Dat meen jequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog liggen...
k zal eraan proberen te denken. maar vergeef t me als t niet lukt.quote:
Heeft geen haast, laadt eerst je accu op das belangrijker dan wolquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zal eraan proberen te denken. maar vergeef t me als t niet lukt.
loop een beetje op t laatste van de batterij
Ja, zoiets hadden wij ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef Greys het volgende:
Het is alleen een rand om de open haard heen he![]()
Ik kan er niets aan doen maar ik vind het (nog steeds) mooi
Snap wel dat anderen het afschuwelijk vinden, dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
Ik zal morgen even kijken!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef Adnap het volgende:
YES !! Nog 1 bolletje grijs weten te scoren bij de WIBRA :
Kleurnummer 0002 orderno : 5202542 artno : 2078-0002
Van het merk saskia, ik zoek nu nog 2 bollen
Club Xquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:07 schreef sararaats het volgende:
Wuustwezel breidt nog uit qua winkels. nu gaan ze de melkerij slopen en daar komen nieuwe winkels.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:56 schreef Oognip het volgende:
Dat vraagt natuurlijk om de foto Candaasje
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:10 schreef Toekito het volgende:
heb ik wat gemist tijdens het werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]dat sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
ik heb GEEN idee. Is in de loop der jaren steeds strenger geworden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:15 schreef roos85 het volgende:
Maar Toek, ff vraagje.. waarom hebben ze op jouw werk zo'n achterlijk ziektebeleid?
Wie verzint dat?
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden.. je zou bijna die mensen die zoiets verzinnen toch het een en ander toewensen..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb GEEN idee. Is in de loop der jaren steeds strenger geworden.
Die van ons lijkt er sprekend op.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is alleen een rand om de open haard heen he![]()
Ik kan er niets aan doen maar ik vind het (nog steeds) mooi
Snap wel dat anderen het afschuwelijk vinden, dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
Ja dit iddquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden.. je zou bijna die mensen die zoiets verzinnen toch het een en ander toewensen..
De duimen draaienquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:31 schreef Candaasje het volgende:
Hoe heette die FOK!ster ook alweer..Oblivion geloof ik, die had zelf echt een mooie, ' ouderweste' openhaard gemaakt. (Paste ook perfect in haar oudere boerderij)![]()
Oh en doe eens even duimen; ik heb voor de Beaphar High Tea - actie ( 'Zet je konijn of knaagdier op de foto tijdens jouw zelfgemaakte High Tea' ..... De Digitale DA plaatste gisteren het linkje) een foto ingezonden. Kan ik een High Tea winnen met Bernice Muntz (dieren / konijnentrainster!)
![]()
(Niet dat de foto nu zo gelukt was, het was nogal gedoe en iets met eigenwijze konijnen, maar ok, vooruit, we doen gewoon mee)
Das bij ons ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:15 schreef roos85 het volgende:
Maar Toek, ff vraagje.. waarom hebben ze op jouw werk zo'n achterlijk ziektebeleid?
Wie verzint dat?
ik hou me wijselijk stil ok?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden.. je zou bijna die mensen die zoiets verzinnen toch het een en ander toewensen..
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:34 schreef Ynske het volgende:
K heb iig aangegeven dat ik rust nodig heb om de overgang naar herfst/winter aan te kunnen
dus heb ik over 2 weken lekker een week voor mezelf
hier kon t eigenlijk niet ivm releases etc maar ze zagen in dat ze beter dit konden doen dan ziekmelding aan te moeten gaan. wat ik zelf ook niet wil.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Eerste vrij dat wij nu kunnen nemen is februari. Dus meteen week geregeld.
verstandigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier kon t eigenlijk niet ivm releases etc maar ze zagen in dat ze beter dit konden doen dan ziekmelding aan te moeten gaan. wat ik zelf ook niet wil.
heb niet gekeken. Maar is terug kijken niet waard dus?quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:56 schreef Oognip het volgende:
Dat vraagt natuurlijk om de foto Candaasje
Fotoreportage onder een spoiler ( even aangepaste crosspost uit het DDA-topic)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:29 schreef indaha het volgende:
De duimen draaienen zoals de vorige users zeiden foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat wordt leuk zeg!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:31 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat ineens hard met het babydekentje waar een uil in komt.
merci! Ik heb ze niet allemaal opgestuurd naar Beaphar hoor, ('t was geloof ik 1 inzending per deelnemer), alleen de laatste, maar ik heb in elk geval wel een vermakelijke middag gehad, hahaquote:
Er zaten nog wel wat leuke foto's tussen de andere inzendingen. Maar ach, meedoen was in elk geval al leuk!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:25 schreef Greys het volgende:
Heel leuk, ik denk dat je best wel kans maakt
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[..]
Fotoreportage onder een spoiler ( even aangepaste crosspost uit het DDA-topic)Coole foto's! En mooie nijntjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[..]
Fotoreportage onder een spoiler ( even aangepaste crosspost uit het DDA-topic)Leuk zijn zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik denk ook dat je een goede kans maakt
Liefquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:31 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat ineens hard met het babydekentje waar een uil in komt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Wat is het ziektebeleid precies, als ik vragen mag? Of staat dat op de laatste pagina van het vorige topic?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb GEEN idee. Is in de loop der jaren steeds strenger geworden.
uhhhm 2x in 6 weken ziek komt er een teammanager op bezoek. En max 3x per jaar ziek. Anders gaan ze gesprek aan met je e.d.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat is het ziektebeleid precies, als ik vragen mag? Of staat dat op de laatste pagina van het vorige topic?
Wat is OTquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Das bij ons ook.
Meer dan 2 keer in je 3 contractsperioden (4mnd, 1jaar, 1jaar (laatste twee kan ook 6 of 9 mnd zijn) is geen OT, want teveel ziek geweest
Dat eerste vind ik vrij heftig inderdaad. Een gesprek aangaan bij veel ziekmeldingen vind ik juist wel goed, maar ik vrees dat jouw werkgever hem niet op de juiste manier insteekt ("Waarom ben je zo vaak ziek? Nog één keer je kan wieberen." Dat idee?)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhhhm 2x in 6 weken ziek komt er een teammanager op bezoek. En max 3x per jaar ziek. Anders gaan ze gesprek aan met je e.d.
En per ziekmelding wordt gekeken of je naar Arbo moet.
nou ja dat ze je naar arbo sturen is logisch alleen niet 4 dagen na een operatie idd. En een gesprek vind ik ook prima mits er van twee kanten geluisterd wordt. Dat is echter niet altijd zo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat eerste vind ik vrij heftig inderdaad. Een gesprek aangaan bij veel ziekmeldingen vind ik juist wel goed, maar ik vrees dat jouw werkgever hem niet op de juiste manier insteekt ("Waarom ben je zo vaak ziek? Nog één keer je kan wieberen." Dat idee?)
En dat met die arbo zie ik ook vaak, dat vind ik soms zo onlogisch. Een collegaatje van mij was geopereerd aan haar eierstokken en moest vier dagen later een halve wereldreis afleggen om bij de arbo langs te gaan. Belachelijk.
Verschrikkelijke manier van team runnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja dat ze je naar arbo sturen is logisch alleen niet 4 dagen na een operatie idd. En een gesprek vind ik ook prima mits er van twee kanten geluisterd wordt. Dat is echter niet altijd zo.
En ja dat wieberen wordt vaak besproken waardoor sommige zich niet ziek durven te melden.
tsja....heb goede hoop dat de OR, die voert gesprekken voor ons met de managers, het iets menselijker kunnen maken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Verschrikkelijke manier van team runnen.
Eens, zou niet eens zo willen werken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Verschrikkelijke manier van team runnen.
Dit wordt echt in veel bedrijven zo gedaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Eens, zou niet eens zo willen werken.
Bij ons op het werk is het nu zo dat "vanwege de crisis" ze mensen geen vaste contracten meer aanbieden. Na drie keer (of is het inmiddels al 4 keer?) kan je ook weg. Zijn dan nog wel 3 jaarcontracten, maar uiteindelijk sta je toch op straat.
Nou hadden ze tegen zo'n gast hier gezegd van, joh, je doet het goed en we zijn blij met je, maar we kunnen je geen vast contract aanbieden. Maar, we nemen iemand voor een maand of 3 aan, en daarna kan je weer terug komen, krijg je weer een jaarcontract. Hij heeft het geaccepteerd, het zou mij mijn eer te na zijn.
Zelf heb ik dan wel een vast contract, werk er al 8 jaar, en mijn baan staat nu en in de toekomst niet echt op het spel, maar om nou te zeggen dat ik het fijn vind dat dit nu het beleid is, nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |