quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:52 schreef Bamba het volgende:
Mogguh! Ben al productief geweest! Lid geworden van de diabetesvereniging, meteen zorgverzekering gewijzigd in collectief. Scheelt toch weer wat geld per maand![]()
Vanmiddag gaan we naar R. zijn uitvoering van breakdance kijkenGisteravond moest hij ook al optreden en volgens mijn tante en nichtje deed hij het heel goed
Volgens R. zelf kreeg hij veel applaus toen hij op zijn hoofd ging staan
Das niet de zelfde, ik zoek kleur 002, artnr 2078-0002 Thx voor het kijken !quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ik heb liggen is kleur 98387
Art no 2042.0032
dat snap ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:47 schreef Adnap het volgende:
[..]
Das niet de zelfde, ik zoek kleur 002, artnr 2078-0002 Thx voor het kijken !
Denk dat het een toevalstreffer was, iemand die een bol heeft terug gebracht of zoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat snap ik.
in de winkel lag hij hier ook niet meer.
quote:
Carmageddonquote:
Ik heb hem voor de Ipad, eerste dag dat ie uitkwam was ie nog gratis dus toen gelijk gedownloadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
Carmageddon![]()
ik merk nu vaker op dat men dichter komt rijden om m'n sticker te lezen en daarna weer afstand houden
Gefeliciteerdquote:
Misschien nog wel leuker!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:18 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb dan wel geen High Tea met Bernice Munts gewonnen, maar wel het boek "Het gelukkig Konijn' door haar geschreven!
(de High Tea werd 1x weggegeven, het boek 3x, en de andere deelnemers krijgen een voerverpakking van Beaphar.)
Toch leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |