo toch maar even op Wie is de Mol gestemd , ze mogen nu eindelijk wel een keertje winnen vind ik
Ik ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja inderdaadIk kijk alweer uit naar januari
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:40 schreef Bamba het volgende:
Jeetje, wat kan je toch trots zijn op je kind! R. heeft het super gedaan bij de voorstelling! Zo onwijs gaaf om je zoon van 6 te zien genieten van het optreden en als langste op z'n handen en hoofd kon staan. Tranen in m'n ogen had ik er van
Oh wat liefquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Coole foto's! En mooie nijntjes!
Geweldig zegquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:40 schreef Bamba het volgende:
Jeetje, wat kan je toch trots zijn op je kind! R. heeft het super gedaan bij de voorstelling! Zo onwijs gaaf om je zoon van 6 te zien genieten van het optreden en als langste op z'n handen en hoofd kon staan. Tranen in m'n ogen had ik er van
Dank je welquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 04:00 schreef indaha het volgende:
Bamba wat fijn dat de voorstelling zo goed gegaan is en alle reden om trots te zijn op je zoon![]()
Rewimo gefeliciteerd met je dertienjarige zoon
![]()
![]()
![]()
Fijne verjaardag Christan !!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je welHij zit hier te stralen naast me achter zijn verjaarscadeau
Hij heeft een betere computer gekregen (was ook wel nodig want de oude maakte net zoveel herrie als de stofzuiger
)
ah ok. gefeliciteerd dan hé.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik moest mijn scriptie verdedigen. Zou geen cijfer krijgen, maar kennelijk toch wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |